Mikä on Uuden vuoden lupauksesi?

myrkkynainensuomi24fi

Mikä on tämän Uuden vuoden lupauksesi jonka aiot pitää myös?(Vai etkö lupaa mitään.Koska et pysty pitämään niitä kuitenkaan?)

35

1418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10. nainen

ei mitään lupauksia ei mitään parannettavaa.

• tapaus!

Miten olet päässyt tuohon tilanteeseen?Kun minusta tuntuu että minulla ei muuta olekkaan kuin parannettavaa itsessäni.

• Haareminainen

10. nainen. Tuo piste numeron perässä tarkoittaa järjestysnumeroa eli ole kymmenes! (Sehän opetetiin jo kansakoulussa) Missä asiassa olet kymmenes? Jonkun miehen naisarsenaalissa vai?

• naisia olekkaan
        Haareminainen kirjoitti:

10. nainen. Tuo piste numeron perässä tarkoittaa järjestysnumeroa eli ole kymmenes! (Sehän opetetiin jo kansakoulussa) Missä asiassa olet kymmenes? Jonkun miehen naisarsenaalissa vai?

olemassa.Kyllä joku luulee itsestään liikoja.

• Namenoz-

lupaisit itsellesi edes yhden miikan - :)

• kuuluu Uuteen vuoteen?
        Namenoz- kirjoitti:

lupaisit itsellesi edes yhden miikan - :)

Miika on kaunis nuoren mehen nimi.

• Pirre*

olla..tuota..vain ihminen..:/

• ja kaunista.

Juuri ihmisiä maailma tarvitseekin.Upeeta!

• Pirre*
        ja kaunista. kirjoitti:

Juuri ihmisiä maailma tarvitseekin.Upeeta!

vain ihminen..

• Remmari ek

En edes tiedä, mistä sanonta "uudenvuoden lupaus" on tullut. Minä aion elää samalla tavalla kuin ennenkin.

• on keksinyt.

Joku sellainen on keksinyt joka sanoo että lupaukset on tehty rikottaviksi?(Ei hyvä juttu!) Kiva kun voisi pitää lupauksensa.Sen tähden et voi rikkoa lupausta kun et ole mitään luvannut.

• olla

antamatta lupauksia joita en pysty pitämään.

• sama vika täälläkin

Minäkään en pysty Uuden vuoden lupauksiani pitämään.Olen heikko ihminen.

• Tanevaan

Lupaan pitää itsestäni huolta.

• pitää lupauksesi.

Paras lupaus mitä olla voi.Kuka muu sinusta huolehtii elle itse huolehdi itsestäsi.

• kirjoita

omalla nimimerkilläni suomi24 palstoille.
      Se olkoon lupaukseni ja se pitää.
      Nimimerkkini on suljettu jouluaattona, vaikka ei se paljon ole koskaan käytössä ollutkaan.
      Jatkuva riitely pahoittaa myös lukijan mielen, teille hauskoille kirjoittajille kaikki tukeni näitä kahta epämiellyttävää nimimerkkiä vastaan. (;DD ja Ajomies) Älkää antako heidän valloittaa sairailla kirjoituksillaan palstaanne.

Oikein hyvää uutta vuotta kaikille muille!
      Terveisin Kaarlo. (oikea nimeni)

• virnuiltu ja ivattu

mutta en enään välitä.Katkerat ihmiset tahtovat pahoittaa mielen ja loukata.Heillä itsellään on paha olla kun tekevät niin.Ei välitetä!

• vuoden 1974 annetun ja tähän asti pidetyn lupauksen.

Oli silloin minulle ns. suuri lupaus omaa käyttäytymistä kohtaan.
      Lupauksesta en ole vieläkään kertonut kuin yhdelle henkilölle menneen kolmenkymmenen vuoden aikana.

Tein päätöksen/lupauksen hiljaisesti ja vain itselleni.

• olet pitkään pystynyt

pitämään lupauksesi.ONNEA!

• Pirre*

jotta yritän..siis yritän käyttäättyy tiällä palstolla nätisti, enkä lirttaile ennee kenenkkää kanssa..:/

• Savon ukko

Sitten oon aena myöhässä.

• Savon ukko kirjoitti:

Savoukkokkii ois tykkännä ruveta lirttaillemmaan...mie kerkkiin siun kanssas lirttoommaan vielä vuuvvenloppuun, kääpikö? :))

*hmm. sitä mie en muista mitä mie lupasin viimevuonna.., oiskohan tiälä joku tutkiskelija pitänä kirjanpittoo, jos löötys tokumenttii? *

• Savon ukkolle
        Pirrejuupas kirjoitti:

Savoukkokkii ois tykkännä ruveta lirttaillemmaan...mie kerkkiin siun kanssas lirttoommaan vielä vuuvvenloppuun, kääpikö? :))

*hmm. sitä mie en muista mitä mie lupasin viimevuonna.., oiskohan tiälä joku tutkiskelija pitänä kirjanpittoo, jos löötys tokumenttii? *

Taes mennä luu kurkkuun.Jotta oekeen koko loppu vuosi pellaavuttassiin.
        Mittehän ne miun vanahapiika tätitkii sanosi,tiiroovat suurennus lassiin kanssa näetä sanomisia.
        Vielä perinnöttömäksi jättäsivät.:)

• Pirre*
        Savon ukkolle kirjoitti:

Mittehän ne miun vanahapiika tätitkii sanosi,tiiroovat suurennus lassiin kanssa näetä sanomisia.

selevänäkijöitä..:)

• Savon ukko
        Pirre* kirjoitti:

Miunnii asioesta tietävät enempi kun minä ite.

• vähän.

Se on ihan piristävää välillä ja piristää myös vasta puolta.Eihän siinnä olla kuin kirjoittelulla tekemisissä keskenään.VOI HYVIN!

• vastaus.
        Savon ukko kirjoitti:

Parempi myöhään kun ei ollenkaan.HEIPPA!

• tarvitse muistaakkaan.
        Pirrejuupas kirjoitti:

Hyvä kun muistaa nimensä ja osoitteensa ja tämän vuoden lupauksen.

• Savon ukko
        Savon ukkolle kirjoitti:

Anna vanha piika tätien jättää perinnöttömäksi.Riko tätien suurennuslasit niin eivät näe mitään.

• näkijöitä.
        Pirre* kirjoitti:

Kyylä tädit nimittäin.

• kysyä mitä on
        Savon ukko kirjoitti:

Miunnii asioesta tietävät enempi kun minä ite.

tehnyt jos ei itse satu muistamaan.

• En ole vielä tähän ikääni ehtinyt tehdä yhtään uuden vuoden lupausta. Nyt voisin tehdä poikkeuksen, jos keksisimme hyvin perustellun asian.

Jokin aika sitten yllätin itseni yhdellä palstalta ehdottamasta yhteistä uuden vuoden lupausta ja väitin rikkoneen huonompiakin.

Taidan varastaa ideasi, tehdä aloitukseksi ehdotuksen jostain yhteisestä lupauksesta. Jos siitä vaikka poikisi uusia hyviä ehdotuksia, joista voisimme sitten kukin valita omamme.

Täällä voisin nyt luvata, että teen tänä vuonna uuden vuoden lupauksen. - Mikä se sitten tuleekaan olemaan.

• olla jotta tiedettäisiin

Että voitaisiin olla mukana jos on hyvä idea.

• rosalii

on kyllä tullut koetuksi tuo maailman parannus...

että varmaankin se on hyvä päätös aloittaa itsestä
      vaikeaa sekin kyllä!

mitähän se vuosi 2006 voisi tuoda tullessaan?
      hmm..siitä on kuusi vuotta, kun vuosituhat vaihtui.

ehkä aurinko jatkaa energisiä purkauksiaan..?
      siitä voi seurata jälleen hurrikaaneja,,,tms
      globalisaatio jatkaa voittokulkuaan ja Suomeen tulee lisää halpatuonti väestöä ja "kamaa"
      rikkaat rikastuu
      entä köyhät?
      tuleeko rauhaa...
      saavatko naiset ( tietyssä maassa) luvan ajaa autoa...( nyt on lupa isän, veljen tai miehen takana)
      no...
      niinpä niin,
      mitäpä minä...

jos yrittäisin ottaa RENNOMMIN?

• tulee tressi.

Olet samanlainen huolien kerääjä kuin minäkin.OTETAAN RENNOMMIN SEURAAVA VUOSI.Yritetään ainakin.VOIMIA!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1462
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      923
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      892
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      57
      883
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      806
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      693
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      690
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      334
      664
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      654
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      626
    Aihe