Ufot tulevat, ne kolkuttelevat jo ikkunani takana...näin outoja valolmiöitä...en tiedä miten olisin...sähkörasioista tulee säteilyä...ne nappaa...auttakaa...
Onko samanlaisia rajatilan kokemuksia?
UFO-HYÖKKÄYS
5
301
Vastaukset
piiloon....
yks kerta ne tuli mua hakeen kuu uutinen taas uutisoi vaiks mitä...mut en lähtenyt niiden matkaan.....=:0)))tarjoo kahvit niille sit ne tyytyväisiä ovatten.....- Terve..taas
Vaikka mä olin ihan terve, ne epäili mua juoppohulluksi, kun lääkäri kirjoitti niitä lappusiaan, mä näin ne! sanoin siitä sillekkin, lääkärin ikkunasta näki kuinka pihan puussa oli talttahammaspaisepäitä! Se vaan vähän vilkas ja sano "niin on" ja jatko kirjottamistaan.
Kun se lopetti se katto mua ja kysy mitä ne talttahammaspaisepäät on? Pidin sitä ihan kahjona...ittehän se oli niitä siä puussa nähnyt...No liskodemoneja ne oikeesti on, niitä on pesiytynyt tän hoiturin tietokoneeseenkin, ne sillon tällön kurkkaa tosta näytön sivusta...hihi ..ne luulee ennten mää nää niitä!
- silminäkijä
morsianmeni uuden vuoden aaton attona vei koti-pihalta UFo vihkimättömaen vaimoni mennessään kauimaiselle planeetalle.
En ole vieläkaen toipunut pinaavasta ahtistuksesta juon suruuni väkevia juomia surun nujertami seksi.
Tuijotan ilmeetömin silmin kohti tähtitaivasta katse lasituneena toivoen nakevani lähes tyvän UFon laskeutumis-valon. - olen
itse avaruudessa matkailija joka ilta ennen nukkumaanmenoa! Pirskotan maapallolle stratosfääristä hunajan kalliita pisaroita!
- Voxi Multeri
En voi olla juoppohullu, kun en ole viinaksia juonut viiteen vuoteen! Että kyllä ne humanoideja on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372