J-ALKUISILLE MIEHILLE HYVÄÄ UUTTA VUOTTA JA PAREMPAA ONNEA KUIN KULUVANA VUONNA:(... AINAKIN ERÄÄLLE TIETYLLE...;)
KAIKILLE
9
1064
Vastaukset
- aaaaaa
J:t jyrää ;)
- yksi J-alkuinen mies
Sitä samaa myös eräälle tietylle J-alkuiselle naiselle...
- alkuper.kirj.
niin, teitä J-alkuisiahan on TODELLA paljon, mutta vain YKSI jolta toivon yhteyden ottoa!!!;) tai sitten en... who knows...elämä on!!!
- j-mies
alkuper.kirj. kirjoitti:
niin, teitä J-alkuisiahan on TODELLA paljon, mutta vain YKSI jolta toivon yhteyden ottoa!!!;) tai sitten en... who knows...elämä on!!!
No minun kyllä tekisi mieli ottaa yhteyttä erääseen j:llä alkavaan nuoreen naiseen, mutta en uskalla, koska hän oli niin tyly minulle viimeksi. Olisi kyllä ihan kiva rupatella livenäkin.
- yksi J-alkuinen mies
alkuper.kirj. kirjoitti:
Ehkäpä minun täytyy ottaa yhteyttä siihen tiettyyn J-alkuiseen, jos se vaikka olisit sinä, eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka osuisi kohdalle, koska elämä tosiaan on...
- Johnny
alkuper.kirj. kirjoitti:
ottaa yhteyttä, mutta enpä taida. Ei hän ole viimeiset viikon aikana mitenkään reagoinut yhteydenottoihini.
- alkuperäinen kirj...
yksi J-alkuinen mies kirjoitti:
Ehkäpä minun täytyy ottaa yhteyttä siihen tiettyyn J-alkuiseen, jos se vaikka olisit sinä, eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka osuisi kohdalle, koska elämä tosiaan on...
siis elämä....;) niin, eihän sitä koskaan tiedä kuka täällä on...
- j-alkuinen myäs
Onnentoivotukset tuli tarpeeseen. =)
Onnea myös itsellesi. j-kirjaimella alkavia miehen nimiä on muuten iavan liikaa suomessa.
itekin ottanu nimimerkiksi j-alkuisen ja kun oma oikea nimikin alkaa j-kirjaimella... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29411496
- 1447096
- 1045892
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425239- 524351
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304169On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323581- 613574
- 813167
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223105