uusi nainen

valley1

ex miehelläni on uusi nainen (tavanneet vasta ihan äskettäin.)Hän juo joka päivä ja laittelee viestejä että vihaa minua eikä halua enää koskaan nähdä. Jäin pari kertaa kiinni valehtelusta mutta pettänyt häntä en ole. Kostaako hän minulle vai onko hän tosissaan naisen vaihdosta? rakastan häntä yhä ja olen yrittänyt saada hänet takaisin mutta mikään ei näytä enää auttavan. Pitäisikö hänet jo unohtaa vai voiko hän yhä tulla takaisin? Hän on kysellyt yhteisiltä tuttaviltamme kuulumisiani selvinpäin ollessaan. eli onko toivoa vielä vai ei?

7

1656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin vastauksen näit tossa!

    • sanomaasi

      Mies siis juo joka päivä, sanoo vihaavansa sinua ja kertoo ettei koskaan enää halua nähdä sinua, sekä on jo ehtinyt ottaa uuden naisen itselleen.. Kysymys kuuluu, haluatko sinä oikesti tällaisen miehen takaisin!? Onko entisellä miehelläsi syytä olla sinulle vihainen tai kostaa jotakin, erositteko riidoissa? Pari kertaa valehteleminen ei mielestäni oikeuta vastapuolta tällaiseen käyttäytymiseen.
      Uskon että ansaitset parempaa, oli se sitten kokonaisuudessaan parempi mies tai huomioonottavampi ja asiallisempi käyttäytyminen mieheltäsi.
      Anna ajan näyttää, mutta älä alennu kerjäämään häntä takaisin, silloin tulee pahimmassa tapauksessa pitämään sinua säälittävänä itsestäänselvyytenä.

      On paljon ihania miehiä maailmassa, voi olla että unelmiesi prinssi ei ole osa historiaasi vaan osa tulevaisuuttasi!

      • valley1

        kyllä erottiin riidoissa.. olin juuri saanut keskenmenonkin ennen joulua ja ensin mieheni esitti kiinnostavaa ja heti viikon päästä laittoi viestin että jätä mut rauhaan koska mulla on toinen. Aika omituista käytöstä. Keskenmeno oli minulle tosi vaikea juttu eikä exääni se näytä liikuttavan yhtään. Olimme 8kk yhdessä enkä todellakaan ymmärrä miten hän ei voi olla edes halukas keskustelemaan asiasta vaan hylkäsi minut kuin halvan rukkasen! mutta siinä taidat olla oikeassa että ihania miehiä on maailmassa pullollaan. En tiedä miksi yhä haikailen exäni perään. Erostakin on vielä niin vähän aikaa ja luulenpa etten tule koskaan toipumaan siitä mitä hän minulle teki. todella kylmää ja tunteetonta jopa häneltä vaikka suhteemme alkuaikoina hän palvoi minua ja toitotti jatkuvasti rakastavansa.
        Hän todellakin on laittanut minut kärsimään.. mutta elämä jatkuu ja luulenpa ettei välillämme ollut lainkaan sitä tosirakkautta sillä jos olisi, hän olisi edes hitusen kiinnostunut minusta. Ollut valmis puhumaan, tukemaan ja selvittämään asiat. Hyvät jatkot sinulle!

        PS: Eiköhän tästä selvitä.


    • Mikä siinä keihtoo?

      Miksi ihmeessä haluaisit tuollaisen miehen takaisin?
      Käytä nyt ihmeessä järkeäsi ja yritä unohtaa se tyyppi.

      Älä lue niitä viestejä, vaan tuhoa lukematta. Ei tule
      niin paha mieli.

    • Mikä siinä kiehtoo?

      Miksi ihmeessä haluaisit tuollaisen miehen takaisin?
      Käytä nyt ihmeessä järkeäsi ja yritä unohtaa se tyyppi.

      Älä lue niitä viestejä, vaan tuhoa lukematta. Ei tule
      niin paha mieli.

      • valley1

        en tarkoita että exäni juo yleensä joka päivä (hän oli ennen aivan ihana ihminen, kävi koulua, hoiti velvollisuutensa ja oli ns "kunnon kansalainen" mutta nyt viime aikoina hänen elämäntyylinsä on karannut hänen käsistään. Voisiko kyse olla siitä ettei hän ole vielä päässyt yli minusta ja toimii siksi nyt edesvastuuttomasti? Haluaisin niin auttaa häntä ongelmissaan mutta nähtävästi hän ei kaipaa tukeani. Minä kun sitä niin taas kaipaisin. Ymmärrystä. Anteeksiantoa. (jäin aiemmin kiinni valkoisesta valheesta ja luulen nyt että hän kostaa,itsepäinen kun on. Pettänyt häntä en ole.) Sain myös ennen joulua keskenmenon ja pari pvä tästä surutapahtumasta exäni vaikutti vielä ihan yhteistyökykyiseltä selvittämään parisuhdeongelmiamme, esim. luottamuspulaa jota hän suhteessamme koki.

        Mutta heti jo joulupäivänä
        hän tuli toisiin aatoksiin ja laittoi minulle tekstivistin jossa luki; "voitko jättää mut rauhaan koska mulla on toinen?" Aika tylyä..

        Osaako kukaan selittää mieheni ajatuksenjuoksua sekä motiivia? yrittääkö hän loukata tahallaan minua kostamalla asioita joita olen tehnyt vai onko tämä lopullista? En jaksaisi enää itkeä. Voimat ovat ihan lopussa niin exäni sekä yhteisen vauvanmenetyksen takia.


      • ???
        valley1 kirjoitti:

        en tarkoita että exäni juo yleensä joka päivä (hän oli ennen aivan ihana ihminen, kävi koulua, hoiti velvollisuutensa ja oli ns "kunnon kansalainen" mutta nyt viime aikoina hänen elämäntyylinsä on karannut hänen käsistään. Voisiko kyse olla siitä ettei hän ole vielä päässyt yli minusta ja toimii siksi nyt edesvastuuttomasti? Haluaisin niin auttaa häntä ongelmissaan mutta nähtävästi hän ei kaipaa tukeani. Minä kun sitä niin taas kaipaisin. Ymmärrystä. Anteeksiantoa. (jäin aiemmin kiinni valkoisesta valheesta ja luulen nyt että hän kostaa,itsepäinen kun on. Pettänyt häntä en ole.) Sain myös ennen joulua keskenmenon ja pari pvä tästä surutapahtumasta exäni vaikutti vielä ihan yhteistyökykyiseltä selvittämään parisuhdeongelmiamme, esim. luottamuspulaa jota hän suhteessamme koki.

        Mutta heti jo joulupäivänä
        hän tuli toisiin aatoksiin ja laittoi minulle tekstivistin jossa luki; "voitko jättää mut rauhaan koska mulla on toinen?" Aika tylyä..

        Osaako kukaan selittää mieheni ajatuksenjuoksua sekä motiivia? yrittääkö hän loukata tahallaan minua kostamalla asioita joita olen tehnyt vai onko tämä lopullista? En jaksaisi enää itkeä. Voimat ovat ihan lopussa niin exäni sekä yhteisen vauvanmenetyksen takia.

        Kuinka sä voit olla noin tyhmä ja yrittää edes lasta noin lyhyessä ajassa. Eikö pitäisi tutustua kunnolla ja mennä naimisiin ja sitten vasta hankkia niitä lapsia?
        Mieti uudestaan että mitä haluat elämältäsi ja mieheltäsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe