Täällä 'kuulee' paljon kauhutarinoita. Pari sellaista tarinaa löytyy omastakin takataskusta, ikävä kyllä :-( Tuskin kukaan on voinut koskaan pelätä hammaslääkäriä enempää kuin minä. Ja huonoja kokemuksia on niin julkiselta kuin yksityiseltäkin puolelta.
Vaan nytpä oli toisin! Menin taannoin kunnalliselle hammaslääkärille särkypäivystysajalla ja melkein itkin mennessäni, kun kaikki vanhat pelot tuli mieleen. Vaan kuinka toisin kävikään! Satuin aivan ihanalle lääkärille, kokeneelle ja rauhalliselle. Särky tuli hoidettua ja sen jälkeen on useammalla kerralla poistettu viisaudenhampaita. Kaikki on sujunut hienosti, suorastaan aivan puolihuomaamatta! Tästä aarteesta (hammaslääkäristä siis ;-) en kyllä luovu, vaan toivon että hän pysyy asuinpaikkakunnallani ja omassa hammashoitolassani pitkään, pitkään!!! Seuraavalle kerralle taidan leipoa hänelle jonkin pienen kuivakakun tai muun kiitokseksi. On hän niin uskomaton tapaus!
Kiitos kaikille ihanille hammaslääkäreille =)=)
Ihana hammaslääkäri :-)
6
1103
Vastaukset
- MISTÄS
tällaisen IHMEEN voisi löytää???????
- löytää
Täällä toinen joka on erittäin tyytyväinen omaan hammaslääkäriin. Hammaslääkäriin menoa ei jännitä, on kuin menisi ystävän luokse kylään. Olen joutunut käymään muillakin hammaslääkäreillä, kun oma HML on ollut lomilla ja löysin toisen yhtä mukavan.
- vaihto...
löytää kirjoitti:
Täällä toinen joka on erittäin tyytyväinen omaan hammaslääkäriin. Hammaslääkäriin menoa ei jännitä, on kuin menisi ystävän luokse kylään. Olen joutunut käymään muillakin hammaslääkäreillä, kun oma HML on ollut lomilla ja löysin toisen yhtä mukavan.
Vaihdoitkos sä siihen toiseen mukavaan sen sun oman hammaslääkäris?
- vaikka piti
löytää kirjoitti:
Just, just! Täällä meilläpäin eräs hammaslääkärikeskus oikein markkinoi, miten meillä hammaslääkäristä ja potilaasta tulee oikein ystäviä, niin hyvää palvelua tarjolla!
No, olenpa minäkin sinne eksynyt, vaikka vuosia kävin, tunsin oloni joka kerta jännittyneemmäksi ja jännittyneemmäksi, vaikka ystävyyttähän se piti olla! Väkisin tekemällä tehty ystävyys ei onnistu, ei sitten hammaslääkärinkään kanssa. Palvelu oli kaikkea muuta kuin aitoa! No, eihän siitä voi väkisin väännetyistä ystävyysasiakassuhteista muuta odottaakaan! Mutta keino tämäkin hankkia pysyviä asiakassuhteita tai ainakin keino yrittää.......... - valita
vaihto... kirjoitti:
Vaihdoitkos sä siihen toiseen mukavaan sen sun oman hammaslääkäris?
En vaihtanut, vaan nyt tiedän, että on vara mistä valita. Tyytyväinen olen molempiin hammaslääkäreihini. :)
- Anonyymi
Mä en oo tyytyväinen yhtään mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019