Saako Suomesta Louis Vuittonin laukkuja ja mistä, jos saa?
Mitä suunnilleen maksaa peruskäsilaukku?
Louis Vuittonin laukut Suomessa
109
48749
Vastaukset
- säynis
Ei saa. Secondhandina eli käytettynä voit löytää.Hintaan vaikuttaa lähinnä laukun koko, mutta nuo peruskäsilaukut maksavat noin 300-2000e.Lähin LV;n virallinen kauppa löytyy Tukholmasta. Äläkä osta feikkiä!
- säynis
http://eluxury.com/brands/louis_vuitton/index.jhtml?SectionID=6000 tuolta löytyy koko valikoima ja hinnat. Tilaus toimii tosin vain jenkkeihin ja hinnoissa kuuleman mukaan pikku lisä.
- Muumi81
säynis kirjoitti:
http://eluxury.com/brands/louis_vuitton/index.jhtml?SectionID=6000 tuolta löytyy koko valikoima ja hinnat. Tilaus toimii tosin vain jenkkeihin ja hinnoissa kuuleman mukaan pikku lisä.
ei tulisi mieleenkään ostaa feikkiä.
Olen menossa kyllä Tukholmaan ensi kuun lopussa =). - sinä!
Muumi81 kirjoitti:
ei tulisi mieleenkään ostaa feikkiä.
Olen menossa kyllä Tukholmaan ensi kuun lopussa =).Olet hyvä ihminen, kun et osta feikkituotteita! Kiitos.
- idiots
"älä osta feikkiä"
mitä helvettiä...??
ketä sen feikin ostaminen voi noinkin paljon liikuttaa?? - Muumi81
idiots kirjoitti:
"älä osta feikkiä"
mitä helvettiä...??
ketä sen feikin ostaminen voi noinkin paljon liikuttaa??feikit tehdään usein lapsityövoimalla tai ainakin suunnilleen nälkäpalkalla.
Feikin tekeminen on ns. varastamista=rikastutaan toisen tuotteella laittomasti.
Siinä pari suht isoa syytä!
Jos on niin pakko olla in, niin olkoon siihen varaa sitten =). - juupa juu
Muumi81 kirjoitti:
feikit tehdään usein lapsityövoimalla tai ainakin suunnilleen nälkäpalkalla.
Jos on niin pakko olla in, niin olkoon siihen varaa sitten =).selitä sitten järjellinen syy tuhlata tuhansia VAIN JA AINOASTAAN YHTEEN LAUKKUUN???
eikö satasella saa tarpeeksi laadukasta ja hyvännäköistä laukkua?
vaiko sen on oltava se sama mikä sillä kamalan näköisellä hiltonilla on?
vaiko se brandi on tärkeä?
maksaa pelkästä merkistä?
vastaavan laatuista laukkua ei vai löydy?
vuittoniko se on ainoa oikea palvonnan kohde?
pitääkö sen laukun olla vähintään 300 euron arvoinen, että sitä voi kutsua laukuksi? - Muumi81
juupa juu kirjoitti:
selitä sitten järjellinen syy tuhlata tuhansia VAIN JA AINOASTAAN YHTEEN LAUKKUUN???
eikö satasella saa tarpeeksi laadukasta ja hyvännäköistä laukkua?
vaiko sen on oltava se sama mikä sillä kamalan näköisellä hiltonilla on?
vaiko se brandi on tärkeä?
maksaa pelkästä merkistä?
vastaavan laatuista laukkua ei vai löydy?
vuittoniko se on ainoa oikea palvonnan kohde?
pitääkö sen laukun olla vähintään 300 euron arvoinen, että sitä voi kutsua laukuksi?tuo hieman uudempi keskustelu, aiheena joku feikki tms..
Siinä selitän täysin samoja asioita, en jaksa kahta krt kirjoittaa =). - DolceGirl
Muumi81 kirjoitti:
tuo hieman uudempi keskustelu, aiheena joku feikki tms..
Siinä selitän täysin samoja asioita, en jaksa kahta krt kirjoittaa =).Minulle puolestaan ei mene jakeluun, miten joku VOI verrata feikkiä ja aitoa designlaukkua keskenään. Miksei kaikki aja Ladalla, vaan jotkut "idiootit tuhlaavat rahansa turhaan mersuun"? Got the point?
Itselläni on muutama Vuitton, ja olen ostanut ne laadun, designin ja lapsityövoimavapaan tehtailun takia. Siinä mielestäni syytä tarpeeksi. (Ja kieltämättä ketuttaa, että nykyisin joka toisella keikkuu kädessä joku kamala kopion tapainen..) - vertaus
DolceGirl kirjoitti:
Minulle puolestaan ei mene jakeluun, miten joku VOI verrata feikkiä ja aitoa designlaukkua keskenään. Miksei kaikki aja Ladalla, vaan jotkut "idiootit tuhlaavat rahansa turhaan mersuun"? Got the point?
Itselläni on muutama Vuitton, ja olen ostanut ne laadun, designin ja lapsityövoimavapaan tehtailun takia. Siinä mielestäni syytä tarpeeksi. (Ja kieltämättä ketuttaa, että nykyisin joka toisella keikkuu kädessä joku kamala kopion tapainen..)Hyvin verrattu tuo Lada-Mercedes juttu. Täytyykin käyttää tuota tästä lähtien, kun ei ihmiset ymmärrä, että laukuissakin on monenlaisia eroja...Autoissahan eroja on mm. turvallisuus, hevosvoimat, kulutus ja se laatu. Melkein samat pätevät laukkuihin...
- Susbe
vertaus kirjoitti:
Hyvin verrattu tuo Lada-Mercedes juttu. Täytyykin käyttää tuota tästä lähtien, kun ei ihmiset ymmärrä, että laukuissakin on monenlaisia eroja...Autoissahan eroja on mm. turvallisuus, hevosvoimat, kulutus ja se laatu. Melkein samat pätevät laukkuihin...
En tiedä mistä saisi 300 eurolla aidon Vuittonin tai esim. Fendin? Omani (multicolor monogram, kaunis kuin koru! :) ) maksoi Dubaissa n. 450 e viime keväänä (sain mieheltäni lahjaksi). Olen ollut tosi tyytyväinen ja käyttänyt sitä paljon, mutta lähes aina joku kysyy että "onks toi aito". Ja siis johtuen siitä kun feikkejä myyydään joka paikassa.
Jos kohta siihen mennään ettei feikkiä enää erota oikeasta tavarasta niin mikä on aidon tuotteen lisäarvo? Pitääkö sitten siirtyä feikkeihin? - hah haa
Susbe kirjoitti:
En tiedä mistä saisi 300 eurolla aidon Vuittonin tai esim. Fendin? Omani (multicolor monogram, kaunis kuin koru! :) ) maksoi Dubaissa n. 450 e viime keväänä (sain mieheltäni lahjaksi). Olen ollut tosi tyytyväinen ja käyttänyt sitä paljon, mutta lähes aina joku kysyy että "onks toi aito". Ja siis johtuen siitä kun feikkejä myyydään joka paikassa.
Jos kohta siihen mennään ettei feikkiä enää erota oikeasta tavarasta niin mikä on aidon tuotteen lisäarvo? Pitääkö sitten siirtyä feikkeihin?pohdittavaa kerraksen ;) ;)
- DolceGirl
Susbe kirjoitti:
Jos kohta siihen mennään ettei feikkiä enää erota oikeasta tavarasta niin mikä on aidon tuotteen lisäarvo? Pitääkö sitten siirtyä feikkeihin?kun laukun osto oli ajattelunasteella, feikit olivat niin tökeröitä, että idiottikin huomasi eron. Nyt tavantallaajana en kyllä silmämääräisesti erota feikkiä, eri asia on tietenkin, jos artikkelia pääsee hypistelemään ja "tutkimaan".
Susbe ihmettelit 300 euron LV:n perään: Pochette Accessoires on 250 $ (eluxury.com). Mutta siitä ylöspäinpä hinnat kohoavatkin.
Kysäisenpä tähän samaan, millaista laukkua te arvoisat kanssasisareni seuraavaksi olette haaveilleet ostavanne? Itse olen tuon Diorin Saddlebagin perään, onko kellään kokemuksia aidosta sellaisesta? - lily
DolceGirl kirjoitti:
kun laukun osto oli ajattelunasteella, feikit olivat niin tökeröitä, että idiottikin huomasi eron. Nyt tavantallaajana en kyllä silmämääräisesti erota feikkiä, eri asia on tietenkin, jos artikkelia pääsee hypistelemään ja "tutkimaan".
Susbe ihmettelit 300 euron LV:n perään: Pochette Accessoires on 250 $ (eluxury.com). Mutta siitä ylöspäinpä hinnat kohoavatkin.
Kysäisenpä tähän samaan, millaista laukkua te arvoisat kanssasisareni seuraavaksi olette haaveilleet ostavanne? Itse olen tuon Diorin Saddlebagin perään, onko kellään kokemuksia aidosta sellaisesta?On totta, että yhä useampia vuitton kopioita ei enää kadulla katsellessa erota aidosta, ja tarkoitan nyt niitä sellaisia beige-ruskea LV kukka tähti -kuvioituja veskoja. Mutta monogram multicolor kopiot erottaa heti. Aidossahan on jotain 35 eri värisävyä ja kopsussa vaan n.10, joten kopio on sellainen samea ja likaisen sävyinen. Lisäksi kaikkien kopiolaukkujen värit haalistuu ja "suttaantuvat" käytössä, tätä ei tapahdu läpivärjätyn aidon kanssa. Oma lukunsahan on sitten ne kopiot, joissa LV:n tilalla on joku LX tai omituinen kiehkura. Niiden käyttö se vasta naurettavaa onkin, ja nekin ärsyttävät, mutta eivät niin paljon kuin tarkat kopiot.
- blep
idiots kirjoitti:
"älä osta feikkiä"
mitä helvettiä...??
ketä sen feikin ostaminen voi noinkin paljon liikuttaa??olen kanssa miettinyt että ei kai se voi ketään haitata jos jollakin on feikkilaukku ?
- kokemus tietäjä
lily kirjoitti:
On totta, että yhä useampia vuitton kopioita ei enää kadulla katsellessa erota aidosta, ja tarkoitan nyt niitä sellaisia beige-ruskea LV kukka tähti -kuvioituja veskoja. Mutta monogram multicolor kopiot erottaa heti. Aidossahan on jotain 35 eri värisävyä ja kopsussa vaan n.10, joten kopio on sellainen samea ja likaisen sävyinen. Lisäksi kaikkien kopiolaukkujen värit haalistuu ja "suttaantuvat" käytössä, tätä ei tapahdu läpivärjätyn aidon kanssa. Oma lukunsahan on sitten ne kopiot, joissa LV:n tilalla on joku LX tai omituinen kiehkura. Niiden käyttö se vasta naurettavaa onkin, ja nekin ärsyttävät, mutta eivät niin paljon kuin tarkat kopiot.
jengi suomessa on viellä niin nevareita että ne hädin tuskin tietää vuittonin, ja ne ketkä tietävät sen jotenki eivät erota oikeata ja piraattia, mutta ne ketkä ovat eri sakkia ja omistavat itse jotain tietävät kyllä(nätiä tuskin on kauhean montaa), ja aitouden nääkee myös jo ihmisestä, onko se joku 14 vuotias kamppi liisa vai onko se joku monta kertaa hienostuneempi ihminen. ja eikä silläkään ole väliä tietävätkö ihmiset onko laukkusi aito kuhan itse tiedät ja ne ketkä tietävät niin ne tietävät.
- Muumimörkö
Muumi81 kirjoitti:
feikit tehdään usein lapsityövoimalla tai ainakin suunnilleen nälkäpalkalla.
Jos on niin pakko olla in, niin olkoon siihen varaa sitten =).Nykyään Louis Vuitton käyttää tuotteidensa valmistajina laittomia maahantuojia.Italialaisen tutkivan journalismin TV-ohjelman Reportin mukaan laittoman ja järjestäytymättömän työvoiman hyväksikäyttö on yleistä luksusmuotituotteiden alalla. Käytäntö on, että muotitalo suunnittelee tuotteen ja tekee siitä mallikappaleen, mutta sen valmistus on siirretty alihankkijoiden ketjulle, jonka viimeinen lenkki on halpa, laiton työvoima. Joten periaatteessa on se ja sama onko tuote aito vai feikki, paitsi että aidot ovat yleensä paljon parempi laatuisia ja hienompi materiaalisia.
- Muumimörkö
Susbe kirjoitti:
Jos kohta siihen mennään ettei feikkiä enää erota oikeasta tavarasta niin mikä on aidon tuotteen lisäarvo? Pitääkö sitten siirtyä feikkeihin?...siitä että aitoja saa myydä vain LV:n myymälöissä.
Ja toinen juttu on että suomessa on avattu LV:n myymälä! Se avattiin helsingissä huhtikuussa 2008 en kylläkään tiedä missä päin Hesaa se on mutta luin hesarista joskus huhtikuussa - köyhä opiskelija
sinä! kirjoitti:
Olet hyvä ihminen, kun et osta feikkituotteita! Kiitos.
minä itse pidän eräästä vuittonin laukusta vain sen värien ja mallin vuoksi, se on kaunis ja muutenkin ulkoisesti hyvännäköinen. minulla ei ole haluja keimailla kalliiden laukkujen kanssa vain koska se on merkkilaukku ja maksaa maltaita. sen vuoksi ostinkin hyväkuntoisen, juuri oman makuni mukaisen feikkilaukun. aivan sama tunnistaako joku sen feikiksi vai ei. jos laukku itseäni miellyttää, on aivan sama mitä porukka ajattelee ja paljon laukku maksoi. elän opiskelijan budjetilla, siinä jo hyvä syy osta feikki kun ei edes mieli tee maksaa hulluja rahoja yhdestä laukusta.
- LV
Muumimörkö kirjoitti:
Nykyään Louis Vuitton käyttää tuotteidensa valmistajina laittomia maahantuojia.Italialaisen tutkivan journalismin TV-ohjelman Reportin mukaan laittoman ja järjestäytymättömän työvoiman hyväksikäyttö on yleistä luksusmuotituotteiden alalla. Käytäntö on, että muotitalo suunnittelee tuotteen ja tekee siitä mallikappaleen, mutta sen valmistus on siirretty alihankkijoiden ketjulle, jonka viimeinen lenkki on halpa, laiton työvoima. Joten periaatteessa on se ja sama onko tuote aito vai feikki, paitsi että aidot ovat yleensä paljon parempi laatuisia ja hienompi materiaalisia.
Ainoa, mikä noissa merkkilaukuissa maksaa on nimi! Materiaali ja laatu voi olla hyvinkin sama kuin aidossakin. Nykyään myös esimerkiksi Turkista ja Bulgariasta voi löytää aitoja, osat kuljetetaan myyntimaahan ja kootaan siellä. Joten on turha kuitenkaan tuomita halpoja maita. Itse ostin Louis Vuittonin laukun Turkista basaarialueelta ja kyllä sille hintaa kerty 355€. JOTEN AITOJAKIN VOI LÖYTÄÄ HALVOISTA MAISTA !
- Vuittonisti
LV kirjoitti:
Ainoa, mikä noissa merkkilaukuissa maksaa on nimi! Materiaali ja laatu voi olla hyvinkin sama kuin aidossakin. Nykyään myös esimerkiksi Turkista ja Bulgariasta voi löytää aitoja, osat kuljetetaan myyntimaahan ja kootaan siellä. Joten on turha kuitenkaan tuomita halpoja maita. Itse ostin Louis Vuittonin laukun Turkista basaarialueelta ja kyllä sille hintaa kerty 355€. JOTEN AITOJAKIN VOI LÖYTÄÄ HALVOISTA MAISTA !
Sori, Vuitton ei ikinä myy laukkujan Turkin basaarialueella! Never, never, never, NEVER! ostamasi laukku on siis feikki. Vai oliko basaarialueella OIKEA Vuittonin myymälä vartioineen, sait laukun sisällä mukana Vuitton-kortin ja koodikin löytyy D-lenksun alta???? Ohessa linkki kaikille, jotka miettivät tuliko sittenkin ostettua feikki...
http://www.fashionphile.com/guides/fake/ - xau
LV kirjoitti:
Voi raukkaa, taisit ostaa todella kalliin feikin! Itse ostin 20 eurolla Vuitton feikin Turkista basaarialueelta. En ole kyllä käyttänyt sitä kuin muutaman kerran ruokakaupassa käydessä ;P Fake it until you make it!
- oivoivoivoi
LV kirjoitti:
Nyt oot kyllä maksanu laukusta hurjan paljon liikaa. Järkikin sanoo, ettei TURKISTA ja vielä BASAARIALUEELTA voi millään löytää aitoa Louis Vuittonia! Ei sitten kerta kaikkiaan millään.
- I.R
Saa,Louis Vuittonin Pohjoisesplanadi 35, 00100 HELSINKI
- Feikin kannalla
köyhä opiskelija kirjoitti:
minä itse pidän eräästä vuittonin laukusta vain sen värien ja mallin vuoksi, se on kaunis ja muutenkin ulkoisesti hyvännäköinen. minulla ei ole haluja keimailla kalliiden laukkujen kanssa vain koska se on merkkilaukku ja maksaa maltaita. sen vuoksi ostinkin hyväkuntoisen, juuri oman makuni mukaisen feikkilaukun. aivan sama tunnistaako joku sen feikiksi vai ei. jos laukku itseäni miellyttää, on aivan sama mitä porukka ajattelee ja paljon laukku maksoi. elän opiskelijan budjetilla, siinä jo hyvä syy osta feikki kun ei edes mieli tee maksaa hulluja rahoja yhdestä laukusta.
Olen täysin samaa mieltä. Ei ole mitään väliä onko laukku aito vai feikki. Se on jokaisen oma päätös ja itsekin olisin tyytyväinen jos vaikka feikin saisin.
Mistäs löytäisin feikin? - Järkeä päähän!
vertaus kirjoitti:
Hyvin verrattu tuo Lada-Mercedes juttu. Täytyykin käyttää tuota tästä lähtien, kun ei ihmiset ymmärrä, että laukuissakin on monenlaisia eroja...Autoissahan eroja on mm. turvallisuus, hevosvoimat, kulutus ja se laatu. Melkein samat pätevät laukkuihin...
No voi helvetti!
Se on käsilaukku, perkele! Ei sillä ole mitään väliä onko se aito vai feikki. Sitä paitsi, kun tuohon "turvallisuuteen" viittasit, jos feikki laukkusi varastetaan, ei harmita yhtä paljoa kuin jos aito varastetaan! Ellet sitten hanki jotain helvetin vakuutusta KÄSILAUKULLE. Voi hyvä Jumala! - irinan97
Feikin kannalla kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Ei ole mitään väliä onko laukku aito vai feikki. Se on jokaisen oma päätös ja itsekin olisin tyytyväinen jos vaikka feikin saisin.
Mistäs löytäisin feikin?Mulla on yksi englannista ostin ja voin myyda ihan kuin uusi
- jensb1
irinan97 kirjoitti:
Mulla on yksi englannista ostin ja voin myyda ihan kuin uusi
Millä hinnalla myyt? , olisin kiiinnostunut ja minkä mallinen laukku on
- MINÄ opiskelija!
Feikin kannalla kirjoitti:
Mistäs löytäisin feikin?Minä, minä ja minä! Minä olen niin köyhä opiskelija, että minusta ei ole mitään väliä, vaikka minulla onkin feikkilaukku! MINÄ en myöskään välitä siitä, että köyhänä opiskelijana luksustuotteen feikkikopion käyttä on naurettavan mautonta, ja varsinkaan minua ei kiinnosta laki eivätkä tekijänoikeudet! MINÄ kannatan mielelläni kansainvälistä järjestäytynyttä rikollisuutta. MINÄ MINÄ!
- ..............
Järkeä päähän! kirjoitti:
No voi helvetti!
Se on käsilaukku, perkele! Ei sillä ole mitään väliä onko se aito vai feikki. Sitä paitsi, kun tuohon "turvallisuuteen" viittasit, jos feikki laukkusi varastetaan, ei harmita yhtä paljoa kuin jos aito varastetaan! Ellet sitten hanki jotain helvetin vakuutusta KÄSILAUKULLE. Voi hyvä Jumala!Jos on tuota mieltä, ostaa BRÄNDITTÖMÄN hyvän, laadukkaan, kauniin ja mieleisen laukun, EI jotain rikollista piraattikopiota Aasian hikipajoista.
Jos joku edes havittelee luksusmerkkejä, vaikkei ole niihin edes varaa, on tyylitajussa paha ihmisen mentävä aukko. Ainakin naurettavaa on hinnasta valittaminen, koska kenenkäänhän ei tarvitse näitä tavaroita ostaa eikä haluta.
Suomessa Louis Vuittonia myydään Pohjois-Esplanadilla Helsingissä.
Ihmiset maksavat reilun tonnin jostain niinkin arkisesta kuin televisiosta, mutta jos se hinta menee laukkuun, niin OOOIII herrajjumalaa..
- Muumi81
aidot Christian Diorin laukut maksavat?
Olin pari vuotta sitten Bulgariassa, niin siellä oli jossain ostoskeskuksessa "Diorin" laukku n. 50€, en muista mitä levoissa.
Mielestäni se on aika paljon feikkilaukusta mutta tuskin aitokaan!- lily
Olikohan perus satulalaukku Diorilla pariisissa keväällä jotain 850 euroa...Alle tonnin kuitenkin. Kirjaillut tai kalliimmat nahkalaadut ovat tietenkin asia erikseen. Myös Dior street chic -malliston kengät ja laukut on upeita. Kaikista tosin valitettavan paljon kopioita liikkeellä, mutta niinhän se on kaikissa...
- DolceGirl
lily kirjoitti:
Olikohan perus satulalaukku Diorilla pariisissa keväällä jotain 850 euroa...Alle tonnin kuitenkin. Kirjaillut tai kalliimmat nahkalaadut ovat tietenkin asia erikseen. Myös Dior street chic -malliston kengät ja laukut on upeita. Kaikista tosin valitettavan paljon kopioita liikkeellä, mutta niinhän se on kaikissa...
Onko Diorit ja LV:t Pariisissa(Ranskassa) edullisimpia kuin muualla Euroopassa? Ainakin D&G on "ilmainen" Italiassa, jos vertaa muiden maiden hintoihin! Toisin sanoen, onko tuotteet edullisempia kotimaassaan? Olisi todella mukava tietää!
- lily
DolceGirl kirjoitti:
Onko Diorit ja LV:t Pariisissa(Ranskassa) edullisimpia kuin muualla Euroopassa? Ainakin D&G on "ilmainen" Italiassa, jos vertaa muiden maiden hintoihin! Toisin sanoen, onko tuotteet edullisempia kotimaassaan? Olisi todella mukava tietää!
No joo...Sanoisin, että ovat hieman edullisempia. Luonnollisesti kuljetuskustannuksia tulee tuotteitten hintaan muualla, kuin niiden koti/valmistumaassa. Esimerkiksi Palmrothin kenkiä olen joskus katsellut Saksassa ja jenkeissä, niin kyllä ne suomessa halvempia ovat.
- Susbe
lily kirjoitti:
No joo...Sanoisin, että ovat hieman edullisempia. Luonnollisesti kuljetuskustannuksia tulee tuotteitten hintaan muualla, kuin niiden koti/valmistumaassa. Esimerkiksi Palmrothin kenkiä olen joskus katsellut Saksassa ja jenkeissä, niin kyllä ne suomessa halvempia ovat.
Siellä missä euro, on yleensä kalliimpaa. Lontoo ja Pariisi ( Rooma) kaikkein kalleimmat jokatapauksessa. Halvimmat merkkiostokset Euroopassa olen tehnyt Saksassa ja muuten Jenkeissä, dollari kurssi on edullinen. Samasta syystä myös Tukholmassa edullisempaa. Bangkok on kyllä yksi ylitse muiden, sinne vaan, mutta watch out - feikkitarjonta on siellä runsasta jos ei ole niitä tarkoitus hankkia...
- DolceGirl
Susbe kirjoitti:
Siellä missä euro, on yleensä kalliimpaa. Lontoo ja Pariisi ( Rooma) kaikkein kalleimmat jokatapauksessa. Halvimmat merkkiostokset Euroopassa olen tehnyt Saksassa ja muuten Jenkeissä, dollari kurssi on edullinen. Samasta syystä myös Tukholmassa edullisempaa. Bangkok on kyllä yksi ylitse muiden, sinne vaan, mutta watch out - feikkitarjonta on siellä runsasta jos ei ole niitä tarkoitus hankkia...
mutta onko Saksassa tosiaan halvempaa? Itse ainakin olin näin huomaavani?! Ja unohtakaa Lontoo designshoppailu-mielessä!!!! Aivan tuhottoman kallista, nim.merkillä on mokattu.
Ja vielä tuohon feikkeilyyn palatakseni, ei kuitenkaan kannata antaa kivitystuomiota joka ikiselle, joka kantaa feikki-vuittonia. Eräs tuttuni (n50v nainen, joka ei voisi olla vähempää muodista kiinnostunut) oli ostanut Turkista(?) pikkuisen kolikkokukkaron. Lakonisesti kysyin, että "feikinkös sitä sitten ostit?". Hän oli huuli pyöreänä, ja ihmetteli että mitämitä. Parilla eurolla (hänen mielestään vielä kallis) hän oli ostanut juuri feikki-vuittonin. Hän oli ottanut sen pelkän ulkonäön perusteella, tietämättä mitään mistään LV:sta. Että näinkin VOI olla. - aito LV/Dior
DolceGirl kirjoitti:
mutta onko Saksassa tosiaan halvempaa? Itse ainakin olin näin huomaavani?! Ja unohtakaa Lontoo designshoppailu-mielessä!!!! Aivan tuhottoman kallista, nim.merkillä on mokattu.
Ja vielä tuohon feikkeilyyn palatakseni, ei kuitenkaan kannata antaa kivitystuomiota joka ikiselle, joka kantaa feikki-vuittonia. Eräs tuttuni (n50v nainen, joka ei voisi olla vähempää muodista kiinnostunut) oli ostanut Turkista(?) pikkuisen kolikkokukkaron. Lakonisesti kysyin, että "feikinkös sitä sitten ostit?". Hän oli huuli pyöreänä, ja ihmetteli että mitämitä. Parilla eurolla (hänen mielestään vielä kallis) hän oli ostanut juuri feikki-vuittonin. Hän oli ottanut sen pelkän ulkonäön perusteella, tietämättä mitään mistään LV:sta. Että näinkin VOI olla.todella kiva, mutta uran nousua odotellessa feikit riittävät minulle, ja ovat todella hyviä, aitoa nahkaa jne. Tiedä sitten tuosta lapsityövoima kysymyksestä. Ennemmin kuitenkin tehtaissa töissä kuin kadulla huoraamassa.
- haha
aito LV/Dior kirjoitti:
todella kiva, mutta uran nousua odotellessa feikit riittävät minulle, ja ovat todella hyviä, aitoa nahkaa jne. Tiedä sitten tuosta lapsityövoima kysymyksestä. Ennemmin kuitenkin tehtaissa töissä kuin kadulla huoraamassa.
hhaha aitoa nahkaa feikkilaukut ei oo nähnykkään, siinä saa häpee silmät päästä se kuka kehtaa kantaa piraattia, jos ei ole rahaa ostaa aitoa nii kannattaa sitten olla ostamatta ja odottaa ennen kun on sen verran ylimäärästä että voi ostaa aidon
- Mastens
haha kirjoitti:
hhaha aitoa nahkaa feikkilaukut ei oo nähnykkään, siinä saa häpee silmät päästä se kuka kehtaa kantaa piraattia, jos ei ole rahaa ostaa aitoa nii kannattaa sitten olla ostamatta ja odottaa ennen kun on sen verran ylimäärästä että voi ostaa aidon
Kyllä feikkikin voi olla aitoa ja laadukasta nahkaa! Älä puhu jollet tiedä asiasta mitään!
- Maun riemuvoitto
Mastens kirjoitti:
Kyllä feikkikin voi olla aitoa ja laadukasta nahkaa! Älä puhu jollet tiedä asiasta mitään!
Mikä siinä feikissä houkuttaa? Se, että yrität esittää varakkaampaa kuin olet? Aika ällöttävää. Eikö olisi parempi mennä vaikka Anttilaan tai Marimekkoon ja ostaa jotain, mikä ei yritä olla enempää kuin on.
- rouvalluis
kyllä sa netin kautta käytetty maksaa suunilleen 50 euroo ja upo uus 250 euroo mulla on nimittäin kngät nyt joka on myynissä
- LV-
Jee helsinkiin avattiin lauantaina louis vuitton kauppa joten ei muuta ku sinne sitten tänään. Nyt ei oo kyl itellä varaa ostaa mut kesällä sit:)
- ilonpilaajamainen
Aitojen ostaminen on säälittävämpää kuin kopioiden. Tonni statusesineestä, jota keskivertotallaaja ei edes erota kopiosta vilkaisulla, on keskiluokkaiselle Suomalaiselle absurdi ostos.
(Ei, itse en osa aitoja enkä kopioita)- ..............................
Itse häpeän itseäni paljon. Ostin vähän aikaa sitten laukku kaupastakivan näköisen laukun joka osoittautui selvästi louis vuitton monogram keepall 45 paljon muistuttavaksi pissis laukuksi. Silloin en tiennyt mikä on louis vuitton ja minkä näköisiä laukut ovat. Nyt tiedän ja häpeän kantaa laukkua mukanani koska siinä laukussa kun ei edes lue LV, siinä on vaan tökeröitä kiekuroita ja C kirjain.
- emppiuliisandhs
.............................. kirjoitti:
Itse häpeän itseäni paljon. Ostin vähän aikaa sitten laukku kaupastakivan näköisen laukun joka osoittautui selvästi louis vuitton monogram keepall 45 paljon muistuttavaksi pissis laukuksi. Silloin en tiennyt mikä on louis vuitton ja minkä näköisiä laukut ovat. Nyt tiedän ja häpeän kantaa laukkua mukanani koska siinä laukussa kun ei edes lue LV, siinä on vaan tökeröitä kiekuroita ja C kirjain.
ei ole edes paha, koska itse tiedät, ettet tarkoittanut ostaa kopiota :)) eikä siis muutenkaan paha vaikka käyttäisit laukkua :))
- ROSKAA NISKAAN?
Pyh siinäpä puhuu todellinen suomalaisuuden kukkanen!
Ylellisyyden tunnushan juuri on, että sen tuntee ennen kaikkea kantajansa. Tietenkin sitä voi vähän hyvän maun rajoissa muillekin näyttää kuitenkaan mauttomasti leveilemättä.
- 15687
Helsingin keskustassa on tätä nykyä liike!!! Stocmannin lähellä! SINNE KAIKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- oh my
voi luoja, eiköhän se oo tullu jo selväks
- Ezzy
oh my kirjoitti:
voi luoja, eiköhän se oo tullu jo selväks
Voisitteko kertoa missä se LV:liike on Helsingin keskustassa????
- voiboihhhhhh
Ezzy kirjoitti:
Voisitteko kertoa missä se LV:liike on Helsingin keskustassa????
"Voisitteko kertoa missä se LV:liike on Helsingin keskustassa???? "
Hih...Osaat sitä tulla tänne kysymään,mutta et osaa samaa asiaa netistä etsiä,josta löytyy
kyllä ihan tarkka osoite ja karttoja löytyy taas googlesta....
- hohohuii
Helsingin Kämp hotellissa ( ei Kamppi) on Vuitton liike. Halvin tuote on 2000-4000 tonnia. Onko sul tosiaan varaa?
- ts
tonneja vaan pikkulaukut lähtee jo parilla sataa, n.400 noi olkalaukut. Kalliimpiakin on, höh.
- luis_vee
ts kirjoitti:
tonneja vaan pikkulaukut lähtee jo parilla sataa, n.400 noi olkalaukut. Kalliimpiakin on, höh.
Paljon Louis Vuitton Palermo PM maksaa?
- cristalias
luis_vee kirjoitti:
Paljon Louis Vuitton Palermo PM maksaa?
Moi Mul on lv kopio ja yks luuli et se on aito ja huus "hei kattokaa tolla on aito louis vuitton" ja kaikki käänty kattoo kun oon täs nyt noin puol vuotta käyttäny sitä laukkuu kukaan ei oo luullut kopioks ! Vaikka kaikki väittää kopion käyttö laittomaks niin ei se kyl ihan niin mene kun ne aidot on ihan yhtä laittomia ja ne tehään kehitysmaissa ja viel niin hiton kaalliita. Ite kyl haaveilen aidost mut ostan sit kun viittiin tuhlata monta tonniii. Jopa julkkikset ja rikkaat käyttä louis vuitton kopioita voin vaikka todistaa jos joku epäilee. Älkää ihmees hävetkö käyttää kopioita.=D
- <3
cristalias kirjoitti:
Moi Mul on lv kopio ja yks luuli et se on aito ja huus "hei kattokaa tolla on aito louis vuitton" ja kaikki käänty kattoo kun oon täs nyt noin puol vuotta käyttäny sitä laukkuu kukaan ei oo luullut kopioks ! Vaikka kaikki väittää kopion käyttö laittomaks niin ei se kyl ihan niin mene kun ne aidot on ihan yhtä laittomia ja ne tehään kehitysmaissa ja viel niin hiton kaalliita. Ite kyl haaveilen aidost mut ostan sit kun viittiin tuhlata monta tonniii. Jopa julkkikset ja rikkaat käyttä louis vuitton kopioita voin vaikka todistaa jos joku epäilee. Älkää ihmees hävetkö käyttää kopioita.=D
mulla on feikki LV:n laukku enkä TODELLAKAAN häpee käyttää sitä, päin vastoin mä rakastan sitä
- cristalia
<3 kirjoitti:
mulla on feikki LV:n laukku enkä TODELLAKAAN häpee käyttää sitä, päin vastoin mä rakastan sitä
hyvä kun ees joku käytää. Oikeesti se on ihan sama käyttääkö aitoo vaiko kopioo kun ei kukaan kuitenkaan mee radioon ja sani esin: Hei kaikki! tolla yhel on lv kopio.
- cristalia
cristalia kirjoitti:
hyvä kun ees joku käytää. Oikeesti se on ihan sama käyttääkö aitoo vaiko kopioo kun ei kukaan kuitenkaan mee radioon ja sani esin: Hei kaikki! tolla yhel on lv kopio.
hups joo niin tos oli näköjään pari kirjotusvirhettä mut tarkotin, sano esim:
- Liikkeessä käynyt
....nettisivuilta löytyy tieto myös Helsingin liikkeestä, sieltä niitä saa. Aika hauskaa, jos olet onnistunut missaamaan heidän vuoden-parin takaisen rantautumisensa Helsinkiin :DDD
Jos hinta noin paljon kiinnostaa, niin luulen, ettei kannata vaivautua liikkeeseen saakka... - kysynlv
http://www.louisvuittonoutletsonlines.org/
Mahtaako olla luotettava sivu?- hmm..
Aidon LV:n saat varmasti vain heidän omasta liikkeestään.
- uskokaa jo
Ei ole!
LV:a myydään netissä vain virallisen sivuston kautta (www.louisvuitton.com), ei muualla. Suomeen ei voi tilata.
Helsingissä on liike.
- Feikkeilystä vähän
Feikkilaukuissahan ei minusta ole mitään vikaa, varsinkin jos ei ole varaa tonnin hintaiseen laukkuun. Feikkilaukun "laadulla" on silti väliä.
Minulle on aivan sama kuinka monta ihmistä ostaa Turkista ja Thaimaasta halvalla tehtyjä, parinkympin feikkejä LV:n laukkuja (joskus jopa suhteellisen hyvin tehtyjä).
Erityisen taidokkaasti tehtyjen feikkien ostaminen on ehdoton NO NO ja toivon, ettei kukaan vahingossakaan sorru siihen.
Jos laukku näyttää lähes täydellisesti aidolta ja/tai siinä on LV:n logo, laukun on tehnyt joku muu kuin pelkkä huono halpistyövoima.
Feikkejä, jotka vain tarkemmalla tutkailulla erottaa aidosta, ja joissa hinta kipuaa lähemmäs viittäkymppiä tai ylemmäs ei kannata ostaa, koska rahat menevät lähes poikkeuksetta rikollisille (ja kyseessä harvemmin on mikään pieni bisnes).
Tietysti tässä on ongelmana se, että moni ostaa feikin laukun luulleensa sitä aidoksi, siksihän kannattaa olla kyllä tarkkana ostopaikasta ja erityisesti hinnasta.
Vaikka kuinka Turkissa saa halvalla tavaraa, et varmasti löydä LV:n laukkua puoleen hintaan mistään. Lisäksi kannattaa ottaa se järki kauniiseen käteen ja miettiä toisen kerran, mikäli tosiaan olet josain turkin basaarialueella.- käsityön arvostus
"Feikkejä, jotka vain tarkemmalla tutkailulla erottaa aidosta, ja joissa hinta kipuaa lähemmäs viittäkymppiä tai ylemmäs ei kannata ostaa"
Jos ostaa yhtä hyvän, tai aitoa paremman feikkilaukun, silloin rahat hyödyttävät käsistään taitavaa nahkatyöläistä joka on rahansa ansainnut.
Sen sijaan jos ostaa aidon laukun, rahat menevät sikaria polttaville vetelyksille jotka tilaavat laukut jostain alihankkijalta halvalla ja ottavat itselleen hirvittävät katteet, eivät työllään ja taidoillaan ole rahoja ansainneet.
- tiedoksi sulle
Sulle
- ninnu123
tietääkö kukaan kuinka paljon maksaa monogram multicolore speedy 30 siellä helsingin liikkeessä tai onko siellä ees ollenkaan myytävänä noita ? :)
- johdonmukainen tyyli
Yleensähän naiset ovat tyyliltään viimeisen päälle feikattuja. Värjätyt hiukset, silmäripset, kasvojen iho, kynnet jne kaikki on pelkkää FEIKKIÄ. Tällöin on tyyliltään sopivaa käyttää myös feikkivaatteita ja asusteita ja välttää kaikkea aitoa. Korkeintaan tohvelit ja kylpytakki saa olla aito eikä kiinalainen piraattiversio.
- tsekkailluoon
Helsingin Louis Vuittonin liikkeestä näitä laukkuja saa!
Hinnat ovat n. 700 -->- MVVV
Hinnat lähtevät pienissä laukuissa 200 e ylöspäin ja isommat laukut sitten yli tonnin.
- desireux
Mikäli joku on kiinnostunut niin mulla olisi myynnissä Speedy 25, Neverfull MM, sekä Croissant Pochette PM. Jälkimmäinen poistunut tuotannosta, joten keräilyharvinaisuus. Kaikki perus monogram kuosia ja takuulla aitoja. Myyn uusien laukku hankintojen tieltä :). Oikeasti ostomielessä kiinnostuneet voivat laittaa mailia: [email protected].
- desireux
Edellä olevan viestini laukut on myyty. Jos pidät LV:n Speedystä, niin saatat pitää myös tästä: http://www.huuto.net/kohteet/burberry-chester-laukku-ale/183783173
Myyn aivan ihanan Burberryn laukun _todella_ edulliseen hintaan. Kenties sinun ensimmäinen merkkilaukkusi :)?
Yhteydenotot mailiin: [email protected]
- My Precious
Upeita koruja juhlaan ja arkeen
www.myprecious.fi
Kiitos! - louis ite
Voita aito Louis Vuitton Tivoli GM merkkilaukku.
http://www.facebook.com/voitalaukku - miia jii
Näköjään Facebookissa arvotaan aitoa Vuittonin laukkua :P
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000827802160#!/voitalaukku - hj__
Jokainen, joka maksaa käsilaukusta yli 100 € on ääliö
- Aurora - LV
Helsingissä .. Pohjois-esplanaadilla on Louis Vuitton liike. Itse työskentelen siellä. Laukut ovat kalliita, mutta kuka nyt ostaisi huonompaa, jos parhaita on tarjolla!! :)
- aitotavara
Tämä kannattaa tsekata: http://www.huuto.net/kohteet/aito-louis-vuitton-monogram-canvas-neverfull-pm/186589241
Uutta vastaava. Helsingin Vuittonilla hinta alkuvuodesta 505 €. - Vuittonin ystävä
Pakko kysyä että itse olen ostanut aidon Vuittonin laukun New Yorkista ja maksoin siitä vähäiset 500e ja Helsingissä laukku voi olla jopa yli tuhat euroa? MIksi maksaa niin paljon laukusta Suomessa kun voi lähteä vaikka matkalle ja ostaa laukun sieltä PALJON halvemmalla ja on siltikin aito. Mikä siinä laukussa maksaa niin paljon Suomessa? Ostin myös Prahasta Vuittonin liikkeestä lompakon joka oli ihan aitoa tavaraa ja oli paljon halvempi verrattuna Suomeen? Miksi Suomi niin kallis maa? VINKKI: Eli jos et halua maksaa niin paljon ja haluat aitoa niin lähde kaupunki lomalle vaikka New Yorkiin =)
- HALUAN LV:n, vaan??
Onko joku sattunut ostamaan näitä merkkilakkuja sellaisesta nettikaupasta kuin www.suomilaukut.net? Siellä on LV:t ja AIVAN kaikki muutkin merkit. Hinnat ovat LV:ssä esim 247 €, joka minusta ei ole halpa!! Jos feikkilaukku, niin voihan vitsi! En ole uskaltanut vielä tilata, vaikka mieli tekisi. Ongelmana se, että sivujen suomenkielen käännös on todella surkeaa - käykääpä vaikka tsekkaamassa, mutta LAUKUT ON NAMEJA:))
- EDELLEEN HALUAN LV:N
HALUAN LV:n, vaan?? kirjoitti:
Onko joku sattunut ostamaan näitä merkkilakkuja sellaisesta nettikaupasta kuin www.suomilaukut.net? Siellä on LV:t ja AIVAN kaikki muutkin merkit. Hinnat ovat LV:ssä esim 247 €, joka minusta ei ole halpa!! Jos feikkilaukku, niin voihan vitsi! En ole uskaltanut vielä tilata, vaikka mieli tekisi. Ongelmana se, että sivujen suomenkielen käännös on todella surkeaa - käykääpä vaikka tsekkaamassa, mutta LAUKUT ON NAMEJA:))
siis korjaan tuon sähköpostisosoitteen: se on
www.laukutsuomi.net - SORRY!! - ÄLÄ OSTA
EDELLEEN HALUAN LV:N kirjoitti:
www.laukutsuomi.net - SORRY!!No voi hyvänen aika! Tottakai nuo on feikkejä. Mikä sinulla on jäänyt tästäkin ketjusta ymmärtämättä? Aitoa LV:tä ei myydä missään muualla kuin LV:n omissa liikkeissä.
Ja kaikki nuo nettisaitit, joissa suomenkieli on kökköä.... ne suomennetaan nettisanakirjoilla, eikä niitä ole kukaan oikolukemassa.
Toivottavasti et ole ehtinyt ostaa, sillä nuo ovat 100% replicalaukkuja.
Sitä paitsi, aito EI ole noin halpa. - sarpukka
EDELLEEN HALUAN LV:N kirjoitti:
www.laukutsuomi.net - SORRY!!sivustolla on huono maine, ostajat ovat olleet pettyneitä, on tapahtunut petoksia, identiteettivarkauksia ym. sivusto on ovelasti vaihtanut nimeä, on nykyisin http://www.suomilaukut.com/. En suosittele tilaamaan!
- I <3 BAGS
Itselläni on juuri tänään ostettu Louis Vuittonin laukku, isokokoinen ja olen varma että se on aito, sillä merkit, nahkan aitous merkki ja ym. Ovat laukussa. Sain sen tosiaan pilkka hintaan nimittäin 5,50 e!! Niin vähän kun se maksiokin se on aito! Nimittäin löysin sen kirpputorilta ja siinä on pari pikkuista vikaa. TODELLA pieni osa ssn vetoketjusta on rikki, sisä vetoketju rikki, ja ulkona _pieniä_ tahroja , mutta se ei menoa haittaa tuolla hinnalla! :--)
- hmm..
Aidot LV:t on numeroitu, siitä erottaa kans feikin aika nopeesti.. Kummalliselta kuulostaa, että kukaan olisi myynyt aitoa Vuittoniaan kirpparilla tuollaiseen hintaan, vaikka olikin vikoja. Vanhoista LV:n laukuista myös aitouden huomaa siitä, että vaaleat nahkaosat ovat patinoituneet.
mikä teitä ihmisiä vaivaa? IHANSAMA onko laukku feikki vai ei? jos tykkää laukun ulkomuodosta ja laukku tuntuu hyvältä niin mikä ettei. itse ostin juuri feikin LV kiinasta, kivan näköinen ja hyvä:) jotain rajaa tolle, turha halveksua ihmisiä sen mukaan onko feikki laukku vai ei.
- tiina 12
ei hyvää lv laukku on huono helpo naarmu ja hepo tartu likainen
- joy12
Itselläni on juuri ostettu Louis Vuittonin laukku helsinki, isokokoinen ja olen varma että se on aito ja hyvää, sillä merkit, nahkan aitous merkki ja ym.1 kuukausi käytö jälken se ei hyvää ennä, minun laukku on tulle huono helpo naarmu ja helpo tartu likainen .olen ostettu 800e . ei kannata ostaa"
LOUIS VUITTON HELSINKI
huono palvelu - oooooo
joy12 kirjoitti:
Itselläni on juuri ostettu Louis Vuittonin laukku helsinki, isokokoinen ja olen varma että se on aito ja hyvää, sillä merkit, nahkan aitous merkki ja ym.1 kuukausi käytö jälken se ei hyvää ennä, minun laukku on tulle huono helpo naarmu ja helpo tartu likainen .olen ostettu 800e . ei kannata ostaa"
LOUIS VUITTON HELSINKI
huono palveluHikipajoissa tehtyjä... laittomia maahanmuutajia tekemässä Italian hämärissä tehtaissa..ihmettelen miksi joku viittii maksaa laukusta n.500e-2000e kun materiaali ja valmistuskustannukset on n.20e
säästäkää noikin rahat johonkin tarpeelliseen - lvfan
Sillä todellakin on väliä! Jos joudut ostamaan feikkituotteen uit selvästi liian syvissä vesissä. Ehkä sinunkin olisi parasta ostaa muovilaukkusi hennesiltä josta muukin alempi keskiluokka ostavat. Ostamalla feikin tuet laitonta piratismia, viet rahaa oikeilta LV:n työntekijöiltä, tuet hyvin mahdollisesti lapsityövoimaa ja ennenkaikkea kuvittelet olevasi omaa luokkaasi ylempänä. Mieti sitä kun kuljeskelet replicasi kanssa.
Todennäköisesti kuitenkin pukeutumistyylisi paljastaa laukkusi feikiksi. On säälittävää nähdä henkilöitä jotka pukeutuvat halpisketjuvaatteisiin ja muovikenkiin, käyttävät glitterin kultamuovikoruja ja kuvittelevat LV:n laukun olevan jokin nostattava voima. Mielestäni koko tyylin kuuluu olla yhtenäinen. - desireux
lvfan kirjoitti:
Sillä todellakin on väliä! Jos joudut ostamaan feikkituotteen uit selvästi liian syvissä vesissä. Ehkä sinunkin olisi parasta ostaa muovilaukkusi hennesiltä josta muukin alempi keskiluokka ostavat. Ostamalla feikin tuet laitonta piratismia, viet rahaa oikeilta LV:n työntekijöiltä, tuet hyvin mahdollisesti lapsityövoimaa ja ennenkaikkea kuvittelet olevasi omaa luokkaasi ylempänä. Mieti sitä kun kuljeskelet replicasi kanssa.
Todennäköisesti kuitenkin pukeutumistyylisi paljastaa laukkusi feikiksi. On säälittävää nähdä henkilöitä jotka pukeutuvat halpisketjuvaatteisiin ja muovikenkiin, käyttävät glitterin kultamuovikoruja ja kuvittelevat LV:n laukun olevan jokin nostattava voima. Mielestäni koko tyylin kuuluu olla yhtenäinen.No oh hoh. Pakko vastata lähes vuoden vanhaan viestiin.
Itse olen todellinen LV-fani, vaikkakin mielestäsi ilmeisesti olen jotain helvetin alempaa luokkaa. Olen säästänyt itse rahat LV:n laukkuihini, eikä mulla ole varaa ostella niitä noin vain. Arvostan ja rakastan jokaista kallista laukkuani. Mielestäni ei ole mitään mauttomampaa, kuin olla yltäpäältä merkkivaatteissa ja asusteissa todistellakseen muille, miten paljon itsellä on rahaa. Itse pukeudun laidasta laitaan halppisketjujen ja kalliimpien merkkien (niihinkin rahat säästetty!) vaatteisiin ja maustan pukeutumistani kulloinkin asuun sopivalla laukulla. Tuollainen ajattelutapasi idioottimaista, tyylitöntä ja vanhanaikaista. Arvostaisit niitä, jotka kuitenkin ovat valmiita ostamaan aidon, vaikka pukeutuisivat jätesäkkiin. Köyhän ei kannata ostaa huonoa, joten tästäkin syystä satsaan laatuun asioissa, jotka kestävät aikaa ja käyttöä.
Olen samassa ketjussa myynyt näköjään muutamaa laukkua, mutta jos joku on kiinnostunut damier ebene kuosisesta speedy 30 laukusta, niin sellainen löytyisi tällä hetkellä ylimääräisenä. Mailia voi laittaa [email protected] jos kiinnostaa :)!
- minä&minä
Kävelen pitkin Espaa kädessäni uusin Vuittonini. Niin, olen sen ostanut vain itseäni varten, ei muita vaan itseäni, koska haluan laatua ja kestävyyttä - alta 700 sitä kun ei todellakaan saa.
Vastaan tulee vanha rouva punaisen lippaansa kanssa, onko taas jokin joulukeräys... kaivan taskunpohjalta pikkuhilut ja laitan ne lippaaseen. Nainen hymyilee ystävällisesti, ehkä luullen että laittamani summa oli kolikoiden määrästä päätellen isokin vaikka todellisuudessa oli 1,60 Mutta hyvänen aika, kyllähän sillä saa jo vaikka mitä siellä jossakin mihin keräystuotto menee! Niin ja ei unohdeta sitä kymppiä minkä joka ikinen vuosi lahjoitan puhelinkeräyksessä!
Katson tyytyväisenä peilikuvaani näyteikkunan pinnasta, ehkä taidan ostaa ensikuussa vielä yhden laukun...
http://www.youtube.com/watch?v=RNK5pcoeA3o&feature=related - minä
http://www.halpakasilaukut.com/
Tuolla myydään selviä feikkejä.- sarpukka
ei myydä enää, sivusto on lopetettu!q
- minä
Ja en suosittele ostamaan sieltä feikkejä jotka tukee piratismia!
- Cia
Monilla sivustoilla, joissa myydän feikki laukkuja, kuvat on usein harjaanjohtavia, eli kuvat ovat siis adoista laukuista.
Turkista, Thaimaasta ym. maista, nimen omaan siis bazaareista, voi myös löytää aitoja laukkuja, laukut ovat joko varastettu aitojen laukkujen rahdeista/kuljetuksista tai liikkeistä, yleisimmin rahdeista/kuljetuksista. Useimmiten bazaareilla myytävät laukut ovat kuitenkin feikkejä!- maiski
Ja höpö höpö! Bazaareissa myytävät laukut on AINA, korostan siis sanaa AINA feikkejä! Aivan täyttä potaskaa, että bazaareista saattaisi saada aidon laukun hyvällä tuurilla :D. Älkää kukaan tietämätön uskoko tälläistä :)!
- TurkinFeikki
joo siis turkin basaareilla ei todellakaa myydä mitään aitoa! hinta voi aluksi olla feikillä vaikka 500e mutta siitä kuuluu tinkiä ja se kuuluu kulttuuriin.. aika kalliilla ostit feikkilaukun.. itse oisin ainakin yrittänyt tinkiä sen alle 20e hinnalle mutta jos en olisi saanut niin oisin jättänyt ostamatta..
- moka12
where is its showroom in helsinki?
- Arja
VOI ELÄMÄN PINNALLISUUS. EN MUUTA VOI SANOA KUN LUIN TEIDÄN KESKUSTELUJA. SÄÄLITTÄÄ...
- aito LV on onni
On onni omistaa jotain aitoa. Olisiko kukaan onnellinen messinkinen "kultasormus" avioliittoon astuessaan nimettömässään tai muutaman kympin arvoinen kello ranteessaan, jonka valmistaja on kopioinut merkkikellosta?
- Kärpix
aito LV on onni kirjoitti:
On onni omistaa jotain aitoa. Olisiko kukaan onnellinen messinkinen "kultasormus" avioliittoon astuessaan nimettömässään tai muutaman kympin arvoinen kello ranteessaan, jonka valmistaja on kopioinut merkkikellosta?
Messinkin sormus vs. kultasormus on aika ontuva vertaus. Itse vertaisin laadukasta feikkiä esim. hopeasormukseen, aidon ollessa valkokultaa. Feikki on kuitenkin hienon näköinen ja jalometallia.
- Milena2
On tosi kiva ostaa alkuperäinen laukku ei mitään kopiota joka ei edes vastaa laukun oikeaa ulkonäköä. Ja jos tietää millainen oma tyyli on niin on kyseinen merkkilaukku sitten monet kymmet vuodet palveleva. Mua kuitenkin huvittaa vähän se että miten näitten laukkujen hinnat nousee vaan merkin vuoksi ja laatu vaan huononee. Aina ostaessa käy mielessä vähän pelko onko kalliissa laukussa tekovirhe ,joka ajan myötä pilaa koko laukun ja sitten se on helvetin hankalaa yrittää saada liikeestä ilmaiseksi moitteeton tilalle. Joka on niin naurettavaa maksaa laukusta monia satoja lähemmäs tonnia ja sitten ei ole edes taattu sitä että laukku kestää. Muutenkin vähän pistää ärsyttämään nämä asiat. Itse omistan 5 merkkilaukkua eli vuittonin neverfull damier ebener, speedy azur , mulberry alexa ja michael kors hamilton saffino large tote. Itselle ei ole mitään ikävää sanottavaa ja toivottavasti ei ikinä tulekkaan. Olen erityisesti
tyytyväinen Louis Vuittonin palveluun. Nyt olis tarkotus joulun jälkeen ostaa
Celinen luggage. - louis v korkokumisaa
Minulla on myös Louis Vuittonin 40 mustat korkokumisaappaat. Korkoa on n 11 cm
pitkävartiset . Aidot ovat.
Jos joku haluaa sovitella ja kokeilla täältä ne löytyy Itä Suomesta - LouisVuitton
Jos olet kiinnostunut Aidosta LV:n lompakosta niin minulta löytyy sellainen. Ystäväni tiesi sen aidoksi kun siinä oli kaikki juuri niinkuin aidossa pitää ollakin. Voin laittaa kuvia jos haluat. Ja hinnan laitan vain yksityisesti. En tähän tekstin lopuksi.
- Mutta_suurin_on
Aidointa on omistaa ONNI ja RAKKAUS. Ei mulle ainakaan merkinny naimisiin mennessäni onko mulla 24 vai 18 karaatin sormus sormessani. Koska en tiedä sitä vieläkään - ei sillä ole mitään väliä. :) Olen onnellinen mieheni kanssa. Ja ei rahalla ole merkitystä rakkauden rinnalla
- Kärpix
Täältä näyttäisi saavan Louis Vuittonin laukkuja:
http://www.thelouisviutton.com/- HUOM!
Kyseessä on feikkisivusto, huomannet varmaan osoitteestakin thelouisVIUTTON...
- espalta
Helsingistä Espalta. Maksaa tuhansissa, ei sadoissa.
- salla
Saa Louis Vuitton liike on siinä helsingissä kamp hotellin vieressä ja laukku tai lompakko voi maksaa 1000-800
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538323- 664644
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404333Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353463Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634