Ajattelin nyt kertoa teille miehet 50 .
Olette mahtavia ihmisiä.
tunnette itsenne, olette nähneet elämää ja tiedätte mitä nainen tahtoo.
Ihan oikeasti. Katsokaa peiliin ja sopikaa itsenne kanssa, että tänään tuotte ne taidot esille.
Minä ainakin sovin hyvin yhden 50 miehen kainaloon ja hän on vastaus toivomuksiini.
50+ mies
23
2284
Vastaukset
- Logaritmit
Te naiset olette niin mahtavia, että tuon 30 uskon tarkoittavan käytännössä
samanikäisyyttä miehen 50 kanssa!
Mut oikeasti iällä ei niin isoo haloota.
Onhan neitokaisiakin, jotka parhaiten viihtyvät 50 miehen kainalossa.- nainen 30+
aivan, minulle siellä on ainakin hyvä ja lämmin kolo...
- Herrahissi
nainen 30+ kirjoitti:
sitten kun olet 50 niin mies on 70 . Vaikka ei kai se mitään. Onhan Paavo Lipponenkin 28 vuotta vanhempi Päivi Lipposta. Eikä Päivi varmaankaan ole koskaa millään muotoa ajatellut edetä urallaan Paavon siivellä ;DDD
- Logaritmit
nainen 30+ kirjoitti:
...oli hyttynen nälkään kuollut polo.
(jostain kouluajan runosta) kuka muistanee?
- valot päälle
Silloin et tarvitse enää epävarmana miettiä tommosia.
Voit jopa huomata, että viidenkympin villityksen vallassa olevat miehet ovat säälittäviä, tilapäisesti mielenterveyden kanssa kamppailevia elämästä ymmärtämättömiä ressukoita.- salakaataja
sitten vaikka olis samanikäinen pariskunta, mitenkä sellaissa elävä 50-kymppinen mies eroaa moisesta? Eikö hänkin ole ihan pösilö siinä iässä?
Sitäpaitti, kun on omalla isällä leskeksi jäätyään on ollut minua 8 vuotta vanhempi vaimo, eli 20 vuotta nuorempi kuin isäni. Ja ihan hyvin niillä meni kunnes 75-vee kesken kahvinkeiton isällä vietiin , eli Noutaja tuli. Eli, elä kuule eppäile wanhusten kiiman kestoa.
Sitä kun ei ole nuoremmille ollu tapana kertoa, että sen viijenkymmenen villityksen jäläkee iskee kuuvenkymmene KIIMA!
- Elä huoasta nuorille, alkava vielä pelätä menettävänsä puolionsa.. - nainen 30+
jotenkin katkeran oloinen vastauksesi...
- salakaataja
nainen 30+ kirjoitti:
komia oli äitipuoli, ja on. Siitäkö katkera sävy?
Oma on tosin melkein samanikäinen kuin itsekin, mutta sentään entinen mansikkatyttö ;) - valot päälle
nainen 30+ kirjoitti:
Nuoremmat miehet alkavat kiinnostaa sen sijaan, että viiskympin villiytyneet yrittävät palata nuoruuteensa tekemällä höpsöjä tempauksia.
- 50-kymppiset
feministit viestilläsi. Eihän kukaan saa heidän mielestään pitää heidän ikäisistään miehistä.Ihan hirveä ajatuskin.
Sinulle oikein hyvää uutta vuotta.- nainen 30+
Niin taisin tehdä,
ja pyydän nöyrimmin anteeksi niiltä, joilla nousi niskakarvat pystyyn.
Asia nyt vain on niin miten kirjoitin, ja saahan ihminen tuntea itsensä onnelliseksi.
Oikein hyvää Uutta Vuotta sinulle myös.
Olen samaa mieltä kanssasi, suomalainen mies ansaitsee kiitoksia ja kehuja. Tästäkin ikäluokasta löytyy monia todella upeita tyyppejä, vaikka valitettavasti myös joitain paikoilleen jämähtäneitä "vanhuksia". - Niin kuin meistä naisistakin.
Kertoisitko vielä, miksi teidän ikäerollanne olennainen vaikutus suhteeseenne?
Miten se vaikuttaa?
Mukavia hetkiä ja hyvää uutta vuotta teille.- nainen 30+
aivan, myös ikäluokasta 30 löytyy paikoilleen jämähtäneitä ja sitten niitä jotka vain suorittavat elämäänsä.
Olennaisin ero oman ikäluokkani miehet vastaan 50 on mielestäni kesksutelutaito.
Ja naisen huomioon ottaminen.
Ja elämästä nauttiminen.
Näistä seikoista pidän.
Hyvää uutta Vuotta sinullekin.
- Hohhoijaa vaan
Aina välillä tällaisia kirjoituksia osuu silmiin 40 ja 50 palstoilla, Suhteet ja Tunteet eri osastoissa jne.
No, niinhän se sananlaskukin sanoo että "kukas kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?!"
Nuorten naisnikkien löytyy mies, tuossakin aloituksessa. - Taikis
elämää kokenut,naisen huomioon ottava lämmin ajatteleva ihminen. Taitaa keskustelun, uskaltaa osoittaa tunteita. AIKUINEN MIES.
Pidä vaan kiinni siitä kainalosta :)- nainen 30+
aivan varmasti ; )
- mulle
miksi 30 naiset käyttäytyvät vihamielisesti 50 nuorekkaisiin naisiin jotka pukeutuvat nuorekkaasti ja ovat rypyttömiä? Nämä nuoremmat naiset käytäytyvät aivankuin vanhempi nainen olisi tullut heidän reviirilleen eikä olisi oikeus olla kaunis, haluttava ja nuorekas. Ei vaatteissakaan ole mitään yläikärajaa tai suositusikää.Kai nämä nuoremmat naiset haluaisivat että kaikki 50 naisetpukeutuisivat vain perunasäkkiin:(
Ovatko nämä nuoremmat naiset kateellisia että joku on onnistunut säilytämään itsensä niin hyvin, saanut elää jo 20 vuotta kauemmin kuin he ja on edelleen elämää, ei näkymättömäksi muuttumista?
Kyllä 50 miehen kannattaisi ehdottomasti panostaa enemmänkin tällaiseen hyvinsäilyneeseen 50 naiseen kuin johonkin 30 naiseen koska kuitenkin nuorempi nainen ja vanhempi mies ovat aivan eri vuosikymmeniltä.- nainen 30+
olipa mielenkiintoinen puheenvuoro.
Onko itsetuntosi upeasta ulkokuoresta huolimatta sisimässään pelokas?
En mielestäni missään kirjoituksessa ole halveerannut taikka ollut vihamielinen 50 naisia kohtaan. Päinvastoin, mielestäni on upeaa, kun nainen isolla N kirjaimella pitää itsestään huolta, eikä päästä itseään vanhenemaan ennen aikojaan, koska 50 nainen on ylväs näky, kun vain sitä tahtoo. Nyt oli vain tarkoitukseni kertoa 50 miehistä.
Voin kertoa, että oma äitini on 50 , hehe eli melkein 60-, ja ylpeänä hänet kyllä esitten, koska hän tietää olevansa kaunis nainen, niin sisältä kuin päältäkin.
Hyvää alkavaa vuotta sinulle.
perästä tullaan.
- nainen47wee
minä en enää tuhlaa energiaani yhteenkään yli viiskymppiseen, kohdalleni on tullut impotentteja
kädestäpitäjiä.tämänikäinen nainen haluaa vielä kunnon rakastelua eikä nukkumista pyjama päällä...- salakaataja
kun vielä sinunkin iässäsi sotket kaksi eri asiaa: nukkumisen ja rakastelun. Kyllä nukkua sopii pyjama päällä. Ja rakastellakin. Mutta ei pidä nukkua rakastellessa. Ei pidä edes mennä sänkyä lähelle, jos siitä on pelkoa. Pitää mennä vaan partneria lähelle, se riittää. Sitäpaitsi sänky on maailman vaarallisin keksintö. - Siihen on kuollut suurin osa 50 miehistä.
- nainen47wee
salakaataja kirjoitti:
kun vielä sinunkin iässäsi sotket kaksi eri asiaa: nukkumisen ja rakastelun. Kyllä nukkua sopii pyjama päällä. Ja rakastellakin. Mutta ei pidä nukkua rakastellessa. Ei pidä edes mennä sänkyä lähelle, jos siitä on pelkoa. Pitää mennä vaan partneria lähelle, se riittää. Sitäpaitsi sänky on maailman vaarallisin keksintö. - Siihen on kuollut suurin osa 50 miehistä.
toi aikaisempi oli lähinnä vertauskuvallinen ilmaus tilanteeseen, jossa oon ollut. Valitettavasti yli viiskymppisillä tulee seksuaalisia ongelmia, olipa pyjamassa tai ei, siihen ei aina edes himokas nainenkaan voi auttaa.
- salakaataja
nainen47wee kirjoitti:
toi aikaisempi oli lähinnä vertauskuvallinen ilmaus tilanteeseen, jossa oon ollut. Valitettavasti yli viiskymppisillä tulee seksuaalisia ongelmia, olipa pyjamassa tai ei, siihen ei aina edes himokas nainenkaan voi auttaa.
onhan se harmi kun moista sattuu. Vaikka kuinka kiukkuaa, niin ei ota eteen ei. Tosin en kyllä tunnusta itselle (vielä ) niin käyneen.
- .....
nainen47wee kirjoitti:
...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85892
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57883- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä334664Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74626