Ei peppua. ei mahaa, ei reittä, vain ne keski-ikäistä kiusaavat "jenkkikahvat"! Millä eroon?
"jenkkikahvat"
11
1246
Vastaukset
- missbiggy
Eihän sulla ole mitään hätää.. itseäni vaivaa jenkkakahvat :D
- merja
Samat kahvat kysymyksessä! Olemme niitä kaveripiirissä ruvenneet tuolla nimellä kutsumaan. Kahvat kuin kahvat, asiallisia neuvoja kiitos!
- Yessi
tekemällä vinoja vatsalihaksia, eli poikkitaisia. Se on tosi hyvä keino kiinteyttää jenkkakahvat pois! Tiedätkö kuinka niitä tehdään? :)
- ei ole noin
Yessi kirjoitti:
tekemällä vinoja vatsalihaksia, eli poikkitaisia. Se on tosi hyvä keino kiinteyttää jenkkakahvat pois! Tiedätkö kuinka niitä tehdään? :)
EI vinoja eli poikittaisia vaan vinoja JA poikittaisia. Eri asia. Vatsalihakset koostuvat suorasta vatsalihaksesta, vinoista vatsalihaksista sekä poikittaisesta eli syvästä vatsalihaksesta.
Muistaakseni ainakin kutri.net -sivuilta löytyy poikittaisen vatsalihaksen treenistä... - olla hööli
ei ole noin kirjoitti:
EI vinoja eli poikittaisia vaan vinoja JA poikittaisia. Eri asia. Vatsalihakset koostuvat suorasta vatsalihaksesta, vinoista vatsalihaksista sekä poikittaisesta eli syvästä vatsalihaksesta.
Muistaakseni ainakin kutri.net -sivuilta löytyy poikittaisen vatsalihaksen treenistä... - eiymmärräääääää
olla hööli kirjoitti:
No jo oli ohjeet. Hengitteleppä nyt selkälihaksilla. ei noista ota selvää erkkikäääääää
- tajusin heti
eiymmärräääääää kirjoitti:
No jo oli ohjeet. Hengitteleppä nyt selkälihaksilla. ei noista ota selvää erkkikäääääää
Kyllä nuo minun kokemuksen mukaan on ohjeista sieltä selkeämmästä päästä... ja miulla ainakin ilmapallot paisui alaselässä =)
- eiymmärräääääää
tajusin heti kirjoitti:
Kyllä nuo minun kokemuksen mukaan on ohjeista sieltä selkeämmästä päästä... ja miulla ainakin ilmapallot paisui alaselässä =)
. Mulla onki sellanen roikkuvatsa ja en osannu hengittää alaselällä ja mitään ilmapalleroita ei tuntunut. Selkä tuli kipeäski...
- merja
eiymmärräääääää kirjoitti:
. Mulla onki sellanen roikkuvatsa ja en osannu hengittää alaselällä ja mitään ilmapalleroita ei tuntunut. Selkä tuli kipeäski...
Täytyypä kokeilla tehoa. Mitä luulette,tehoaisiko oikealla tyylillä suoritettu sauvakävely?
- Anonyymi
Jenkki-kahvat sulaa ja kohta puskee esiin kyykky-lauta vatza..
- AnonyymiUUSI
Ne on jenkkakahvat, ei jenkkikahvat.
Onko nykynuorilla mitään hajua, mistä tuo sana jenkkakahvat on tullut ?
Se on tullut siitä, kun jenkkaa tanssiessa mies pitää juuri sieltä kyljistä kiinni, kahvojen kohdalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854588- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571694
- 191607
- 181601