"jenkkikahvat"

merja

Ei peppua. ei mahaa, ei reittä, vain ne keski-ikäistä kiusaavat "jenkkikahvat"! Millä eroon?

11

1246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missbiggy

Eihän sulla ole mitään hätää.. itseäni vaivaa jenkkakahvat :D

• merja

Samat kahvat kysymyksessä! Olemme niitä kaveripiirissä ruvenneet tuolla nimellä kutsumaan. Kahvat kuin kahvat, asiallisia neuvoja kiitos!

• Yessi

tekemällä vinoja vatsalihaksia, eli poikkitaisia. Se on tosi hyvä keino kiinteyttää jenkkakahvat pois! Tiedätkö kuinka niitä tehdään? :)

• ei ole noin
        Yessi kirjoitti:

tekemällä vinoja vatsalihaksia, eli poikkitaisia. Se on tosi hyvä keino kiinteyttää jenkkakahvat pois! Tiedätkö kuinka niitä tehdään? :)

EI vinoja eli poikittaisia vaan vinoja JA poikittaisia. Eri asia. Vatsalihakset koostuvat suorasta vatsalihaksesta, vinoista vatsalihaksista sekä poikittaisesta eli syvästä vatsalihaksesta.

Muistaakseni ainakin kutri.net -sivuilta löytyy poikittaisen vatsalihaksen treenistä...

• olla hööli
        ei ole noin kirjoitti:

EI vinoja eli poikittaisia vaan vinoja JA poikittaisia. Eri asia. Vatsalihakset koostuvat suorasta vatsalihaksesta, vinoista vatsalihaksista sekä poikittaisesta eli syvästä vatsalihaksesta.

Muistaakseni ainakin kutri.net -sivuilta löytyy poikittaisen vatsalihaksen treenistä...

http://www.kutri.net/poikittainenvatsalihas.html

• eiymmärräääääää

• tajusin heti
        eiymmärräääääää kirjoitti:

No jo oli ohjeet. Hengitteleppä nyt selkälihaksilla. ei noista ota selvää erkkikäääääää

Kyllä nuo minun kokemuksen mukaan on ohjeista sieltä selkeämmästä päästä... ja miulla ainakin ilmapallot paisui alaselässä =)

• eiymmärräääääää
        tajusin heti kirjoitti:

Kyllä nuo minun kokemuksen mukaan on ohjeista sieltä selkeämmästä päästä... ja miulla ainakin ilmapallot paisui alaselässä =)

. Mulla onki sellanen roikkuvatsa ja en osannu hengittää alaselällä ja mitään ilmapalleroita ei tuntunut. Selkä tuli kipeäski...

• merja
        eiymmärräääääää kirjoitti:

. Mulla onki sellanen roikkuvatsa ja en osannu hengittää alaselällä ja mitään ilmapalleroita ei tuntunut. Selkä tuli kipeäski...

Täytyypä kokeilla tehoa. Mitä luulette,tehoaisiko oikealla tyylillä suoritettu sauvakävely?

• Anonyymi

Jenkki-kahvat sulaa ja kohta puskee esiin kyykky-lauta vatza..

• Anonyymi
        UUSI

Ne on jenkkakahvat, ei jenkkikahvat.
        Onko nykynuorilla mitään hajua, mistä tuo sana jenkkakahvat on tullut ?
        Se on tullut siitä, kun jenkkaa tanssiessa mies pitää juuri sieltä kyljistä kiinni, kahvojen kohdalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4588
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3552
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3149
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      198
      1967
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      32
      1799
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1783
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      24
      1763
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1607
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18