Pyhät nuket

sudestra

en ole varma olenko oikealle palstalla.. mut muistaako kukaan sellaista bändia kuin pyhät nuket tai nuket.. olen kuullut muutaman biisin joskus ziljoona vuotta sitten ja mietin nyt että löytyykö tuota esim netistä ostettavaksi tai mp3:sena..

13

1387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jore

Ensin oli RIISTETYT, josta tuli PYHÄT NUKET ja siitä muotoutui vielä laulajan vaihdoksen myötä NUKET.

RAIVOPÄÄT on tehnyt coverin PYHÄT NUKET yhtyeen biisistä ENKELIT SULKIVAT SILMÄNSÄ se löytyy Split cd:ltä RAIVOPÄÄT & KOOMA: PAKOON TODELLISUUTTA ja PERUUTETTU yhtye on coveroinut bändiltä TUHLAAJAPOIKA -biisin ja se löytyy SPLIT-ep:ltä RAIVOPÄÄT & PERUUTETTU: PAKOON TODELLISUUTTA.

• Jore

Niin eli se TUHLAAJAPOIKA biisi löytyy siis SPLIT -cd:ltä RAIVOPÄÄT & PERUUTETTU: Viimeiset lajissaan.
        Sorry, kevyt moka!

• punkkarikloppi

aika lähellä ollaan palstan suhteen.
      mihinkäs riistetyt, pyhät ja nuket vois
      kuopata. oli sen verran lähellä sydänalaa
      ja on vieläkin. nukeiltahan on ilmestynyt uusikin
      painos.tästä osotteesta löytyy jotain!!!
      http://www.propaganda-records.com/links.html

• MALLA

tutut naamat pällistelee.Perry oli mun tyttökaverin poikakaveri -80 luvulla kun asuin Tampereella.Oli ihan kiva nähdä pojat mitähän niille tänään kuuluu?? Itse "seurustelin" Timpan kans.Iklubi ja Messi oli kova sana silloin.Jos joku entinen tuttu näkee tän viestin ottakaa yht.Olis kiva tietää mitä sinne kaikille kuuluu.

• Tuhlaajapoika2017

www.propaganda.fi

• miss-monroe-

kyllähän tuo pyhät nuket tuttu nimi on.

• Steffi(N)

vanhoilta vuosilta.....siis levarissa soitettava 45:nen. Yeah!

• olento

mulla on kaksi kyseissen bändin levyä,jotka ostin
      tunnelin levystä,asematunnelista vuos sitten.

ja voisi siellä ehkä niitä vielä olla???

• (A)

näin, että ensin oli CADGERS josta tuli RIISTETYT josta pienten kokoonpanovaihdosten myötä PYHÄT NUKET ja josta myöhemmin tuli NUKET, mutta ei laulajan myötä, sillä juuri nimenomaan laulajaa ei huolittu mukaan Nukkeihin.
      Riistetyt itseasiassa on olemassa yhä edelleenkin:
      http://www.riistetyt.com

• SYYSKUU ON YKS PARHAIMPIA BIISEJÄ MITÄ KUULLU

• Tuhlaajapoika2017

Löytyy versio Pyhät Nuket - Bella CD:ltä, kun Googlella vaikka löytyy. ..Vielä.

• Lazze33

Ihan näin voin asiaa ilmaista. kyseisellä Nukeilla ei ollut oikeutta nimeensä jotka ihan laillisesti omistin. Holy Dolls nimellä homma jatkui, ja nyt tulevana uutenavuotena PN jatkaa taruaan Tampereella. tervetuloa
      t

• kazgoogoo

Laukeri rules!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      321
      7635
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1856
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1392
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1261
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      57
      1186
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe