Niin mistähän kaupasta löytyy mustat pillifarkut, matalalla vyötäröllä. oon koittanu kovasti metsästää mutten löydä mistään. mieluiten netistä.
Mistä mustat pillifarkut?
8
796
Vastaukset
- hevineito
edelleen hakusis nämä housut.. eikö kukaan osaa sanoa?
- taitaa...
Beamhill varmaan myy
- vanilia1
Mustia pillifarkkuja on ainakin hennesissä, Union fivessä cheap monday-merkkisinä, Lahden St.louis storessa acne jeans-merkkisinä ja luultavasti monen muunkin merkkisinä. Netistä en usko että löytyy, ellei jollain merkillä ole nettikauppaa. Huuto.nettiä kannattaa kytätä.
- Hevineito
Kiitti, tarvii Hennesiltä mennä kattoon :)
- täältä...
Minä näin ainakin j.c:ssä todella hienot mustat pillifarkut mitkä todella oli pillit ja matala vyötärö, ne oli aivan tosi makeet, vaik ei yleensä tälläset mun tyyliä, muta nää oli aivan saakelin hianot...sit takana pepussa oli sellaset vetoketjulliset hienot taskut.
- Hevineito
Nuo taitaa olla semmoset juuri mitä oon mettästänyt joka paikasta!:) onko ne kokonaan mustat ettei oo mitään kivipestyä (?)?
- tähänkin
Hevineito kirjoitti:
Nuo taitaa olla semmoset juuri mitä oon mettästänyt joka paikasta!:) onko ne kokonaan mustat ettei oo mitään kivipestyä (?)?
No ne oli ihan kokonaan mustat mielestäni ei ollut kivipestyä, osta ihmeessä oli sikahienot=DDD...makso mielestäni vähän päälle 60€...kannattaa käydä kyselemässä lähimmästä j.c:n liikkeestä, en tiedä missä päin asut, mutta ite näin kyseiset farkut porin j.c:ssä, mitä pikemmin käyt kyselemässä sen parempi!!!
- ESES
Carlings:issa on ainaki mun mielest. Kampis o hyvä carlings =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693