en ole varma olenko oikealle palstalla.. mut muistaako kukaan sellaista bändia kuin pyhät nuket tai nuket.. olen kuullut muutaman biisin joskus ziljoona vuotta sitten ja mietin nyt että löytyykö tuota esim netistä ostettavaksi tai mp3:sena..
Pyhät nuket
13
1440
Vastaukset
- Jore
Ensin oli RIISTETYT, josta tuli PYHÄT NUKET ja siitä muotoutui vielä laulajan vaihdoksen myötä NUKET.
RAIVOPÄÄT on tehnyt coverin PYHÄT NUKET yhtyeen biisistä ENKELIT SULKIVAT SILMÄNSÄ se löytyy Split cd:ltä RAIVOPÄÄT & KOOMA: PAKOON TODELLISUUTTA ja PERUUTETTU yhtye on coveroinut bändiltä TUHLAAJAPOIKA -biisin ja se löytyy SPLIT-ep:ltä RAIVOPÄÄT & PERUUTETTU: PAKOON TODELLISUUTTA.- Jore
Niin eli se TUHLAAJAPOIKA biisi löytyy siis SPLIT -cd:ltä RAIVOPÄÄT & PERUUTETTU: Viimeiset lajissaan.
Sorry, kevyt moka!
- punkkarikloppi
aika lähellä ollaan palstan suhteen.
mihinkäs riistetyt, pyhät ja nuket vois
kuopata. oli sen verran lähellä sydänalaa
ja on vieläkin. nukeiltahan on ilmestynyt uusikin
painos.tästä osotteesta löytyy jotain!!!
http://www.propaganda-records.com/links.html- MALLA
tutut naamat pällistelee.Perry oli mun tyttökaverin poikakaveri -80 luvulla kun asuin Tampereella.Oli ihan kiva nähdä pojat mitähän niille tänään kuuluu?? Itse "seurustelin" Timpan kans.Iklubi ja Messi oli kova sana silloin.Jos joku entinen tuttu näkee tän viestin ottakaa yht.Olis kiva tietää mitä sinne kaikille kuuluu.
- Tuhlaajapoika2017
www.propaganda.fi
- miss-monroe-
kyllähän tuo pyhät nuket tuttu nimi on.
- Steffi(N)
vanhoilta vuosilta.....siis levarissa soitettava 45:nen. Yeah!
- olento
mulla on kaksi kyseissen bändin levyä,jotka ostin
tunnelin levystä,asematunnelista vuos sitten.
ja voisi siellä ehkä niitä vielä olla??? - (A)
näin, että ensin oli CADGERS josta tuli RIISTETYT josta pienten kokoonpanovaihdosten myötä PYHÄT NUKET ja josta myöhemmin tuli NUKET, mutta ei laulajan myötä, sillä juuri nimenomaan laulajaa ei huolittu mukaan Nukkeihin.
Riistetyt itseasiassa on olemassa yhä edelleenkin:
http://www.riistetyt.com SYYSKUU ON YKS PARHAIMPIA BIISEJÄ MITÄ KUULLU
- Tuhlaajapoika2017
Löytyy versio Pyhät Nuket - Bella CD:ltä, kun Googlella vaikka löytyy. ..Vielä.
- Lazze33
Ihan näin voin asiaa ilmaista. kyseisellä Nukeilla ei ollut oikeutta nimeensä jotka ihan laillisesti omistin. Holy Dolls nimellä homma jatkui, ja nyt tulevana uutenavuotena PN jatkaa taruaan Tampereella. tervetuloa
t - kazgoogoo
Laukeri rules!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813035Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911736Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831581- 1371442
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981207Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821207- 831182