Kumpaa

Kiki

Tässä eminataan, sitä höpö höpö-poliisisarjaa nimeltään 24, tai Big Brotheria, joka tulee muutamassa maassa (kohta Suomessakin neloselta) nimellä 24?

11

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joten poliisisarjaa

      Kato otsikot niin tiedät

      • Kiki

        "24

        Keskustele 24-sarjan näyttelijöistä ja juonenkäänteistä."

        Elki siis täällä puhutaan Venäjän BB:stä?


    • Tyttönen__

      Neloselta?
      BB tuli ja tulee SubTV:ltä

      24 tulee MTV3 ja SubTV

      Joten mitähän mahdat tarkoittaA?

      • Kiki

        BB:tähän tehdään monella eri nimellä eri maihin.

        No Anyway, nelonen on ostanut kanssa BB:n ja mut esittää ja markkinoi sitä nimellä 24 (sama nimi tais olla venäjän BB:ssä)
        Mut kummasta phjelmasta täällä puhutaan, siitä höpöhöpö poliisisarjasta tai bb:stä


      • Tyttönen__
        Kiki kirjoitti:

        BB:tähän tehdään monella eri nimellä eri maihin.

        No Anyway, nelonen on ostanut kanssa BB:n ja mut esittää ja markkinoi sitä nimellä 24 (sama nimi tais olla venäjän BB:ssä)
        Mut kummasta phjelmasta täällä puhutaan, siitä höpöhöpö poliisisarjasta tai bb:stä

        *BB:tähän tehdään monella eri nimellä eri maihin.*

        Tehdäänkö? Itse olen aina kuullut vain BB nimisistä usein maan nimi mukana, ja kun kalliin formaatin ostaa niin ei sitä nimeä kannata vaihtaa. Ettet vaan sekottaisi samantapasiin sarjoihin kuin BB?

        Ainaskin suomen selviytyjät oli jostain ruotsalaisesta formaatista, ei Survivorista vaikka olikin aika samantapanen.


        * nelonen on ostanut kanssa BB:n ja mut esittää ja markkinoi sitä nimellä 24 (sama nimi tais olla venäjän BB:ssä)*

        Lähdettä kiitos? Nelosen sivut eikä Googlekaan mitään kiinostavaa löydä.


        *Mut kummasta phjelmasta täällä puhutaan, siitä höpöhöpö poliisisarjasta tai bb:stä*

        Poliisisarjasta ilmanmuuta sehän alkaa pian olikos 4.1 vai 7.1 ei muista, sekä 1.1 tulee Subilta maratooni siitä. Eikä se oo höpöhopö sarja ollenkaan, parhaimpia sarjoja mitä keväällä tulee.


      • ton kanssa
        Tyttönen__ kirjoitti:

        *BB:tähän tehdään monella eri nimellä eri maihin.*

        Tehdäänkö? Itse olen aina kuullut vain BB nimisistä usein maan nimi mukana, ja kun kalliin formaatin ostaa niin ei sitä nimeä kannata vaihtaa. Ettet vaan sekottaisi samantapasiin sarjoihin kuin BB?

        Ainaskin suomen selviytyjät oli jostain ruotsalaisesta formaatista, ei Survivorista vaikka olikin aika samantapanen.


        * nelonen on ostanut kanssa BB:n ja mut esittää ja markkinoi sitä nimellä 24 (sama nimi tais olla venäjän BB:ssä)*

        Lähdettä kiitos? Nelosen sivut eikä Googlekaan mitään kiinostavaa löydä.


        *Mut kummasta phjelmasta täällä puhutaan, siitä höpöhöpö poliisisarjasta tai bb:stä*

        Poliisisarjasta ilmanmuuta sehän alkaa pian olikos 4.1 vai 7.1 ei muista, sekä 1.1 tulee Subilta maratooni siitä. Eikä se oo höpöhopö sarja ollenkaan, parhaimpia sarjoja mitä keväällä tulee.

        juttua heittää...selvä finninaamainen trolli, jolla ei ole muuta elämää..


      • Kiki
        Tyttönen__ kirjoitti:

        *BB:tähän tehdään monella eri nimellä eri maihin.*

        Tehdäänkö? Itse olen aina kuullut vain BB nimisistä usein maan nimi mukana, ja kun kalliin formaatin ostaa niin ei sitä nimeä kannata vaihtaa. Ettet vaan sekottaisi samantapasiin sarjoihin kuin BB?

        Ainaskin suomen selviytyjät oli jostain ruotsalaisesta formaatista, ei Survivorista vaikka olikin aika samantapanen.


        * nelonen on ostanut kanssa BB:n ja mut esittää ja markkinoi sitä nimellä 24 (sama nimi tais olla venäjän BB:ssä)*

        Lähdettä kiitos? Nelosen sivut eikä Googlekaan mitään kiinostavaa löydä.


        *Mut kummasta phjelmasta täällä puhutaan, siitä höpöhöpö poliisisarjasta tai bb:stä*

        Poliisisarjasta ilmanmuuta sehän alkaa pian olikos 4.1 vai 7.1 ei muista, sekä 1.1 tulee Subilta maratooni siitä. Eikä se oo höpöhopö sarja ollenkaan, parhaimpia sarjoja mitä keväällä tulee.

        Täasssä muutaman muun maan BB:n nimiä:

        Canada Loft Story
        Central America Gran Hermano
        Hungary Nagy Testvér
        Italy Grande Fratello
        Middle East Al Raiss
        Poland Wielki Brat
        Russia Bol'shoy Brat
        Romania Fratele Cel Mare
        Sweden Big Brother
        Finland Big Brother

        Eikä tossa kaikki :) Suomessa ei ole kai vaan näytetty kuin kolmen maan BB:tä

        www.nelonen.fi

        Ja missään ei sanoto kummasta täällä puhutaan!


      • Kiki
        ton kanssa kirjoitti:

        juttua heittää...selvä finninaamainen trolli, jolla ei ole muuta elämää..

        Finneihin tulee, ne ei rumenna ketään, tossa yks esimerkki http://members.surfeu.fi/lizes/isnabbuld kyllä siihen muut asiat vaikuttaa!


      • Tyttönen__
        Kiki kirjoitti:

        Täasssä muutaman muun maan BB:n nimiä:

        Canada Loft Story
        Central America Gran Hermano
        Hungary Nagy Testvér
        Italy Grande Fratello
        Middle East Al Raiss
        Poland Wielki Brat
        Russia Bol'shoy Brat
        Romania Fratele Cel Mare
        Sweden Big Brother
        Finland Big Brother

        Eikä tossa kaikki :) Suomessa ei ole kai vaan näytetty kuin kolmen maan BB:tä

        www.nelonen.fi

        Ja missään ei sanoto kummasta täällä puhutaan!

        Kas, mutta aika usein se BB nimellä kulkee katsoppas http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_(TV_series)

        *Russia Bol'shoy Brat*
        Eikös se pitänyt olla 24 Venäjällä?


        *www.nelonen.fi*
        Anna suora linkki, sillä itse en ainakaan noilta sivuilta löydä 24, haku kone kun tuntee min 3 kolme merkkii.


    • hei halloo

      Suomi24:n palstoilla on tosi-tv-ohjelmille oma otsikkonsa, jonka alle BB:t sun muut tosiohjelmat kuuluu. Tää palsta ei oo siellä, vaan tv-ohjelmat otsikon alla, joten eikö oo selvää että tarkoitus on keskustella draamasarja 24:stä. Mua ei tosin liikuta mistä kukakin puhuu mutta tämä varmasti on tarkoitus.

      • q.,,..,.

        muutama muukaan :=


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe