Pelottaako Gootti?

Mustarastas

Hyppäisikö sinulta sydän pelosta kurkkuun, jos gootti nainen tulisi sinua iskemään? Entä uskallatko itse lähestyä yönmustaa neitoa, vaikke et itse samaan "goottigenreen" kuuluisikaan?

Olen itse mitä herttaisin ja kaunis nuori nainen mutta ilmaisesti liian pelottavaa seuraa suurinmalle osalle miehistä, koska pukeuden mustiin. En käyttäydy agressiivisesti ja hymyilen paljon. Muutkin kuin gootti/hevimiehetkin kiinnostaisi ja iskenkin sellaisien, jos löydän mutta helpottaisiko tilannettani vähempi goottisuus ulkonäessäni?

48

7070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies_

      Jos iho ei ole täynnä tatuointeja ja naama uistimia, niin tuskin pelota, vaan päinvastoin, itse jopa toivoisin jos joku yönmusta neito tulisi juttelemaan minulle :)

    • TavallinenTahvo

      Goottinainen kyllä kiinnostaa jos ei aivan mahdottoman näköinen ole. Itse en kuitenkaan lähesty. Olen tosiaan luullut että goottihenkisyys on niin vahvaa ettei kyseisiä neitoja kiinnosta ollenkaan genren ulkopuoliset ns. tavalliset miehet.
      Eli vaatii varmaan aktiivisuutta naiselta.

      • Mustarasta

        Puhun nyt omasta puolestani, enkä kaikkien goottien suusta mutta itse pukuedun goottivaatteisin vain koska ne ovat mielestäni kauniita. Goottimiehet ovat mielestäni usein jopa huvittavia kumihousuissaan ja röyhelösamettipaidoissaan. Hevimiesten bändipaidoista en esim. pidä yhtään. Tavallinen Matti Meikäläinen farkuissa ja T-paidassa olisi kiva kumppani vaikka voisimme yhdessä hassulta näyttääkkin :-))

        Rohkeesti siis vaan puhumaan myös yönlapsille! Ei me oikeesti purra ;)

        Ja sisältöhän se lopulta ratkaisee mutta ulkokuoren mukaan päätetään kehen lähdetään tutustumaan...


      • ____
        Mustarasta kirjoitti:

        Puhun nyt omasta puolestani, enkä kaikkien goottien suusta mutta itse pukuedun goottivaatteisin vain koska ne ovat mielestäni kauniita. Goottimiehet ovat mielestäni usein jopa huvittavia kumihousuissaan ja röyhelösamettipaidoissaan. Hevimiesten bändipaidoista en esim. pidä yhtään. Tavallinen Matti Meikäläinen farkuissa ja T-paidassa olisi kiva kumppani vaikka voisimme yhdessä hassulta näyttääkkin :-))

        Rohkeesti siis vaan puhumaan myös yönlapsille! Ei me oikeesti purra ;)

        Ja sisältöhän se lopulta ratkaisee mutta ulkokuoren mukaan päätetään kehen lähdetään tutustumaan...

        Oletko ajatellut vaihtaa genreä?
        Jotenkin tuntuu tyhmältä pukeutua jonkin genre määrityksen mukaan, jos ei edes osaa arvostaa muitten pukeutumista. Ei en todellakaan ymmärrä miksi kutsut itseäsi "yönlapseksi". Tiedätkö edes mistä sana gootti tulee?


      • Mustarastas
        ____ kirjoitti:

        Oletko ajatellut vaihtaa genreä?
        Jotenkin tuntuu tyhmältä pukeutua jonkin genre määrityksen mukaan, jos ei edes osaa arvostaa muitten pukeutumista. Ei en todellakaan ymmärrä miksi kutsut itseäsi "yönlapseksi". Tiedätkö edes mistä sana gootti tulee?

        Pukuidun goottimaisiin vaatteisiin ja mustiin, koska pidän näitä vaatteita kauniina. Myös myy goottirihkamat ovat mielestäni ihania, joten gooti genre ei ole tietoinen valinta. Olen vain sitä mitä olen ja tällaista kutsutaan näillä kulmilla gootiksi :-))

        Gootti sana tarkoittaa tyylisuuntausta niin musiikissa kuin arkkitehtuurissa (Gotchic) jossain keskiajan jälkeen, jos oikein muistan... Gootit olivat myös joku uskonryhmä jossain joskus vuonna yksi ja kaksi nakkisodan aikaan. Oli kai joku kristinuskon sivuhaara :P
        En tiedä miten nyky gootti- nimittys tähän liittyy.

        Yönlapsi oli vain sanaleikki, jolla kuvailin gootteja. Se kuulosti kivalta :)

        Myös minunkin mielestäni on tyhmää olla jotain genreä vain päätöksestä tai väen väkisin. Genrethän ovat vain nimiä, jotka helpottavat ihmisryhmistä/tyypeistä puhumista.


      • Serpico
        Mustarastas kirjoitti:

        Pukuidun goottimaisiin vaatteisiin ja mustiin, koska pidän näitä vaatteita kauniina. Myös myy goottirihkamat ovat mielestäni ihania, joten gooti genre ei ole tietoinen valinta. Olen vain sitä mitä olen ja tällaista kutsutaan näillä kulmilla gootiksi :-))

        Gootti sana tarkoittaa tyylisuuntausta niin musiikissa kuin arkkitehtuurissa (Gotchic) jossain keskiajan jälkeen, jos oikein muistan... Gootit olivat myös joku uskonryhmä jossain joskus vuonna yksi ja kaksi nakkisodan aikaan. Oli kai joku kristinuskon sivuhaara :P
        En tiedä miten nyky gootti- nimittys tähän liittyy.

        Yönlapsi oli vain sanaleikki, jolla kuvailin gootteja. Se kuulosti kivalta :)

        Myös minunkin mielestäni on tyhmää olla jotain genreä vain päätöksestä tai väen väkisin. Genrethän ovat vain nimiä, jotka helpottavat ihmisryhmistä/tyypeistä puhumista.

        Oot ihan oikeassa sen suhteen, että ei ole oleellista pukeutumistyylin ja estetiikan osalta tietää mistä termi tulee alunperin. Nauttiakseen marmeladista ei ole pakko tietää kaikkea sen raaka-aineista. Jokaisella on oikeus näyttää niin hyvältä kuin pystyy. Oman tyylin rakentamisessa on vapaus ammentaa mistä haluaa ja siihen ei pitäisi kenelläkään olla mitään nokankoputtamista.


      • Anonyymi
        Mustarasta kirjoitti:

        Puhun nyt omasta puolestani, enkä kaikkien goottien suusta mutta itse pukuedun goottivaatteisin vain koska ne ovat mielestäni kauniita. Goottimiehet ovat mielestäni usein jopa huvittavia kumihousuissaan ja röyhelösamettipaidoissaan. Hevimiesten bändipaidoista en esim. pidä yhtään. Tavallinen Matti Meikäläinen farkuissa ja T-paidassa olisi kiva kumppani vaikka voisimme yhdessä hassulta näyttääkkin :-))

        Rohkeesti siis vaan puhumaan myös yönlapsille! Ei me oikeesti purra ;)

        Ja sisältöhän se lopulta ratkaisee mutta ulkokuoren mukaan päätetään kehen lähdetään tutustumaan...

        En todellakaan lähestyisi Goottityttöä, en ikuna!
        Ehkä ajattelisin, että heitä ei tavalliset valkolaiset kiinnosta, haluavat vain kaltaisiaan.

        Jos tyttö sen sijaan lähestyisi minua, niin katsoisin ihan mieluusti, että mikä on homman nimi. Olen avoin keskustelulle kaikkien kanssa.

        Luulenpa että saat opetella olemaan itse aktiivinen


    • Äijä

      No ei tosiaan, lähinnä vain naurattaa goottitouhut. Keskenkasvuisten identtiteettikriisiä potevien pissiten puuhaa...

    • .....

      Mikäs sen mukavampaa olisikaan!!

    • Serpico

      Sitäpaitsi pidän erittäin paljon goottityylistä. Sillä kylläkin tarkoitetaan hyvin monia alatyylejä. Mutta noin yleisesti, synkkä tyylikkyys on vedonnut minuun aina ja ikuisesti. Olenko gootti valeasussa? Virtuaalinen silmänisku sulle ;-)

      • se...

        on vaihtanut kuvan! Oletpas namu:)

        Mies, jolla on arvot kohdallaan, viisaita ajatuksia ja tuollaisella ulkonäöllä varustettu.. (Kun vielä naismakusikin tuntuu olevan sellainen, että...;)

        Voi kun tuollaisia olisi täälläkin päin maailmaa..


      • Serpico
        se... kirjoitti:

        on vaihtanut kuvan! Oletpas namu:)

        Mies, jolla on arvot kohdallaan, viisaita ajatuksia ja tuollaisella ulkonäöllä varustettu.. (Kun vielä naismakusikin tuntuu olevan sellainen, että...;)

        Voi kun tuollaisia olisi täälläkin päin maailmaa..

        mutta tehän imartelette! Ja se lämmittää mieltä...:)


      • vbv
        se... kirjoitti:

        on vaihtanut kuvan! Oletpas namu:)

        Mies, jolla on arvot kohdallaan, viisaita ajatuksia ja tuollaisella ulkonäöllä varustettu.. (Kun vielä naismakusikin tuntuu olevan sellainen, että...;)

        Voi kun tuollaisia olisi täälläkin päin maailmaa..

        Rumahan toi kierosilmä on!


      • hmph..
        vbv kirjoitti:

        Rumahan toi kierosilmä on!

        ..kyllä joku sinustakin tykkää, varmaan ainakin äitisi, joten älä turhaan murehdi..


    • ........

      ei pelota mutta naurattaa.

      • Mustarastas

        Minkä tahansa look'in ylilyönti kyllä pistää hymyilyttämään :)


    • neonbeet

      pimeässä harmaita, myös Gootit. Ihan sama riippuuko rinnoilla risti, joka painaa 5g tai 50g, Ei pelota, ei ;)

    • Hevimies.

      Miksi sellainen erilaista musiikkia kuunteleva ns. tavis sen on sitten oltava? Kumminkin jossain vaiheessa alkaa ne riidat, kun toinen haluaa kuunnella Eminemiä tai Antti Tuiskua ja sinä taas jotain Dimmu Borgiria tai 69 eyesia.

    • jos lähestyt

      Ei siinä gootti-ulkonäössä mitään pahaa ole, ellei sit ole ihan täysin kuin kuolleista noussut valkonaama. Mut se vaan lähinnä arveluttais, et miten tultais sit toimeen yhdessä (erilaiset ajatusmaailmat, musamaku jne.)

    • foo_bar

      Ei pelota, mutta ei kyllä hirveästi innostakaan joku musta heimovaatetus. Tulee mieleen: Miksi tuo tyttö/nainen on haudasta lomalla? Mikä ihme asenne tuossa on takana, mitä se yrittää todistaa ja kenelle? Itseä metalli- ja goottimusiikki puistattaa sen verran, ettei ole erityistä halua hankkiutua yhteen henkilön kanssa, joka imeisesti pitää niitä tärkeinä. Puhtaasti visuaalisesti goottitytöt ovat monesti hyvän näköisiä.

      • Mustarasta

        En ole koskaan oikein ymmärtänyt tätä "Vaattet on mun aateet"- touhua. Itse pukueidun goottityylin mutta kuutelen musiikki A:sta Ö:hön. Tällä hetkellä PMP on aika kova sana soittimissa ja Kylie M.:n "I Believe in You" on tämän vuoden parhaimpia kappaleita :-))

        Ymmärrän kuitenkin, että joillekkin musiikki on kuin uskonto ja että seurustelukumppanin eroavasta musiikkimausta voi seurata suuriakin ongelmia.

        Kiva, että olemme kaunista katsottavaa :) Olenkin joskus ajetellut, että miten nainen korsetissa ei voisi olla kaunis miehen mielestä!


    • Valaisija Mies

      Varokaa niitä. He voivat tuntea rakkautta vain rankaisemisen jälkeen.

      • Serpico

        Niin mitä? Sitäpaitsi tuo arviosi rakkauden kokemisesta on huti. Mutta laskitkin vain leikkiä.


      • Mustarasta

        Kaikissa meissä asuu pieni pervo genrestä huolimatta ;-)
        Gootit vain uskaltaa rohkeasti näyttää seksuaalisuuttaan tai sitten se on vain muiden katsojien silmissä, että korsetit ja niitit tarkoittavat sadomasokistisuutta.


    • ..............................

      Koska yleensähän naiset haluavat saman tyylisinen miehen, itse pukeuden omalla tyylillä jossa on sekoitus arvovaltaa, rauhallisuutta, miehekkyyttä ja rentoutta.

      Tosin kyllä saattaisi tulla jotain ennakko käsityksiä mutta eiköhän ne selviäisi koska en pahemmin naisia pelkää.

    • vkl-isi

      Miksi gootti neito pelottaisi, olen huomannut, että juuri kyseiset ihmiset ovat mitä lämpimimpiä ihmisiä
      mitä tiedän.Sydämmiltään valkean kultaisia tummasta ulkokuoresta huolimatta. :)

    • kiva.

      Ei pelota. Kunhan löytyy sen verran tilannetajua että osaa joskus pukeutua ns. normivaatteisiin eikä ota goottiutta liian vakavasti. Ettei kaverit/sukulaiset rupea vittuilemaan :)

    • vato retro

      Ei kyllä pelota mutta toisaalta en ole kiinnostunut tippaakaan gooteista enkä heidän todellisuuspakoisesta maailmankuvastaan. Eli lyhyt keskustelu ja that`s it.

    • J.J-75

      Tää on taas näitä sarjassamme "naisen unelmia"... jospa prinssi tulisi sittenkin sillä ratsullaan. heheh...

      Jos mulle tulisi ensin joku gootti juttelemaan varis olkapäällä, sanoisin et jatka matkaa vaan, älä tähän pysähdy. Miehetkin etsivät kunnollista Naista, mutta turhan usein baarit on täynnä joutavia esittäjiä. Ulkonäöstäsi naamastasi tuskin on kiinni, miten herttanen olisitkin, mutta se mitä päässäsi liikkuu on jonninjoutavaa pelleilyä. Luuletko että normaalisti pukeutuva ja käyttäytyvä lähtee mies ainakaan viitsisi ajatella tosissaan sellasta joka on kuin röllimetsästä suoraan tullut.

      Kasvakaa 20v. akat jo aikuisiksi, muuten huomaatte että olette kolmikymppisenä vielä samanlaisia omituisten otusten kerhoon kuuluvia friikkejä hakemassa yh:na tukea sossun luukulta. Tolla menolla saatkin jonkun yhtä kypsän hevarin, jonka vuoksi huomaatkin olevasi siunatussa tilassa alta aikayksikön. Sitten kun synnytyksen jälkeen hommaat joukkueteltan kaavuksi ja änket pääsi piipun kohdalta ulos, hevarimieheltä kaikkoaa halut viimeistään sillon ja huomaat olevasi juuri se yh joka on luukulla, kun ei "viitsi" mennä töihin.

      hohhoi... koska tää hullutus loppuu...

      • Mustarastas

        Mielestäni tarinasi voisi koskea ihan ketä tahansa huono-onnista tai/ja epäkypsää nuorta aikuista. On mielestäni vanhanaikasita uskoa, että vaateet/looki tarkoittaa heti tietynlaista käytöstä. Tuntemissani hevareissa ja gooteissa on mitä hyväsydämellisempiä, menestyneitä ja vastuuntuntoisia ihmisiä, jotka ovat loistavia isiä ja äitejä myös.

        Itseni kohdalla gootteus oli juuri aikuistumisen tulos. Aikuistumisen myötähän sitä oppii tuntemaan itsensä ja hyväksymään ominaisuutensa sekä kerää rohkeuttaa näyttäytyä myös muillekkin omana itsenään. Epäkypsät nuoret aikuiset ovat niin epäkypsiä etteivät uskalla erottua massasta ja ilmaista itseään vaikka massa ei heitä mielytäkkään.

        Ja haaveillahan saa romantiikasta ja muista asioista myös aikuisena :) J.J-75 pieni peikkoleikki metsän siimeksessä oman mennikäisesi kanssa voisi antaa sinunkin elämääsi mukavasti maustetta ja iloa. ;)

        Ei kangistuta kaavoihin.


      • miksu
        Mustarastas kirjoitti:

        Mielestäni tarinasi voisi koskea ihan ketä tahansa huono-onnista tai/ja epäkypsää nuorta aikuista. On mielestäni vanhanaikasita uskoa, että vaateet/looki tarkoittaa heti tietynlaista käytöstä. Tuntemissani hevareissa ja gooteissa on mitä hyväsydämellisempiä, menestyneitä ja vastuuntuntoisia ihmisiä, jotka ovat loistavia isiä ja äitejä myös.

        Itseni kohdalla gootteus oli juuri aikuistumisen tulos. Aikuistumisen myötähän sitä oppii tuntemaan itsensä ja hyväksymään ominaisuutensa sekä kerää rohkeuttaa näyttäytyä myös muillekkin omana itsenään. Epäkypsät nuoret aikuiset ovat niin epäkypsiä etteivät uskalla erottua massasta ja ilmaista itseään vaikka massa ei heitä mielytäkkään.

        Ja haaveillahan saa romantiikasta ja muista asioista myös aikuisena :) J.J-75 pieni peikkoleikki metsän siimeksessä oman mennikäisesi kanssa voisi antaa sinunkin elämääsi mukavasti maustetta ja iloa. ;)

        Ei kangistuta kaavoihin.

        Ei ole mahdoton yhdistelmä kertomasi, jos vain syvemmät kiinnostuksen kohteet ovat samansuuntaisia. Itse ainakin lähestyn mielummin goottihenkistä naista kuin teknopuuhkaista misua. Minua taas lähestyvät enemmän ne teknotypyt =)


      • J.J-75
        Mustarastas kirjoitti:

        Mielestäni tarinasi voisi koskea ihan ketä tahansa huono-onnista tai/ja epäkypsää nuorta aikuista. On mielestäni vanhanaikasita uskoa, että vaateet/looki tarkoittaa heti tietynlaista käytöstä. Tuntemissani hevareissa ja gooteissa on mitä hyväsydämellisempiä, menestyneitä ja vastuuntuntoisia ihmisiä, jotka ovat loistavia isiä ja äitejä myös.

        Itseni kohdalla gootteus oli juuri aikuistumisen tulos. Aikuistumisen myötähän sitä oppii tuntemaan itsensä ja hyväksymään ominaisuutensa sekä kerää rohkeuttaa näyttäytyä myös muillekkin omana itsenään. Epäkypsät nuoret aikuiset ovat niin epäkypsiä etteivät uskalla erottua massasta ja ilmaista itseään vaikka massa ei heitä mielytäkkään.

        Ja haaveillahan saa romantiikasta ja muista asioista myös aikuisena :) J.J-75 pieni peikkoleikki metsän siimeksessä oman mennikäisesi kanssa voisi antaa sinunkin elämääsi mukavasti maustetta ja iloa. ;)

        Ei kangistuta kaavoihin.

        oisin jopa voinut vannoa että saan vihat niskaani kirjotuksesta... :))

        varsinkin puuttuminen pariin kirjotus virheeseen on yleistä kun muuta ei enään keksitä.

        noo... näköjään sitä pientä huumorin poikasta löytyy.

        Kyllä sitä haaveilla kestää ja saakin kaikesta. Monilla tuntuu menevän se vaan niin älyttömyyksiin ettei tosikaan. Sitä on nähty ja tullu todistettua monta kertaa. Kuvitelkaa nyt normaali taloyhtiö pihoineen ja sielä lähes kaikki yli 50v. Sitten yks päivä pihalla huutaa kierrätyskeskus vaatteissa häntä maata laahaten joku nuori muija kakaroita syömään. Ja kun ne ei tottele, niitä lähdetään hakemaan sisälle. Omalla tavalla pidän huvittavana sitä showta.

        Pitkin päivää katselen ympärille ja aina onnistun näkemään jotain hauskaa ihmisissä, sellasia kylähullujakin (eli muuten harmittomia, muttei viitsisi kylään edes kutsua)

        Eipä sillä, kyllä ennemmin gootti sittenkin kun mälliä ylähuulessa pitävä muija. Muija joka polttaa tupakkaa edes, on jotenkin hyi helevetti. Kun ei itse polta. Muuten hyvännäkönen on monikin mutta on sama kenen kanssa nuolee jos samalle tuhkakupille maistuu kaikki. Sen takia en kyllä viitsi sanoa mitään ja alkaa toisia muuttamaan, menetän heti kiinnostukseni kun sätkä nousee huulille. Vielä järkyttävämpää on alkaa muijan vääntämään sätkää jossain. Eihän semmosta voi viedä mihinkään hienoon paikkaan. Ei ei sovi alkuunkaan, ei kelpais. Vaikka ois miten Pamela Andersson.

        Tänäpäivänä ei moni tajua että jos vaikka laittaa postissa jollekin tuoksuvan rakkauskirjeen postiluukusta, sese olisi vasta jotain. huhhuh... kiinnostaisi heti. En tarkota että siihen litra tolkulla hajuvetta laitetaan, monella muijalla on tosi hyvä "ominaistuoksu" jo itsellään.

        Tai löytäisin auton ikkunasta sydämmen talviaamuna raaputettuna... Joo...

        No itsekin voisin ajatella niin mutta eipä niin kukaan tee enään. Liian on vanhoja olevinaan ja kyynisiä jo tytöt semmoseen. Itse ne hääveilevat prinssi uljaasta edelleen joka tulee ratsulla hakemaan silti, vaikkei ole edes prinsessoja ajatuksiltaan ja teoiltaan. Nykyään naisellista naista saa hakea... Niin käytökseltään kuin olemukseltaankin.


      • Mustarastas
        J.J-75 kirjoitti:

        oisin jopa voinut vannoa että saan vihat niskaani kirjotuksesta... :))

        varsinkin puuttuminen pariin kirjotus virheeseen on yleistä kun muuta ei enään keksitä.

        noo... näköjään sitä pientä huumorin poikasta löytyy.

        Kyllä sitä haaveilla kestää ja saakin kaikesta. Monilla tuntuu menevän se vaan niin älyttömyyksiin ettei tosikaan. Sitä on nähty ja tullu todistettua monta kertaa. Kuvitelkaa nyt normaali taloyhtiö pihoineen ja sielä lähes kaikki yli 50v. Sitten yks päivä pihalla huutaa kierrätyskeskus vaatteissa häntä maata laahaten joku nuori muija kakaroita syömään. Ja kun ne ei tottele, niitä lähdetään hakemaan sisälle. Omalla tavalla pidän huvittavana sitä showta.

        Pitkin päivää katselen ympärille ja aina onnistun näkemään jotain hauskaa ihmisissä, sellasia kylähullujakin (eli muuten harmittomia, muttei viitsisi kylään edes kutsua)

        Eipä sillä, kyllä ennemmin gootti sittenkin kun mälliä ylähuulessa pitävä muija. Muija joka polttaa tupakkaa edes, on jotenkin hyi helevetti. Kun ei itse polta. Muuten hyvännäkönen on monikin mutta on sama kenen kanssa nuolee jos samalle tuhkakupille maistuu kaikki. Sen takia en kyllä viitsi sanoa mitään ja alkaa toisia muuttamaan, menetän heti kiinnostukseni kun sätkä nousee huulille. Vielä järkyttävämpää on alkaa muijan vääntämään sätkää jossain. Eihän semmosta voi viedä mihinkään hienoon paikkaan. Ei ei sovi alkuunkaan, ei kelpais. Vaikka ois miten Pamela Andersson.

        Tänäpäivänä ei moni tajua että jos vaikka laittaa postissa jollekin tuoksuvan rakkauskirjeen postiluukusta, sese olisi vasta jotain. huhhuh... kiinnostaisi heti. En tarkota että siihen litra tolkulla hajuvetta laitetaan, monella muijalla on tosi hyvä "ominaistuoksu" jo itsellään.

        Tai löytäisin auton ikkunasta sydämmen talviaamuna raaputettuna... Joo...

        No itsekin voisin ajatella niin mutta eipä niin kukaan tee enään. Liian on vanhoja olevinaan ja kyynisiä jo tytöt semmoseen. Itse ne hääveilevat prinssi uljaasta edelleen joka tulee ratsulla hakemaan silti, vaikkei ole edes prinsessoja ajatuksiltaan ja teoiltaan. Nykyään naisellista naista saa hakea... Niin käytökseltään kuin olemukseltaankin.

        Toi ikkunaan sydämen raapustaminen täytyy muistaa... Olen itsekkin lähettänyt rakkauskirjeitä mutta en koskaan saanut sellaista :(

        Toivottavasti ne eivät olisi niin katoavaista perinnettä. Rakkauskirjeet ovat täynnä kirjoittajaansa enemmän kuin kylmät sähköpostit. Käsialat ynnä muut pikku seikat kuvastavat kirjoittajaansa melkein kuin tuhat sanaa :-))

        Jos olet saanut petikaverisi asunnon avaimet haltuusi, voit tehdä romanttisen yllätyksen ja viedä kukkia hänen asuntoonsa hänen poissa ollessaan tai jotain muuta mukavaa. ^___^


      • Defsta
        Mustarastas kirjoitti:

        Toi ikkunaan sydämen raapustaminen täytyy muistaa... Olen itsekkin lähettänyt rakkauskirjeitä mutta en koskaan saanut sellaista :(

        Toivottavasti ne eivät olisi niin katoavaista perinnettä. Rakkauskirjeet ovat täynnä kirjoittajaansa enemmän kuin kylmät sähköpostit. Käsialat ynnä muut pikku seikat kuvastavat kirjoittajaansa melkein kuin tuhat sanaa :-))

        Jos olet saanut petikaverisi asunnon avaimet haltuusi, voit tehdä romanttisen yllätyksen ja viedä kukkia hänen asuntoonsa hänen poissa ollessaan tai jotain muuta mukavaa. ^___^

        Tee kokeilu ja lähde treffeille jonkun "normaalin" kanssa ja sit seuraavalla kerralla ilmaise olevasi gootti, katsohan mitä seuraa...:) Minulla on samanlaisia tuttuja tyttöjä jonkun verran ja ei niil vissiin ole ollut muuta ongelmaa kuin et yleensä hiukan vieroksutaan. Jopa joskus deittaillu gootin kanssa vähän aikaa.


      • Mustarastas
        Defsta kirjoitti:

        Tee kokeilu ja lähde treffeille jonkun "normaalin" kanssa ja sit seuraavalla kerralla ilmaise olevasi gootti, katsohan mitä seuraa...:) Minulla on samanlaisia tuttuja tyttöjä jonkun verran ja ei niil vissiin ole ollut muuta ongelmaa kuin et yleensä hiukan vieroksutaan. Jopa joskus deittaillu gootin kanssa vähän aikaa.

        :-)) Jaa-a, mitäköhän sitä laittaisi päälle etten näyttäisi gootilta? Vaatekaappini on kuin musta-aukko ;)

        Eikö miehestä olisi vähän kurjaa tulla tolla tavalla huijatuksi? ;-)

        Ei, kyllä sitä pitää alusta asti paljastaa kyntensä.


      • Defsta
        Mustarastas kirjoitti:

        :-)) Jaa-a, mitäköhän sitä laittaisi päälle etten näyttäisi gootilta? Vaatekaappini on kuin musta-aukko ;)

        Eikö miehestä olisi vähän kurjaa tulla tolla tavalla huijatuksi? ;-)

        Ei, kyllä sitä pitää alusta asti paljastaa kyntensä.

        No sit eikun reippaasti kimppuun heti kun joku kiinnostava sattuu kohdalle. Turha sitä on ryhtyä arastelemaan ja manailla jälkeenpäin.


    • Art-zi

      Ei tuollainen asia mua niin kauheasti pelottaisi/hetkauttaisi. En ma nyt ainakaan karkuun juoksisi jos joku goottityylinen nainen tulisi mua iskemaan. Kumminkin taidan itsekin kuunnella joskus samantyylista musaa, loytyis ainakin edes yks yhteinen puheenaihe.

      Se etta lahestyisinko itse yonmustaa neitokaista, on paha sanoa. Riippuu niin monesta seikasta, esim. kuinka isossa porukassa olet liikenteessa ja naytatko kuin "ukkosmyrskylta". Ei ole "genrella" asian suhteen mitaan tekemista.

      Ne on aivan muut seikat, jotka saavat mun "nostamaan kytkinta", suhtautumaan negatiivisesti naisen iskuyritykseen tai iskenko jonkun naisen. Ei siina ole goottilaisella ulkonaolla mitaan tekemista. Se on se kokonaisuus mika ratkaisee.

      Jaa-a, se etta kannattaako sun pukeutua toisella tavalla iskiessasi ns. tavis miehia, en osaa sanoa. Kait se on tapauskohtaista? Toisia ei hetkauta patkaakaan sinun pukeutumistyylisi ja toiset taas voivat suhtautua siihen negatiivisesti.

      Niin, millaiset ovat sinun empiiriset kokemuksesi asiasta, vaikkapa yoelamasta, fifty-fifty? Osaatko kertoa meille?

      No, voit varmaan kuvitella sen kontrastin vaikkapa vaatetuksen osalta ja hiusten pituuden suhteen, jos esim. mina ja sina juttelisimme jossain baarissa. Tosin silla ei olisi mulle mitaan merkitysta, jos muuten tuntuisi juttujen sujuvan hyvin ;-).

      Oon jo reissullani nahnyt kaikenlaista...

    • dayum

      Vaan taas kerran riippuu siitä naisesta :D

      Ehkä myös uskaltaisin/kehtaisin lähestyä tätä naista. Jos ei muuten, niin vaikka sitten nätin hymyn rohkaisemana, jonka olisin saanut.

      Mutta sittenhän sitä vasta olisikin kestämistä, jos nainen yllättäisi positiivisesti ja tulisikin juttelemaan minun kanssa, humm humm...

      "helpottaisiko tilannettani vähempi goottisuus ulkonäessäni?"

      Varmaan se riippuu paljon siitä miehestä. Jokuhan voi säikähtää tai sitten ei ole kiinnostunut pätkääkään goottitytöistä (ennakkoluuloja). Toiset sitten ovat onnesta soikeina tällaisessa tilanteessa ;)

    • kiinnostaa

      kaikkia miehiä.

      Mutta todenäköisesti joudut aina itse tekemään aloittenn, koska miehet tietysti olettavat että olet kiinnostunut vain gooteista.

      Sama on tilanne jos olet juppi, hippi, punkkari..

      • J.J-75

        Goottia... noo... en ole tämmönen mutta heräsi ajatus...

        Jos harrastaisin yhdenillan juttuja, en ainakaan kavereille menisi kehumaan et hei, viimeyönä sain goottia. Se ei jotenki vaan onnaa.

        Tai että olen iskenyt gootin viimeyönä, tuu kattomaan, sillä on häntäkin.

        Ei sentään kaikkia. Eihän naisiakaan. Kerran muutes yks tyyppi kysyi raflassa, "miksei naiset kiinnostu hänestä". Vähän huvittuneena jäin kuuntelemaan vuodatusta. Hän oli omasta mielestään sen verran erilainenkin ja mukava ym. ei siinä miehessä varmaan vikaa ole mutta vois suorien housujen kanssa käyttää muutakin kuin collage paitaa jossa on piirroshahmo bulldogista joka tekee jotain käsittämättömän pöljää siinä kuvassa.


    • Heeboilija

      Olen tavis, mutta kuuntelen kyllä metallimusiikkia ja olen hieman hevari/goottihenkinen. Kuitenkin, kun lähden kaupungille/kuppilaan, nostan hiukseni hiuskiinteellä ja vahalla pystyyn, hyppyrimalliseksi. Tämä jo riittää "karkoittamaan" goottihenkiset tytöt, vaikka ajatus/arvomaailma kohtaisikin monessa kohtaa. Elikkä, ei ole koiraa karvoihin katsominen, ainakaan tässä asiassa :)

      Itse en yleensä goottityttöjä lähesty, mutta minulla on pari goottityttöä kavereina. Tosiaan, ajatusmaailma on heillä yleensä kehittyneempi kuin muilla samanikäisillä "tavistytöillä".

    • kyllä

      Mä kyllä pelästyisin jos joku semmoinen tulisi puhumaan. Suurin osa semmoisista on saatanapalvojia enkä itse halua semmoisiin orgioihin mukaan.

      • Crimson_Sorrow

        Ei me "gootit" olla kyllä mtn hel**tin saatananpalvojia, ettäs tiedät!!! Paremminkin yliromanttisia, omaan haavemaailmaan uppoutuvia herkkiä ja ehkä eksyneitä sieluja!

        Minulle musta väri on jollakin tavalla "kuori" ,joka suojaa maailman pahuudelta.


    • NotGothic

      Ei pelota! päinvastoin, te goottineidot olette ihania! olen kyllä saanut sellaisen kuvan että te hevi/gootti naiset ette pahemmin ole ns. tavallisista miehistä edes kiinnostuneita?

    • Opa

      Ei kuule pelota goottilikat ja kyllä mä voisin mennä jutteleen goottilikalle jos ois semmoinen kiinnostava henkilö kyseessä.

    • Anonyymi

      Nou. Gootit. Hienoja. The 69 Eyes. Piisit. 💓

    • Anonyymi

      Tatuoinnit ja lävistykset inhottavat. Muuten gootti- ja varsinkin kasariajan hevitytöt kiinnostavat kovasti.

    • Anonyymi

      Mua vaa houkuttelee enemmä gootit ku jotkut stereotyyppiset, naiselliset ja tavalliset muijat...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe