UUTTA VUOTTA TEILLE IHANAT HUULAISET.....
aattelin jo nyt toivottaa jos en huomenis kerkeeeeee...
muiskis kaikille.......=:0))))))))))))))))
OIKEIN RAILAKASTA
18
1467
Vastaukset
samoin sinulle....pidä lippu korkeella
BBrunetti kirjoitti:
ison halin....... oot kamu....=:0))))))
hups oon huppelis......kiitoos saat takaaaas
- News
sinullekkin Brune!!!!!!!! Puuh... tulin muuten juuri tuolta sotarintamalta. Hirveä tragedia.. hirveä hirveä...... mutta studiomme uutisoi siitä kohta!!!!!!!!!! D=
- News
BBrunetti kirjoitti:
jotain hyvääkin pliiiiiseeeeee.......=:0))))))))
on kuitenkin vielä yli 24 tuntia aikaa uutisoida maailman tragediat ja nyt varsinkin sellainen täytyy uutisoida kun tätä meidän studion väestöä POMMITETTIIN yrittäessämme ottaa raporttia sotarintamalta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0
- rahtari1
mä oon viimeks ollu talvisodassa mut siit on jo joku vuosi
- News
rahtari1 kirjoitti:
mä oon viimeks ollu talvisodassa mut siit on jo joku vuosi
ollut onnea kun olet niin vähin sotavarustein selvinnyt Suomen kylmässä talvessa Neuvostoliittoa vastaan! Studiomme henkilökunnasta on nyt jotain yli puolet kuolleita ja osa harhailemassa jossain Afrikan ja Kauko-Idän rajamailla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =;00000000000000000
- rahtari1
News kirjoitti:
ollut onnea kun olet niin vähin sotavarustein selvinnyt Suomen kylmässä talvessa Neuvostoliittoa vastaan! Studiomme henkilökunnasta on nyt jotain yli puolet kuolleita ja osa harhailemassa jossain Afrikan ja Kauko-Idän rajamailla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =;00000000000000000
mul on vaatekomerossa konekivääri ja pari sinkoo noin niiku hätävaralle jos joku naapuri tulee soittaan suutaan
- News
rahtari1 kirjoitti:
mul on vaatekomerossa konekivääri ja pari sinkoo noin niiku hätävaralle jos joku naapuri tulee soittaan suutaan
mutta olemme jo turvallisesti täällä studiossa, tai siis minä ja nämä loput henkilökunnasta jotka jäi jäljelle hyökkäyksestä. Mutta voit toki lähteä etsimään tuolta Kauko-Idän seuduilta eksyneitä joukkojamme, elleivät ole jo kuolleet kuumuuteen. Tosin arabeista voi koitua ongelmia, jos ei tunne kunnolla täkäläisiä. Mutta takaisin rintamalle raportoimaan emme ainakaan lähde, emme näillä joukoilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vain yksi sana voi kuvata tätä hirveyttä: Täystuho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =;-000000000
- paivansadeko
hyvää ja onnekasta uutta vuotta sinulle myös. Toivotukset myös koko sakille ketkä täällä kirjoittelee.
- Alien-8
Omasta ja SY:nkin puolesta,jos ei enää tänävuonna "tavata":)))
Ja muutkin haahuulaiset,pitäkäähän suojalaseja,kun ammutte raketteja:)- rahtari1
on huomenna hitsikypärä päässä
- Alien-8
rahtari1 kirjoitti:
on huomenna hitsikypärä päässä
kunnon pakkassaappaat jalkaan.Vahvat paukut voi lipsauttaa puukengät nurin,ja nilkka venähtää..
- rahtari1
Alien-8 kirjoitti:
kunnon pakkassaappaat jalkaan.Vahvat paukut voi lipsauttaa puukengät nurin,ja nilkka venähtää..
mitäs jos paan aamutossut ,meneeköhän ne testistä läpi
- Alien-8
rahtari1 kirjoitti:
mitäs jos paan aamutossut ,meneeköhän ne testistä läpi
mut muista,että ne täytyy olla ruudulliset,ja ruskeat tupsut on oltava..nastojen käyttö ei ole pakollista..good luck to testing..
- Huuhaa Innanenko
Räiskyköön koko Lahden seutu, kun BB huomenna jyrää yössä. Hillitöntä Uutta Vuotta sullekin ja pidä hous.. eikun lippu korkealla!
ps. ja sit rahtareille vain kumin kaa...
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
