Ostan 1. tuotantokauden

J.Bauer

Oliskos jollain ekaa tuotantokautta myynnissä???

10

1589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linkki mt3:n sivuille
      • murmur

Olen jo pitkään ajatellut ostaa noita tuotantokausia DVD:llä, mutta syy miksi en ole ostanut on hinta.
        Olen odottanut että nuo vanhemmat tuotantokaudet kuten ykkös ja kakkos tuotantokausien hinta halpenisi jolloin ostaisin ainenkin ne mutta ei ne vaan näytä halpenevan.
        59 euroa on älytön hinta!
        Jos tahtoisin ostaa kaikki kolme tuotantokautta, niin se maksaisi yhteensä 177 euroa... huh huh.
        Tiedän kyllä että tähän astiset tuotantokaudet saa ostettua kaikki samassa paketissa joka on hieman halvempi kuin jos ne ostaisi erikseen, mutta senkin hinta taisi olla jossain 140 euroa.
        Kaiken kukkuraksi taisi olla vielä Ruotsalaiset kotelon kannet, jeah!

• kallista kuraa
        murmur kirjoitti:

Olen jo pitkään ajatellut ostaa noita tuotantokausia DVD:llä, mutta syy miksi en ole ostanut on hinta.
        Olen odottanut että nuo vanhemmat tuotantokaudet kuten ykkös ja kakkos tuotantokausien hinta halpenisi jolloin ostaisin ainenkin ne mutta ei ne vaan näytä halpenevan.
        Jos tahtoisin ostaa kaikki kolme tuotantokautta, niin se maksaisi yhteensä 177 euroa... huh huh.
        Tiedän kyllä että tähän astiset tuotantokaudet saa ostettua kaikki samassa paketissa joka on hieman halvempi kuin jos ne ostaisi erikseen, mutta senkin hinta taisi olla jossain 140 euroa.

Kannattaa kattella jostain netin "syövereistä". On senttikin liikaa 24:n kurasta.

• murmur kirjoitti:

www.homeenter.com

2 ekaa kautta 33 euroo kappale.. mut vaatii rekisteröitymisen..

• Mr. Wagner

http://www.discshop.fi/ tuolta lähtee 49,95 e halvempi kuin maikkarin oma MTV3store ja on suomenkieliset kannet.

Oikeesti tuolta MTV3storesta ei kannata ostaa mitään, sikakallis paikka.

• C.T.U.
      • C.T.U.

ja varmasti halvempi kuin MTV store

• mtht

Sieltä lähteepi reilulla 30€:lla.

• tulikettu__

Jep, 32,95 CDON.COMissa http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905&nav=6665&nav_genre=6665

Toi on muutenkin hyväpaikka ostaa leffat, pelit ja musiikki. Itse ostan aina CDON.COMista, ei ne ruotsalaiset tekstit siellä takakannessa paljoo haittaa.

Itse tein hyvän hankinnan kun ostin kummisetä trilogian CDON.COMista 32,95e freerecordshop:issa olisi maksanut 80 euroa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      108
      2619
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2052
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      207
      1583
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1575
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe