seikkailunhaluinen

miesprof.

jos mies kirjoittaa profiiliin olevansa seikkailunhaluinen, tarkoittaako se sitä että hän etsii lähinnä yhdenyön seuraa/vakipanoa tms. ?
kannattaako tälläistä miestä edes tavata jos itse hakee "elämänkumppania"?

älkääkä ehdottako että kysy häneltä, mikäli hän on peluri niin tuskin sieltä rehellistä vastausta tulee kuitenkaan?

12

3718

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • indiana jones

ja tykkää seikkailla?Itse ainakin luokittelen "seikkailevat"miehet ja naiset,panojen metsästäjiksi.

• Aviomies

Joskus noihin seikkailuihin vaan joutuu, itselläkin ollut vaarana että alligaattori syö tai vesimokkasiinikäärme puree, kalkkaroista nyt puhumattakaan. Tai raitiovaunu syksyy raiteilta, juna törmää tms.

Kaikki tilanteita joissa olen ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana. Ei niihin erityisesti hakeudu, mutta ei niitä välttelekään.

• Aviomies
        Aviomies kirjoitti:

Joskus noihin seikkailuihin vaan joutuu, itselläkin ollut vaarana että alligaattori syö tai vesimokkasiinikäärme puree, kalkkaroista nyt puhumattakaan. Tai raitiovaunu syksyy raiteilta, juna törmää tms.

Kaikki tilanteita joissa olen ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana. Ei niihin erityisesti hakeudu, mutta ei niitä välttelekään.

Noilla reissuilla kavereita puhutellaan arvonimellä "doctor". Jos sukset menevät ristiin niin arvonimi muuttuu muotoon "Herr Doktor Professor". :-)

• ei taida kulkea
        Aviomies kirjoitti:

Noilla reissuilla kavereita puhutellaan arvonimellä "doctor". Jos sukset menevät ristiin niin arvonimi muuttuu muotoon "Herr Doktor Professor". :-)

ihan täysillä...siis lataamoon,suosittelen!

• Aviomies
        ei taida kulkea kirjoitti:

ihan täysillä...siis lataamoon,suosittelen!

Elämä vaan kuljettaa kummallisiin tilanteisiin, vaikka ei seikkailuja etsisi. Ja on näissä omat vaaransakin, tuttuja on kuollut helikopteri- ja köysirataonnettomuuksissa ja loukkaantunut liukastuessaan hotellin pihalla tai bussionnettomuudessa Venäjällä. On ihan arkipäiväistä, että konepistoolimiehet valvovat tarkasti missä kuljetaan. Eivät ole vielä onneksi ampuneet ketään.

• Seikkailija itsekin

Ei seikkailulla välttämättä meinata naisseikkailuja, vaan sillä saatetaan myös tarkoittaa halua nähdä ja tutkia maailmaa.

Kenties kyseinen henkilö on menevää tyyppiä, eikä jaksa istua jatkuvasti neljän seinän sisällä. Ehdotan että otat yhteyttä ja tutustut häneen, sillähän se selviää ennemmin tai myöhemmin.

• aikuinen mies

vielä on seikkailunhaluinen, niin ei oo saanu naista tarpeeksi elämässään, eikä näin ollen varmasti ole uskollinen kummpani. Hänellä nääs on oikeus nauttia elämästä.

• neiti-neitokainen

Pelurit tuskin ilmoittavat profiilissaan olevansa pelureita. Kunnon peluri vannoo uskollisuutta lupaa ummet ja lammet saadakseen naisen haaviin.

Tässä tapauksessa uskon kyseessä olevan muunlainen seikkailuntarve. Älä päästä mahdollista kultakimpaletta karkaamaan käsistäsi vain koska kyseessä "saattaa" olla peluri.

Ota rohkeasti selvää ja kysy tyypiltä haluttaisko sitä lähteä sun kanssa yhteiseen seikkailuun!

• miehen näkökanta

Ois kyllä tosi typerää jättää kysymättä siltä itseltään ja jättää asia tän palstan lukijoiden määritettäväksi.

Kai sä osaat itsekin siltä saadun vastauksen perusteella määritellä että onko siellä peluri vai ei!?

Ehkä vähän sovinistinen toteamus tää, mutta kyllä mun mielestä osoitat tyypillistä naisen logiikkaa! Kierrellään, kaarrellaan ja oletetaan et "tuskin sieltä rehellistä vastausta tulee kuitenkaan?". Lopuks sit päätetään ettei päätetä mitään ja kaikki häviävät. pöh.

• T77

näinhän se asia on. Rohkeasti eteenpäin ja koskaan ei tiedä milloin naisseikkailijakin kohtaa sellaisen naisen, joka saa jalat alta. Mitä lienee kukin seikkailijalla tarkoittanee..sen itse hän vain pystyy kertomaan.

• sanna-nanna

Takerrut siis yhteen miehen profiilissaan käyttämään termiin ja sen pohjalta heität roskiin tilaisuuden päästä kokemaan jotain hienoa? Oletko ollut mieheen yhteydessä ja tutustunut häneen muutoin? Et kai pidä itseäsi niin huonona ihmistuntijana että annat muiden tehdä ratkaisevat päätelmät?

Ehkä teet miehelle palveluksen olemalla tapaamatta häntä, sillä tuskin ketään kiinnostaa pidemmän päälle kaltaisesi nipo. Kannattais varmaan vähän avartaa mieltä!?

• Seikkailunhaluinen

Jos mietityttää tapaamisen kannattavuus, niin yksinkertaisena ohjenuorana siihen käy teksti jonka näin erään naisprofiilin sivulla: "Kadu tehtyjä, ei tekemättömiä!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2490
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      200
      1181
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      91