Kreator vs Slayer

Death_Unlimited

Kunpi vie voiton?

-Kunpikin on julkaissut suunnilleen saman verran levyjä

-Kumpikin on suunnilleen yhtä vanhoja bändi

-Kummatkin on pitäny thrash -suunnan musiikissa

Kyllä Kreator menee tässä paremmaks...

16

1622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä vitun hinku teineillä on näissä 'kumpi on parempi' vertailuissa, kummatki noista on yhtä hyviä, perkele. ja yritä edes perustella väittämäsi, jos pystyt.

      • Olio

        Kummatkin pirun hyviä, mutta itse ottaisin Slayeriä "autiolle saarelle"!


    • te haukutte

      aina kun joku tekee uuden keskustelun jotkut paskat haukkuu sitä aihetta, mut ite ei keksi kummiskaa mitään et on pakko haukkua, käyhän se niikin mut sit ei kestä kauan ku tää on lopullisesti saatte ite arvata loput
      ööö...kyllä Kreator on mun mielestä kans parempi

      • steel

        no siks vitussa kun näitä samoja viestejä on tusinassa noin 400. jep, todella kekseliästä kysellä kumpi on parempi juttuja ilman omia perusteluja.


    • Mutha

      Kreatorin kreativiteetti ei ole mitään lähelläkään Slayeriin verrattuna..

      Ei siitä ole missään suhteessa haastajaksi, edes objektiivisesti otettuna...

      Henkilökohtaisesti en saa myöskään mitään kiksejä Kreatorin thrash-kliseistä tunnetasolla..

    • GoreObsessed

      Kyllä se vaan on Kreatori joka voiton vie! Germaanirässi kunniaan!

    • Kreator voittaa, vaikka siinä 90 luvulla onkin huonompia levyjä kuin Slayerilla.

      • randy

        Täähän on just se syy miksi Slayer on parempi koska sillä ei ole huonoja levyjä.


    • Alex

      Kreator lähellekään. Johtuu esim. Arayan äänenkäytöstä.

    • anssu

      Ehdottomasti parempi! Eikä siinä edes soita niin kusipää jätkää ku Kerry King!

      • KaamosMaster

        Slayer voittaa ehdottomasti. Suorempaa mättöä. Millen ääni on kyllä hyvä ja omalaatuinen, mutta alkaa pitemmän päälle ottaa päähän.

        Slayer on kovin thrash bändi ikinä.


    • atmosfear

      Kreator tietysti,kun siin soittaa Yli-Sirniö!!!

    • Notaras85

      Outoa lukea näitä Kreatorinkannatusviestejä, ku en edes tienny että joku oikeesti tykkää siitä :) Oon aina pitäny sitä bändiä vähän niinku vitsinä. Ei millään pahalla :)

      Slayer on paaaljon parempi. Kreator ei herätä mitään viboja, mitä nyt joku Tormentor kyllä naurattaa. Nii, ja Terror Zone saa kierimään lattialla xD Ne o kunnon huumoria.
      Mut Slayerillä on oikeesti hyviä biisejä. Ja paljon.

      • Mutha

        truu-miehijä...tähän ei voi taas sanoa muuta kun että huonoa musiikkia tehdään niin kauan kuin jotkut sitä kuuntelee, tai on kuuntelevinaan...


      • Ensinnäkin tämä topic on helvetin typerä.
        Sinulle Aivoton85, Tormentor on yksi kovimpia thrash klassikkoja joten ihmetyttää mikä siinä naurattaa. Taidat olla vain tyhmä, Jos Tormentor naurattaa niin varmaan naurat koko ajan Slayeria kuunnellessasi. Kreator ei ole mitään helvetin huumorimetallia. Mistä te idiootit oikein eksytte tänne? Antti Tuisku keskusteluista?


      • Sinä vikiset Kreator on paljon kovempaa ja Slayer naurattaa enemmän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe