Moikka!
Olen menossa huomenna polven takia mangneettikuvaukseen, ja minua huolestuttaa huuli-, nenä-, korva- ja kielilävistykseni. Pitääkö korut ottaa kuvauksen ajaksi pois? Entä jos pää jää vaikka ulkopuolle? Olen jo harkinnut todella sinne menoa, koska korut olivat kuitenkin kalliit jne. muovikorut voisivat olla vaihtoehto? vai ei?
Kiitoksia etukäteen!
Lävistykset ja Mangneettikuvas
6
4791
Vastaukset
- Tiitu
Itse kävin muutama kuukausi sitten pään magneettikuvauksessa ja korut piti ottaa siksi aikaa pois.
Itselläni ei ollut ongelmaa,korvista,nenästä ja navasta kun saa helposti vielä otettua :)
Kieli-ja huulikorut onkin vähän vaikeempi juttu...Muovikorut oat tietenkin hyvä vaihtoehto!
Enpä tiedä jääkö pää ulkopuolelle,vai menetkö kokonaan sinne putkeen...
Eiköhän tuo terveys tule kuitenkin ennen noita koruja,vai..? Älä nyt menemättä jätä.- ´Mirtsu-kisuli
luulen että ei mee pää.... O.o vaan jalat? tai jtn... O.o paha ´sanoo... ja se kuitenkin kestää 30-60 min
- Suvianna
´Mirtsu-kisuli kirjoitti:
luulen että ei mee pää.... O.o vaan jalat? tai jtn... O.o paha ´sanoo... ja se kuitenkin kestää 30-60 min
Ne tarkoitukseen tehdyt muovikorut on oikein hyvä vaihtoehto just magneettikuvaukseen, röntgeniin tms. mennessä, mutta nyt on tietty hiukan myöhäistä sitä harkita, jos huomenna jo olet menossa...;)
Vastaisuuden varalle kuitenkin ihan oikeasti olis fiksua olla ne muoviset vaihtoehdot varulta kotona. Tuolta ainakin löytyy:
http://a-ilusion.com/kauppa/products.php?g1=8195fa - ...... :)
Suvianna kirjoitti:
Ne tarkoitukseen tehdyt muovikorut on oikein hyvä vaihtoehto just magneettikuvaukseen, röntgeniin tms. mennessä, mutta nyt on tietty hiukan myöhäistä sitä harkita, jos huomenna jo olet menossa...;)
Vastaisuuden varalle kuitenkin ihan oikeasti olis fiksua olla ne muoviset vaihtoehdot varulta kotona. Tuolta ainakin löytyy:
http://a-ilusion.com/kauppa/products.php?g1=8195faTietääkseni kuvaus-huoneessa ei saa olla ollenkaan ko. esineitä. Koska magneetti vetää ne puoleensa..... Kuulin luotettavalta taholta, että vaikka ihmisiltä _aina_ kysytään, eihän nyt housuissa jne ole niitä luottokortteja, koruja, kolikoita tms., niin aina niitä löytyy.
Eräskin mies oli jättänyt housunsa laitteen lähelle ja johan kortti lensi koneen käynnistyttyä koneeseen. Saavat aika ajoin tyhjennellä näitä magneettikoneita kaikesta roinasta!
Mieti mitä se tekis sun lävistykselle. Polttais aika vitusti ihoasi O_o. Ei ne hoitajat päästäis sua naama lävistyksiä täynnä siihen koneeseen - mut teidän on oikeasti pakko kertoa kaikesta. :) Ne on kalliita laitteita! Tosi kalliita.
Itsekin otin napakoruni poies kun kerran kävin. Olipas sekin kokemus.... :)
Hyvällä tämän kerroin. Ajattelin sannoo :) - hups
...... :) kirjoitti:
Tietääkseni kuvaus-huoneessa ei saa olla ollenkaan ko. esineitä. Koska magneetti vetää ne puoleensa..... Kuulin luotettavalta taholta, että vaikka ihmisiltä _aina_ kysytään, eihän nyt housuissa jne ole niitä luottokortteja, koruja, kolikoita tms., niin aina niitä löytyy.
Eräskin mies oli jättänyt housunsa laitteen lähelle ja johan kortti lensi koneen käynnistyttyä koneeseen. Saavat aika ajoin tyhjennellä näitä magneettikoneita kaikesta roinasta!
Mieti mitä se tekis sun lävistykselle. Polttais aika vitusti ihoasi O_o. Ei ne hoitajat päästäis sua naama lävistyksiä täynnä siihen koneeseen - mut teidän on oikeasti pakko kertoa kaikesta. :) Ne on kalliita laitteita! Tosi kalliita.
Itsekin otin napakoruni poies kun kerran kävin. Olipas sekin kokemus.... :)
Hyvällä tämän kerroin. Ajattelin sannoo :)Eihän se kortti ollutkaan ko. tapauksessa, joka sinne koneeseen meni, mutta magneetti tuhosi luottokortin magneettinauhan. Mutta muuta tavaraa niihin koneisiin joutuu aika-ajoin..
Väsyneenä kirjoitin ihan huuhaata. Sori.
- hezsku
no mulla oli kerran selän takia magneettikuvaus ja juuri otettu kulmis (on vieläki) ei ole kasvanut ulos :) .. niin siinä oli se alkuperäinen koru ja se ei kuulemma haitannut sitä kuvausta kun on titaania :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184541Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032420Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421981Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181779- 791543
- 1461505
- 111061
- 93900
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik39827- 118818