Tumma/blondi

Galluppia

Kiinnostaapa tietää,kumpi miellyttää enemmän..Siis jos naiselle sopii sekä tummat,että blondit hiukset,kumman mieluummin miehenä valitsisit?

50

9751

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaakko-

      näin!

      • tämän

        tumma ja siniset silmät miehen pitää olla pitkä myös!


      • voisi auttaa
        tämän kirjoitti:

        tumma ja siniset silmät miehen pitää olla pitkä myös!

        sinuakin elämässäsi...Tässä kyseltiin selkeästi naisesta,ei miehestä..HALOOOOOOOOOO


    • isopossu

      Värillä ei väliä, kokonaisuus ratkaisee, molemmat voivat olla "ihastuttavia" ..tai enemmänkin!

    • aikuisuus?!

      se, joka on hänen luonnollinen väri. Niin yksinkertaista se on. Typerää alkaa taas kyselemään, kumpi on parempi. Ja vielä älyttömämpää on se, että täältäkin löytyy näitä idiootteja, jotka alkavat vääntämään kättä siitä, kumpi on parempi. Aika lapsellista, sanon minä!

      • anna olla

        lapsellista,jos siltä tuntuu..pakkohan ei ole ottaa osaa!
        Lähinnä pitäisin teikäläistä tylsänä.Ja tylsyys on pahempi vaihtoehto,kuin esim. hulluus..


    • meikän mielari

      Väri ei paljoakaan auta jos naamataulu ei miellytä, mutta jos kyseessä kaksi kaunista toinen tumma toinen vaalea niin se on ihan makuasia sitten. Itse pidän henk.kohtaisesti tummia kaunottaria puoleensavetävämpänä.

      Huomioi yksi asia, että monesti värjätty vaalea tai tumma ei yhtään sovi jollekkin vaikka kaunis muuten olisikin.

    • han..

      ..ratkaisee lopulta.. luonne on tärkein.

    • huvittavaa

      että suomalaiset miehet halajaa enemmän noita brunetteja, koska suomessa aitoja sellaisia on hyvin vähän. Kuitenkin se vaan on niin, että nämä skandinaavisen vaaleat suomalaisneitokaiset on kovassa huudossa muualla maailmassa, koska ovat niin häviävän pieni vähemmistö maapallolla. siispä uskallan jopa väittää, että tämä skandinaavinen luonnollinen vaaleus valitettavsti häviää maapallolta vuosikymmenten kuluessa, koska suomalaiset aina haluaa noita tummia ihmisiä, jonka seuraksena maapallolla väestö on kohta vain ja ainoastaan tummaa.

      • vähän

        99 % yli 20-vuotiaista blondeista ovat värjänneet hiuksensa. Maantiehiekan väri on Suomessa yleisin väri. Aidot blondit ovat jo nyt aika sukupuuttoon kuolleita. Myös sinisilmäisyys on Suomessa harvenemaan päin. Ruotsissa taitaa olla enemmän sinisilmäisiä kuin Suomessa. Suomessa monilla on vihreät silmät.


      • Anonyymi
        vähän kirjoitti:

        99 % yli 20-vuotiaista blondeista ovat värjänneet hiuksensa. Maantiehiekan väri on Suomessa yleisin väri. Aidot blondit ovat jo nyt aika sukupuuttoon kuolleita. Myös sinisilmäisyys on Suomessa harvenemaan päin. Ruotsissa taitaa olla enemmän sinisilmäisiä kuin Suomessa. Suomessa monilla on vihreät silmät.

        Niin, sehän on joku tuntematon mutaatio. Ja niitäkin ruskeasilmäisten joukossa tosi vähän, jos maailmanlaajuisesti vertaillaan.

        Yhtään villiä veikkausta, missä tuon alkuperä?


    • M21

      Nainen voi olla blondi, brunette, tumma tai punahiuksinen. Kaikki kelpaa...

    • mä meen

      HETI värjäämään hiukseni ruskeiks,mul on niin huono itsetunto.yhyyyyyyyy :D

    • En ole koskaan ollut blondien kanssa oikein samoilla aaltopituuksilla.

      • Mansikkainen<3

        Et voi olla tosissas.. ihan niinkuin hiustenvärillä ois mitään tekemistä tuon asian kanssa :D :D :D


    • Haba

      No ei sillä värillä loppujenlopuksi ole mitään väliä. Kokonaisuus ratkaisee. Mutta jos jotain pitää heittää, niin kyllä brunetit, punapäät ja mustahiuksiset miellyttää eniten. Vaalea on tylsä, arkipäiväinen väri.

    • tuolla

      kävelee niin kyllä ne vaaleat hiukset pistää silmään...niin kauniisti kun valoakin heijastavat.

      • ruskea tukka

        kyllä vie voiton.


      • kohtaan
        ruskea tukka kirjoitti:

        kyllä vie voiton.

        ei ollu tarkotettu ton toisen viestin alle...


    • m.s.dot.@_hi.there

      Olen sitä mieltä,- suurkaupungin kasvattina - että pelkkä tumma tai blondi hiusväri ei riitä purevaan tyyliin.Tuppukylässä voit olla se yks brunetti jolla on oikeasti tummat eikä ristiveriset hiukset - tai se vaaleista vaalein.

      Suuremmis ympyröis sanoisin et mieti tyylisi suhteen

      - persoonaasi
      - itsevarmuutesi tasoa
      - mittasuhteesi realistisesti
      - SINÄ versus mallikuvien lopputulokset
      - mahdollisia aatteellisia kannanottoja, kunhan ei rikollisuuteen yllyttäviä (hakaristit, kettutarha-aktivismi kyseenalainen jne.)

      Jos kopsaa Mangon muotikuvia huomioimatta omia lähtöedellytyksiä verrattuina kuvien mallien vastaaviin, voi olla, että lopputulos ei PELAA.

      Huomio myös ajan virtaan.Joskus blondit oli raidoitettuja, brunetit kullattuja.Satsaa persoonaan, trendi-vivahteisiin, omalle kropalle sopiviin figuureihin vaatteissa ja väreissä.Meikki on nykyään minun mielestäni aika "ei-meikattu".Vastikään on selvinnyt ettei terveydelle oo hyväksi muurata iho täyteen myrkkykemikaleja sisältäviä aineita.Joissakin meikeissä on sitä.

      Itse olen friikki-hippi-luomu-eko-seko-postmoderni-urbaani-taiteellinen..Ja lisäksi caramelblonde, petite hyvällä peballa, älykkään seksikäs ja sopeudun tyylillisesti omaan sosiaaliseen pelikenttääni.Joskus käytän äidin antamia ajattomia, kalliita asusteita, ja haluan olla sekoitus laatua ja luovuuttakin.En ole aktivisti mitenkään.

      • oikeen tänne se

        kertomaan ja mainostamaan itteensä...

        Eikö kysymys ollut suunnattu miehille...


    • vastaa

      Kiitos kommenteista!
      Oon jokseenkin kyllä yllättynyt tuloksesta..ainakin tähän mennessä vaikuttaa siltä,että tummat versiot suosituimpia:)
      Allekirjoittanut on aina ollut enemmänkin blondi,ja elänyt siinä uskossa,että vaaleus on valttia:))(Ei,älkää nyt ottako liian tosissanne,jos kuulostaa pinnalliselta,en nyt jaksa vuodattaa).
      Enkä tarkoita nyt mitään kananpojan keltaiseksi vaalennettua hamppulettiä..
      Mutta jees,kiitos kannustuksesta.Yritän pysyä brunettina ainakin kevääseen asti:)

      • jos se

        brunette väri ei sovi sulle niin hyvin kuin omasi vaalea niin silloin ei auta se, että olet trendin mukaisessa muotivärissä joka ei edes sovi.


      • efeww

        Voi kun neidin täytyy nyt niin kauhiasti miellyttää miesten silmiä..hehe. Nyt äkkiä hiuksia värjäämään..hehehehehe


      • Porukka

        Kyllä meikäläisen ystäväpiiri ainakin ihailee tyylikkäitä vaaleita naisia! Siististi kammattu ja hyvässä kunnossa olevat vaaleat pitkät hiukset... No, kuten itsekin varmasti tiedät, ei se loppupeleissä hiusten väristä ole kiinni. Mutta kyllä nimenomaan vaaleat naiset saavat pään kääntymään! Ehkä sitä pidetään niin itsestään selvänä, että täällä tällaisiin kyselyihin innostuu vastaamaan vain vähemmistö, eli tummien kannattajat. Ei siis kannata tällaisen kyselyn perusteella tehdä mitään johtopäätöksiä.

        (Ja pahoittakoot tästä tummat naiset mielensä, mutta ainakin jos ajattelen bruneten exäni alemmuuskompleksia, niin mieleen juolahtaa väkisinkin, että tänne vastaavista tummien puolesta puhujista ainakin osa on itse tummia naisia.)

        No, jos nainen on kaunis, niin kyllä minä ihailen, vaikka olisi hölmösti punapää. :)


      • Muikku.
        Porukka kirjoitti:

        Kyllä meikäläisen ystäväpiiri ainakin ihailee tyylikkäitä vaaleita naisia! Siististi kammattu ja hyvässä kunnossa olevat vaaleat pitkät hiukset... No, kuten itsekin varmasti tiedät, ei se loppupeleissä hiusten väristä ole kiinni. Mutta kyllä nimenomaan vaaleat naiset saavat pään kääntymään! Ehkä sitä pidetään niin itsestään selvänä, että täällä tällaisiin kyselyihin innostuu vastaamaan vain vähemmistö, eli tummien kannattajat. Ei siis kannata tällaisen kyselyn perusteella tehdä mitään johtopäätöksiä.

        (Ja pahoittakoot tästä tummat naiset mielensä, mutta ainakin jos ajattelen bruneten exäni alemmuuskompleksia, niin mieleen juolahtaa väkisinkin, että tänne vastaavista tummien puolesta puhujista ainakin osa on itse tummia naisia.)

        No, jos nainen on kaunis, niin kyllä minä ihailen, vaikka olisi hölmösti punapää. :)

        Pakko kysyä, mutta kun sanoit, että sinun ystäväpiirisi ihailee tyylikkäitä vaaleita naisia...niin ihailetteko kaikki ihan samanlaisia ja samannäköisiä? Eikö se ole vähän kornia, että kaikki ovat samaa mieltä? Voitko puhua toisten mielipiteet varmasti samaksi kuin omasi? Kuulostaa vain hieman hassulta jos kaveripiirissäsi väitetään niin kivenkovaa vaaleitten naisten puolesta, että voit sanoa sen satavarmasti? (puhutte ilmeisesti naisista aika paljon)Ihan vain muuten kysyn(= ei kannata loukkaantua turhaan...


      • ....
        Porukka kirjoitti:

        Kyllä meikäläisen ystäväpiiri ainakin ihailee tyylikkäitä vaaleita naisia! Siististi kammattu ja hyvässä kunnossa olevat vaaleat pitkät hiukset... No, kuten itsekin varmasti tiedät, ei se loppupeleissä hiusten väristä ole kiinni. Mutta kyllä nimenomaan vaaleat naiset saavat pään kääntymään! Ehkä sitä pidetään niin itsestään selvänä, että täällä tällaisiin kyselyihin innostuu vastaamaan vain vähemmistö, eli tummien kannattajat. Ei siis kannata tällaisen kyselyn perusteella tehdä mitään johtopäätöksiä.

        (Ja pahoittakoot tästä tummat naiset mielensä, mutta ainakin jos ajattelen bruneten exäni alemmuuskompleksia, niin mieleen juolahtaa väkisinkin, että tänne vastaavista tummien puolesta puhujista ainakin osa on itse tummia naisia.)

        No, jos nainen on kaunis, niin kyllä minä ihailen, vaikka olisi hölmösti punapää. :)

        Aika herkkis täytyy olla jos pahoittaa tollasesta mielensä. Itse ollut brunette - blondi - brunette. Ja aina on tullut mielipiteitä, että blondi oli parempi tai brunette oli parempi. Mutta so what? Ei se hiusten väri mitään merkkaa. Ihan tyytyväinen nykyiseen pehkoon.


      • Muikku.
        .... kirjoitti:

        Aika herkkis täytyy olla jos pahoittaa tollasesta mielensä. Itse ollut brunette - blondi - brunette. Ja aina on tullut mielipiteitä, että blondi oli parempi tai brunette oli parempi. Mutta so what? Ei se hiusten väri mitään merkkaa. Ihan tyytyväinen nykyiseen pehkoon.

