Haussa hyvä kampaamo

M.E

Hei!Tahtoisin tietää hyviä kampaamoja helsinki-espoo alueella.Olen käynyt monesti eri kampaamoissa jotka ovat olleet vain kalliita ja olen maksanut ihan turhaan(esim.sokos ja stockman).Minulla on paksut ja epätyypilliset hiukset suomalaiselle ja tuntuu ettei kampaamoissa osata käsitella näin hankaloita hiuksia .siispä voisko joku mukava henkilö autta?

8

1793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nini

samaa haluisin minäkin tietää.
      tuntuu että nää kampaamotytöt vaan juttelee keskenään ja viis asiakkaan toiveista.rahat kyllä kelpaa mutta palvelua ja täydellisiä leikkauksia/värejä ei saa sillä rahalla.
      olen pettynyt melkein kaikkiin missä olen käynyt.

• stina989

näihin kampaamoihin HELSINGISSÄ ei kannata mennä:
      a) kaisaniemen metroasemalla oleva
      b) unioninkadulla oleva,lähellä hakaniemen siltaa
      c) salon k&k,surkeita värjäyksiä ja leikkaukset myös
      tämä oli vain minun mielipiteeni ja olen saanut näissä paikoissa äärettömän huonoa palvelua ja hiukset on olleet paljon paremmat sinne mennessä kun sieltä lähtiessä :(

• Närkästynyt

Herttoniemessä,Kauppakeskus Megahertsissä sijaitsevaan kampaamo HIUSNEITOON ei myöskään kannata mennä!
        Minulla on vaaleat hiukset ja kävin siellä värjäyksessä ja leikkauksessa, hiuksistani piti tulla kullanvaaleat ja lopputulos oli vihertävän harmaa.
        Kampaamo ei suostunut edes palauttamaan rahoja! Kaiken lisäksi tähän kaikkeen kului aikaa kolme tuntia!!
        En suosittele kenellekkään, todella huonoa ja ammattitaidotonta palvelua!

• Riitta-Marja

No kyllähän se on vaikeaa löytää hyvää kampaajaa , kun alalla näyttää olevan paljon " olen vain töissä täällä" ihmisiä, vailla riittävän pitkää kokemusta ja kunnianhimoa työn jälkeä kohtaan. Itse asun jupperissa ja löysin sattumalta uuden paikan viime vuonna hiusmelodi ja siellä Heli. Hyvää jälkeä mielyttävän kodikkaassa ympäristössä.

• Anonyymi

Paksut ja epätyypilliset hiukset suomalaiselle - paksu hius vie enemmän aikaa - maksaa siis myös enemmän.
      Olethan aikaa varatessasi myös ilmoittanut, että sinulla on paksut hiukset? Tämä tieto kannattaa olla myös kampaajalla selvillä, jotta sinulle on varattu riittävä määrä aikaa, jotta ei tarvitse tehdä juosten ja jo tekijän valinnan kannalta hyvä lisä.
      Kannattaa selailla liikkeiden sosiaalisen median sivuja, joista saa jo hyvän käsityksen, että minkälaista jälkeä kyseinen liike tekee.

• Anonyymi

Varmaan pitää sanoa onko paksu lompsa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan pitää sanoa onko paksu lompsa?

MUTTA SAAKO KORVAUKSET ,JOS KAIKKI MENEE PIELEEN HIUKSET PUTOAA VAIKKA?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MUTTA SAAKO KORVAUKSET ,JOS KAIKKI MENEE PIELEEN HIUKSET PUTOAA VAIKKA?

No ei tietenkään sehän on asiakkaan ongelma,mehän teemme mitä pyydetään ei muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe