viimeksi niin, että mies sanoi "mä halun panna sua". Mut en suosittele tätä muille. Tais olla poikkeus munkin elämässä. Ihastuin heti!
Mut iskettiin
12
5319
Vastaukset
- mun mieheltä
ei kai se oo käynyt vieraissa...? Minkä näköinen mies oli, jos saan tiedustella...?
- Nimetön
sun miehesi; olen siitä varma. Iskurepliikki todellakin toimi, koska molemmin puolinen kemia toimi heti. Muutenhan tuo olisi mautonta ja moukkamaista. Viehätystä lisäsi ja lisää sen esittäjän itsevarmuus. Mrrrr.
- mun miehellä
Nimetön kirjoitti:
sun miehesi; olen siitä varma. Iskurepliikki todellakin toimi, koska molemmin puolinen kemia toimi heti. Muutenhan tuo olisi mautonta ja moukkamaista. Viehätystä lisäsi ja lisää sen esittäjän itsevarmuus. Mrrrr.
oli aikaisemmin tapana humalassa sanoa juuri noin kaikille hyvännäköisille naisille. Kerro, please miltä mies näytti ja missä päin maata.
- alkuper
mun miehellä kirjoitti:
oli aikaisemmin tapana humalassa sanoa juuri noin kaikille hyvännäköisille naisille. Kerro, please miltä mies näytti ja missä päin maata.
rauhotu hyvä ihminen! Tämä on Espoosta eikä taatusti seurustelu kenenkään kanssa - saati ole naimisissa..En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka tulevat huijatuksi miehen taholta niin, että ei tajuaisi että toinen on suhteessa. Väitän että minulla on sen verran ihmistuntemusta, ja myös ajan ja paikan tajua, että huomaisin sellaisen. Eri asia, jos ei mitään suhdetta ole, toinen on omituinen, saamattomissa, toisella paikkakunnalla tai jotain. Sinun pitäisi nyt miettiä omaa epäilyäsi!
- olen kyllä
alkuper kirjoitti:
rauhotu hyvä ihminen! Tämä on Espoosta eikä taatusti seurustelu kenenkään kanssa - saati ole naimisissa..En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka tulevat huijatuksi miehen taholta niin, että ei tajuaisi että toinen on suhteessa. Väitän että minulla on sen verran ihmistuntemusta, ja myös ajan ja paikan tajua, että huomaisin sellaisen. Eri asia, jos ei mitään suhdetta ole, toinen on omituinen, saamattomissa, toisella paikkakunnalla tai jotain. Sinun pitäisi nyt miettiä omaa epäilyäsi!
mutta Espoossapa se minun miehenikin asuu... Eikä taatusti kapakassa ollessaan vaikuta seurustelevalta, perheelliseltä mieheltä...
- tällä hetkellä
olen kyllä kirjoitti:
mutta Espoossapa se minun miehenikin asuu... Eikä taatusti kapakassa ollessaan vaikuta seurustelevalta, perheelliseltä mieheltä...
Australiassa, tuskin miehesikin? Vein sen itse lentoasemalle. Täytyy olla pirun hyvä valehtelemaan, jos järjestää 100 hengen läksiäiset, pakkaa laukkunsa ja astuu lentokoneeseen... Aliarvioit naisten arviointikykyä. Mä en tiedä millaisia pösilöitä täällä liikkuu, mutta kuten sanoin, täytyy olla aika jästi tai silmät ummessa, jos ei tunnista auervaaroja. Psykopaatit ovat kyllä taitavia, mutta niin olen minäkin; luonneviat paljastuvat ennemmin tai myöhemmin, yleensä ennemmin.
Olen tosin huomannut, että täällä naiset (miehet) jakavat kokemuksiaan huijatuksi tulemisesta, mutta onko se ihme, jos kommunikoidaan Suomi 24:n kautta ja ollaan käyty ehkä kerran, kaksi panemassa? Kandee soittaa Rysän päällä -ohjelmaan... - ei sit ollut mun mies
tällä hetkellä kirjoitti:
Australiassa, tuskin miehesikin? Vein sen itse lentoasemalle. Täytyy olla pirun hyvä valehtelemaan, jos järjestää 100 hengen läksiäiset, pakkaa laukkunsa ja astuu lentokoneeseen... Aliarvioit naisten arviointikykyä. Mä en tiedä millaisia pösilöitä täällä liikkuu, mutta kuten sanoin, täytyy olla aika jästi tai silmät ummessa, jos ei tunnista auervaaroja. Psykopaatit ovat kyllä taitavia, mutta niin olen minäkin; luonneviat paljastuvat ennemmin tai myöhemmin, yleensä ennemmin.
Olen tosin huomannut, että täällä naiset (miehet) jakavat kokemuksiaan huijatuksi tulemisesta, mutta onko se ihme, jos kommunikoidaan Suomi 24:n kautta ja ollaan käyty ehkä kerran, kaksi panemassa? Kandee soittaa Rysän päällä -ohjelmaan...Hauskaa Uutta Vuotta :)
- Sinun miehesi
ei sit ollut mun mies kirjoitti:
Hauskaa Uutta Vuotta :)
Järjestin Aussi-matkan ja kaikki, jotta pääsisin edes hetkeksi sinusta, sinä sairaalloisen mustasukkainen kyttääjä-vaimoni!
T:Pettäjä-mies
- mullakin!
Sain kuulla puoltoista vuotta sitten "haluisin viedä sut mun toimistoon ja nuolla sua!" ja toimii edelleen ;) Tää vaatii todellista seksuaalista vetovoimaa heti ensi hetkestä ja mieheltä tilannetajua toimiakseen. Ei voi suositella standardiksi munkaan mielestä...
BTW: mies ei muista (tai sit myönnä) iskureplaansa... arvelee sen olleen jotain tuhmaa tosin - tapa..
saada nainen on ryypätä ja rellestää kapakoissa..sitten joku ihastuu suhun ja passaa ja palvelee.. välillä muistat lyödä naiselta silmän mustaksi niin rakkaus eikun syvenee!
- Kraz
tuo oli hyvä *heh heh..* tänks :)
- Tuulia
mulla toimii just ton tapaiset repliikit, vaikka harvemmin ja ymmärrettävästä syystä monikaan mies ei kehtaa/uskalla tulla sanoon suoria sanoja. Viimeksi tepsi repliikki "Mä haluan sua niin ...tanasti" . Siis, ihan tuntematon mies putkahti baarissa yhtäkkiä istumaan viereeni, otti ranteestani kiinni ja sanoi noin...jostakin syystä muhun on lähes tulkoon aina tehnyt vaikutuksen tuollainen suorasukaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1232810SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän401808Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava711776Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2851674Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --161610Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291302Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291209Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971108Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411092RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041042