ex miehelläni on uusi nainen (tavanneet vasta ihan äskettäin.)Hän juo joka päivä ja laittelee viestejä että vihaa minua eikä halua enää koskaan nähdä. Jäin pari kertaa kiinni valehtelusta mutta pettänyt häntä en ole. Kostaako hän minulle vai onko hän tosissaan naisen vaihdosta? rakastan häntä yhä ja olen yrittänyt saada hänet takaisin mutta mikään ei näytä enää auttavan. Pitäisikö hänet jo unohtaa vai voiko hän yhä tulla takaisin? Hän on kysellyt yhteisiltä tuttaviltamme kuulumisiani selvinpäin ollessaan. eli onko toivoa vielä vai ei?
uusi nainen
7
1643
Vastaukset
niin vastauksen näit tossa!
- sanomaasi
Mies siis juo joka päivä, sanoo vihaavansa sinua ja kertoo ettei koskaan enää halua nähdä sinua, sekä on jo ehtinyt ottaa uuden naisen itselleen.. Kysymys kuuluu, haluatko sinä oikesti tällaisen miehen takaisin!? Onko entisellä miehelläsi syytä olla sinulle vihainen tai kostaa jotakin, erositteko riidoissa? Pari kertaa valehteleminen ei mielestäni oikeuta vastapuolta tällaiseen käyttäytymiseen.
Uskon että ansaitset parempaa, oli se sitten kokonaisuudessaan parempi mies tai huomioonottavampi ja asiallisempi käyttäytyminen mieheltäsi.
Anna ajan näyttää, mutta älä alennu kerjäämään häntä takaisin, silloin tulee pahimmassa tapauksessa pitämään sinua säälittävänä itsestäänselvyytenä.
On paljon ihania miehiä maailmassa, voi olla että unelmiesi prinssi ei ole osa historiaasi vaan osa tulevaisuuttasi!- valley1
kyllä erottiin riidoissa.. olin juuri saanut keskenmenonkin ennen joulua ja ensin mieheni esitti kiinnostavaa ja heti viikon päästä laittoi viestin että jätä mut rauhaan koska mulla on toinen. Aika omituista käytöstä. Keskenmeno oli minulle tosi vaikea juttu eikä exääni se näytä liikuttavan yhtään. Olimme 8kk yhdessä enkä todellakaan ymmärrä miten hän ei voi olla edes halukas keskustelemaan asiasta vaan hylkäsi minut kuin halvan rukkasen! mutta siinä taidat olla oikeassa että ihania miehiä on maailmassa pullollaan. En tiedä miksi yhä haikailen exäni perään. Erostakin on vielä niin vähän aikaa ja luulenpa etten tule koskaan toipumaan siitä mitä hän minulle teki. todella kylmää ja tunteetonta jopa häneltä vaikka suhteemme alkuaikoina hän palvoi minua ja toitotti jatkuvasti rakastavansa.
Hän todellakin on laittanut minut kärsimään.. mutta elämä jatkuu ja luulenpa ettei välillämme ollut lainkaan sitä tosirakkautta sillä jos olisi, hän olisi edes hitusen kiinnostunut minusta. Ollut valmis puhumaan, tukemaan ja selvittämään asiat. Hyvät jatkot sinulle!
PS: Eiköhän tästä selvitä.
- Mikä siinä keihtoo?
Miksi ihmeessä haluaisit tuollaisen miehen takaisin?
Käytä nyt ihmeessä järkeäsi ja yritä unohtaa se tyyppi.
Älä lue niitä viestejä, vaan tuhoa lukematta. Ei tule
niin paha mieli. - Mikä siinä kiehtoo?
Miksi ihmeessä haluaisit tuollaisen miehen takaisin?
Käytä nyt ihmeessä järkeäsi ja yritä unohtaa se tyyppi.
Älä lue niitä viestejä, vaan tuhoa lukematta. Ei tule
niin paha mieli.- valley1
en tarkoita että exäni juo yleensä joka päivä (hän oli ennen aivan ihana ihminen, kävi koulua, hoiti velvollisuutensa ja oli ns "kunnon kansalainen" mutta nyt viime aikoina hänen elämäntyylinsä on karannut hänen käsistään. Voisiko kyse olla siitä ettei hän ole vielä päässyt yli minusta ja toimii siksi nyt edesvastuuttomasti? Haluaisin niin auttaa häntä ongelmissaan mutta nähtävästi hän ei kaipaa tukeani. Minä kun sitä niin taas kaipaisin. Ymmärrystä. Anteeksiantoa. (jäin aiemmin kiinni valkoisesta valheesta ja luulen nyt että hän kostaa,itsepäinen kun on. Pettänyt häntä en ole.) Sain myös ennen joulua keskenmenon ja pari pvä tästä surutapahtumasta exäni vaikutti vielä ihan yhteistyökykyiseltä selvittämään parisuhdeongelmiamme, esim. luottamuspulaa jota hän suhteessamme koki.
Mutta heti jo joulupäivänä
hän tuli toisiin aatoksiin ja laittoi minulle tekstivistin jossa luki; "voitko jättää mut rauhaan koska mulla on toinen?" Aika tylyä..
Osaako kukaan selittää mieheni ajatuksenjuoksua sekä motiivia? yrittääkö hän loukata tahallaan minua kostamalla asioita joita olen tehnyt vai onko tämä lopullista? En jaksaisi enää itkeä. Voimat ovat ihan lopussa niin exäni sekä yhteisen vauvanmenetyksen takia. - ???
valley1 kirjoitti:
en tarkoita että exäni juo yleensä joka päivä (hän oli ennen aivan ihana ihminen, kävi koulua, hoiti velvollisuutensa ja oli ns "kunnon kansalainen" mutta nyt viime aikoina hänen elämäntyylinsä on karannut hänen käsistään. Voisiko kyse olla siitä ettei hän ole vielä päässyt yli minusta ja toimii siksi nyt edesvastuuttomasti? Haluaisin niin auttaa häntä ongelmissaan mutta nähtävästi hän ei kaipaa tukeani. Minä kun sitä niin taas kaipaisin. Ymmärrystä. Anteeksiantoa. (jäin aiemmin kiinni valkoisesta valheesta ja luulen nyt että hän kostaa,itsepäinen kun on. Pettänyt häntä en ole.) Sain myös ennen joulua keskenmenon ja pari pvä tästä surutapahtumasta exäni vaikutti vielä ihan yhteistyökykyiseltä selvittämään parisuhdeongelmiamme, esim. luottamuspulaa jota hän suhteessamme koki.
Mutta heti jo joulupäivänä
hän tuli toisiin aatoksiin ja laittoi minulle tekstivistin jossa luki; "voitko jättää mut rauhaan koska mulla on toinen?" Aika tylyä..
Osaako kukaan selittää mieheni ajatuksenjuoksua sekä motiivia? yrittääkö hän loukata tahallaan minua kostamalla asioita joita olen tehnyt vai onko tämä lopullista? En jaksaisi enää itkeä. Voimat ovat ihan lopussa niin exäni sekä yhteisen vauvanmenetyksen takia.Kuinka sä voit olla noin tyhmä ja yrittää edes lasta noin lyhyessä ajassa. Eikö pitäisi tutustua kunnolla ja mennä naimisiin ja sitten vasta hankkia niitä lapsia?
Mieti uudestaan että mitä haluat elämältäsi ja mieheltäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855362Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423571Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612955Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372155Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611916Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2881720- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71205