Kreator vs Slayer

Death_Unlimited

Kunpi vie voiton?

-Kunpikin on julkaissut suunnilleen saman verran levyjä

-Kumpikin on suunnilleen yhtä vanhoja bändi

-Kummatkin on pitäny thrash -suunnan musiikissa

Kyllä Kreator menee tässä paremmaks...

16

1622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä vitun hinku teineillä on näissä 'kumpi on parempi' vertailuissa, kummatki noista on yhtä hyviä, perkele. ja yritä edes perustella väittämäsi, jos pystyt.

      • Olio

        Kummatkin pirun hyviä, mutta itse ottaisin Slayeriä "autiolle saarelle"!


    • te haukutte

      aina kun joku tekee uuden keskustelun jotkut paskat haukkuu sitä aihetta, mut ite ei keksi kummiskaa mitään et on pakko haukkua, käyhän se niikin mut sit ei kestä kauan ku tää on lopullisesti saatte ite arvata loput
      ööö...kyllä Kreator on mun mielestä kans parempi

      • steel

        no siks vitussa kun näitä samoja viestejä on tusinassa noin 400. jep, todella kekseliästä kysellä kumpi on parempi juttuja ilman omia perusteluja.


    • Mutha

      Kreatorin kreativiteetti ei ole mitään lähelläkään Slayeriin verrattuna..

      Ei siitä ole missään suhteessa haastajaksi, edes objektiivisesti otettuna...

      Henkilökohtaisesti en saa myöskään mitään kiksejä Kreatorin thrash-kliseistä tunnetasolla..

    • GoreObsessed

      Kyllä se vaan on Kreatori joka voiton vie! Germaanirässi kunniaan!

    • Kreator voittaa, vaikka siinä 90 luvulla onkin huonompia levyjä kuin Slayerilla.

      • randy

        Täähän on just se syy miksi Slayer on parempi koska sillä ei ole huonoja levyjä.


    • Alex

      Kreator lähellekään. Johtuu esim. Arayan äänenkäytöstä.

    • anssu

      Ehdottomasti parempi! Eikä siinä edes soita niin kusipää jätkää ku Kerry King!

      • KaamosMaster

        Slayer voittaa ehdottomasti. Suorempaa mättöä. Millen ääni on kyllä hyvä ja omalaatuinen, mutta alkaa pitemmän päälle ottaa päähän.

        Slayer on kovin thrash bändi ikinä.


    • atmosfear

      Kreator tietysti,kun siin soittaa Yli-Sirniö!!!

    • Notaras85

      Outoa lukea näitä Kreatorinkannatusviestejä, ku en edes tienny että joku oikeesti tykkää siitä :) Oon aina pitäny sitä bändiä vähän niinku vitsinä. Ei millään pahalla :)

      Slayer on paaaljon parempi. Kreator ei herätä mitään viboja, mitä nyt joku Tormentor kyllä naurattaa. Nii, ja Terror Zone saa kierimään lattialla xD Ne o kunnon huumoria.
      Mut Slayerillä on oikeesti hyviä biisejä. Ja paljon.

      • Mutha

        truu-miehijä...tähän ei voi taas sanoa muuta kun että huonoa musiikkia tehdään niin kauan kuin jotkut sitä kuuntelee, tai on kuuntelevinaan...


      • Ensinnäkin tämä topic on helvetin typerä.
        Sinulle Aivoton85, Tormentor on yksi kovimpia thrash klassikkoja joten ihmetyttää mikä siinä naurattaa. Taidat olla vain tyhmä, Jos Tormentor naurattaa niin varmaan naurat koko ajan Slayeria kuunnellessasi. Kreator ei ole mitään helvetin huumorimetallia. Mistä te idiootit oikein eksytte tänne? Antti Tuisku keskusteluista?


      • Sinä vikiset Kreator on paljon kovempaa ja Slayer naurattaa enemmän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1432
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1080
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      876
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      865
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      83
      777
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      597
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe