Suuri-Uudenvuoden keskustelu.

Kiiiwi

Mikä on Lempinimesi? Tai etunimesi? Vastaa tähän heti! Pitää saada yli 100 vastausta ennen kuin alkaa Uusi puhdas Uusi Vuosi! Nyt aloitetaan. Hop Hop. Tytöt Pojat Miehet Naiset.

72

6136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiiiwi

      Emmius Emmi.

    • zwei

      Oikea nimi on Olivia, lempiniminä Olvi, Olli, Oliivi, Omppu, jne. Varsin ruokaisia nimiä. 8D

    • Kayako

      Minun nimeni on Kaisa. (:

    • Karkki-Kissa

      mie oon Sini. Sanotaan Sinkuks.

    • Morey

      mun nimi on Vilma XDD hajotkaa sille ja naurakaa.

      • wou!

        hieno nimi


    • Jorma.

      Jorma. :)

    • pimpsloora

      puutarha

    • Kiiiwi

      Jatkakaa Jatkakaa. Kyl me saahaan yli sata? Saadaanhan? (:

    • rahtari

      john holmes

      • Lolled.

        Mun taitelia nimi on TEURASTAJA. >DDD


    • kortto-jooseppi

      hehhheh

      • _ihQ_Girl_96_

        miun nimi on enni!1


    • .-.-.-.-

      Sirkuksen johtaja.

    • Bruneks..... tai BB:ksi.... höh.....=:0)))))))

    • nylkkäri

      eemeli,emmppu oli pienempänä.
      venäjällä käynnin seurauksena sain nimen Gorpa
      maisteri sekä sutenööri ja sitten olisi vielä se kaiken tutuin mitä en sano koska sen tietää liian moni.

      • Kiiiiiiiiiiiiiiiwi

        Hyvä. Jatkakaa Jatkakaa. (:

        Mun nimi on sitten vielä Emmi Emmius


    • nimeni on

      Lea.

    • AMR-52

      ...armiks ristitty maalimal...))))))

    • Maija V.

      Lempinimeni siis.

    • paivansadeko

      kaverit sanoo noita-akaksi. Odottelen juuri pääsiäistä et, pääsis töihin :)

      • MUMMMMMMMOO.

        Minuu sanotaan mummoksi. oikea nimeni on mummo.


    • wörgäflöö.

      Hei hop hop ihmiset ennenkun vuosi vaihtuu. tulee kuulkaas huono vuosi jos ei saada sataa vastausta. NYT KAIKKI KIRJOTTELEE VAAN NIMIÄ. Tai jotain ainakin. Nyt ihmiset, lisää.

      • Pertsa

        Pertsa


      • AWTRÖ
        Pertsa kirjoitti:

        Pertsa

        AWTRÖ
        Lasrt oneaåis rtöpieäro '
        asioafo uilasf oafi
        asdf kas fklas luk


      • SDSDDS
        AWTRÖ kirjoitti:

        AWTRÖ
        Lasrt oneaåis rtöpieäro '
        asioafo uilasf oafi
        asdf kas fklas luk

        äpl


      • Seppo
        AWTRÖ kirjoitti:

        AWTRÖ
        Lasrt oneaåis rtöpieäro '
        asioafo uilasf oafi
        asdf kas fklas luk

        Eo ymmärä


      • ASGFJHKLOPPPPPPPPPPPP
        SDSDDS kirjoitti:

        äpl

        Tulostinongelma

        Ongelma ilmeni Operan yrittäessä muodostaa yhteyttä tulostimeesi. Tarkista tulostinasetuksesi. Jos sinulla on etätulostin tai verkkotulostin, tarkista verkkoyhteytesi.


      • ålå hermostu
        SDSDDS kirjoitti:

        äpl

        kai


      • Etsko
        Seppo kirjoitti:

        Eo ymmärä

        Hyvää Uutta Vuotta


      • ja samaa mieltä olen
        Etsko kirjoitti:

        Hyvää Uutta Vuotta

        terveisn Peku


    • nimessun

      Dave äännetään: Rave

    • Pelle!

      et silleen.

    • nimeltääni

      labbis..

    • MARIA-TUULIA

      Riittääkö tämä nimi, vai vielä lisää??

      • -Tarja-

        :)Hyvää uutta vuotta!!


    • teletappiperhe

      nikkelinoora ja sappi, jussi, käpi, hellevi, roosa ja unto!

    • teletappisen perhe

      nikkelinoora ja sappi, jussi, käpi, hellevi, roosa ja unto!

    • dhdhzfh

      Etunimi: Joni

      • olen:

        Kaapo


    • Karl Johan Kulukku

      Kulukku men inte mulukku.

    • on nimeltään

      Mika.

    • tytti

      Kaunista ja ihanaa uuden vuoden alkua kaikille kanssakulkijoille,pitäkää huoli itsestänne ja toisistanne.

    • oon nimeltäin

      Miku, eli Mika.

    • mutta ystävien kesken ihan tupu vaan.

    • yleensä

      Arskaksi

    • olen

      Anne

    • yhteensä

      Jere, Karri, Satsi, Pimmo ja Kolssi

      • sorry vaa

        likat jäi tosta pois


    • varatartsan

      Niitä on aikas monta. ;o))) Jokainen ystävä antaa mulle oman lempinimen. Hyvää Uutta vuotta Sinulle Kiiwi! Ja kaikille muillekkin! :o)))

    • mun

      Konna

    • on...

      hessu

    • olen

      niina

    • hihhuli

      minä olen herra huuhaaa läläs lää ja rakastan uuta vuotta ja kipunankin sain leukaan ja käteen

      • nii just

        ja tykkään paukuista eli raketeista


      • moin
        nii just kirjoitti:

        ja tykkään paukuista eli raketeista

        seija


    • vaikkapa

      Börjeksi
      joka ei kyllä ole aivan oikea nimi mutta sopiva.

    • PELE

      kahdella L:llä..

      • Emma

        Oikea Nimi : Emma

        Lempinimi(ä): Emppa,Emppu, Emmu


    • kale

      vaan

      • otin osaa

        pakkohan tähän oli ottaa osaa


    • Nimetön

      Anne-Mari,alias Lyytisohvia Ruuttu.

    • Jari.....

      en Kurri kuitenkaan

    • vaan

      sano

    • aaa

      Pupu lempparinimi ^^

    • Tuija**

      on virallinen nimi, rakkailleni Tuikku

    • Kahdella Jiillä

      jjjjjjjjjjjjjj

    • UUUsvuos

      Kalle, Jari, Tarja, Kike, Hese, Kimi, Toni

      • kola

        oikea nimi on Lasse

        Lempinimet on Lassu,Lassi, Lare,Lade..


      • nimeni on
        kola kirjoitti:

        oikea nimi on Lasse

        Lempinimet on Lassu,Lassi, Lare,Lade..

        Jasmin, lempinimiä: Jassu, Jasse, Jakku, Jammu, Jimma, Jansku Bansku, Janaani..


    • Sandra

      sussu

    • mäkly

      mäkly

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe