Mistä se paljon puhuttu ARMO löytyisi?

Armi

Reilu 2 vuotta uskovana on mennyt lukemiseen, opetteluun, oman navan tuijottamiseen, parannuksen tekemiseen, ja taas pikaisena paluuna alas...yhtä alamäkeä tämä on ollut. Uskoontulo oli yhtä halleluujaa mutta sitä kesti vain hetkisen. Koko ajan menee huonommin ja tuntuu että jodun kauemaksi Jeesuksesta.

Löysin ihanan kirjan armosta, ja hoksasin että sehän minulta puuttuu...usko siihen että kelpaan tämmöisenä.Pitäskö vain jatkaa kädet ristissä huokailua ja odotella?

Hyvää vuotta 2006 kaikille onnellisille uskoville, ja onnettomille myös.

4

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun-glasses

Hyvää uutta vuotta sinulle.

Sanot oivaltaneesi, että kelpaat sellaisena kuin olet. Jeesus rakastaa sinua sellaisena kuin olet ja jos sinä rakastat Jeesusta ja tahdot siitä rakkaudesta käsin seurata häntä, niin se riittää. Jos rakastaa Jeesusta, niin haluaa myös elää Hänen tahdossaan.

Koska olemme vain ihmisiä, niin vaelluksemme ei koskaan ole täydellistä ja synnitöntä. Kaikessa saamme kuitenkin kääntyä Jeesuksen puoleen ja Hän on luvannut ettei heitä luotaan sitä joka Hänen luokseen tulee.

Saat armahtaa itseäsi ja armahtaa myös lähimmäistäsi. Luulen että tuo ei aivan hetkessä onnistu, että koko elämän ajan saa opetella armon kokemista ja armon antamista.

• frihet

Sillä armoonhan tämä vaelluksemme uskon tiellä perustuu,jos vain löytäisimme sinapin siemenkin vertaa uskoa siihen.

Usko voi siirtyä suoritus pakon alle.

Eihän tämä ole kieltoa vaan, että nyt ei tarvitse tehdä sitä mikä ennen oli pakolla tehtävä.

Eihän Jumala sinulta vaadi ,että pitäis kädet ristissä kulkea, tai olla kulkematta.

Minkälaisen kuvan itsellesi piirrät ensi rakkaudesta ja vielä sellaisen morsiamena joka tekee puolestasi kaiken.
      Minun Jeesukseni on osoittanut sellaista rakkautta minulle, ettei ole tullut ero mieleen.

Tiitus kirjeessä mainitaan , että "Armo (Jeesus) on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ja kasvattaa meitä ,että me panisimme pois sen mikä painaa, seuraavaksi kerrotaan sekin, että odotamme Hänen saapumistaan sillä aikaa kun tämä kasvu tapahtuu.

Myönnän kyllä ,että itsekin itseäni väsytän, vaikka Herrani on luvannut sanassaan levätä Hänessä.
      Sitä kun ihminen ei osaa oikein tuon armon virtaan heittäytyä, en ainakaan minä joka hetki.

Siunattua uutta vuotta 2006 ,että armoon saisit elämäsi uskossa luovuttaa.

• Manasseh.

Eikä kukaan ole pääsevä Jumalan luo iankaikkiseen iloon ilman armoa. Armonkin voi hyljätä, mutta sinä et selvästikkään ole tehnyt niin.
      Jeesus rakastaa Sinua. Sun-Glasses kirjoitti hyvin kauniisti ja aivan oikein Sinulle.
      Herran Jeesuksen siunaamaa Uutta Vuotta Sinulle.

• Se on armoa että me uskomme!

>>Ef. 2:8
      "Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8328
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6435
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6284
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4931
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3331
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3192
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2869
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2826
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      53
      2807
    Aihe