        No voooi...kyllä itkettää..taidan mennä äitiä katsomaan...taitaa olla itse aikamoinen pissahousu jos ei uskalla olla kuin samaa mieltä kavereiden edessä...voih voih...nyyh...


      • Suomalainen mies
        Porukka kirjoitti:

        Kyllä meikäläisen ystäväpiiri ainakin ihailee tyylikkäitä vaaleita naisia! Siististi kammattu ja hyvässä kunnossa olevat vaaleat pitkät hiukset... No, kuten itsekin varmasti tiedät, ei se loppupeleissä hiusten väristä ole kiinni. Mutta kyllä nimenomaan vaaleat naiset saavat pään kääntymään! Ehkä sitä pidetään niin itsestään selvänä, että täällä tällaisiin kyselyihin innostuu vastaamaan vain vähemmistö, eli tummien kannattajat. Ei siis kannata tällaisen kyselyn perusteella tehdä mitään johtopäätöksiä.

        (Ja pahoittakoot tästä tummat naiset mielensä, mutta ainakin jos ajattelen bruneten exäni alemmuuskompleksia, niin mieleen juolahtaa väkisinkin, että tänne vastaavista tummien puolesta puhujista ainakin osa on itse tummia naisia.)

        No, jos nainen on kaunis, niin kyllä minä ihailen, vaikka olisi hölmösti punapää. :)

        >>että tänne vastaavista tummien puolesta puhujista ainakin osa on itse tummia naisia.)

        Mistä tiedät ketkä tänne vastailee. Suurin osa suomalaisista on varmaanki vaaleita enempi kuin tummia, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä, että vaaleat olisivat kauniimpia ilmanmuuta. Kauniit tummat ovat varmasti samalla viivalla kauniiden vaaleiden kanssa joten et voi yleistää, että vaaleat vetoaisivat enempi. Tosin jossain maissa missä on vain enimmäkseen tummia voi vaalea ihminen herättää enemmän kiinostusta ulkoisesti. Suomessa uskoisin, että tumma kaunis nainen on paljon kiinostavampi ulkoisesti kuin se suomalainen vaalea nainen. Makujahan on monenlaisia ja itse todellakin pidän enemmän suomalaisista kauniista bruneteista siis aidoista bruneteista.

        (Jotkut)vaaleat naiset ovat ennemminki huonossa maineessa etenki jos ovat kovinki tällättyjä ja blondeerattu se antaa ihan oman kuvansa heistä enkä yhtään ihmettele.


      • Brunetti ja ylpeä siitä!
        Porukka kirjoitti:

        Kyllä meikäläisen ystäväpiiri ainakin ihailee tyylikkäitä vaaleita naisia! Siististi kammattu ja hyvässä kunnossa olevat vaaleat pitkät hiukset... No, kuten itsekin varmasti tiedät, ei se loppupeleissä hiusten väristä ole kiinni. Mutta kyllä nimenomaan vaaleat naiset saavat pään kääntymään! Ehkä sitä pidetään niin itsestään selvänä, että täällä tällaisiin kyselyihin innostuu vastaamaan vain vähemmistö, eli tummien kannattajat. Ei siis kannata tällaisen kyselyn perusteella tehdä mitään johtopäätöksiä.

        (Ja pahoittakoot tästä tummat naiset mielensä, mutta ainakin jos ajattelen bruneten exäni alemmuuskompleksia, niin mieleen juolahtaa väkisinkin, että tänne vastaavista tummien puolesta puhujista ainakin osa on itse tummia naisia.)

        No, jos nainen on kaunis, niin kyllä minä ihailen, vaikka olisi hölmösti punapää. :)

        brunetti. Enkä ikinä ole kokenut mitään alemmuuskompleksia. Ei millään pahalla mutta saunaillassa kun meikit pestään pois niin hakkaan kyllä mennen tullen kaikki blondit ja feikki-brunetit. Tumma nyt vaan on näyttävämmän näköinen kuin valju vaalea. Jos vaalea on näyttävä niin yleensä se johtuu siitä, että vetyperoksidin ja tekorusketuksen sävyero on niin silmiinpistävä pukeutuminen niin vähäistä näillä blondeilla, että väkisinkin sellainen pistää silmään. Mutta tyylikkääksi ja kauniiksi en sellaista valkotukka ruskeanaamaa kutsuisi. Mutta toki aidot vaaleaveriköt ovat kauniita, tosin aika valjulla värityksellä.


      • vänksy
        Brunetti ja ylpeä siitä! kirjoitti:

        brunetti. Enkä ikinä ole kokenut mitään alemmuuskompleksia. Ei millään pahalla mutta saunaillassa kun meikit pestään pois niin hakkaan kyllä mennen tullen kaikki blondit ja feikki-brunetit. Tumma nyt vaan on näyttävämmän näköinen kuin valju vaalea. Jos vaalea on näyttävä niin yleensä se johtuu siitä, että vetyperoksidin ja tekorusketuksen sävyero on niin silmiinpistävä pukeutuminen niin vähäistä näillä blondeilla, että väkisinkin sellainen pistää silmään. Mutta tyylikkääksi ja kauniiksi en sellaista valkotukka ruskeanaamaa kutsuisi. Mutta toki aidot vaaleaveriköt ovat kauniita, tosin aika valjulla värityksellä.

        "Jos vaalea on näyttävä niin yleensä se johtuu siitä, että vetyperoksidin ja tekorusketuksen sävyero on niin silmiinpistävä pukeutuminen niin vähäistä näillä blondeilla, että väkisinkin sellainen pistää silmään."

        Hyi hitto.. ja noita silloin tällöin ihan oikeesti näkyy katukuvassa.
        Koska nuo ton tyyppiset blondit oppii, et tekorusketus ei oo heitä varten pakosti tarkoitettu :-) Tuskin koskaan..

        Mäkin oon ruskeahiuksinen ja ylpeä siitä ja muuksi en vaihtaisi. Paitsi vielä kauniimmat ois tummanruskeet hiukset, pitkät ja kiharat. Joskus mullakin vielä on sellaiset.:)


      • Anonyymi

        Niinhän ne vaaleat naiset aina luulevat ja kuvittelevat että ovat jumalan lahja miehille... Hahhah


      • Anonyymi
        Porukka kirjoitti:

        Kyllä meikäläisen ystäväpiiri ainakin ihailee tyylikkäitä vaaleita naisia! Siististi kammattu ja hyvässä kunnossa olevat vaaleat pitkät hiukset... No, kuten itsekin varmasti tiedät, ei se loppupeleissä hiusten väristä ole kiinni. Mutta kyllä nimenomaan vaaleat naiset saavat pään kääntymään! Ehkä sitä pidetään niin itsestään selvänä, että täällä tällaisiin kyselyihin innostuu vastaamaan vain vähemmistö, eli tummien kannattajat. Ei siis kannata tällaisen kyselyn perusteella tehdä mitään johtopäätöksiä.

        (Ja pahoittakoot tästä tummat naiset mielensä, mutta ainakin jos ajattelen bruneten exäni alemmuuskompleksia, niin mieleen juolahtaa väkisinkin, että tänne vastaavista tummien puolesta puhujista ainakin osa on itse tummia naisia.)

        No, jos nainen on kaunis, niin kyllä minä ihailen, vaikka olisi hölmösti punapää. :)

        Kuulostat vähän yksinkertaiselta. Miksi ihmeessä olisi "itsestäänselvyys", että juuri vaalea väri kääntäisi päitä? Millä ihmeen logiikalla vaalea olisi yhtään sen kauniimpi kuin mystinen yön mustakaan? Taitaa vain kyse olla siitä että toimit niin kuin ihmiset yleensä, eli yrität yleistää omaa henkilökohtaista mieltymystäsi koskemaan kaikkia muitakin miehiä. Ihmisten tulisi ymmärtää että heidän mielipiteensä ovat heidän omiaan eivätkä välttämättä kerro mitään yleisestä mielipiteestä. Ja mitä tulee tuohon kommenttiin koskien brunettia eksääsi, niin se on varsin kummallinen. Aivan kuin automaattisesti oletat, että hänen huono itsetuntonsa olisi liittynyt hänen tummaan hiustenväriinsä! Ei voi kuin ihmetellä. Kuinkakohan paljon löytyy vaaleita naisia, jotka kärsivät ihan samasta ongelmasta? Ihmeellistä tuollainen että se oma mieltymys vaaleisiin naisiin menee niin pitkälle, että ruvetaan jo sabotoimaan tummia ja väittämään jopa tummuuden olevan yhteydessä huonoon itsetuntoon! Tämän kaiken teet vain siksi koska olet omassa päässäsi kehitellyt jotain fantasiaa jossa liität vaaleuteen vain kaikki positiiviset ominaisuudet hyvää itsetuntoa myöten, vain koska itse satut tykkäämään juuri vaaleasta väristä!


    • dayum

      jos nainen muuten kolahtaa. Yleisesti ottaen pidän enemmän tummista, mutta kyllä vaaleakin menettelee. Ja jos vielä sattuu olemaan ruskeilla silmillä varustettu blondi niin...

    • valitsisin

      Sen jonka kanssa viihdyn paremmin ja jolla on samanlainen huumorintaju.

    • ALFA-TIGER

      Ovat kuvissa ainakin lajinsa valiot

    • Vihreätukkaisen.

    • vänksy

      sängystä, kun kummallakin ois samanväriset ja samanpituiset hiukset.:) Ei olis epäselvyyksiä sitten, onks petiä jaettu jonkun vieraan kanssa, vai ei.

    • ..kokonaisuuden perusteella...hiusten väri sinänsä ihan yks lysti...

    • Sofi Oksasen -lukija

      Blondinakaan en kuulu blondien liigaan,koska en ole missään suhteessa 'Über'.
      Eli arvosanoista lähtien seiska kautta kasi,jopa kutonen kautta vitonen, ÄO.

      Mustahiuksinen ystävä on mulle haaste edes nähdä horisontissa.2 krt. kahvitellut, 15 krt. tupakilla, mustahiuksisen naisen kaverina.Biolog.äiti mustahiuks.

      Punahiuksisten kanssa tulen hyvin toimeen,hetkittäin,ja eroamme,väliaikaisesti,koska omalla PR-alallani punahiuksisuus on tyrkkykeino.

      Parhaiten saan ystäviä messinkivärisistä arkisista blondeista,jotka ihmetellen huolivat säälistä joukkoonsa yhden lindalampenius-runoushepsankeikan,jolla kuitenkin on EOta.Annan jaettavaksi kallista mineraalipuuteriani,jota ostan irtona.

    • ^_^

      Yksinkertainen blondi :-)

    • tämäpoikanappaabrune

      Toi on iha tyhmää et jotku blondit tulee tänne kirjottelee et" iha varmaa brunetet naiset on kirjotellu tänne muka miehenä" ootteko tosiaan noin idiootteja niiku teistä sanotaanki :) ja vieläpä noin itsekkäitä. oon tykkänny aina enemmän blondeista mutta on mieli on pikkasen muuttunu tän päivän aikana. kaikilla palstoilla toi sama -.-

    • En kumpaakaan. Naisen on näytettävä Johanna Kurkelalta, jotta alistun tämän kanssa lyhyehköön parisuhteeseen.

    • Mistäköhän

      Blondi mulle ainaki, se on päivän selvä asia, musta naiskauneutta parhaimmillaan, tumma on mulle liian synkkä! Blondi eli puun tai kerman väriset hiukset, säteilevän kaunis ja muodot vielä enemmän hioo 'taideteokseks'..

    • Mistäköhän

      Miksei punaset raidat oo ihan hienot, blondille parhaan näköiset, näin mun silmissä ainaki mut tummalle harvakseltaan sopii ku enintään valkoiset raidat kun ne näkyy parhaiten.. mulla silmä lepää blondeille.. kalju si taas on kamala kenellä tahansa, varsinkin naisella hyi olkoo!

    • Mistäköhän

      Mut en tiä nää kommentit on täälä kyl iha ihmeellisiä, musta osiltai tyhmiä ja jotkut voi loukkaantua mut joka tapauksessa minkä ni blondi likan, paljon puhutaan virheellisesti ja tyhmästi siinäkin että "kumman valitsisin", sitä kun ei voi oikein valita, tavaran kaupasta voi valita mut ihmisestä kun on kyse ni se ei oo valikoima, siinä tehdään tyhmästi, siinä on kysymys halusta..

    • Anonyymi

      Blondi

    • Anonyymi

      Blondi totta kai. Ja isot tissit on oltava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe