Kreator vs Slayer

Death_Unlimited

Kunpi vie voiton?

-Kunpikin on julkaissut suunnilleen saman verran levyjä

-Kumpikin on suunnilleen yhtä vanhoja bändi

-Kummatkin on pitäny thrash -suunnan musiikissa

Kyllä Kreator menee tässä paremmaks...

16

1532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä vitun hinku teineillä on näissä 'kumpi on parempi' vertailuissa, kummatki noista on yhtä hyviä, perkele. ja yritä edes perustella väittämäsi, jos pystyt.

      • Olio

        Kummatkin pirun hyviä, mutta itse ottaisin Slayeriä "autiolle saarelle"!


    • te haukutte

      aina kun joku tekee uuden keskustelun jotkut paskat haukkuu sitä aihetta, mut ite ei keksi kummiskaa mitään et on pakko haukkua, käyhän se niikin mut sit ei kestä kauan ku tää on lopullisesti saatte ite arvata loput
      ööö...kyllä Kreator on mun mielestä kans parempi

      • steel

        no siks vitussa kun näitä samoja viestejä on tusinassa noin 400. jep, todella kekseliästä kysellä kumpi on parempi juttuja ilman omia perusteluja.


    • Mutha

      Kreatorin kreativiteetti ei ole mitään lähelläkään Slayeriin verrattuna..

      Ei siitä ole missään suhteessa haastajaksi, edes objektiivisesti otettuna...

      Henkilökohtaisesti en saa myöskään mitään kiksejä Kreatorin thrash-kliseistä tunnetasolla..

    • GoreObsessed

      Kyllä se vaan on Kreatori joka voiton vie! Germaanirässi kunniaan!

    • Kreator voittaa, vaikka siinä 90 luvulla onkin huonompia levyjä kuin Slayerilla.

      • randy

        Täähän on just se syy miksi Slayer on parempi koska sillä ei ole huonoja levyjä.


    • Alex

      Kreator lähellekään. Johtuu esim. Arayan äänenkäytöstä.

    • anssu

      Ehdottomasti parempi! Eikä siinä edes soita niin kusipää jätkää ku Kerry King!

      • KaamosMaster

        Slayer voittaa ehdottomasti. Suorempaa mättöä. Millen ääni on kyllä hyvä ja omalaatuinen, mutta alkaa pitemmän päälle ottaa päähän.

        Slayer on kovin thrash bändi ikinä.


    • atmosfear

      Kreator tietysti,kun siin soittaa Yli-Sirniö!!!

    • Notaras85

      Outoa lukea näitä Kreatorinkannatusviestejä, ku en edes tienny että joku oikeesti tykkää siitä :) Oon aina pitäny sitä bändiä vähän niinku vitsinä. Ei millään pahalla :)

      Slayer on paaaljon parempi. Kreator ei herätä mitään viboja, mitä nyt joku Tormentor kyllä naurattaa. Nii, ja Terror Zone saa kierimään lattialla xD Ne o kunnon huumoria.
      Mut Slayerillä on oikeesti hyviä biisejä. Ja paljon.

      • Mutha

        truu-miehijä...tähän ei voi taas sanoa muuta kun että huonoa musiikkia tehdään niin kauan kuin jotkut sitä kuuntelee, tai on kuuntelevinaan...


      • Ensinnäkin tämä topic on helvetin typerä.
        Sinulle Aivoton85, Tormentor on yksi kovimpia thrash klassikkoja joten ihmetyttää mikä siinä naurattaa. Taidat olla vain tyhmä, Jos Tormentor naurattaa niin varmaan naurat koko ajan Slayeria kuunnellessasi. Kreator ei ole mitään helvetin huumorimetallia. Mistä te idiootit oikein eksytte tänne? Antti Tuisku keskusteluista?


      • Sinä vikiset Kreator on paljon kovempaa ja Slayer naurattaa enemmän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe