Onks muilla samaa ongelmaa ku mulla? Eli esinahassa on valkoisia näppyjä jonki verran. Ei oo sukupuolitauti ku ne on aina ollu. Siis ennenkä oon ees seksiä ekan kerran harrastanu. 26w olen jo eikä oo lähteny pois. millähän lähtis =)
Näppyjä esinahassa
9
6882
Vastaukset
- jhjjhjh
Mullekki tuli niit joskus 8-10 vuotiaan,eikä varmasti oo mikää sukupuolitauti vaikka noi höperöt nii sanoo..Oon kokeillu kaiken maailman salvoja mut ei oo oikee mikää auttanu..Onks sul paljo?
- Näppymuna
Idiootit, minullakin niitä on. Normaaleja IHOHUOKOSIA, ellette ole tulleet ajatelleeksi.
- RikuX
on niitä aika paljon :|
- Kaarle20
RikuX kirjoitti:
on niitä aika paljon :|
Minullakin on eripuolilla esinahkaa rykelmät TODELLA pieniä näppyjä. Niitä on paljon, mutta niitä ei huomaa, ellei katso aivan läheltä. Terskan ja esinahan "liitoskohdassakin" on jonossa samanmoisia.
Ne eivät kutise, eikä kirvele tai satu. Ajattelin alkuun että se voisi olla kondylooma, sillä sekin voi olla täysin huomaamaton ja moni sairastaa sitä tietämättään. Mutta tuskin se voi se olla, sillä nuo näpyt ovat olleet minulla todella kauan... Niin kauan kuin muistan ja taatusti ennen ensimmäistä yhdyntäkertaa.
- 23v
Mullakin on samanlaisia finnin näköisiä näppyjä. On ollut siinä kauan ennen kuin harrastin seksiä ensimmäisen kerran, joten ei voi olla sukupuolitauti. Miten ne saisi häviämään?
- 30v
Mulla oli myös aikoinaan terskan reunassa noita samoja finnin näkösiä näppylöitä. Kävin näyttämässä niitä sitten ihotautilääkärille ja lekuripa sitten näppärästi jäädytti (kryo-hoito) terskan reunan ja näppylätkin näin hävisi.
Kyseessä ei siis ole mikään sukupuolitauti, eikä tauti ylipäätään, mutta kyllähän ne vähän ärsytti. Joten pojat ei muutakuin lääkärille jäädytykseen mars. - RikuX
30v kirjoitti:
Mulla oli myös aikoinaan terskan reunassa noita samoja finnin näkösiä näppylöitä. Kävin näyttämässä niitä sitten ihotautilääkärille ja lekuripa sitten näppärästi jäädytti (kryo-hoito) terskan reunan ja näppylätkin näin hävisi.
Kyseessä ei siis ole mikään sukupuolitauti, eikä tauti ylipäätään, mutta kyllähän ne vähän ärsytti. Joten pojat ei muutakuin lääkärille jäädytykseen mars.Ei se oo sama asia, puhetta olikin esinahasta eikä terskan reunasta. terskan reunassahan niitä on melkein kaikilla. Mut ei esinahassa.. Eikö kellää oo vinkkiä, millä ne sais pois tai ainakin vähenemään? apteekista jokin voide?
- Lekuri
RikuX kirjoitti:
Ei se oo sama asia, puhetta olikin esinahasta eikä terskan reunasta. terskan reunassahan niitä on melkein kaikilla. Mut ei esinahassa.. Eikö kellää oo vinkkiä, millä ne sais pois tai ainakin vähenemään? apteekista jokin voide?
Peniksen varren ja esinahan alueella on normaalistikin vaaleita, ihon mukana liikkuvia, pistemäisiä näppylöitä. Niitä ei saa, eikä tartte saada, millään pois. Kondylooma on sitten asia erikseen.
- auttakaa!!!
Oon 12v ja mulla on pieniä näppylöitä paljon (esinahassa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793