Mikä on Lempinimesi? Tai etunimesi? Vastaa tähän heti! Pitää saada yli 100 vastausta ennen kuin alkaa Uusi puhdas Uusi Vuosi! Nyt aloitetaan. Hop Hop. Tytöt Pojat Miehet Naiset.
Suuri-Uudenvuoden keskustelu.
72
6136
Vastaukset
- Kiiiwi
Emmius Emmi.
- zwei
Oikea nimi on Olivia, lempiniminä Olvi, Olli, Oliivi, Omppu, jne. Varsin ruokaisia nimiä. 8D
- Kayako
Minun nimeni on Kaisa. (:
- Karkki-Kissa
mie oon Sini. Sanotaan Sinkuks.
- Morey
mun nimi on Vilma XDD hajotkaa sille ja naurakaa.
- wou!
hieno nimi
- Jorma.
Jorma. :)
- pimpsloora
puutarha
- Kiiiwi
Jatkakaa Jatkakaa. Kyl me saahaan yli sata? Saadaanhan? (:
- rahtari
john holmes
- Lolled.
Mun taitelia nimi on TEURASTAJA. >DDD
- kortto-jooseppi
hehhheh
- _ihQ_Girl_96_
miun nimi on enni!1
- .-.-.-.-
Sirkuksen johtaja.
Bruneks..... tai BB:ksi.... höh.....=:0)))))))
- nylkkäri
eemeli,emmppu oli pienempänä.
venäjällä käynnin seurauksena sain nimen Gorpa
maisteri sekä sutenööri ja sitten olisi vielä se kaiken tutuin mitä en sano koska sen tietää liian moni.- Kiiiiiiiiiiiiiiiwi
Hyvä. Jatkakaa Jatkakaa. (:
Mun nimi on sitten vielä Emmi Emmius
- nimeni on
Lea.
- AMR-52
...armiks ristitty maalimal...))))))
- Maija V.
Lempinimeni siis.
- paivansadeko
kaverit sanoo noita-akaksi. Odottelen juuri pääsiäistä et, pääsis töihin :)
- MUMMMMMMMOO.
Minuu sanotaan mummoksi. oikea nimeni on mummo.
- wörgäflöö.
Hei hop hop ihmiset ennenkun vuosi vaihtuu. tulee kuulkaas huono vuosi jos ei saada sataa vastausta. NYT KAIKKI KIRJOTTELEE VAAN NIMIÄ. Tai jotain ainakin. Nyt ihmiset, lisää.
- Pertsa
Pertsa
- AWTRÖ
Pertsa kirjoitti:
Pertsa
AWTRÖ
Lasrt oneaåis rtöpieäro '
asioafo uilasf oafi
asdf kas fklas luk - SDSDDS
AWTRÖ kirjoitti:
AWTRÖ
Lasrt oneaåis rtöpieäro '
asioafo uilasf oafi
asdf kas fklas lukäpl
- Seppo
AWTRÖ kirjoitti:
AWTRÖ
Lasrt oneaåis rtöpieäro '
asioafo uilasf oafi
asdf kas fklas lukEo ymmärä
- ASGFJHKLOPPPPPPPPPPPP
SDSDDS kirjoitti:
äpl
Tulostinongelma
Ongelma ilmeni Operan yrittäessä muodostaa yhteyttä tulostimeesi. Tarkista tulostinasetuksesi. Jos sinulla on etätulostin tai verkkotulostin, tarkista verkkoyhteytesi. - ålå hermostu
SDSDDS kirjoitti:
äpl
kai
- Etsko
Seppo kirjoitti:
Eo ymmärä
Hyvää Uutta Vuotta
- ja samaa mieltä olen
Etsko kirjoitti:
Hyvää Uutta Vuotta
terveisn Peku
- nimessun
Dave äännetään: Rave
- Pelle!
et silleen.
- nimeltääni
labbis..
- MARIA-TUULIA
Riittääkö tämä nimi, vai vielä lisää??
- -Tarja-
:)Hyvää uutta vuotta!!
- teletappiperhe
nikkelinoora ja sappi, jussi, käpi, hellevi, roosa ja unto!
- teletappisen perhe
nikkelinoora ja sappi, jussi, käpi, hellevi, roosa ja unto!
- dhdhzfh
Etunimi: Joni
- olen:
Kaapo
- Karl Johan Kulukku
Kulukku men inte mulukku.
- on nimeltään
Mika.
- tytti
Kaunista ja ihanaa uuden vuoden alkua kaikille kanssakulkijoille,pitäkää huoli itsestänne ja toisistanne.
- oon nimeltäin
Miku, eli Mika.
mutta ystävien kesken ihan tupu vaan.
- yleensä
Arskaksi
- olen
Anne
- yhteensä
Jere, Karri, Satsi, Pimmo ja Kolssi
- sorry vaa
likat jäi tosta pois
- varatartsan
Niitä on aikas monta. ;o))) Jokainen ystävä antaa mulle oman lempinimen. Hyvää Uutta vuotta Sinulle Kiiwi! Ja kaikille muillekkin! :o)))
- mun
Konna
- on...
hessu
- olen
niina
- hihhuli
minä olen herra huuhaaa läläs lää ja rakastan uuta vuotta ja kipunankin sain leukaan ja käteen
- nii just
ja tykkään paukuista eli raketeista
- moin
nii just kirjoitti:
ja tykkään paukuista eli raketeista
seija
- vaikkapa
Börjeksi
joka ei kyllä ole aivan oikea nimi mutta sopiva. - PELE
kahdella L:llä..
- Emma
Oikea Nimi : Emma
Lempinimi(ä): Emppa,Emppu, Emmu
- kale
vaan
- otin osaa
pakkohan tähän oli ottaa osaa
- Nimetön
Anne-Mari,alias Lyytisohvia Ruuttu.
- Jari.....
en Kurri kuitenkaan
- vaan
sano
- aaa
Pupu lempparinimi ^^
- Tuija**
on virallinen nimi, rakkailleni Tuikku
- Kahdella Jiillä
jjjjjjjjjjjjjj
- UUUsvuos
Kalle, Jari, Tarja, Kike, Hese, Kimi, Toni
- kola
oikea nimi on Lasse
Lempinimet on Lassu,Lassi, Lare,Lade.. - nimeni on
kola kirjoitti:
oikea nimi on Lasse
Lempinimet on Lassu,Lassi, Lare,Lade..Jasmin, lempinimiä: Jassu, Jasse, Jakku, Jammu, Jimma, Jansku Bansku, Janaani..
- Sandra
sussu
- mäkly
mäkly
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372