Täällä 'kuulee' paljon kauhutarinoita. Pari sellaista tarinaa löytyy omastakin takataskusta, ikävä kyllä :-( Tuskin kukaan on voinut koskaan pelätä hammaslääkäriä enempää kuin minä. Ja huonoja kokemuksia on niin julkiselta kuin yksityiseltäkin puolelta.
Vaan nytpä oli toisin! Menin taannoin kunnalliselle hammaslääkärille särkypäivystysajalla ja melkein itkin mennessäni, kun kaikki vanhat pelot tuli mieleen. Vaan kuinka toisin kävikään! Satuin aivan ihanalle lääkärille, kokeneelle ja rauhalliselle. Särky tuli hoidettua ja sen jälkeen on useammalla kerralla poistettu viisaudenhampaita. Kaikki on sujunut hienosti, suorastaan aivan puolihuomaamatta! Tästä aarteesta (hammaslääkäristä siis ;-) en kyllä luovu, vaan toivon että hän pysyy asuinpaikkakunnallani ja omassa hammashoitolassani pitkään, pitkään!!! Seuraavalle kerralle taidan leipoa hänelle jonkin pienen kuivakakun tai muun kiitokseksi. On hän niin uskomaton tapaus!
Kiitos kaikille ihanille hammaslääkäreille =)=)
Ihana hammaslääkäri :-)
6
1244
Vastaukset
- MISTÄS
tällaisen IHMEEN voisi löytää???????
- löytää
Täällä toinen joka on erittäin tyytyväinen omaan hammaslääkäriin. Hammaslääkäriin menoa ei jännitä, on kuin menisi ystävän luokse kylään. Olen joutunut käymään muillakin hammaslääkäreillä, kun oma HML on ollut lomilla ja löysin toisen yhtä mukavan.
- vaihto...
löytää kirjoitti:
Täällä toinen joka on erittäin tyytyväinen omaan hammaslääkäriin. Hammaslääkäriin menoa ei jännitä, on kuin menisi ystävän luokse kylään. Olen joutunut käymään muillakin hammaslääkäreillä, kun oma HML on ollut lomilla ja löysin toisen yhtä mukavan.
Vaihdoitkos sä siihen toiseen mukavaan sen sun oman hammaslääkäris?
- vaikka piti
löytää kirjoitti:
Täällä toinen joka on erittäin tyytyväinen omaan hammaslääkäriin. Hammaslääkäriin menoa ei jännitä, on kuin menisi ystävän luokse kylään. Olen joutunut käymään muillakin hammaslääkäreillä, kun oma HML on ollut lomilla ja löysin toisen yhtä mukavan.
Just, just! Täällä meilläpäin eräs hammaslääkärikeskus oikein markkinoi, miten meillä hammaslääkäristä ja potilaasta tulee oikein ystäviä, niin hyvää palvelua tarjolla!
No, olenpa minäkin sinne eksynyt, vaikka vuosia kävin, tunsin oloni joka kerta jännittyneemmäksi ja jännittyneemmäksi, vaikka ystävyyttähän se piti olla! Väkisin tekemällä tehty ystävyys ei onnistu, ei sitten hammaslääkärinkään kanssa. Palvelu oli kaikkea muuta kuin aitoa! No, eihän siitä voi väkisin väännetyistä ystävyysasiakassuhteista muuta odottaakaan! Mutta keino tämäkin hankkia pysyviä asiakassuhteita tai ainakin keino yrittää.......... - valita
vaihto... kirjoitti:
Vaihdoitkos sä siihen toiseen mukavaan sen sun oman hammaslääkäris?
En vaihtanut, vaan nyt tiedän, että on vara mistä valita. Tyytyväinen olen molempiin hammaslääkäreihini. :)
- Anonyymi
Mä en oo tyytyväinen yhtään mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560