Mitä tekisit jos kumppanisi jäisi kiinni pettämisestä?

sippana

Pystyisitkö antamaan anteeksi pettämisen? Jos siis kyseessä ei satunnainen yhdenyönjuttu, vaan oikea suhde?

15

1957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lysti onko

yhden illan juttu vai pitempi aikainen, jos kiinni jäisi, niin antaisin mahdollisuuden valita uloskäynnin joko ovesta tai sitten parvekkeen kautta (6krs).

Anteeksi en pystyisi antamaan.

• siperiaan

Ajaisin sen pihalle. Heittäisin sen tavarat lumihankeen. Takaisin ei olisi mitään asiaa, koskaan.

• Icepower21

pystyisi antamaan anteeksi. Muutenkin luottamuksen muodostuminen vie kauan aikaa. Pettämisen jälkeen luottamus ei tule enää takaisin. Olisi hirveän raskasta kokoajan epäillä toista.

• juntti

Niskaperse otteella ulko-ovesta, kai se läpi siitä menee jos tarpeeksi kovaa heittää.

• KAISU85

en todellakaan antais anteeks!!!!!!!! mä järkyttyisin ihan sairaasti ja mun sydän murtuis todellakin!!!mä itkisin tosi paljon,ku oon muutenkin aika herkkä!!! toivottavasti mulle,eikä kenellekkään muulleekkaan saa tapahtua niin!!!!! ÄLKÄÄ IHMISET PLIIIS PETTÄKÖ!!!!!!

• en voisi

Tuskin pystyisin antamaan anteeksi,vaikka näin olen vanhemmiten kuvitellut tekeväni.Olen ajatellut,että kun vuosia ollaan oltu ja totuttu toisiimme ja kuviot ovat selvät.Mutta olen huomannut muiden vastoinkäymmisten aika,ettei minusta ole siihen.

• Pauliina

Vaikka kyseessä oli yhden yön juttu. Ei vaan voi enää luottaa sen jälkeen, vaikka toinen kuinka yrittäisi parhaansa. Tapauksesta aikaa pian vuosi, ja mies yrittää takaisin vieläkin, omat tunteet häntä kohtaan kuolivat kokonaan heti kun alun pettymyksen ja vihan tunteista pääsi yli.

• liiton aikana

Liiton aikana ehkäpä lasten takia en nostanut asiasta meteliä vieraissa käymisestä.Nyt kun olemme eronneet,huomaankin että pettämiskiintiö on minun (siis kumppanin tekemät jutut) kohdaltani täynnä.Eli jos uusi kumppanini käy vieraissa se on kerrasta poikki,ei keskusteluvaraa.Kun luottamus on mennyt, kaikki on menetetty.

• Mies 41

Jos se olisi vaan seksiä, ihminen on erehtyväinen (ei se siitä kulu :). Jos taas kyseessä olisi pidempiaikainen ns. rinnakkaissuhde, pitäisi kyllä muijan tehdä valinta kumman haluaa. Ja lisättäköön että itse en petä mutta kun olen raitis kotiihminen en joudu koskaan kiusaukseen, jos hilluisin baareissa ties vaikka olisin itsekin sortunut.

• HeroOfTomorrow

En todellakaan antaisi anteeksi kummassakaan tapauksessa. Siinähän näkee ettei nainen välitä vittujakaan minun tunteistani, eikä yleensäkään minusta. Joten kyllä lentää vauhdilla ulos!

• 2-vuotta

aikaa,kun mieheni tunnusti olleensa neljän kuukauden suhteessa.Laittoi välit poikki tähän naiseen,mutta nainen olikin raskaana.Minä en ole vieläkään selvinnyt tapahtuneesta.Ero tuli ja lapset kärsivät tosi paljon,kun juttu tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta.Koskaan ei koskaan mikään ole koskenut niin kovaa.Ja koskee syvälle vieläkin.Kerran pettää,aina pettää tai epäilys säilyy aina.Ei olisi ollut mitään mahdollisuutta jatkaa ja suhteesta jäi vielä elävä todiste.Miehet ja naiset:Lopettakaa ensin avioliitto/avoliitto ja menkää sitten vasta vieraisiin.Ei tälläisestä koskaan kokonaan toivu.En koskaan pysty luottamaan miehiin.En koskaan.Entäs jos sama toistuu jonkun muun kanssa?En ota sitä riskiä.

• hirveet

yleistämistä. jos, jos jos.. joo jos käykin niin uuden miehen kaan..mitä sitten? sit käy..ei elämää kuulu ottaa niin vakavasti..etene hitaasti.
        onhan se aina ikävää, mut hei elämä jatkuu! ja kaksi vuotta on lyhyt aika et voisit sanoa et ei ikinä toivu. muutama vuosi vielä niin et muista koko juttua ja oot suhteessa ihanaan mieheen :D

• Minä

Liimaisin siltä pillun kiinni epoksiliimalla.

• Ehkä pystyisin, mutta mistä sitä voi etukäteen tietää.

• Oishan siinä melkoinen pala nieltäväksi. Pitää kuitenki vilkasta peiliin ennenku alkaa tuomitsemaan toista. Voi ehkä löytyäkin syy tapahtuneeseen. Sillon se kai pitäis antaa anteeksi ja katsoa onko mitään järkeä edes yrittää yhteistä tulevaisuutta

Mutta jos vika ei löytyskään itsestä. Se oiski jo toinen juttu. Eiköhän se olis helpompaa pakata vaan kamat ja sanoo hyvästit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2336
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      119
      1895
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      90
      1493
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1449
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1268
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1131
    8. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1130
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1097
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1042
    Aihe