Isäni (65 v) on vaihtamassa autoa ja kaipailisi vinkkejä auton ostoon. Hän ajaa nyt noin 20 tkm vuodessa, mutta todennäköisesti tuo luku tippuu vuosi vuodelta. Hän on ajanut automaattivaihteisella autolla jo yli 10 vuotta ja epäilen että ei vaihdeautoa enää huoli. Tarvittaisi siis luotettava ja hyvä hinta/laatu suhteinen auto. Matka-ajoa on melko paljon, joten tuskin mikään kamalan pieni kärry on hyvä. Heittäkääpäs ehdotuksia. niin ja hintaluokka max 10 000 euroa.
mikä auto ikääntyneelle
8
1527
Vastaukset
- omega b
On kokoa sekä turvallisuutta.
- AutoAntero
Eiköhän olisi parasta siirtyä amatöörien bussikyytiin, säästyis muiden hermot.
- Neon LX
....vuosimallia 1999 tai 2000. Niissä on vielä 3-lovinen automaatti, mutta eipä hintaakaan ole kuin sen kymppitonnin verran. Ei mikään suuri auto, mutta kuitenkin oiva peli matka-ajoon. Eikä se kulutuskaan hirveän paha ole maantieajossa. Kaupungissa tietysti automaatti lisää sitä, mutta säästää kummasti hermoja.
- suosittelen
http://www.forteco.fi/mopoautot.html
tämä malli sopii myös ja suosittelen kaikille alle 20 vuotiaille ensiautoksi..Oikeastaan pitäisi määrätä pakolliseksi.. - "Esko"
Isällesi varmasti paras ja varmin vaihtehto on
W124 Mersu vm -94 -95, sedan tai farmari.
Malli ehdottomasti E280 tai E320. On hiljainen ja antaa paljon "anteeksi". Tottakait viisiportaisella laatikolla ABS, ASD sun muut bagit varusteina.
Alkaa hinnat olemaan niukin naukin siinä kympin pinnassa.
Valitse tuontipeli, on ruosteeton ja muutoinkin siisti. - Kelaltakin saa veronmaksaji...
Näin se on.
ikäinen osaa jo itse valita mieleisensä, ei siinä keskenkasvuisten mielipidettä kysellä eikä kaivata, ne kun kyllä tiedetään. Itsellesi paras olisi mopoauto, mutta liian kallis, joten aja sillä laholla japsillasi vain.
Aika huono provoksikin tuollainen aloitus.
- TAKSI
TAKSI tai TAXI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297