parhaat ihonhoitotuotteet

teija

nyt olisi taas aika kerätä parhaimmat ihonhoito tuotteet tähän ketjuun.
mitä tuotteita käytät ja mistä sarjasta?
millainen ihosi on?
Keräätkö tiettyjä tähtituotteita eri sarjoista?
Olen aikeissa uusia koko ihonhoitotuotteeni ja nyt kaipaisin vinkkejä mitä kannattaa ostaa varsinkin erittäin hankalalle iholle,joka on finninen,herkkä ja erittäin kuiva talvella.
mutta jos käyttää kuivan ihon tuotteita,tulee finnejä,jos rasvasen,kiristyy korpuksi eikä mitään täydellisiä tuotteita ole vieläkäään löytynyt,useita kalliimpia sarjoja kokeillut.

13

3881

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun tähtituotteet

puhdistusaine ja kasvovesi:

LIDLin halpiskamaa kumpikin n. 2 € zipale

hiuslakka:

LIDListä myöskin, se sininen pitkä pullo, myös alta 2 €

kajal, peitevoide, puuteri:
      anytime

peitepuikko:
      oriflame (löytyy myös ihana kajal, pehmeä)

ripsiväri:
      maybelline puna/vihreä tuubi, blackest black
      hajuvesi:
      amor amor by cacharel

suihkusaippua:
      yves rocher ja dove

shampoo / hoitoaine:
      sunsilk / dove

muotovaahto:
      sunsilk, vaaleansininen

selvityssuihke:
      xz niiskuneiti

huulirasva:
      body shop

vartalovoide:
      erisan / dove /yves rocher

nämä tuotteet päivittäisessä käytössä ja hyvä lopputulos tulee =D

• .............

lorealin ideal balance puhdistustuotteet on hyviä, sekaiholle tarkotettuja ovat. kannattaa käyttää puhdistusmaitoa, ei kuivata ihoa.

• paula

tiedustelisin lähinnä kosmetologeilta saatavia ihonhoitotuotteita/kallimpia merkkjä,hinnalla ei niin väliä?
        mutta kyllä varmaan nuo halpiskamatkin on ihan ok.en ole kokeillut

• oma listani

puhdistusaine ja kasvovesi:

2 in 1 Cleanser kasvovesi ja puhdistusaine yhdessä (hunajainen) Oriflamelta

hiuslakka:

Wellaflexiltä

Puuteri:
      Giordani Gold - Giordani Gold Deluxe Compact Powder kiinteä puuteri. Riittoisa
      samasta sarjasta myös puuterihelmet
      Oriflame

peitepuikko:
      OF (samoin kajal, pehmeä)

ripsiväri:
      Giordani Gold (Oriflame)

suihkusaippua:

rexona/dove

shampoo / hoitoaine:
      kampaamon tuotteet wella

muotovaahto:
      wellalta

huulirasva:
      Skin Quencher myös OF

• tuotteita on

Lukuisten kokeilujen ja testailujen jälkeen olen löytänyt itselleni sopivat tuotteet... joka koostuu ella bachen rasvaisen ihon hoitoon tarkoitetuista tuotteista: kuorintaaine,creme intex2 naamio 1-2 x vko, yövoiteena ella bachen creme intex2 voide, päivävoiteena sothysin erittäin kosteuttava mutta rasvaton emulsio (tämän loputtua aion vaihtaa kanssa bacheen, luultavasti lurobase voiteeseen),sekä bachen alkoholiton kasvovesi (mikä on ehdoton,sillä alkoholi kuivattaa älyttömästi ihoa) silmänympärysvoiteena hausckan silmänympärysvoide. Puhdistusainetta kasvoille en käytä ollenkaan, vaan minulla on iredalen kasvojen puhdistuskinnas. Meikkeinä iredalen pohja ja poskipuna, muut meikit sekalaista osastoa.

Minulla on myös herkkä ja kuiva, helposti acneen taipuvainen iho, finnejä siis tulee (ja menee..) ja tällä yhdistelmällä saan ihoni pysymään jonkinlaisessa balanssissa. Sekä säännölliset puhdistukset kosmetologilla, auttaa myös pitämään ihon kunnossa. Vettä juon 2-3 l vrk. syön säännöllisen epäsäännöllisesti mitä milloinkin.Tupakoin.

Hiuksiin käytän Tigiä, on erilaisia tuotteita heiltä käytössä, sekä seah hairspa tuotteita myöskin.

Suihkugeelinä käytän erisanin hoitovaa pesunestettä.

Tässähän nämä tärkeimmät taitaa olla!

• zetel

Niin mulla on kans rasvoittuva iho (siis toooosi rasvoittuva).
        Ja nyt on sitten taas uuden ihonhoitosarjan kokeilun aika.
        Niin onko nämä ella bachen tuotteet minkä hintasia?
        Kosmetologilta tuotetta nää tuotteetko löytyy, vai?

• sarjasta..
        zetel kirjoitti:

Niin mulla on kans rasvoittuva iho (siis toooosi rasvoittuva).
        Ja nyt on sitten taas uuden ihonhoitosarjan kokeilun aika.
        Niin onko nämä ella bachen tuotteet minkä hintasia?
        Kosmetologilta tuotetta nää tuotteetko löytyy, vai?

Ella Bachea saa siis kosmetologeilta ketkä myyvät kyseistä sarjaa, jälleenmyyjät löydät googlettamalla, maahantuojan sivuilta jälleenmyyjät jne.

Hinnoista, rasvaisen ihonhoitotuotteet, esim. tuo creme intex2 maksoi noin 34 euroa, se kestää vähintään puoli vuotta jokapäiväisessä käytössä. Creme intex2 naamio maksoi noin 40 euroa ja sekin kestää kauan. kuorinta-aine oli jotain reilut 40 myös. Kasvovoiteet noin 20 euroa jne.

Maksavat siis jonkinverran, mutta jos vain pystyy sijoittamaan tuon summan niin tuotteet ovat kyllä todella riittoisia. eli jos ostat jotain vähemmän riittoisaa tuotetta maksat siis samassa ajassa "edullisimmista" tuotteista ainakin yhtä paljon.

Itse ainakin olen todella ihastunut sarjaan. Mutta kaikille ei käy kaikki. Pyydä siis ihmeessä kosmetologilta tuotteista näytteitä,siinä kyllä ei tuloksia kerkeä huomaamaan, mutta saa vähän tuntumaa. Ja tuo creme intex2 voide on hieman "erikoinen" tavallisesta kasvovoiteesta poikkeava, vaatii siis hieman totuttelua, että osaa levittää sitä sopivan vähän. se peittää myös punaisuutta esim. arvissa ja jos itse käytän tuota päivällä (yleensä käytän vain yövoiteena, koska tarvitsen päivällä kosteuttavampaa tuotetta) en tarvitse ollenkaan meikkivoidetta. se puhdistaa ihoa asteittain. Suosittelen!

• edelliseen
        sarjasta.. kirjoitti:

Ella Bachea saa siis kosmetologeilta ketkä myyvät kyseistä sarjaa, jälleenmyyjät löydät googlettamalla, maahantuojan sivuilta jälleenmyyjät jne.

Hinnoista, rasvaisen ihonhoitotuotteet, esim. tuo creme intex2 maksoi noin 34 euroa, se kestää vähintään puoli vuotta jokapäiväisessä käytössä. Creme intex2 naamio maksoi noin 40 euroa ja sekin kestää kauan. kuorinta-aine oli jotain reilut 40 myös. Kasvovoiteet noin 20 euroa jne.

Maksavat siis jonkinverran, mutta jos vain pystyy sijoittamaan tuon summan niin tuotteet ovat kyllä todella riittoisia. eli jos ostat jotain vähemmän riittoisaa tuotetta maksat siis samassa ajassa "edullisimmista" tuotteista ainakin yhtä paljon.

Itse ainakin olen todella ihastunut sarjaan. Mutta kaikille ei käy kaikki. Pyydä siis ihmeessä kosmetologilta tuotteista näytteitä,siinä kyllä ei tuloksia kerkeä huomaamaan, mutta saa vähän tuntumaa. Ja tuo creme intex2 voide on hieman "erikoinen" tavallisesta kasvovoiteesta poikkeava, vaatii siis hieman totuttelua, että osaa levittää sitä sopivan vähän. se peittää myös punaisuutta esim. arvissa ja jos itse käytän tuota päivällä (yleensä käytän vain yövoiteena, koska tarvitsen päivällä kosteuttavampaa tuotetta) en tarvitse ollenkaan meikkivoidetta. se puhdistaa ihoa asteittain. Suosittelen!

kasvovedet siis siinä 20 euroa.

Kasvovoiteet ovat siinä 30-50 hujakoilla.

• Nina

Olen luonteeltani kokeilunhaluinen ja haluan usein vaihtaa tuotteita. En varsinaisesti ole kovin ongelmaihoinen mutta silti huomaan suuren eron edellisiin käyttämiini tuotteisiin jotka nekään eivät ole olleet halpoja. Eron huomaa ihon kosteudessa ja kimmoisuudessa.
      Käyttämäni tuotteet ovat Ole Henriksenin jotka ovat biologisia .Niissä on se huono puoli että niihin jää koukkuun.

• mineraaliöljyt

Katsoppa tuota keskustelua mineraaliöljyistä. Jos olet vaihtamassa tuotteita kannattaa syventyä asiaan.

• käyttäjä

laadukkaat ihonhoitotuotteet löydät kun
      kokeilet colosen ihonhoitotuotteita.suosittelen.colose 36 vuotta suomessa.

• ihonhoitotuotteista.

Tuon otsikon alla ,on tietoa ihonhoitotuotteista.
      Joten kannattaa suosia puhtaita tuotteita.

• Apteekin tuotteita suosiva

Hei!

Ihoni on kuivahko, finnejä minulla ei ole, mutta mustapäitä jonkin verran nenässä ja leuassa.

Itse pyrin käyttämään mahdollisimman paljon hajusteettomia ja väriaineettomia tuotteita. Varsinaista yliherkkyyttä hajusteille ja väriaineille minulla ei ole, mutta mielestäni on parempi, jos niitä ei ole niin voi olla aika 100% varma, etteivät tällaiset tuotteet ärsytä ihoa.

Puhdistusaine: Näin talvisin olen käyttänyt apteekista saatavaa Apobase Lotion -perusvoidetta kasvojen puhdistukseen (myös meikki, sekä silmämeikki). Se on täysin hajusteeton ja väriaineeton ja sisältää vain muutamia tarkoin valittuja ja puhtaita raaka-aineita. Sopii sekä kasvoille että vartalolle. Kevyt ja hyvin imeytyvä koostumus, mutta kosteuttaa silti tehokkaasti. Ei jätä kalvoa ihon pinnalle. Kevääksi olen lisäksi ajatellut ostaa Erisanin Puhdistusgeelin (kellään kokemusta?), kun iho ei kuitenkaan ihan niin paljon tarvitse kosteutta kuin talvella.

Kasvovesi: Tällä hetkellä minulla ei ole käytössä kasvovettä, kun en ole löytänyt sopivaa. Olen ajatellut ostaa apteekista Eucerin Face Facial Tonicin. Onko kellään kokemusta siitä, onko hyvä?

Kosteusvoide sekä vartalolle että kasvoille, käsivoide: Apobase Lotion, ks. ylempänä.

Jalkavoide: Nivea Creme, sininen peltipurkki, klassikko.

Kynsinauhavoide: Olen käyttänyt Lumenen Nutritive Cuticle Cream -kynsinauhavoidetta. Se on kyllä ruvennut tuntumaan aika pistävänhajuiselta. Myös Mavalan Mavapen kynsinauhakynä on hyvä, siitä tulevassa öljyssä on mieto ja luonnollinen tuoksu.

Huulivoide: Lumenen Dream Lips. Se on koostumukseltaan juoksevaa ja kevyttä, mutta kosteuttaa todella hyvin. Hyvin mieto tuoksu. Ei jätä huulia tahmeiksi tai keräänny huulivakoihin. Myös apteekista saatava Bepanthen voide kosteuttaa tosi nopeasti tosi karheat huulet.

Silmänympärysvoide: Olen yleensä käyttänyt Cliniquen silmänympärysvoiteita, esim. All About Eyes. Cliniquen tuotteet ovat myös hajusteettomia.

Kuorintavoide: Tällä hetkellä käytän Lidlin ihonhoitosarja Cienin kuorintageeliä. Se on miedosti hajustettu. Onko muuten millään apteekkisarjalla hajusteetonta ja väriaineetonta kuorinta-ainetta?

Kasvonaamio: Olen käyttänyt Lumenen, Nivean ja Lidlin Cien -sarjan kosteuttavia, mutta koostumukseltaan kevyitä kasvonaamioita. Varsin tyytyväinen olen ollut. Ne ovat myös olleet varsin maltillisesti hajustettuja. Olisiko taas kellään tietoa onko apteekkisarjoissa mitään hyviä hajuttomia ja värittömiä kevyitä, kosteuttavia naamioita.

Suihkugeeli: Eucerin pesuneste apteekista, hajuton ja väritön. Sillä voi periaatteessa pestä myös kasvot, jos ei ole kovin herkkä ja kuiva ja ongelmainen iho. Mutta ehkä kasvoille on kuitenkin parempi olla oma tuotteensa.

Vartalonkuorintaan käytän Body Shopin kuorintahanskoja (niihin ei siis ole imeytetty mitään aineita, ovat ihan pelkät hanskat).

Niinkuin tuossa ylempänä totesin, itse suosittelen ehdottomasti apteekin ihonhoitotuotteita. Ne ovat siis yleensä hajuttomia ja värittömiä ja muutenkin koostumukseltaan simppeleitä ja "puhtaita", nämä asiat ovat mielestäni hyväksi iholle ja myös jos haluaa ottaa varman päälle jo ennen ostoa ja varmistua siitä, etteivät tuotteet varmasti ärsytä ihoa, niin siihen myös nuo apteekin tuotteet ovat ratkaisu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      238
      6720
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4074
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3145
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2322
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1860
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1587
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1484
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1451
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe