silkkaa PASKAA.
nih.
räppi on PASKAA
13
1585
Vastaukset
- ee665
Erityisesti suomiräppi
ugh!- eijei
räp on parhaimmillakin paskaa
- Herr
että ihmiset jotka ovat tämän päivän musiikillisia"jättiläisiä", pitävät räpistä?
- eivät uskalla
sanoa inhoavansa
- Herr
eivät uskalla kirjoitti:
sanoa inhoavansa
voit arvata uudestaan.
- luulet vain
Herr kirjoitti:
voit arvata uudestaan.
koska se sopii omiin käsityksiisi.
- Herr
luulet vain kirjoitti:
koska se sopii omiin käsityksiisi.
Minulla ei ole mitään syytä olettaa, että heidän henkeään olisi uhattu miltään taholta...
Jos on, niin mikä se syy on?
Ja toiseksikin, mistä tiedän, ettei teitä uhata aseella provoilemaan foorumille, jonka otsikon mukaista musiikkia te rakastatte?
- ...
haista paska! painu vittuun täältä ÄPÄRÄ!
- hävettäisitunnustaa
Räppi on musiikiksi äärimmäisen muovista... Musiikiksi riittää joku toistuva rumpu / basso. Sanoitusta tulee sitäkin enemmän mutta monotolisesti lausuttuna. Videoita saadaan katsomaan minihameisilla tytöillä tanssimassa. Itse räp mies heiluu ihan apinan näköisenä :D
Lisäksi räppärin menneisyys vaikuttaa hänen menestykseensä esim 50 cent. - Jamppa
hävettäisitunnustaa kirjoitti:
Räppi on musiikiksi äärimmäisen muovista... Musiikiksi riittää joku toistuva rumpu / basso. Sanoitusta tulee sitäkin enemmän mutta monotolisesti lausuttuna. Videoita saadaan katsomaan minihameisilla tytöillä tanssimassa. Itse räp mies heiluu ihan apinan näköisenä :D
Lisäksi räppärin menneisyys vaikuttaa hänen menestykseensä esim 50 cent.Niin, tykkäähän ihmiset käydä eläintarhassakin katsomassa apinoita. Kun niitä opettaa niin ne oppii vaikka ajamaan pyörillä! Räppäri voi oppia tekemään musiikin tapaista jos oikein paljon harjoittelee. Kyllä se minusta ainakin on aika hieno juttu!
- Mc J
tää ei voi muuta kertoo sust et kuuntelet jotain hea niistä löytyy sitä potkua
- 20 CENT
No siis todellaki räppi on nii jees oikeesti. Siin on aina nii syvälliset sanotukset ja kaikkee. Ja rap musavideot on aina just siistei eikä niis oo ikinä mitää klisei. Musaki vaihtelee kokoaja vähä niinku proge. SUOMEN PARHAAT RÄPPÄRIT ON EHDOTTOMASTI: AULIS KLEM JA KANA!!!!!! KANA ON IHQ!!!!! KANA.. KANA...
- Mietteliäs aatu
Räppärit on mun mielestä enemmän sanoittajia kuin muusikoita. Melkein kaikissa biiseissä räppäreillä on semmonen tutun kuuloinen biitti johon on laitettu jotain muutakin sälää päälle, (yleensä tietokoneella nekin). Karmeata on skin et ne vetää kaikki keikat playbackinä yleensä, eli se siitä musiikki taidosta. Mut sanoitukset on ihan hyviä. (kunhan se ei mene sellaseksi motherfucker fuck fuckiksi) Joten en sano ihan kuraksikaan räppiä, paitsi sävellykseltään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916