Naiset hoi! wanha kertaa...

hodorkovski

Koht'sillään vuosi on vierähtänyt siitä kun kohtalon kovakoura puuttui tämänkin miespolon elämään. Erotus siis tuli ja eipä ollut vielä esirippu kunnolla ehtinyt laskettu kun jo reservistä estradille nostettiin uusi punkan lämmittäjä.

Siispä wanha hivenen kertaa, osin ruostumaan päässeitä taitojaan ja osin koska maailma lienee muuttunut niistä 90-luvun loppupuolen vuosista jolloinka viimeksi tuli naisia katseltua sillä silmällä.
Joten jos saisi jotain naisellista mielipidettä siitä, miten nykyajan sinkkunainen oikein haluaa häntä lähestyttävän? Yhtä ja ainutta oikeaa vastausta tuskin on olemassa, mutta joitain mielipiteitä luulisi sentään löytyvät.
Ilman tietojenpäivitystä tämä miehinenmieli voi haksahtaa esim. baarissa ostaa vaikka koko ruususaavin tyhjäksi jollekin :D Tiedä sitten, onkohan aikansa elänyt tuokin taktiikka.

Hyvät Joulut kaikille!

8

2080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marjo

Eivät kai nuo lähestymistavat niin kovasti ole muuttuneet? Ole oma itsesi, älä lauo törkeyksiä ainakaan heti alkajaisiksi, ole kohtelias (ei tarkoita että pitäisi tarjota juomia tai ostella ruusuja), ole ihmisen näköinen (puhdas, siistit vaatteet), mene rohkeasti juttelemaan, monille naisille tuo aloitteen tekeminen kun edelleen tuntuu olevan mahdoton ajatus.

• hodorkovski

Oujee, mycket kiitos. Siis vanhat konstit ovat edelleen päteviä. Resupekkana ei passaa nykyäänkään jutulle pyrkiä, eikä huostella navanalus juttuja. Nytpä ei sitten enää puutukkaan kuin se oma rohkeus...ja selvyys siitä, kuinka niitä naisten katseita oikein oikein tulkitaan. Mulkaisun ja katseen ero?

Mikähän siinä muuten on, että sen aloitteen tekeminen on edelleen niin miesten touhua? Tasa-arvo olisi tervetullutta siihenkin touhuun ;)

• Marjo
        hodorkovski kirjoitti:

Oujee, mycket kiitos. Siis vanhat konstit ovat edelleen päteviä. Resupekkana ei passaa nykyäänkään jutulle pyrkiä, eikä huostella navanalus juttuja. Nytpä ei sitten enää puutukkaan kuin se oma rohkeus...ja selvyys siitä, kuinka niitä naisten katseita oikein oikein tulkitaan. Mulkaisun ja katseen ero?

Mikähän siinä muuten on, että sen aloitteen tekeminen on edelleen niin miesten touhua? Tasa-arvo olisi tervetullutta siihenkin touhuun ;)

Eiköhän se kiinnostunut katse tule yleensä hymyn kanssa, ja mulkaisu vähän ikävämmällä ilmeellä...
        Tuosta aloitteen teosta en osaa sanoa, kun itse kyllä teen aloitteen kun siltä tuntuu. Monilla ystävillä on se periaate, että aloitetta ei tehdä, se on miehen asia. Sillä taktiikalla vaan usein jää yksin... Kai se jotain pelkoa on, että pakit tulee, tai sitten vaan pidetään tiukasti kiinni vanhoista tavoista.

• Myyyy
        hodorkovski kirjoitti:

Naiset eivät sen takia tee aloitetta, että joko miesten mielestä aloitteita tekevät naiset ovat tyrkkyjä/huoria/helppoja tai miehet eivät koskaan kieltäydy, jos nainen tekee aloitteen ja nainen ei silloin oikeasti tiedä, onko mies kiinnostunut vai haluaako hän vain seksiä.

Kyse ei siis ole naisen asenteista vaan miehen asenteista tuossa tyrkky/huora/helppo asiassa. Vain sivistynyt mies on ei hauku toisia millään sanoilla, mutta monesti humalassa "sivistyneiltäkin" kontrolli pettää ja alkaa se kaikkien naisten huorittelu. Siinä ei ainakaan ole kyse siitä, että nainen olisi harrastanut seksiä muiden miesten kanssa.

• joo

Itse kyllä kiinnostun kun siisti(ei räkäkännissä),puhdas ja hyvälle tuoksuva tyyppi tulee juttelemaan niitä näitä.Omaan kylllä aika hyvän huumorintajun, että joku kiva lohkaisukin tehoaa kunhan ei vaan ole navanalusjuttuja!!!
      Sain juuri joku aika takaperin kuulla että aloitteen tekeminen ei saisi olla vain miesten juttu nykyaikana, itse olen jotenkin niin vanhanaikainen, että voin kyllä tehdä tuttavuutta mutta jos kahville tai jonnekkin pyydetään niin mielestäni se olisi miehen tehtävä?
      Oikein kovasti on itseäni viime aikoina kiinnostanut eräs mies ja olen periaatteistani luopunut ja pyydellyt häntä milloin kahville milloin minnekkin ja aina on mielellään tullut joten ei mun naisellisuus siitä ole mihinkään kadonnut...kenties olen hänen mielestään entistä kiinnostavampi kun uskallan tehdä aloitteen.
      Luonnollisuus vaan peliin ja kun se oikea sattuu kohdalla niin silloin ne sanatkin on oikeat. Tsemppiä =)

• hodorkovski

Tsemppiä, sitä tarvitaan nyt aimo annos. ;)
        Tämä lyhytoppimäärä tuotti tuloksen, että naisen katse kera hymyn, muualla kuin vastarahoja antaessaan, kertoo yleensä jotain sellaista johonka ehkä kannattaa vastata hymyllä. Ja eipä kait tuo pullapuodin kassaneitokaan pahaa tykkää jos häntäkin hymyllä härnää.
        Nyt vaan pitänee kerätä rohkeutta ja toivoa, että kauneuden kohdatessaan konsonantit eivät juutu kurkkuun. :D

Joo, onnittelut, kaltaisisiasi uskal"likkoja" saisi olla enemmän tässä maassa. Pyytä nyt miestä ulos, se se on teoista todellisin. Ei onnistuisi multa :))

• vastaus EI?

Taidan olla aika samaa ikäluokkaa kuin tämän aiheen kirjoittaja itse ja vieläpä melko samanlaisessa tilaneteessa.

itse olen huomannut, että miehen (= siis minun) pitää olla siisti jne. mutta aikanaan huomasin, että "liiallinen" siisteys sekä puheissa että teoissa oli sekä minulle että naiskumppanille tylsää...

Eli olisiko kuitenkin niin, että siihen "siisteyteen" pitää lisätä ripaus omaa rajuutta niin homma pelittää silloin vielä paremmin.

• Rempsukka

ainakin hurmaa kiltin oloinen ja vähän ujo mies joka kuitenkin uskaltaa tehdä aloitteen. Miehen pitää tuntua aidolta ja rehelliseltä, mutta kohteliaalta. Ei mielellään kännissä eikä puhu töykeitä. Kukka on tietysti hieno ele mutta ei koko saavi.

Eli aikalailla perinteiset hyvät tavat ovat yhä parhaat.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe