OIKEIN RAILAKASTA

UUTTA VUOTTA TEILLE IHANAT HUULAISET.....
aattelin jo nyt toivottaa jos en huomenis kerkeeeeee...
muiskis kaikille.......=:0))))))))))))))))

18

1467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoin sinulle....pidä lippu korkeella

      • ison halin....... oot kamu....=:0))))))
        hups oon huppelis......


      • BBrunetti kirjoitti:

        ison halin....... oot kamu....=:0))))))
        hups oon huppelis......

        kiitoos saat takaaaas


    • News

      sinullekkin Brune!!!!!!!! Puuh... tulin muuten juuri tuolta sotarintamalta. Hirveä tragedia.. hirveä hirveä...... mutta studiomme uutisoi siitä kohta!!!!!!!!!! D=

      • jotain hyvääkin pliiiiiseeeeee.......=:0))))))))


      • News
        BBrunetti kirjoitti:

        jotain hyvääkin pliiiiiseeeeee.......=:0))))))))

        on kuitenkin vielä yli 24 tuntia aikaa uutisoida maailman tragediat ja nyt varsinkin sellainen täytyy uutisoida kun tätä meidän studion väestöä POMMITETTIIN yrittäessämme ottaa raporttia sotarintamalta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0


      • rahtari1

        mä oon viimeks ollu talvisodassa mut siit on jo joku vuosi


      • News
        rahtari1 kirjoitti:

        mä oon viimeks ollu talvisodassa mut siit on jo joku vuosi

        ollut onnea kun olet niin vähin sotavarustein selvinnyt Suomen kylmässä talvessa Neuvostoliittoa vastaan! Studiomme henkilökunnasta on nyt jotain yli puolet kuolleita ja osa harhailemassa jossain Afrikan ja Kauko-Idän rajamailla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =;00000000000000000


      • rahtari1
        News kirjoitti:

        ollut onnea kun olet niin vähin sotavarustein selvinnyt Suomen kylmässä talvessa Neuvostoliittoa vastaan! Studiomme henkilökunnasta on nyt jotain yli puolet kuolleita ja osa harhailemassa jossain Afrikan ja Kauko-Idän rajamailla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =;00000000000000000

        mul on vaatekomerossa konekivääri ja pari sinkoo noin niiku hätävaralle jos joku naapuri tulee soittaan suutaan


      • News
        rahtari1 kirjoitti:

        mul on vaatekomerossa konekivääri ja pari sinkoo noin niiku hätävaralle jos joku naapuri tulee soittaan suutaan

        mutta olemme jo turvallisesti täällä studiossa, tai siis minä ja nämä loput henkilökunnasta jotka jäi jäljelle hyökkäyksestä. Mutta voit toki lähteä etsimään tuolta Kauko-Idän seuduilta eksyneitä joukkojamme, elleivät ole jo kuolleet kuumuuteen. Tosin arabeista voi koitua ongelmia, jos ei tunne kunnolla täkäläisiä. Mutta takaisin rintamalle raportoimaan emme ainakaan lähde, emme näillä joukoilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vain yksi sana voi kuvata tätä hirveyttä: Täystuho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =;-000000000


    • paivansadeko

      hyvää ja onnekasta uutta vuotta sinulle myös. Toivotukset myös koko sakille ketkä täällä kirjoittelee.

      • huomenna räiskyyyyyy....=;0)))))9


    • Alien-8

      Omasta ja SY:nkin puolesta,jos ei enää tänävuonna "tavata":)))

      Ja muutkin haahuulaiset,pitäkäähän suojalaseja,kun ammutte raketteja:)

      • rahtari1

        on huomenna hitsikypärä päässä


      • Alien-8
        rahtari1 kirjoitti:

        on huomenna hitsikypärä päässä

        kunnon pakkassaappaat jalkaan.Vahvat paukut voi lipsauttaa puukengät nurin,ja nilkka venähtää..


      • rahtari1
        Alien-8 kirjoitti:

        kunnon pakkassaappaat jalkaan.Vahvat paukut voi lipsauttaa puukengät nurin,ja nilkka venähtää..

        mitäs jos paan aamutossut ,meneeköhän ne testistä läpi


      • Alien-8
        rahtari1 kirjoitti:

        mitäs jos paan aamutossut ,meneeköhän ne testistä läpi

        mut muista,että ne täytyy olla ruudulliset,ja ruskeat tupsut on oltava..nastojen käyttö ei ole pakollista..good luck to testing..


    • Huuhaa Innanenko

      Räiskyköön koko Lahden seutu, kun BB huomenna jyrää yössä. Hillitöntä Uutta Vuotta sullekin ja pidä hous.. eikun lippu korkealla!
      ps. ja sit rahtareille vain kumin kaa...

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe