Ainoa vaihtoehto: Niinistö

Jaba_43

Porvarillisesti ajattelevalle äänestäjälle ei näissä vaaleissa ole muuta läpimenon kannalta varteenotettavaa vaihtoehtoa kuin Sauli Niinistö.

Sillä ei kai kukaan porvarillisesti asennoituva kansalainen katso Vanhasta Halosen vaihtoehdoksi, kun Vanhanen toistelee kaikessa Halosen mielipiteitä?

Jos siis keskusta haluaa Halosen jatkavan, niin kannattaa äänestää mieluummin Halosta kuin tätä "olen samaa mieltä presidentti Halosen kanssa" -Vanhasta.

Ja ne keskustalaiset, joille Halonen ei käy, niin tervetuloa äänestämään vastakkainasettelun aika historiaan ja hyvinvointiyhteiskunta kuntoon kaikkien suomalaisten yhteisellä työllä rakentaen.

Lappuun nro 3. Sauli Niinistö

28

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinistö on pelle

Ilmeisesti kokoomuksessa luullaan, että mitä tahansa paskaa voi heitellä ulko- ja turvallisuuspolitiikasta ja koska se sitten poikkeaa Suomen virallisesta linjasta - se on parempaa.

voi voi voi voi voi voi voi ......

• menkää Tarjan helmoihin

Hus hus Tarjan tykö!

• Jaba_43

Avauksessa puhuttiin porvarillisesti asennoituvista kansalaisista - ei siis sinusta.

• Saulin kannattajat
        Jaba_43 kirjoitti:

Avauksessa puhuttiin porvarillisesti asennoituvista kansalaisista - ei siis sinusta.

...ottavat lämpöä kun Sauli ei pärjää.

Jaha. Ja mitähän se on porvarillisesti asennoituminen?
        Minä en semmoisesta mitään tiedä, kun olen vain yrittäjä enkä mikään laiska porvari.

voi voi voi voi voi voi voi voi....

• Kaikki keskittää Tarjalle

Tarjan joukot ovat tiiviit, miksi me hajotamme?

Tietysti siksi, että kannatamme omiamme. Ei ole väärin äänestää omaa valintaa.

Tsemppiä Matti ja Sauli!

• Kim Jong Il

...päivä päivältä.

Meillä täällä Pohjois-Koreassa on
      yksi ainoa vaihtoehto.

• Jaba_43

...vauksessa puhuttiin porvarillisesti asennoituvista kansalaisista - ei siis sinusta!

• individi

Kepu on päättänyt varmistaa hallituspaikkansa jakamalla äänensä Halosen ja Vanhasen kesken. Kolmas sija presidentinvaaleissa ei kirpaise paljoakaan, jos sillä lunastetaan paikka tulevassa hallituskoalitiossa. Kaikki muistavat vain, että Halonen valittiin ensimmäisellä kierroksella.

• pelle horiset??

EI HALOSKAA VALITA EKALLA KIERROKSELLA.

• tyylipirkko

Vai osaatte muka jakaa kansan ääniä?

• individi
        pelle horiset?? kirjoitti:

EI HALOSKAA VALITA EKALLA KIERROKSELLA.

Halonen viehättää kepulaisia.

• Jaba_43

Vanhanen ei näyttäisi haluavan Halosta vastaan 2. kierrokselle, koska se voisi vaarantaa demarisuhteet ja punamullan jatkon

• viehättää???
        individi kirjoitti:

Halonen viehättää kepulaisia.

Etkai ole invalidi vai homo??

• individi
        tyylipirkko kirjoitti:

Vai osaatte muka jakaa kansan ääniä?

Viidennen kolonnan kepulaiset varmistanevat Halosen valinnan ensimmäisellä kierroksella.

• individi
        viehättää??? kirjoitti:

Etkai ole invalidi vai homo??

Siiskumpi??

• hätäisesti luettuna
        individi kirjoitti:

Siiskumpi??

viittaa invalidiin, mutta kannattaa äänestys puolella turvautua SEISKAAN!!!

• individi
        hätäisesti luettuna kirjoitti:

viittaa invalidiin, mutta kannattaa äänestys puolella turvautua SEISKAAN!!!

Nimimerkki voi viitata sanaan:invalidi. Oikein luettuna on täysin ymmärrettävää, ettei nimimerkki voi millään muodoin äänestää mitään seiskoja.

• oikea porvari

Muutamat hämmästyttävät kävijämääräpiikit kokoomuksen palstalla ovat paljastuneet puolueorganisaation masinoimiksi.

Aika säälittävää Niinistön kampanjan kannalta.

Epäilyttävän vilkas nettikiinnostus kokoomusehdokkaan tekemisiä kohtaan osoittautui keinotekoisesti kokoon keitetyksi. Nyt se tulee lysähtämään kasaan kuin puhjennut kortonki.

• Jaba_43

Jos vastustat Halosta, niin ei Vanhanen ole mikään vaihtoehto Sinulle. Vain Niinistö on aito vaihtoehto.

Perustelut oli jo edellä, koska Vanhanen ei ole ollut mistään asiasta eri mieltä, vaan on tukenut kaikessa Halosen mielipiteitä.

• Tuulihaukka

On se kumma juttu että jos innostuu keskustelemaan vaaliehdokkaista, niin leimataan heti joksikin saakelin puoluelobbariksi.

Minä olin eilen vapaalla ja innostuin käymään mielenkiinoista debattia Kokoomuspalstalla, kun siellä oli hyvä aloitus nimimerkillä Jäbä43.

Nyt olen joutunut jo muutamaan kommenttiin kommentoimaan, etten todellakaan kuulu mihinkään puolueeseen, tukiryhmään tai vastaavaan.

Ja minulla, kuten muillakin kansalaisilla, on jatkossakin vapaus ja oikeus kirjoitella asiaa millä saitilla haluamme.

Sitä ei demarit demarien saitilla tai keput tällä saitilla pysty estämään!

Äänestän muuten Sauli Niinistöä, numero 3, jota ei tarvitse näin ala-arvoisilla tavoilla mainostaa, vaan puhtaalla asialla.

Sauli on aitoa kamaa, taidankin tiputtaa Vanhasen kokonaan listaltani, jos/kun toinen kierros tulee, jos tämä peli on näin ala-arvoista niin kuin näyttää.

• Puhurikotka
        Tuulihaukka kirjoitti:

On se kumma juttu että jos innostuu keskustelemaan vaaliehdokkaista, niin leimataan heti joksikin saakelin puoluelobbariksi.

Minä olin eilen vapaalla ja innostuin käymään mielenkiinoista debattia Kokoomuspalstalla, kun siellä oli hyvä aloitus nimimerkillä Jäbä43.

Nyt olen joutunut jo muutamaan kommenttiin kommentoimaan, etten todellakaan kuulu mihinkään puolueeseen, tukiryhmään tai vastaavaan.

Ja minulla, kuten muillakin kansalaisilla, on jatkossakin vapaus ja oikeus kirjoitella asiaa millä saitilla haluamme.

Sitä ei demarit demarien saitilla tai keput tällä saitilla pysty estämään!

Äänestän muuten Sauli Niinistöä, numero 3, jota ei tarvitse näin ala-arvoisilla tavoilla mainostaa, vaan puhtaalla asialla.

Sauli on aitoa kamaa, taidankin tiputtaa Vanhasen kokonaan listaltani, jos/kun toinen kierros tulee, jos tämä peli on näin ala-arvoista niin kuin näyttää.

Älä väitä olevasi asiallinen, kun innostut kakkimaan taas presidentin päälle.

• Tuulihaukka
        Puhurikotka kirjoitti:

Älä väitä olevasi asiallinen, kun innostut kakkimaan taas presidentin päälle.

ja kuka kakkii?

Minä en lausunut sanallakaan Halosesta em. viestissäni, saati edes presidentistä.

Jos viittaat muihin kommentteihini, olen ainakin omasta mielestäni kirjoittanut hillitysti ja asiallisesti, ja jos muuta löydät, kannattaa katsoa koko konteksti.

• vaan Soini
        Jaba_43 kirjoitti:

Jos vastustat Halosta, niin ei Vanhanen ole mikään vaihtoehto Sinulle. Vain Niinistö on aito vaihtoehto.

Perustelut oli jo edellä, koska Vanhanen ei ole ollut mistään asiasta eri mieltä, vaan on tukenut kaikessa Halosen mielipiteitä.

Pidän mielettömänä esityksenä, että joko Niinistö tai Vanhanen olisivat toisella kierroksella Halosen vastaehdokkaina.

Oletteko muuten huomanneet ?
        Vanhanen on useampaan otteeseen tuonut esille, ettei hän mahdollisena presidenttinä olisi kansansa mielipiteen mukaisesti toimivana vaan kansaansa muokkaavana presidenttinä globaalin talouden ja suurpääoman menestykseksi.
        Käsitykseni mukaan maataloustuottajilla on aiheesta jo runsaan 10 vuoden kokemus.

Niinistö ei vakavissaan pyrikään presidentiksi.
        Hänellä on rahakas paikka entuudestaan pankkipiireissä, hyödyttäisikö sitä vaihtaa millään työmiehen mielikuvilla. Monet hänen kannattajansa ovat jo luopuneet hänestä presidenttiehdokkaana. Otan yhden esimerkin ja tuon tarpeen mukaan muitakin esimerkkejä areenalle.
        Pohjalaisen pääkirjoitustoimittaja teki vuoden avauksen ja alkaa vuoden ensimmäisen pääkirjoituksensa viimeisen kappaleen seuraavasti:
        " Mielipidemittausten perusteella on aivan selvää,että Halonen valitaan uudelle kuusivuotiskaudelle suurella todennäköisyydellä jo ensimmäisellä äänestyskierroksella."
        Luopujia on muitakin.
        Näin ollen SOINI on ainut todellinen vaihtoehto.

• Matti Vanhanen tähtää jo valtionvarainministeriksi vuoden 2007 vaalien jälkeiseen punamultahallitukseen. Vanhanen on nyt ehdokkaana lähinnä velvollisuudentunnosta, jotta kepulaisetkin saataisiin edes jotenkin innostumaan vaalista ja samalla muistelemaan, mitä puoluetta ovat aina äänestäneet. Tämä on sikälikin tärkeää, että Kepun äänestäjäkunta on jo kovasti vanhentunutta ja dementia painaa päälle. Siksi tarvitaan kertausta ja Vanhanen on nyt lähinnä sitä varten mukana.

• Matti

tulevissa pres.vaaleissa on luonnollisesti Tarja Halonen. Varmin tae jatkaa luotettavaa tasa-arvoista yhteiskunnallista kehitystä on äänestää Tarja Halosta. Niin yksinkertaista se on.

En luota miehiin jotka värjäävät hiuksiaan.

• noin

kyllä

MATTI ON PARAS!!

• Tuulihaukka

Kyllä minä ainakin äänestän pätevintä eli Niinistöä.

Halonen ei edes uudenvuodenpuheessaan pystynyt valamaan tulevaisuusvisioitaan, niin onneton hän on presidentin tehtävässä.

On valitettavaa, jos Suomen kansa ei muista enää, mlllaista on olla hyvän presidentin luotsaamassa Suomessa.

Lisäksi jaksan edelleen uskoa siihen että porvarit yhdistävät voimansa viime hetkellä, vaikka demarit täällä kovasti mesoavat eripuraa eri porvaripuolueiden välille.

• me ainakin
        Tuulihaukka kirjoitti:

Kyllä minä ainakin äänestän pätevintä eli Niinistöä.

Halonen ei edes uudenvuodenpuheessaan pystynyt valamaan tulevaisuusvisioitaan, niin onneton hän on presidentin tehtävässä.

On valitettavaa, jos Suomen kansa ei muista enää, mlllaista on olla hyvän presidentin luotsaamassa Suomessa.

Lisäksi jaksan edelleen uskoa siihen että porvarit yhdistävät voimansa viime hetkellä, vaikka demarit täällä kovasti mesoavat eripuraa eri porvaripuolueiden välille.

äänestämme pätevintä Mattia nro. 7! Eikä mitään värjättyä punapäätä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      561
      1923
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      92
      934
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      927
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      826
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      757
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      69
      718
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      658
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      553
    Aihe