J-ALKUISILLE MIEHILLE HYVÄÄ UUTTA VUOTTA JA PAREMPAA ONNEA KUIN KULUVANA VUONNA:(... AINAKIN ERÄÄLLE TIETYLLE...;)
KAIKILLE
9
1086
Vastaukset
- aaaaaa
J:t jyrää ;)
- yksi J-alkuinen mies
Sitä samaa myös eräälle tietylle J-alkuiselle naiselle...
- alkuper.kirj.
niin, teitä J-alkuisiahan on TODELLA paljon, mutta vain YKSI jolta toivon yhteyden ottoa!!!;) tai sitten en... who knows...elämä on!!!
- j-mies
alkuper.kirj. kirjoitti:
niin, teitä J-alkuisiahan on TODELLA paljon, mutta vain YKSI jolta toivon yhteyden ottoa!!!;) tai sitten en... who knows...elämä on!!!
No minun kyllä tekisi mieli ottaa yhteyttä erääseen j:llä alkavaan nuoreen naiseen, mutta en uskalla, koska hän oli niin tyly minulle viimeksi. Olisi kyllä ihan kiva rupatella livenäkin.
- yksi J-alkuinen mies
alkuper.kirj. kirjoitti:
niin, teitä J-alkuisiahan on TODELLA paljon, mutta vain YKSI jolta toivon yhteyden ottoa!!!;) tai sitten en... who knows...elämä on!!!
Ehkäpä minun täytyy ottaa yhteyttä siihen tiettyyn J-alkuiseen, jos se vaikka olisit sinä, eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka osuisi kohdalle, koska elämä tosiaan on...
- Johnny
alkuper.kirj. kirjoitti:
niin, teitä J-alkuisiahan on TODELLA paljon, mutta vain YKSI jolta toivon yhteyden ottoa!!!;) tai sitten en... who knows...elämä on!!!
ottaa yhteyttä, mutta enpä taida. Ei hän ole viimeiset viikon aikana mitenkään reagoinut yhteydenottoihini.
- alkuperäinen kirj...
yksi J-alkuinen mies kirjoitti:
Ehkäpä minun täytyy ottaa yhteyttä siihen tiettyyn J-alkuiseen, jos se vaikka olisit sinä, eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka osuisi kohdalle, koska elämä tosiaan on...
siis elämä....;) niin, eihän sitä koskaan tiedä kuka täällä on...
- j-alkuinen myäs
Onnentoivotukset tuli tarpeeseen. =)
Onnea myös itsellesi. j-kirjaimella alkavia miehen nimiä on muuten iavan liikaa suomessa.
itekin ottanu nimimerkiksi j-alkuisen ja kun oma oikea nimikin alkaa j-kirjaimella... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504