"jenkkikahvat"

merja

Ei peppua. ei mahaa, ei reittä, vain ne keski-ikäistä kiusaavat "jenkkikahvat"! Millä eroon?

11

1344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missbiggy

Eihän sulla ole mitään hätää.. itseäni vaivaa jenkkakahvat :D

• merja

Samat kahvat kysymyksessä! Olemme niitä kaveripiirissä ruvenneet tuolla nimellä kutsumaan. Kahvat kuin kahvat, asiallisia neuvoja kiitos!

• Yessi

tekemällä vinoja vatsalihaksia, eli poikkitaisia. Se on tosi hyvä keino kiinteyttää jenkkakahvat pois! Tiedätkö kuinka niitä tehdään? :)

• ei ole noin
        Yessi kirjoitti:

tekemällä vinoja vatsalihaksia, eli poikkitaisia. Se on tosi hyvä keino kiinteyttää jenkkakahvat pois! Tiedätkö kuinka niitä tehdään? :)

EI vinoja eli poikittaisia vaan vinoja JA poikittaisia. Eri asia. Vatsalihakset koostuvat suorasta vatsalihaksesta, vinoista vatsalihaksista sekä poikittaisesta eli syvästä vatsalihaksesta.

Muistaakseni ainakin kutri.net -sivuilta löytyy poikittaisen vatsalihaksen treenistä...

• olla hööli
        ei ole noin kirjoitti:

EI vinoja eli poikittaisia vaan vinoja JA poikittaisia. Eri asia. Vatsalihakset koostuvat suorasta vatsalihaksesta, vinoista vatsalihaksista sekä poikittaisesta eli syvästä vatsalihaksesta.

Muistaakseni ainakin kutri.net -sivuilta löytyy poikittaisen vatsalihaksen treenistä...

http://www.kutri.net/poikittainenvatsalihas.html

• eiymmärräääääää

• tajusin heti
        eiymmärräääääää kirjoitti:

No jo oli ohjeet. Hengitteleppä nyt selkälihaksilla. ei noista ota selvää erkkikäääääää

Kyllä nuo minun kokemuksen mukaan on ohjeista sieltä selkeämmästä päästä... ja miulla ainakin ilmapallot paisui alaselässä =)

• eiymmärräääääää
        tajusin heti kirjoitti:

Kyllä nuo minun kokemuksen mukaan on ohjeista sieltä selkeämmästä päästä... ja miulla ainakin ilmapallot paisui alaselässä =)

. Mulla onki sellanen roikkuvatsa ja en osannu hengittää alaselällä ja mitään ilmapalleroita ei tuntunut. Selkä tuli kipeäski...

• merja
        eiymmärräääääää kirjoitti:

. Mulla onki sellanen roikkuvatsa ja en osannu hengittää alaselällä ja mitään ilmapalleroita ei tuntunut. Selkä tuli kipeäski...

Täytyypä kokeilla tehoa. Mitä luulette,tehoaisiko oikealla tyylillä suoritettu sauvakävely?

• Anonyymi

Jenkki-kahvat sulaa ja kohta puskee esiin kyykky-lauta vatza..

• Anonyymi

Ne on jenkkakahvat, ei jenkkikahvat.
        Onko nykynuorilla mitään hajua, mistä tuo sana jenkkakahvat on tullut ?
        Se on tullut siitä, kun jenkkaa tanssiessa mies pitää juuri sieltä kyljistä kiinni, kahvojen kohdalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2513
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1758
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1593
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      866
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      854
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe