24-sarja

katsoja

Mitäpä jos lopetettaisiin nuo keskustelut siitä, kuinka huono 24 on. Propaganda puheet eivät ainakaan minua kiinnosta. Ihmisillä on eri mielipiteitä ja hyvä näin, mutta ei alata arvostelemaan toisiamme sen perusteella, pidämmekö jostain ohjelmasta vai emme. Itse katselen 24:ää innolla, jokainen jakso on nähtävä, mutta nauran silti tietyille kohtauksille, jotka kertovat paljon jenkkilän touhusta. Yksi ihminen, Jack Bauer, on oikeastaan koko ctu:n porukasta ainoa, joka sai jotain näkyvää aikaan. Bauer tarvitsee apua, jota hän saa, mutta lopulta homma on kiinni vain hänestä. Ja silti hän on ihminen kaikkine ongelmineen. Huumeongelma, vaimon kuolema...
Sarjan juoni on todella hyvä, samoin näyttelijät. En yleensä pidä jenkkisarjoista, mutta 24 on ehdoton. Se on pakko katsoa. Joten te, jotka ette sarja pidä, älkää katsoko sitä, älkääkä lukeko siihen liittyviä kirjoituksia. antakaa ihmisten pitää siitä mistä he pitävät, älkää arvostelko heitä.
Ja teille, jotka pidätte sarjasta, älkää välittäkö sellaisista kirjoittajista jotka haukkuvat sarjaa tai sen katsojia.

22

3084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anti-imperialisti

      Enpä lopeta, sillä kritisoin amerikkalaisia toimintasarjoja (jotka minä kieltäisin, jos saisin siihen valtuudet).

      Taisteluun amerikkalaista imperialismia vastaan! Amerikkalaiset propaganda tv-sarjat pois TV:stä!

      • Toinen katsoja

        Tää ei oo varmankaan tarkotettu siihen, että haukutaan 24:sta, vaan kehittävään keskusteluun. Tottakai rakentavaa kritiikkiä saa sanoa ja näinhän sen pitääkin olla :).Mutta ei tosiaankaan mitään tyylin: "24 on paska" (ei perusteluja). Mielestäni 24 on yksi parhaista sarjoista tällä hetkellä tv:ssä. Siinä on yllätyksellinen juoni ja hyvät näyttelijät. Lisäksi musiikki toimii yllättävän hyvin. 24 ei ole myöskään pelkkää actionia, vaan mukaan mahtuu myös ihmisten välisiä konflikteja. Roolohahmoihin pääsee hyvin "sisälle", mikä on varsin tärkeää. Kiitos ja kumarrus :)


      • katsoja
        Toinen katsoja kirjoitti:

        Tää ei oo varmankaan tarkotettu siihen, että haukutaan 24:sta, vaan kehittävään keskusteluun. Tottakai rakentavaa kritiikkiä saa sanoa ja näinhän sen pitääkin olla :).Mutta ei tosiaankaan mitään tyylin: "24 on paska" (ei perusteluja). Mielestäni 24 on yksi parhaista sarjoista tällä hetkellä tv:ssä. Siinä on yllätyksellinen juoni ja hyvät näyttelijät. Lisäksi musiikki toimii yllättävän hyvin. 24 ei ole myöskään pelkkää actionia, vaan mukaan mahtuu myös ihmisten välisiä konflikteja. Roolohahmoihin pääsee hyvin "sisälle", mikä on varsin tärkeää. Kiitos ja kumarrus :)

        Kritiikki on hyvä asia, mutta perustelut on aina paikallaan. Minäkin kritisoin 24:ää, vaikkakin pidän ja katselen sitä. Esimerkki: sarjassa on tapahtumia, jotka ovat aivan liian yliampuvia. Tarkoitan, että suunnittelu on hyvä, mutta toteutus ei anna kuvaa todellisuudesta. Esim. Toisessa "vuorokaudessa" Jackin sydän pysähtyy.,mutta hänet saadaan elvytettyä. Ja heti kohta hän taas juoksentelee ympäriinsä. Onneksi hänellä sentään oli jotain ongelmia sydämeen johtuen, eli ei aivan hihastavedetty homma ollut. Ja sitten 3:ssa, Tonya ammutaan niskaan. Hänet leikataan, ja herättyään nukutuksesta tunnin kuluttua hän on taas aivan kunnossa, ei edes sekaisin, vaikka on juuri narkoosista herännyt.
        En tarkoita, että tälläiset tapahtumat olisi poistettava, koska ne eivät ole täysin uskottavia. Ei, päinvastoin ne tuovat hyvän lisän ohjelmaan. Ne lisäävät jännitystä ja pitävät mielenkiintoa yllä. 24 on paras sarja mitä jenkkilästä tulee.
        Sarjan valmistusmaa ei ratkaise sitä, onko sarja hyvä vai huono!


      • Anti-imperialisti
        katsoja kirjoitti:

        Kritiikki on hyvä asia, mutta perustelut on aina paikallaan. Minäkin kritisoin 24:ää, vaikkakin pidän ja katselen sitä. Esimerkki: sarjassa on tapahtumia, jotka ovat aivan liian yliampuvia. Tarkoitan, että suunnittelu on hyvä, mutta toteutus ei anna kuvaa todellisuudesta. Esim. Toisessa "vuorokaudessa" Jackin sydän pysähtyy.,mutta hänet saadaan elvytettyä. Ja heti kohta hän taas juoksentelee ympäriinsä. Onneksi hänellä sentään oli jotain ongelmia sydämeen johtuen, eli ei aivan hihastavedetty homma ollut. Ja sitten 3:ssa, Tonya ammutaan niskaan. Hänet leikataan, ja herättyään nukutuksesta tunnin kuluttua hän on taas aivan kunnossa, ei edes sekaisin, vaikka on juuri narkoosista herännyt.
        En tarkoita, että tälläiset tapahtumat olisi poistettava, koska ne eivät ole täysin uskottavia. Ei, päinvastoin ne tuovat hyvän lisän ohjelmaan. Ne lisäävät jännitystä ja pitävät mielenkiintoa yllä. 24 on paras sarja mitä jenkkilästä tulee.
        Sarjan valmistusmaa ei ratkaise sitä, onko sarja hyvä vai huono!

        "Sarjan valmistusmaa ei ratkaise sitä, onko sarja hyvä vai huono!"

        En niin sanonutkaan. Sanoin, että se on huono, koska siinä puolustellaan USA:n "terrorismin vastaista sotaa", joka perustuu valheisiin ja jossa on ensisijaisesti kyse jostain muusta, kuin terrorismin vastaisesta taistelusta, eli pyhästä sodasta arabeja vastaan. Sarjassa demonisoidaan arabit ja serbit, siitä en pidä, sillä suurin demoni on USA itse.


      • katsoja
        Anti-imperialisti kirjoitti:

        "Sarjan valmistusmaa ei ratkaise sitä, onko sarja hyvä vai huono!"

        En niin sanonutkaan. Sanoin, että se on huono, koska siinä puolustellaan USA:n "terrorismin vastaista sotaa", joka perustuu valheisiin ja jossa on ensisijaisesti kyse jostain muusta, kuin terrorismin vastaisesta taistelusta, eli pyhästä sodasta arabeja vastaan. Sarjassa demonisoidaan arabit ja serbit, siitä en pidä, sillä suurin demoni on USA itse.

        Hyvä, että perustelet. Enkä minä ole väittänyt, että olet noin sanonut.
        En minäkään jenkkien "terrorismin vastaisista"sota- ym. touhuista pidä. Mutta kyseessä on vain tv- sarja!! Voi sitä silti katsoa. Kuten olen jo monesti kirjoittanut, sarjassa on kohtia joista en pidä. Niihin voisin lisätä ainaisen herroittelun. Oli minkälainen kriisitilanne tahansa, bauerilla ja muilla on aina aikaa sanoa "Yes, sir!" presidentille ja muille henkilöille. Minä en herroittelisi.


      • Liberaali

        Pitäisikö minun auttaa sinua, kun näyttää tuo vasemmistotauti vaivaavan? Älä huoli, yleensä se menee ohi ennen 18-ikävuotta. Vakavissa tapauksissa voi tosin jatkua tämänkin jälkeen. Silloin on jo syytä hakeutua hoitoon.


      • Kommunisti
        Liberaali kirjoitti:

        Pitäisikö minun auttaa sinua, kun näyttää tuo vasemmistotauti vaivaavan? Älä huoli, yleensä se menee ohi ennen 18-ikävuotta. Vakavissa tapauksissa voi tosin jatkua tämänkin jälkeen. Silloin on jo syytä hakeutua hoitoon.

        Siä olet juuri tyypillinen oikeistolainen, joita vihaan. Ehkä sinä rahan ahne liberaali yksityistäjä hyvinvointivaltion tuhoaja voisit olla nolaamatta itseäsi (toisaalta hyvä kun nolaat samalla aatteesi)

        Liberaalit voivat painua sinne Yhdysvaltoihin, kunhan jättävät hyvinvointivaltion rauhaan.


      • Kommunisti kirjoitti:

        Siä olet juuri tyypillinen oikeistolainen, joita vihaan. Ehkä sinä rahan ahne liberaali yksityistäjä hyvinvointivaltion tuhoaja voisit olla nolaamatta itseäsi (toisaalta hyvä kun nolaat samalla aatteesi)

        Liberaalit voivat painua sinne Yhdysvaltoihin, kunhan jättävät hyvinvointivaltion rauhaan.

        Mainostamallasi hyvinvointivaltiolla on loppujen lopuksi hyvin vähän tekemistä kommunismin kanssa. Neuvostoliitto tai Ita-Saksa eivät erityisemmin olleet hyvinvointivaltioita...

        Paitsi niissä propagandafilmeissä joissa ajettiin leikkuupuimurilla loputonta viljapeltoa pitkin kohti auringonlaskua...

        Mutta eipä se hyvinvointivaltio ihan kapitalisminkaan oppien mukainen ihanne ole.


      • Liberaali
        Kommunisti kirjoitti:

        Siä olet juuri tyypillinen oikeistolainen, joita vihaan. Ehkä sinä rahan ahne liberaali yksityistäjä hyvinvointivaltion tuhoaja voisit olla nolaamatta itseäsi (toisaalta hyvä kun nolaat samalla aatteesi)

        Liberaalit voivat painua sinne Yhdysvaltoihin, kunhan jättävät hyvinvointivaltion rauhaan.

        Terve menoa Pohjois-Korean mallin mukaiseen hyvinvointivaltioon! Tutustuppas hieman talouden perusteisiin, niin huomaat ettei kommunismi yksinkertaisesti voi toimia (kilpailla) kapitalismia vastaan.

        Kuka helvetti muuten on lanseerannut käsitteen "hyvinvointivaltio"? Eihän Suomessa ihmiset todistetusti voi paremmin verrattuna muihin länsimaihin, päinvastoin! Vasemmistopropagandaa koko hyvinvointivaltio sanon ma.


      • kakki____
        Liberaali kirjoitti:

        Pitäisikö minun auttaa sinua, kun näyttää tuo vasemmistotauti vaivaavan? Älä huoli, yleensä se menee ohi ennen 18-ikävuotta. Vakavissa tapauksissa voi tosin jatkua tämänkin jälkeen. Silloin on jo syytä hakeutua hoitoon.

        Myöskin kiinnostus 24:n tyyppisiin toimintasarjoihin ja -elokuviin menee ohi täysi-ikäiseksi tullessa. Tosin joillain jää henkinen kehitys murkkuasteelle kymmeniksi vuosiksi. Hoidosta ei taida näissä tapauksissa olla apua.


      • Liberaali kirjoitti:

        Terve menoa Pohjois-Korean mallin mukaiseen hyvinvointivaltioon! Tutustuppas hieman talouden perusteisiin, niin huomaat ettei kommunismi yksinkertaisesti voi toimia (kilpailla) kapitalismia vastaan.

        Kuka helvetti muuten on lanseerannut käsitteen "hyvinvointivaltio"? Eihän Suomessa ihmiset todistetusti voi paremmin verrattuna muihin länsimaihin, päinvastoin! Vasemmistopropagandaa koko hyvinvointivaltio sanon ma.

        Minä olen ymmärtänyt hyvinvointivaltion tällaisena pohjoismaalaisena markkinatalouteen pohjautuvana yhteiskuntajärjestelmänä, jossa myös köyhin ja sairain kansanosa huomioidaan. Täällä ihmisten väliset elintasoerot ovat vielä toistaiseksi pienemmät kuin muualla maailmassa.

        Tosin asenteet varsinkin työnantajapuolella ovat meilläkin koventuneet. Tekemätöntä työtä kyllä olisi, mutta siitä ei haluttaisi maksaa palkkaa. On hassua, että johtajien palkkioita ja optioita halutaan pitää kilpailukyvyn nimissä länsimaisella tasolla. Samalla kuitenkin siirretään toimintoja kaukoitään koska työntekijöille ei haluta maksaa länsimaisen palkkatason mukaista liksaa. Kutsuisin tätä nykypäivän kolonialismiksi.

        Kylmä kapitalismi ja telaketjukommunismi ovat kumpikin olleet sellaisia järjestelmiä, joissa vain valikoitu eliitti voi hyvin. Kapitalismissa tosin tuo hyvin voiva kansanosa on ollut hiukan suurempi kuin kommunismissa.


      • Liberaali
        kakki____ kirjoitti:

        Myöskin kiinnostus 24:n tyyppisiin toimintasarjoihin ja -elokuviin menee ohi täysi-ikäiseksi tullessa. Tosin joillain jää henkinen kehitys murkkuasteelle kymmeniksi vuosiksi. Hoidosta ei taida näissä tapauksissa olla apua.

        Missäs minä sanoin, että 24:sta seuraan? Ihan ok sarja se kyllä on. Katson silloin jos telkkari sattuu olemaan päällä. Nimimerkkisi taitaa kertoa pääsi sisällöstä.


      • Liberaali
        j.ellroy kirjoitti:

        Minä olen ymmärtänyt hyvinvointivaltion tällaisena pohjoismaalaisena markkinatalouteen pohjautuvana yhteiskuntajärjestelmänä, jossa myös köyhin ja sairain kansanosa huomioidaan. Täällä ihmisten väliset elintasoerot ovat vielä toistaiseksi pienemmät kuin muualla maailmassa.

        Tosin asenteet varsinkin työnantajapuolella ovat meilläkin koventuneet. Tekemätöntä työtä kyllä olisi, mutta siitä ei haluttaisi maksaa palkkaa. On hassua, että johtajien palkkioita ja optioita halutaan pitää kilpailukyvyn nimissä länsimaisella tasolla. Samalla kuitenkin siirretään toimintoja kaukoitään koska työntekijöille ei haluta maksaa länsimaisen palkkatason mukaista liksaa. Kutsuisin tätä nykypäivän kolonialismiksi.

        Kylmä kapitalismi ja telaketjukommunismi ovat kumpikin olleet sellaisia järjestelmiä, joissa vain valikoitu eliitti voi hyvin. Kapitalismissa tosin tuo hyvin voiva kansanosa on ollut hiukan suurempi kuin kommunismissa.

        Niin, voidaanhan se sairain kansanosa huomioida myös ilman tällaista hyvätuloisten riistoverotusta! Ylipäänsäkin Suomessa hyysätään liikaa työttömiä. Voin kertoa sinulle muutaman kokemuksen perheemme pienyrityksestä, jos kiinnostaa.


      • USAssa asunut
        Liberaali kirjoitti:

        Pitäisikö minun auttaa sinua, kun näyttää tuo vasemmistotauti vaivaavan? Älä huoli, yleensä se menee ohi ennen 18-ikävuotta. Vakavissa tapauksissa voi tosin jatkua tämänkin jälkeen. Silloin on jo syytä hakeutua hoitoon.

        24 on nimenomaan anti-liberalistinen ohjelma ja joka ei tätä tajua, ei tajua jenkkien touhusta mitään.


      • PALJASTUI
        Liberaali kirjoitti:

        Missäs minä sanoin, että 24:sta seuraan? Ihan ok sarja se kyllä on. Katson silloin jos telkkari sattuu olemaan päällä. Nimimerkkisi taitaa kertoa pääsi sisällöstä.

        Et ilkeä julkisesti myöntää olevasi 24-fani. HAH.

        Juoksemisesi miinaan kertoo muuta:

        "Nimimerkkisi taitaa kertoa pääsi sisällöstä."

        Kun mennään henk.koht. nimittelyyn, se kertoo kirjoittajan sivistymättömyydestä, sekä siitä, että tiedon/älyn loppuessa ei pystytä enää puhumaan asioista.

        Lisäksi älykkyyden puutteesta kertoo se, että menee noin huokeaan miinaan kuin nikin perusteella arvosteluun. Vain tod. yksenkertaiset menevät tuohon.

        Näiden todisteiden perusteella ja Paijerin Jaskan valtuuttamana totean että jos et 24-fani olekaan, niin samaa tasoa henkisesti ja älyllisesti.

        I Rest My Case...


      • Liberaali
        PALJASTUI kirjoitti:

        Et ilkeä julkisesti myöntää olevasi 24-fani. HAH.

        Juoksemisesi miinaan kertoo muuta:

        "Nimimerkkisi taitaa kertoa pääsi sisällöstä."

        Kun mennään henk.koht. nimittelyyn, se kertoo kirjoittajan sivistymättömyydestä, sekä siitä, että tiedon/älyn loppuessa ei pystytä enää puhumaan asioista.

        Lisäksi älykkyyden puutteesta kertoo se, että menee noin huokeaan miinaan kuin nikin perusteella arvosteluun. Vain tod. yksenkertaiset menevät tuohon.

        Näiden todisteiden perusteella ja Paijerin Jaskan valtuuttamana totean että jos et 24-fani olekaan, niin samaa tasoa henkisesti ja älyllisesti.

        I Rest My Case...

        En nyt faniksi itseäni miellä, mutta ajattelin ruveta seuraamaan tämän uuden tuotantokauden jaksoja vähän tiiviimmin kuin edellisen.

        Eikös se ollut tuo kommari, joka haukkui 24:sen katsojia? Vastasin samalla mitalla takaisin. Kommunismi saa vereni yhtä kiehumaan kuin natsit. Itse haukut muuten minua juuri tyhmäksi :).

        On se kumma kun te punikit ette pärjää haukkumatta muita!


      • demokraatia

        Onko kommunismi kapitalismia parempi? Hä?!


      • demokraatia
        Kommunisti kirjoitti:

        Siä olet juuri tyypillinen oikeistolainen, joita vihaan. Ehkä sinä rahan ahne liberaali yksityistäjä hyvinvointivaltion tuhoaja voisit olla nolaamatta itseäsi (toisaalta hyvä kun nolaat samalla aatteesi)

        Liberaalit voivat painua sinne Yhdysvaltoihin, kunhan jättävät hyvinvointivaltion rauhaan.

        No menkää vaan jonneki Pohjois-Koreaan tai Kiinaan jos te kaikki vihaate kapitalismia. Sinne vaan! Tee ykskin virhe tai vastustat maan diktaatoria niin saat kuolemantuomion.Eli sinn vaan!


      • demokraatia
        Liberaali kirjoitti:

        En nyt faniksi itseäni miellä, mutta ajattelin ruveta seuraamaan tämän uuden tuotantokauden jaksoja vähän tiiviimmin kuin edellisen.

        Eikös se ollut tuo kommari, joka haukkui 24:sen katsojia? Vastasin samalla mitalla takaisin. Kommunismi saa vereni yhtä kiehumaan kuin natsit. Itse haukut muuten minua juuri tyhmäksi :).

        On se kumma kun te punikit ette pärjää haukkumatta muita!

        Itse asias kommarit saa mut raivostuun 100 prossasesti. Natsit vaan 90 prossaa.


      • ni[FF]e
        Kommunisti kirjoitti:

        Siä olet juuri tyypillinen oikeistolainen, joita vihaan. Ehkä sinä rahan ahne liberaali yksityistäjä hyvinvointivaltion tuhoaja voisit olla nolaamatta itseäsi (toisaalta hyvä kun nolaat samalla aatteesi)

        Liberaalit voivat painua sinne Yhdysvaltoihin, kunhan jättävät hyvinvointivaltion rauhaan.

        Iha Perkuleen hyvä sarja :D:D:D:D


    • famfare

      hän puhuu asiaa!

    • ctubauer

      Tosi hyvä sarja olen katsonut toimintakauden 6. On todella hyvä.Bauer palaa kiinasta.Halutko kuulla koko tarinan?
      tv. bauer

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1864
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      230
      1527
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      242
      1486
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      50
      1379
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1308
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1179
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1142
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1123
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1121
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe