Hei! Tiedustelisin naisilta, että onko miehen mahdollista olla liian komea? Olen monelta naiselta kuullut positiivista kommenttia ulkonäöstäni, mutta jos menen esim. baarissa tekemään tuttavuutta tytön kanssa, jonka luulin olevan kiinnostunut, niin tyttö vaan sanoo jotain ja lähtee..
Tietenkin juttuni voivat olla tylsiä:), mutta voiko mies pelottaa liian hyvällä ulkonäöllään naisia pois, kuten miehet eivät välttämättä uskalla lähestyä kauniita naisia.
Liian mukavannäköinen mies?
14
5183
Vastaukset
- ...
ovat tylsiä ;)
- N35
"Tietenkin juttuni voivat olla tylsiä:), mutta voiko mies pelottaa liian hyvällä ulkonäöllään naisia pois, kuten miehet eivät välttämättä uskalla lähestyä kauniita naisia."
Jos komea mies ei ole minun tyyppiäni niin saatan olla tosi vaivaantunut ja pakoileva, koska tiedän tyypin olevan komea ja huomaan etten ole kiinnostunut. Esimerkiksi Ridge Foresterin näköiset heput voisivat aiheuttaa minulle tämän reaktion. - hone-y
Hirveän komea mies/kaunis nainen on monille liikaa. Sitä ajattelee, että noin hyvännäköinen on kuitenkin varattu tai ainakin hänellä on niin paljon vientiä, ettei kannata yrittää. Tai sitten erittäin komea/kaunis henkilö on hieman pelottava ja hämmentävä, ettei uskalla lähestyä ja tutustua. Eli osuit arvauksessasi oikeaan =)
- emmä tiiä
en usko että mies voi olla liian komea mutta ehkä he ajattelevat että olet itserakas ja egoistinen eikä heitä siksi kiinnosta, pelotat heidät pois...tai sitten sulla on tylsät jutut :)
- Nimetön
"olenko liian komea?"
...
...
*reps*
EI HELVETTI!!!!
uso pois, et sie liian nätti oo...eiköhän se vika jossain muualla oo
- asennevammani.
Jos mies on kovin sliipattu ja sen oloinen, että tietää ulkonäkönsä, olen varuillani. Mutta avoin sille mahdollisuudelle, että asenteeni on väärä. : )
- yyyyyy
Tuskinpa kuitenkaan KAIKKI naiset lähtevät sua karkuun?
Vaikka jotkut "pelkäisivätkin" sinua, niin epäilemättä sulla kuitenkin vientiä riittää. Eihän aina voi onnistua. - annie
Hei,
voihan olla, että olet tylsä! Mutta useimmiten mies voi olla "liian" komea, kaunis vs. vastaava nainen. Kokemusta on. Mutta huom! Ei tietenkään kaikkien silmissä liian kaunis, komea. Silloin syytä ei tiedä. Silti: uskon rakkauteen tai miksi sitä nyt kutsuisi. Kun oikea ihminen tulee kohdalle, asiat järjestyvät. Mutta totta: ei ns. komeus, kauneus ole luoksekutsuvaa!
Nimimerkki söpökaunis - Jeps
En kylläkään ole nainen, mutta tiedä mitä tarkoitat.
Itse olen ainakin kärinyt siitä että näytän liian hyvältä. Eikä se ole jutuista kiinni. - Ava
...että komea ulkokuoresi saa naiset varuilleen. Reagoivatko naiset suhun samalla tavalla muunlaisessakin ympäristössä kuin baarissa? Omasta kokemuksesta voin sanoa, että baarissa komea ja sliipattu mies saattaa herättää negatiivisia tunteita, varsinkin jos hän on selkeästi iskemismielellä liikenteessä. Komeaan mieheen saatetaan yhdistää omahyväisyys ja "saan naisen kuin naisen"-asenne.
Jos komea mies taas on selvästi kiinnostunut MINUSTA (eli haluaa tietää minusta asioita, eikä puhu vaan itsestään), eikä yleisesti baarin naistarjonnasta, asia on eri. Mulle paras lähtökohta on jos komea mies tulee juttelemaan frendipohjalta, sillon ulkonäön merkitystä ei ala pohtia sen syvemmin, vaan pääsee oikeasti tutustumaan ihmiseen.
Ja jos tosiaan naiset karttaa sua muuallakin kuin baarissa, niin kannattaa miettiä et tiedostatko mahdollisesti itse liian hyvin komean ulkonäkösi. Tai keskitytkö puheissasi liikaa itseesi..? Ja muista: komeus(kin) on katsojan silmissä.
nimim. lyhyistä miehistä pitävä ;) - Kirsikka*
Liian komea mies ei kiinnosta, vaan tavallisen oloinen ja pilkettä silmäkulmassa pitää olla. Se on sama kun kaunis nainen on itseään täynnä, olettaa komea mies olevansa taivaan lahja naisille.
Seurustelin komistuksen kanssa ja hänen tietoisuutensa omasta komeudesta sai ihan naurettavia piirteitä.
Hän oli tottunut pitämään silmäpeliä ravintolassa usean henkilön kanssa samaan aikaan, ihan viatonta mutta hiveli miehen itsetuntoa. Raukka joutui paniikkiin jos joskus ei ollut löytänyt "pelikaveria". Tukkaa piti sukia ja asia kohentaa.. Oi oi ja voi.
Se niistä komeista. - vato retro
Ajatelmassasi voi olla hiven jujuakin. Komeita miehiä pidetään helposti hirveinä naistenmiehinä, esim. baarissa ajatellaan automaattisesti että ollaan hirveitä naistenmiehiä ja vain iskemistarkoituksella liikenteessä. Suosittelen että keskityt tasoisiisi naisiin tai säädät ulkonäköäsi alaspäin esim. pukeutumalla huonosti.
- Tumma, pitkä mies
Olen tullut ajatelleeksi tuota seikkaa, että jos mies on komea, hän on automaattisesti naistenmies. Tiedostan sen, että monet näkevät minut hauskan näköisenä, toiset taas eivät. Enkä mielestäni ole sen oloinen, että olisin ns. taivaan lahja naisille. Baareihin koitan pukeutua suht siististi, mutta sliipattu olemus on kyllä jäänyt nuoruuden hullutuksiin:)
Itse lähestyn yleensä baarissa naisia, jotka mielyttävät silmääni, olivat he tavallisen näköisiä tai kauniita tyttöjä. Mutta kuten aloitusviestissä kerroin, joskus en pääse kuulumisen kyselyä pidemmälle..
Baarin ulkopuolella naispuoliset tuttavani suhtautuvat minuun aikalailla normaalisti, joskus kyllä kavereiden tyttöystävät katsovat minua ns. sillä silmällä. Noh, ehkä tuleva rakkaani löytyy muualta kuin hämyisistä baareista:) - ....
Tumma, pitkä mies kirjoitti:
Olen tullut ajatelleeksi tuota seikkaa, että jos mies on komea, hän on automaattisesti naistenmies. Tiedostan sen, että monet näkevät minut hauskan näköisenä, toiset taas eivät. Enkä mielestäni ole sen oloinen, että olisin ns. taivaan lahja naisille. Baareihin koitan pukeutua suht siististi, mutta sliipattu olemus on kyllä jäänyt nuoruuden hullutuksiin:)
Itse lähestyn yleensä baarissa naisia, jotka mielyttävät silmääni, olivat he tavallisen näköisiä tai kauniita tyttöjä. Mutta kuten aloitusviestissä kerroin, joskus en pääse kuulumisen kyselyä pidemmälle..
Baarin ulkopuolella naispuoliset tuttavani suhtautuvat minuun aikalailla normaalisti, joskus kyllä kavereiden tyttöystävät katsovat minua ns. sillä silmällä. Noh, ehkä tuleva rakkaani löytyy muualta kuin hämyisistä baareista:)Jameihin: rentoa päälle, ego alas, aitoa hauskanpitoa omien kamujen kanssa, ei käydä "tyrkyllä" monen naisen luona, eikä mitään sen kummempin mietittyjä aloituslauseita vaan kaiken kaikkiian yrität nyt vaan unohtaa kaiken kirjoittamasi ja keskittyä vain hauskanpitoon, niin eiköhän se flaksi ala käydä;)
Mut kyllähän mä sua ymmärrän. Olen erilaisia ihailukommentteja (jalat on edelleen porautuneet maahan, huom;)itsestäni, tyyliin "aina ne miehet sun perässä juoksee"-oikeesti missä?! vai ovatko viuhahtaneet niin nopeesti, etten ole huomannutkaan..? Nykyinen mieheni oli kuulemma katsellut minua puoli vuotta ennenkuin uskalsi tulla juttusille. Ja juuri tuon puoli vuotta oli olonikin ollut kuin "musta ei tykkää kukaan"-maan matosella, eli ei se aina niin simppeliä ole. Erona mulla ja sulla on että olen ihan helkutin ujo, enkä pahemmin uskalla itse kenenkään juttusille mennä, tosin siihen tuossa mielessä ei ole tarvettakaan enää.
Ja ei sit tarvi alkaa sormiaan kuluttaan mahdollisilla et-sää-kuitenkaan-nii-hyvännäköne-oo- pliisuilla. Eihän sitä nyt kukaan ole, se on aina katsojan silmässä mikä sattuu miellyttämään ja kovin tervettähän tuo vain on, ettei kaikkia tarvikaan miellyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797