näiden jenkkien väkivaltaisten paskasarjojen näyttäminen. Helvetti en jaksa enää sekuntiakaan sitä läpeensä kieroa maailmankuvaa, väkivallalla ja psykopatialla mässäilyä käärittynä jouhevasti etenevään ja supertuotettuun pakettiin. Pelkästään mainostrailerien katselusta saan oireita.
Sitten jotkut seepparit ostaa niitä vielä videoilla.
MILLOIN LOPPUU
12
885
Vastaukset
- kattminen kuule
Ihan vaikka heti. Itte kattelin se edellisen 24:n kauden ja jo siinä alku puolella alko kyr*imään, mutta katoin loppuun. Tätä nyt alkanutta kautta EN tule katsomaan kuin (**llupakolla).
Shield ja Wired on ihan toista luokkaa. Sopranosia odotellessa katsellaan -ihan jotain muuta-. Eikä viittaa kanavaan... - vielä lopu
Tarviiko katsoa?
Mutta hyviä uutisia! 24:sen 5-kausi alkaa juuri USA:ssa... - maku1980
Ei sinun/teidän ole pakko kahtoa koko kanavaa jos et kerta tykkää ko. sarjasta Minusta ja varmana monesta muustakin se on katsomisen arvoinen sarja..../ Tuotanto...
Kaikilla on omat mielipiteensä.. - Tuomo
24 on ihan syvältä. Niin tyhmää kun yksi ihminen pelastaa koko amerikan joiltakin arabiterroristeilta. Erehdyin katsomaan pätkän viime jaksosta. Siinä joku miljonääriukkeli karjui rauhaa rakastavalle pojalleen että amerikka taistelee ikuisesti rauhan ja vapauden puolesta!!!!
LOL! Missä ja milloin amerikkalaiset taistelee muun kuin oman etunsa puolesta? Haluisin kyllä nähä!- Urkki
Noi sarjat on pahimmanlaatuista aivopesua. Siellä on uskonnollis-poliittisia taustavoimia, vähänkään omilla aivoilla ajatteleva näkee sen homman taakse. Sitten töllötetään ja kyllähän se homma alkaa vaikuttaa: arvomaailma, jne.
Suomessahan ollaan vasta pikku hiljaa oppimassa näitä viihdeasioita ja onneksi viime aikoina onkin alkanut pullahdella ihan ok finskisarjojakin. Ja brittisarjat on ihan ok. Niitä lisää ja helevettiin noi 24:t, Aliakset ja mitäniitänyton...
- amerikansuomalainen
Jos seuraavissa pressanvaaleissa saadaan demokraatti presidentiksi, loppuu 24:n tuottaminen.
- ............
Kyllä sarja on selvästi propagandan puolella, mutta ei siitä tarvitse välittää. Hyvä sarjahan tuo on muuten.
- Jade
Joulun aika meni ykkösosan katselussa ja nyt on menossa kakkoskausi. Subilta tietty sitten neloskauden kaks jaksoo putkeen. Olen aivan mieletön Kiefer Sutherland fani. Olemme mieheni kanssa täysin koukussa ko. sarjaan. Ei sitä kyllä kelleen viitsi mainostaa =)))
- Liberaali
Eihän sinun tarvitse katsoa sitä sarjaa! Voit vaikka katsoa Neuvostoliittolaisia propagandavideoita, joissa ajetaan leikkuupuimurilla auringonlaskuun ikuisella viljapellolla :). Ei kaikkia sarjoja tarvitse nyt niin tosissaan ottaa.
- jenkeissä asunut
...sitten sitä sarjaa katsot? Nimimerkistäsi päätelleen luulisi, että sinua kiinnostaisi enemmän joku HBO-kama.
- Liberaali
jenkeissä asunut kirjoitti:
...sitten sitä sarjaa katsot? Nimimerkistäsi päätelleen luulisi, että sinua kiinnostaisi enemmän joku HBO-kama.
Katson, koska se mielestäni ihan hyvää viihdettä. Voi kytkeä aivot pois päältä, kun katsoo 24:sta. En pidä sitä niin vakavana viihteenä.
En minä nyt ihan jenkkilän mallia tänne toisi, mutta osia siitä. Julkista sektoria pitäisi hieman järkeistää, saada tanskanmallilla elämäntapalusmut töihin, tasavero tai ainakin järkeistää tätä toimeentulevien kyykytystä... Koulutuksen pitää olla ilmaista.
- Anti-Imperialisti
Olen samaa mieltä! Amerikkalaiset roskasarjat, jotka vääristävät maailmankuvaa, pois televisiosta heti!
Jenkki, go home!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091