Exit Pollit.

Emeritus

Tulin juuri äänestämästä, Vanhaselle meni ääni.

14

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olishan se noloa jäädä jossain päin Suomea kokonaan äänittä. Sääliääniäkin tarvitaan, joten teit siinä jalon työn. Toivotaan nyt, että muutkin marginaaliehdokkaat saavat jonkusen äänen, etteivät ihan kaikki mene Tarjalle ja toiseksi parhaalle eli Saulille.

• meiltä

tuli viideltä naisäänestjältä ääniä Vanhaselle. Kävimme ruokatauolla täyttämässä kansalaisvelvollisuuden!

• Matti+Merja
        meiltä kirjoitti:

tuli viideltä naisäänestjältä ääniä Vanhaselle. Kävimme ruokatauolla täyttämässä kansalaisvelvollisuuden!

Avioliitto meni, onneksi tuli edes vaaliliitto vaalien ajaksi. Vaalien jälkeen ukko saa kenkää lopullisesti.

• Öhkykepu

Vai peräti Tatulle? Paljonko Matilla oli kannatusta puheenjohtaksi, silloin Annelin aikoihin? Kepulaisten keskuudessa?

• missään

tapauksessa kokomuslaiselle pikku Saulille ääni tule!

• ääni Matille

Kun itse menin aamulla varttia vaille Postin eteen, siellä oli jo pitkä jono. Mattia kuuluivat kaikki kehuvan. Oli hienoa olla keskustalainen siinä joukossa.

• olet Merijärven poikia.

• postin ovella

Emmää ainaskaa viittinny mennä ruokatunnilla siihen jonoon, kun näin siinä niitä demareita jonossa postin ulkopuolella. Tyhmät luulevat, että pitää jonottaa kuten Neuvostoliitossa lihaa.

KESKELLÄ PÄIVÄÄ! Halosen sakki on paskasakkia ja toisten työllä elätettäviä

• ei olla
        Mielipidepankki kirjoitti:

olet Merijärven poikia.

merijärvellä koskaan käytykään, kyllä sinulla näyttää ottavan nuppiin! Koeta kestää, maasta se pienikin ponnistaa?

• JormaKKorhonen

...vielä äänestää, kun on niin vaikea päättää ehdokastaan. Jospa joku noista kandidaateista sattuisi tämän huomaamaan ja auttaisi minua tekemään ratkaisuni. Esim. matka maapallon ympäri voisi olla suureksi avuksi. Kyllä kai minun ääneni aina sellaisen arvoinen on.

No, jos avuntarjousta ei tule, niin äänestänpä sitten äänestyspäivänä, kun olen lupautunut Helsigin Sydäntoipilaiden edustajana olemaan toimitsijana yhdessä äänestyspisteessä, jossa yhdistyksellemme kerätään vapaaehtoisia lahjoituksia ihan selvässä rahassa - ei siis maailmanympäimatkoina. Kyllä kai siihen mennessä olen päässyt ilman apuakin ratkaisuun ehdokkaastani, josta tietenkin tulee sitten presidentti.

• poppamies

• JormaKKorhonen

• MATILLE

ANNETTU, MATTI MENEE TOISELLE KIERROKSELLE.

• Emeritus

8 ääntä Matille, muille ei yhtään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      550
      1797
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      676
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      628
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe