J-ALKUISILLE MIEHILLE HYVÄÄ UUTTA VUOTTA JA PAREMPAA ONNEA KUIN KULUVANA VUONNA:(... AINAKIN ERÄÄLLE TIETYLLE...;)
KAIKILLE
9
1064
Vastaukset
- aaaaaa
J:t jyrää ;)
- yksi J-alkuinen mies
Sitä samaa myös eräälle tietylle J-alkuiselle naiselle...
- alkuper.kirj.
niin, teitä J-alkuisiahan on TODELLA paljon, mutta vain YKSI jolta toivon yhteyden ottoa!!!;) tai sitten en... who knows...elämä on!!!
- j-mies
alkuper.kirj. kirjoitti:
niin, teitä J-alkuisiahan on TODELLA paljon, mutta vain YKSI jolta toivon yhteyden ottoa!!!;) tai sitten en... who knows...elämä on!!!
No minun kyllä tekisi mieli ottaa yhteyttä erääseen j:llä alkavaan nuoreen naiseen, mutta en uskalla, koska hän oli niin tyly minulle viimeksi. Olisi kyllä ihan kiva rupatella livenäkin.
- yksi J-alkuinen mies
alkuper.kirj. kirjoitti:
Ehkäpä minun täytyy ottaa yhteyttä siihen tiettyyn J-alkuiseen, jos se vaikka olisit sinä, eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka osuisi kohdalle, koska elämä tosiaan on...
- Johnny
alkuper.kirj. kirjoitti:
ottaa yhteyttä, mutta enpä taida. Ei hän ole viimeiset viikon aikana mitenkään reagoinut yhteydenottoihini.
- alkuperäinen kirj...
yksi J-alkuinen mies kirjoitti:
Ehkäpä minun täytyy ottaa yhteyttä siihen tiettyyn J-alkuiseen, jos se vaikka olisit sinä, eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka osuisi kohdalle, koska elämä tosiaan on...
siis elämä....;) niin, eihän sitä koskaan tiedä kuka täällä on...
- j-alkuinen myäs
Onnentoivotukset tuli tarpeeseen. =)
Onnea myös itsellesi. j-kirjaimella alkavia miehen nimiä on muuten iavan liikaa suomessa.
itekin ottanu nimimerkiksi j-alkuisen ja kun oma oikea nimikin alkaa j-kirjaimella... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994