Ootteko saanu jotain pervoja kimppuune? Naivina tyttönä lähetin kuvan jolleki miehelle jonka juttuja uskoin ku en itekään valehtele.
nyt sen jutut on sellasia, et pelkään että sain jonku pervon kimppuuni ja valehteli kaikesta mitä sano.
miten voi tavata terveitä miehiä netissä? Nyt en uskalla enää puhua kelleen...
Kyllä petyin tähän touhuun heti alkuun.:(
ootteko saanu pervoja kimppuun?
14
2819
Vastaukset
- N29
Siis niitä nyt täällä pyörii. JOka päivä tulee useita viestejä. Ei niistä kannata välittää. Jätät vaan vastaamatta, kyl ne monesti muutaman viestin jälkee tajuu lopettaa. Suurin osa viesteistä on kuitenki mukavia ja asiallisia. Voit myös laittaa sen tyypin torjuttujen listalle. Niin se ei pääse sulle enää kirjottelemaan. Ei yhen idiootin takii kannata koko hommaa lopettaa.
- Deittailua15v
Suosittelen kyllä varovaisuutta. Seuraavassa tarina tosielämästä:
Innostuinpa tuossa joku aika sitten nettipeleistä, biljardista, minigolffista, tiedätte jutun. Kun aloitin tuumin että olen aika huono pelaaja joten laitoin kasvoni pelastaakseni nikikseni "Mikko 11v" (tosi typerä idea näin jälkeenpäin ajatellen koska 11-vuotiaat luultavasti hakkaavat jengin mennen tullen).
Joka tapauksessa, lopetin homman alkuunsa. Nikki "Mikko 11v" generoi siellä nimittäin aivan järkyttävän määrän pedofiilisiä kommentteja.
Eli deittailussa ja sättäilyssä: älkää käyttäkö oikeita nimiä, osoitteita, puhelinnumeroita jne. Tapaamisiin ottakaa mukaan kaveri ja kertokaa jollekin minne menette.
Mese ja kamera voisi olla avuksi. Jos 18-vuotias sättikaveri näyttää kamerassa 58-vuotiaalta äijänköriläältä, jotain on pielessä.
- M36.
Miksi naiset on aina heti ekaks vaihtamassa / vaatimassa kuvaa ? Itse tykkään että ensin keskustellaan / vaihdetaan meilejä muutaman kerran ja jos jutut kiinnostaa siltä pohjalta että vois vaikka tavata niin kuvien vaihto tulee ajankohtaiseksi VASTA sitten. Minulla sillä kuvan vaihdolla ei ole muuta merkitystä kuin että mahdollisesti tunnistaa toisen sitten kun pitäisi tavata.
- ...laittaa se kuva...
...ettei tartte tuhlata aikaansa turhaan kirjoitteluun jos sen toisen ulkonäkö ei sitten miellytäkkään.
Mulle just kävi niin, että vaikka pyysin kuvaa heti, niin kundi ei sitä ensin millään meinannut lähettää ja syykin selvis - oli minun mielestäni aika hirveen näköinen. Jonkun toisen mielestä olis voinu olla ihan ok, olis laittanu kuvan profiiliinsa, niin olisi voinut saada viestejä juuri niiltä tytöiltä, joita hänen ulkomuotonsa miellyttää. Se on kuitenkin se ihan ensimmäinen kriteeri kumppanin valinnassa, sanokoot kuka tahansa mitä muuta vain - sisäinen kauneus muka tärkein, heh heh, sallikaa mun nauraa! Ok ulkonäkö ja päässä liikkuu ihan oikeitakin ajatuksia, niin ok. - joo joo miäs
...laittaa se kuva... kirjoitti:
...ettei tartte tuhlata aikaansa turhaan kirjoitteluun jos sen toisen ulkonäkö ei sitten miellytäkkään.
Mulle just kävi niin, että vaikka pyysin kuvaa heti, niin kundi ei sitä ensin millään meinannut lähettää ja syykin selvis - oli minun mielestäni aika hirveen näköinen. Jonkun toisen mielestä olis voinu olla ihan ok, olis laittanu kuvan profiiliinsa, niin olisi voinut saada viestejä juuri niiltä tytöiltä, joita hänen ulkomuotonsa miellyttää. Se on kuitenkin se ihan ensimmäinen kriteeri kumppanin valinnassa, sanokoot kuka tahansa mitä muuta vain - sisäinen kauneus muka tärkein, heh heh, sallikaa mun nauraa! Ok ulkonäkö ja päässä liikkuu ihan oikeitakin ajatuksia, niin ok...samaa mieltä, vaan kertooko kuva oikeasti jotain, minusta ei, en ole niin hyvää kuvaa nähnyt että siihen kuvaan olisin ihastunut, tai siis mulla on ainakin muitakin kriteereitä, mutta sehän on ymmärrettävää kun kerran olet malli ja maailman suloisin nainen, niin et tietenkään minkään mörököllin kanssa halua edes vaihtaa sanaa tai juoda kahvikupillista, ellei se ole rikas, joka muuttaakin tilanteen täysin toisen luontoiseksi.
- Samaa mieltä
joo joo miäs kirjoitti:
..samaa mieltä, vaan kertooko kuva oikeasti jotain, minusta ei, en ole niin hyvää kuvaa nähnyt että siihen kuvaan olisin ihastunut, tai siis mulla on ainakin muitakin kriteereitä, mutta sehän on ymmärrettävää kun kerran olet malli ja maailman suloisin nainen, niin et tietenkään minkään mörököllin kanssa halua edes vaihtaa sanaa tai juoda kahvikupillista, ellei se ole rikas, joka muuttaakin tilanteen täysin toisen luontoiseksi.
Juu kyllä neidon maailma varmaan järkkyy kovasti jos joutuu käymään kahvikupillisella ihmisen kanssa joka ei sitten kiinnostakaan. Ja kauheeta jos joku kaveri vielä näkee.
- hodorkovski
...tarkistappa ettei sen systeemin käyttöliittymä anna mahdollisuutta laittaa hörhöt omalle blokattujen listalle.
Liian sinisilmäinen ei pidä olla. Juttuta ensin ukot ulalle ja vasta sit ala kuvaa kyseleen. Kyllä sieltä vielä joku täyspäinenkin löytyy... - M36.
Teki mieleni vielä vähän kommentoida ja toivottavasti se myös auttaa sinua. Eli älä nyt heti lannistu vaikka tuli vähän vastoinkäymisiä. Mutta olisi hyvä muistaa ne perus pelisäännöt:
- Tutustu ensin mieheen vähän aikaa vaikka meilailemalla tai messengerissä. Ja tietysti sinulla on silloin anonyymi meiliosoite josta ei heti paljastu oikea nimesi. Kysele mahdollisimman paljon kaikenlaista. Ja kuvia ei tarvitse heti vaihtaa.
- Sovi se eka tai mahdollisesti muutamat ekat tapaamiset jonnekin julkiselle paikalle jossa on muitakin. Äläkä missään tapauksessa ekoja treffejä ainakaan sovi omaan kotiisi eikä mielellään myös toisen kotiin.
- Ja puhelinnumeroakaan ei ole mikään pakko heti antaa. - Tiita
Itse pyörin täällä melkein vuoden kunnes kyllästyin ja poistin profiilini. Minulle ehdoteltiin mm. seuraavia. Saisiko joku perheellinen mieshenkilö tulla siivoamaan asuntoani ja tekemään kaiken mitä käsken. Lahjottaisinko jollekin likaiset alushousuni?!? (?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?) Ja että tyydyttäisinkö erään miehen käsilläni? Että ei varmaankaan tarvitse tämän jälkeen enään kenekään kysyä moista kysymystä...
Itselläni on kokemusta ehdottelusta mesekameran edessä räpläämisestä, puhelinsexistä yms. Viimein kun uskalsin treffeille pelkkien kauniiden viestejen perusteella, niin löysin tyypin, joka "rakasti", halusi muuttavan luokseen, unohtavan ystävät. Elikä varmaan olisin kohta ollut hänen kotonaan sexiorjana. Että tälleen.
- Antsu 79
Toiset naiset vaan tekee tota..mun EX-vaimo löysi paremman kenenkä kanssa harrastaa nettiseksia ja härskimmänpuoleista..asuttiin silloin vielä yhdessä kuitenki..et on näitä naisiaki..
- maar
Nettitreffailu-urani alussa olin tyhmä ja sinisilmäinen. Kirjoittelin erään tyypin kanssa, joka muutaman (3 3?) viestin jälkeen alkoi vaikuttaa... oudolta? Aion juuri ehdottaa, että jospa lopettaisimme kirjoittelun, ei taida natsata, kun herra soittaa minulle. Eli olin tyhmyyttäni antanut sellaisia tietoja (työtä koskevia), että olin googlattavissa. Olin jo aikaisemmin kieltäytynyt antamasta puhelinnumeroani, ja hän katsoi asiakseen ottaa sen selville ja soittaa.
Nyt tämä "riesa" on soitellut aika monta kertaa. Aluksi yritin selittää, että me emme tapaa enkä halua hänen soittavan. (Ja hän ruikutti, että olin johtanut häntä harhaan yms. - hei haloo, järki hoi, vaihdoimme muutaman erittäin pinnallisen viestin!!!) Nyt pistän luurin kiinni heti. Olin syksyllä pitkän aikaa vastaamatta tuntemattomasta numerosta tuleviin soittoihin, mutta menetin työkeikan. Joten nyt vastaan taas, ja eikös viime viikolla herra taas soittanut. Ja ei, minä en taatustikaan vaihda puhelinnumeroani yhden idiootin takia! Toisaalta kyllä pelkään, että jonain kauniina päivänä hän seisoo kotioveni takana - osoitetiedot lienevät aika julkisia?
Eli mitä opin? Nyt en taatusti enää koskaan "lavertele" liikoja. En anna puhelinnumeroani ennen kuin on kirjoiteltu muutama viikko - psykopaatit saattavat paljastua? (Ja karsii ei-vakavissaan olevia.) Valokuvaani en ole lähetellyt aikaisemminkaan, enkä taatusti lähetä nytkään - jos treffeille asti päästään, saa sitten mies pettyä/yllättyä iloisesti :-)
Vastaavia tapauksia toivoakseni on harvassa. Toivoakseni? Mutta opettaa kyllä varomaan. Ehkä liikaakin? Joku kerrassaan ihana ja tunne-elämältään normaali on saattanut pitää minua vainoharhaisen varovaisena... Ei voi mitään - oma turvallisuus on tärkeämpää.- ole ollenkaan
Et tosiaankaan ole vainoharhainen vaan aivan reilusti realisti jota pitää ollakin.
Ei täällä pyörivistä ole kuin osa sellaisia vitipäitä mutta ne tahtovat pilata monen mukavan miehenkin maineen...
- Antsu 79
Moi! Tuo kuvien lähetys kuulostaa tutulta, kun EX vaimon kanssa asuttiin yhdessä se teki jo silloin tota..mä olen nyt yhen tytön tavannu enkä vielä ole huomannu et olis kauheen pervo..:) Ton kanssa ainakin nyt soitetaan ja tekstataan joka päivä..niitä pervoja on kyllä pieni vähemmistö..kyllä suurin osa miehistä on täälä ihan ns.terveitä..ite taisin pyytää kuvaa reilun viikon mesetyksen jälkeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2014457
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!472092- 681769
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331393Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581367Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93979SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26953Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10909Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170828Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186716