Ihana hammaslääkäri :-)

Onnellinen

Täällä 'kuulee' paljon kauhutarinoita. Pari sellaista tarinaa löytyy omastakin takataskusta, ikävä kyllä :-( Tuskin kukaan on voinut koskaan pelätä hammaslääkäriä enempää kuin minä. Ja huonoja kokemuksia on niin julkiselta kuin yksityiseltäkin puolelta.

Vaan nytpä oli toisin! Menin taannoin kunnalliselle hammaslääkärille särkypäivystysajalla ja melkein itkin mennessäni, kun kaikki vanhat pelot tuli mieleen. Vaan kuinka toisin kävikään! Satuin aivan ihanalle lääkärille, kokeneelle ja rauhalliselle. Särky tuli hoidettua ja sen jälkeen on useammalla kerralla poistettu viisaudenhampaita. Kaikki on sujunut hienosti, suorastaan aivan puolihuomaamatta! Tästä aarteesta (hammaslääkäristä siis ;-) en kyllä luovu, vaan toivon että hän pysyy asuinpaikkakunnallani ja omassa hammashoitolassani pitkään, pitkään!!! Seuraavalle kerralle taidan leipoa hänelle jonkin pienen kuivakakun tai muun kiitokseksi. On hän niin uskomaton tapaus!

Kiitos kaikille ihanille hammaslääkäreille =)=)

6

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MISTÄS

tällaisen IHMEEN voisi löytää???????

• löytää

Täällä toinen joka on erittäin tyytyväinen omaan hammaslääkäriin. Hammaslääkäriin menoa ei jännitä, on kuin menisi ystävän luokse kylään. Olen joutunut käymään muillakin hammaslääkäreillä, kun oma HML on ollut lomilla ja löysin toisen yhtä mukavan.

• vaihto...
        löytää kirjoitti:

Täällä toinen joka on erittäin tyytyväinen omaan hammaslääkäriin. Hammaslääkäriin menoa ei jännitä, on kuin menisi ystävän luokse kylään. Olen joutunut käymään muillakin hammaslääkäreillä, kun oma HML on ollut lomilla ja löysin toisen yhtä mukavan.

Vaihdoitkos sä siihen toiseen mukavaan sen sun oman hammaslääkäris?

• vaikka piti
        löytää kirjoitti:

Just, just! Täällä meilläpäin eräs hammaslääkärikeskus oikein markkinoi, miten meillä hammaslääkäristä ja potilaasta tulee oikein ystäviä, niin hyvää palvelua tarjolla!

No, olenpa minäkin sinne eksynyt, vaikka vuosia kävin, tunsin oloni joka kerta jännittyneemmäksi ja jännittyneemmäksi, vaikka ystävyyttähän se piti olla! Väkisin tekemällä tehty ystävyys ei onnistu, ei sitten hammaslääkärinkään kanssa. Palvelu oli kaikkea muuta kuin aitoa! No, eihän siitä voi väkisin väännetyistä ystävyysasiakassuhteista muuta odottaakaan! Mutta keino tämäkin hankkia pysyviä asiakassuhteita tai ainakin keino yrittää..........

• valita
        vaihto... kirjoitti:

Vaihdoitkos sä siihen toiseen mukavaan sen sun oman hammaslääkäris?

En vaihtanut, vaan nyt tiedän, että on vara mistä valita. Tyytyväinen olen molempiin hammaslääkäreihini. :)

• Anonyymi

Mä en oo tyytyväinen yhtään mihinkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2742
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2302
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2180
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1792
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1652
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1586
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      294
      1470
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    Aihe