Tulin juuri äänestämästä, Vanhaselle meni ääni.
Exit Pollit.
14
566
Vastaukset
Olishan se noloa jäädä jossain päin Suomea kokonaan äänittä. Sääliääniäkin tarvitaan, joten teit siinä jalon työn. Toivotaan nyt, että muutkin marginaaliehdokkaat saavat jonkusen äänen, etteivät ihan kaikki mene Tarjalle ja toiseksi parhaalle eli Saulille.
- meiltä
tuli viideltä naisäänestjältä ääniä Vanhaselle. Kävimme ruokatauolla täyttämässä kansalaisvelvollisuuden!
- Matti+Merja
meiltä kirjoitti:
tuli viideltä naisäänestjältä ääniä Vanhaselle. Kävimme ruokatauolla täyttämässä kansalaisvelvollisuuden!
Avioliitto meni, onneksi tuli edes vaaliliitto vaalien ajaksi. Vaalien jälkeen ukko saa kenkää lopullisesti.
- Öhkykepu
Vai peräti Tatulle? Paljonko Matilla oli kannatusta puheenjohtaksi, silloin Annelin aikoihin? Kepulaisten keskuudessa?
- missään
tapauksessa kokomuslaiselle pikku Saulille ääni tule!
- ääni Matille
Kun itse menin aamulla varttia vaille Postin eteen, siellä oli jo pitkä jono. Mattia kuuluivat kaikki kehuvan. Oli hienoa olla keskustalainen siinä joukossa.
- postin ovella
Emmää ainaskaa viittinny mennä ruokatunnilla siihen jonoon, kun näin siinä niitä demareita jonossa postin ulkopuolella. Tyhmät luulevat, että pitää jonottaa kuten Neuvostoliitossa lihaa.
KESKELLÄ PÄIVÄÄ! Halosen sakki on paskasakkia ja toisten työllä elätettäviä - ei olla
Mielipidepankki kirjoitti:
olet Merijärven poikia.
merijärvellä koskaan käytykään, kyllä sinulla näyttää ottavan nuppiin! Koeta kestää, maasta se pienikin ponnistaa?
- JormaKKorhonen
...vielä äänestää, kun on niin vaikea päättää ehdokastaan. Jospa joku noista kandidaateista sattuisi tämän huomaamaan ja auttaisi minua tekemään ratkaisuni. Esim. matka maapallon ympäri voisi olla suureksi avuksi. Kyllä kai minun ääneni aina sellaisen arvoinen on.
No, jos avuntarjousta ei tule, niin äänestänpä sitten äänestyspäivänä, kun olen lupautunut Helsigin Sydäntoipilaiden edustajana olemaan toimitsijana yhdessä äänestyspisteessä, jossa yhdistyksellemme kerätään vapaaehtoisia lahjoituksia ihan selvässä rahassa - ei siis maailmanympäimatkoina. Kyllä kai siihen mennessä olen päässyt ilman apuakin ratkaisuun ehdokkaastani, josta tietenkin tulee sitten presidentti.- JormaKKorhonen
poppamies kirjoitti:
Tässäpä linkki, josta saattaisi löytyä apua Sinulle:
http://discover-your-mind.co.uk/faqs/r4-inferiority and soc-approval.htm
Tietenkään enkku ei tuota vaikeuksia noin oppineelle. Jos toinen kotimainen sujuu vielä paremmin, inferioritet-hakusanalla löytänet pätevää aineistoa sillä. Tuo suomenkielinen käsitteen vastine antaa omituisia lähteitä:
http://www.damicon.fi/fri/db/0073.html
- MATILLE
ANNETTU, MATTI MENEE TOISELLE KIERROKSELLE.
- Emeritus
8 ääntä Matille, muille ei yhtään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5501797Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 63676
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74628- 65543