24 h evankeliumia syntisille!

ILikeDoExtreme4Jesus

24 on sekä TV-Sarja, että myös ajanlaskumme määrite vuorokauden pituudelle. Aivan hämmästyttävää viisautta vai mitä olette mieltä? Eihän tähän kukaan muu olisi pystynytkään, mutta ajattelin tulla jauhamaan paskaa ! :-D

Paskanjauhannan ohelta ajattelin myös löytää jotain järkeä tähän puheeseeni ja ajattelin, että julistampa hieman evankeliumia syntisille. Evankeliumia, joka on vastaanotettavissa mihin aikaan vaan vuorokaudesta. Sillä sellainen täytyy ottaa huomioon jokaisessa muussakin kirjoituksessa internetissä. Huomautan heti alussa, että vaikka hieman erikoisessa merkityksessä ja erikoisessa paikassa vähän erikoisessa mielessä tulen tälläistä asiaa tuomaan esille silti en ole Jehovan todistaja tai fanaattinen uskoni esille tuoja. Olen silti aika fanaattisesti uskossa siihen, että Rakkaus on Iankaikkinen. Uskoni pyrin kuitenkin tuomaan esille sydämen asenteella ja rakkaudelliseen sävyyn, jossa ei paljon tuomion säveliä lauleta. Lempeys ja ymmärrys yhdessä on valttikorttini, koska näitä kahta pidän ehdottomana jokerina, joka voi korvata kaikki kortit korttipakassa. Koska kaikkihan me ihmiset olemme tehneet Jumalaa ja Hänen tahtoaan vastaan, jos olemme rehellesiä itsellemme ja muille. Tietysti, jos olette valmiita kivittämään minut siitä, jos olen langennut johonkin syntiin niin kysyn teiltä kuka sitten heittää ensimmäisen kiven, jos olette oikein suuressa joukossa tulleet vastustamaan minua? Mitä suurempia kivittäjiä olette sen suurempia tekopyhiä te olette ja mitä suuremmista asioista toisia tuomitsette, sitä suuremmin ylpeytenne käy lankeemuksen edellä niinkuin raamatussa sanotaan: "Ylpeys käy lankeemuksen edellä." Siellä myös ilmaistaan: "Joka itsensä koroittaa se alennetaan ja joka itsensä alentaa se koroitetaan."

Olemme myös suurin osa ihmisistä taipuvaisia selittämään ympärillä olevia tapahtumia sekä kehittämään silmälihaksiamme ja ajatuksiamme lukemalla. Siitä on todisteena julkisuus ja mm. Suomi24 sivusto :) Vankkumattomat todisteet sille, että kaikki ei ole aina siltä miltä näyttää löydämme myös arkielämästä aina silloin tällöin, jos olemme vain halunneet pysähtyä silloin tällöin tutkimaan aivoituksiamme ja selittämättömiä ilmiöitä ympärillämme. Ilmiöiden selittämättömyys ei johdu meidän tyhmyydestämme vaan siitä, ettei niitä yksinkertaisesti voi selittää. Esim. joskus jokainen on tehnyt asioita joihin ei löydä selitystä. Selitystä on turha etsiä Jumalasta tai ihmisyydestä. Selitystä voisi, kuitenkin löytyä sieltä, että olemme jumalattomia ilman uskoa Jumalaan ja sieltä, että olemme Jeesuksen ristiinnaulitsijoita, jos emme kuulu hänen jengiinsä ja etsimme hänestä aina vikoja ja virheitä, joilla vastustamme Hänen olemistaan Jumalan poika. Koska niinhän Jeesus ristiinnaulittiin vaikkei hänestä vikaa hänestä vikaa löytynyt, että hän olisi ansainnut tuollaisen tuomion ja siitä syystä hänelle vika luettiin, että Hän sanoi olevansa Jumalan poika. Tässä toteutuu Jesaja 53:6-9, jossa sanotaan: "6. Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.
7. Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.
8. Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.
9. Hänelle annettiin hauta jumalattomain joukossa; mutta rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa, sillä hän ei ollut vääryyttä tehnyt eikä petosta ollut hänen suussansa. " Kohdasta, jossa sanotaan "kaikkien syntivelat heitettiin Hänen päällensä." Todistaa siitä, että Jeesus maksoi meidän synneistämme kovan ja verisen hinnan asettumalla syntiuhriksi kuolemaan. Hän myös nousi ylös, jotta se, joka Jeesukseen uskoo saisi anteeksi synnit Hänen haavoissaan ja uuden elämänsä takia saisi myös ylösnousta itsekkin, mutta tämä vain armosta. Sillä vain Jeesus eli täysin synnittömän elämän ja kuoli ihmisenä, joka eli vailla lankeamusta.

Jeesus opetti antamaan anteeksi ja Hän opetti meitä siihen, että "Rakastakaa lähimmäistä, kuin itseänne ja Jumalaa yli kaiken." Tälläinen opetus tuo esille taas kerran Jeesuksen sanojen moniulottuvuuden vähän, kuin Isä meidän rukouksessakin tälläistä moniulottuvuutta on havaittavissa. Ensinnäkin Jeesus sanoi Tässä on kaikki laki ja profeetat: "Rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi ja Jumalaa yli kaiken kaikella sydämelläsi ja voimallasi." Jeesus ei vaatinut meitä olemaan aina kaikessa kaikkitietävä vaikka Hän itse tarjosi juttuihin iankaikkisuus ratkaisuja ja Jeesus antoi Rakkauden Iankaikkisen olemuksen heijastua tiivistämällä sen hyvään pakettiin. "Rakasta Lähimmäistäsi niinkuin Itseäsi Rakastat!" Tässä on Suuria ja Viisaita Sanoja. Kuinka paljon tuollainen sanoma ja juutalainen laki pitäkään sisällään. Hyvin paljon!

Olen ehdottomasti kristitty sydämeltäni ja ihminen näöltäni. Ihminen myös asenteeltani ja suhtautumiseltani muihin ihmisiin. Ihmisiin, joita voin nähdä joka päivä tai harvemmin. Itseasiassa emme voi olla näkemättä ihmisiä, jos astumme kodistamme ulos tai pakenemme autiomaasta kaupunkiin.

Raamattu opettaa minulle Rakkautta se ei opeta minulle vihaa lähimmäisiäni kohtaan tai tuomitsemaan tai väheksymään muita tai pitämään itseään suurempiarvoisena, kuin muut ihmiset tai pitämään itseään Jumalana ja Herrana. Raamattu opettaa minua ihmisen merkityksestä ja siitä, että olen ihminen en sen enempää. Raamattu myös opettaa minulle Rakkaudesta hyvin paljon niissä lauseissa:# rakasta lähimmäistä kuin itseäsi. "Tee se toisille mitä tahdot itsellesi tehtävän."

Vaikka nyt olenkin puhunut vain raamatusta huomatkaa, että olen päättänyt ottaa puhepaikakseni Suomi24 internet sivuston, jossa me monet ihmiset käymme jopa päivittäin. Jotkun käyvät sitten harvemmin. Olenko mielestänne paennut todellisuutta tai toiminut tekohurskaasti kirjoittamalla tälläisessä yhteisössä tietynlaisista asioista? Tiedän hyvin, että Suomi24 pitää sisällään myös omat keskustelukanavansa hengellisille asioille. Se, että puhun näistä asioista Tv-sarjat osastolla ei siis ole puhdas vahinko vaan ennemminkin viekkautta ja osoitus siitä, että pidän kaikkia lukijoita ihmisenä ja en huonompiarvoisen ollenkaan :) Se myös osoittaa, että kirkko ei ole minulle vain puinen rakennus. Vaan kirkko on minulle jokapäiväisessä elämässäni minun sydämeni, jonne kaikki haaveeni, tuskani, murheeni, iloni keräytyvät. Jumalan sanaa voi siis tuoda esille missä vain liikumme. Samoin Jumalan rakkauden vastaanottaminen ei ole paikkariippuvainen. Sen voi kokea missä vain. Se voi olla vastaanotettavissa ihmisen tekemässä taiteessa, musiikissa missä vain. Kylpylässä, hotellissa, metsässä, ostoskeskuksessa, kaupassa, koulussa, kirkossa, missä vain! Mikään näistä ei poikkea toisistaan tässä asiassa.

http://jcisog.cjb.net

Mikäli jotakuta alkoi ahdistaa. Neuvoni on, että seuraavan kerran kun luet tekstini lue se lunksimmalla meiningillä ;)

Rauhaa ja iloa kaikille! - Hellarimies

2

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilkettä silmäkulmassa
      • ILikeDoExtreme4Jesus

        Heehhehe... hauska toi jeesus kuva... tollaset on hauskoja.. hhehe.

        Jesus think: You are allright! Sinner you can get forgive for all your sins and get place in heaven for yourself if you believe that I'm Messiah who died for your Sins.

        Satan think: You loser, you suck. Die in hell!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4142
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      240
      2601
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      248
      2494
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1924
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      104
      1816
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1557
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1326
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      346
      1231
    9. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      98
      1141
    10. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    Aihe