Asialliset työvaatteet?

pätkä

Sain uuden työpaikan, jossa pukeutumisen tulisi olla siistiä. Muut näyttävät pukeutuvan jakkupukuihin, eli suoriin housuihin ja pikkutakkiin. Ongelmani on kuitenkin, että olen melko pienikokoinen, vain 154 cm pitkä ja todella hoikka. Jos laitan päälle mustat suorat housut, näytän vielä laihemmalta. Liituraitahousuja en voi edes harkita, koska pystyraidat saavat jalkani näyttämään ihan tikuilta. Osaisikohan joku neuvoa, miten tällainen tikku voisi pukeutua siististi. Ikää on 25-vuotta, joten pukeutumisen tulisi kuitenkin olla suht. nuorekasta.

Ovatko slipoverit auttamattomasti out?

5

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eppulainen

      näkemättä,mutta ainakin skottiruudullinen hame ei kavenna liikaa,siisti neuletakki ,paitapusero..

      • ellinoora

        Mistähän tuollaisen skottiruudullisen hameen saisi näistä Helsingin kaupoista? Onko kukaan nähnyt vai pitääkö lähteä kiertelemään? Alkoi nimittäin moinen hivenen kiinnostaa, tulee lapsuusmuistot mieleen :)


    • ...jos

      ...laittaisit päälle jonkun muun väriset suorat housut kuin mustat, esimerkiksi vaaleat jotka eivät hoikenna yhtä paljon. Ja jakuthan yleensä antavat yläkropallekin ryhtiä ja enemmän kokoa tai sitten joku siisti neule. Yleensähän ihmiset murehtivat siitä miten näyttää laihemmalta - harvemmin toisin päin. Mutta itsekin olen huomannut että pienuutta on vaikea kätkeä :) Vaikka miten bodaisi ja pukeutuisi niin aina saa kuulla miten pieni on! Onhan se näin aikuisiällä aika rasittavaa.

      nimim. sinua 2 cm lyhyempi

    • atleetti

      Oikeaa väriä vain etsimään. Asiallisia vaihtoehtoja on muitakin kuin musta tai liituraita. Jos itseäsi yhtään lohduttaa itse en voi jakkutakkia edes pitää. Itse olen pieni ja hoikka, mutta luustoni on hartioiden osalta melko atleettisessa muodossa. Jakkutakeissa tuo vain korostuu kun hartioiden takia on otettava numeroa isompi koko kuin muu kroppa vaatisi....ja ne kirotut olkatoppauksetkin vielä...

      • Juoksija

        Olen myös pieni ja hoikkis. Mulla on harmaa jakkupuku. Se ei laihista kuten musta, mutta on todella siis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe