Näppyjä esinahassa

RikuX

Onks muilla samaa ongelmaa ku mulla? Eli esinahassa on valkoisia näppyjä jonki verran. Ei oo sukupuolitauti ku ne on aina ollu. Siis ennenkä oon ees seksiä ekan kerran harrastanu. 26w olen jo eikä oo lähteny pois. millähän lähtis =)

9

6809

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhjjhjh

      Mullekki tuli niit joskus 8-10 vuotiaan,eikä varmasti oo mikää sukupuolitauti vaikka noi höperöt nii sanoo..Oon kokeillu kaiken maailman salvoja mut ei oo oikee mikää auttanu..Onks sul paljo?

      • Näppymuna

        Idiootit, minullakin niitä on. Normaaleja IHOHUOKOSIA, ellette ole tulleet ajatelleeksi.


      • RikuX

        on niitä aika paljon :|


      • Kaarle20
        RikuX kirjoitti:

        on niitä aika paljon :|

        Minullakin on eripuolilla esinahkaa rykelmät TODELLA pieniä näppyjä. Niitä on paljon, mutta niitä ei huomaa, ellei katso aivan läheltä. Terskan ja esinahan "liitoskohdassakin" on jonossa samanmoisia.
        Ne eivät kutise, eikä kirvele tai satu. Ajattelin alkuun että se voisi olla kondylooma, sillä sekin voi olla täysin huomaamaton ja moni sairastaa sitä tietämättään. Mutta tuskin se voi se olla, sillä nuo näpyt ovat olleet minulla todella kauan... Niin kauan kuin muistan ja taatusti ennen ensimmäistä yhdyntäkertaa.


    • 23v

      Mullakin on samanlaisia finnin näköisiä näppyjä. On ollut siinä kauan ennen kuin harrastin seksiä ensimmäisen kerran, joten ei voi olla sukupuolitauti. Miten ne saisi häviämään?

      • 30v

        Mulla oli myös aikoinaan terskan reunassa noita samoja finnin näkösiä näppylöitä. Kävin näyttämässä niitä sitten ihotautilääkärille ja lekuripa sitten näppärästi jäädytti (kryo-hoito) terskan reunan ja näppylätkin näin hävisi.

        Kyseessä ei siis ole mikään sukupuolitauti, eikä tauti ylipäätään, mutta kyllähän ne vähän ärsytti. Joten pojat ei muutakuin lääkärille jäädytykseen mars.


      • RikuX
        30v kirjoitti:

        Mulla oli myös aikoinaan terskan reunassa noita samoja finnin näkösiä näppylöitä. Kävin näyttämässä niitä sitten ihotautilääkärille ja lekuripa sitten näppärästi jäädytti (kryo-hoito) terskan reunan ja näppylätkin näin hävisi.

        Kyseessä ei siis ole mikään sukupuolitauti, eikä tauti ylipäätään, mutta kyllähän ne vähän ärsytti. Joten pojat ei muutakuin lääkärille jäädytykseen mars.

        Ei se oo sama asia, puhetta olikin esinahasta eikä terskan reunasta. terskan reunassahan niitä on melkein kaikilla. Mut ei esinahassa.. Eikö kellää oo vinkkiä, millä ne sais pois tai ainakin vähenemään? apteekista jokin voide?


      • Lekuri
        RikuX kirjoitti:

        Ei se oo sama asia, puhetta olikin esinahasta eikä terskan reunasta. terskan reunassahan niitä on melkein kaikilla. Mut ei esinahassa.. Eikö kellää oo vinkkiä, millä ne sais pois tai ainakin vähenemään? apteekista jokin voide?

        Peniksen varren ja esinahan alueella on normaalistikin vaaleita, ihon mukana liikkuvia, pistemäisiä näppylöitä. Niitä ei saa, eikä tartte saada, millään pois. Kondylooma on sitten asia erikseen.


    • auttakaa!!!

      Oon 12v ja mulla on pieniä näppylöitä paljon (esinahassa)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      62
      6668
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      77
      6248
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3262
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1223
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1212
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      14
      1063
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      214
      991
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      883
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      861
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      833
    Aihe