Loppiaisen louskutukset

Ja taas saapuvi tuo pakollinen juhlapäivä, loppiainen. Olen kuullut kerrottavan tarinoita jopa siit, että se tulisi tasapuolisesti Hämeeseenkin vaikkei sinne edes aurinkokaan suostu paistamaan.

Rivejähän tässä menee taas kun kirjoittelee jotta toisetkin saisivat hymyä elämäänsä. Viimeksi näin yhtä paljon rivejä Orimattilan karjanäyttelyssä vuonna 1868...oli meinaan karjaa rivissä ja niitä tykitettiin sitten oikein kunnolla ja pistettiin lihoiksi.

Itse toimin vuonna 1789 diktaattorina ja koulutin myös vähäosaisia lukemaan ja kirjoittamaan. Eipä ilman minua osattaisi Lahdenkaan suunnalla vieläkään lukea ja kirjoittaa. Tosin eräät eivät osaa vieläkään(lue Olavi-Osccar)

Vuoden 1868 karjamarkkinoilta sai moni inisevä hämäläinen suurper(s)e ruokaa talveksi eikä muuten tarvinnut pureskella kynsiään -67 asteen pakkasessa vankileirillä Siperiassakaan.

Sinnehän oli Olavin sedän serkun ukki joutunut maanpetturuudesta. Hämymasa kieltäytyi syömästä linssisoppaa uuninpankolla, vaikka se luettiin niinä aikoina Hämeessä pakolliseksi toiminnaksi kuten muuntajaan lorautuskin.

Historian havinaa teille kertoili oma päällikkönne, savonmies. Kaikki jutut ovat lainattu kotikirjastostani, joka on 15 huoneessa hyllyjen pituus yhteensä 158 metriä ja kirjoja 14.785kpl

Lähden nyt koeajalle universumin päällikön tehtäviin. Koeaika hmmm...kuulostaa kohtalokkaalta.

22

1476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka kaipaa

      tälläisiä kirjotuksia työpäiviinsä. Se joka näitä juttuja kaipasi taannoin, niin tietääkö palkanmaksajasi eli työnantajasi mihin työaikasi käytät? HUHHUH.

      • oma firma

        oma tupa oma lupa jne. eli kirjota Savo kirjota.......


      • bored

        Jos joskus noissa jutuissa olisi edes mitään asiallista kerrottavaa.


      • osccar

        SavoRULESin kirjoitukset ovat "vähän outoja" kautta linjan, mutta ehkä ne miellyttävät tiettyä vähemmistöä. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miksi tällä vähemmistölle julkaistaan kirjoituksia juuri Savonlinna-palstalla.

        En mainitse vähemmistöä, mutta lukijat varmasti arvaavat sen.


      • Nimetön
        osccar kirjoitti:

        SavoRULESin kirjoitukset ovat "vähän outoja" kautta linjan, mutta ehkä ne miellyttävät tiettyä vähemmistöä. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miksi tällä vähemmistölle julkaistaan kirjoituksia juuri Savonlinna-palstalla.

        En mainitse vähemmistöä, mutta lukijat varmasti arvaavat sen.

        pikku-Osccar pikku heppi tutisten taas siellä olevinaan p*rkeleen tärkeetä. eikö nappi löytäny siun otsalohkoa jo? aww goddamned.


      • osccar
        Nimetön kirjoitti:

        pikku-Osccar pikku heppi tutisten taas siellä olevinaan p*rkeleen tärkeetä. eikö nappi löytäny siun otsalohkoa jo? aww goddamned.

        Jos joku on viestistäsi kiinnostunut, niin se on juuri tuo mainitsemani vähemmistö.


      • vähempää
        osccar kirjoitti:

        Jos joku on viestistäsi kiinnostunut, niin se on juuri tuo mainitsemani vähemmistö.

        kiinnostaa savorulesin tekstit.


      • Minä saan rahani sijoituksistani, optioista ja tililtäni joka pullottaa €uroja.

        Sinä taasen saanet pienet €uroroposi edelleen sossunluukulta. Joten HUHHUH ja vaikene.


      • osccar kirjoitti:

        SavoRULESin kirjoitukset ovat "vähän outoja" kautta linjan, mutta ehkä ne miellyttävät tiettyä vähemmistöä. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miksi tällä vähemmistölle julkaistaan kirjoituksia juuri Savonlinna-palstalla.

        En mainitse vähemmistöä, mutta lukijat varmasti arvaavat sen.

        Sama kuin sinulla eli liito-oravien vihaajat ry. ????

        Täytyy ihan kehaista Osccaria kun mies osasi kirjoittaa noin monta lausetta ilman sanaa "seurahuone"

        Ehkäpä opinnot isänsä jälkiä seuraamaan nuohoojaksi ovat saanet miehen kohtuuhyvälle tuulelle.


      • vähempää kirjoitti:

        kiinnostaa savorulesin tekstit.

        Kumma se on vaan sitten, että kirjoittelet viestejäsi minun avaamaani ketjuun.

        Ketju olisi muuten mitä mainioin, ellei tuo Hämeen paukapää olisi tullut taas sontimaan siihen.


    • Yritin miekin

      Voi jukra, mitä merkillistä puppua. Jos kirjoituksessa olikin joku pointti, ei tullut perille. Kenelle tuo olikin tarkoitettu, melekosta salatiedettä. Noh, rivejä sit osasit tehdä. Niin tai näin - hyvää joulunajan loppua joka tapauksessa.

    • mitä kaikkee

      kaikilla palstoilla porukka voi kirjottaa tai lukee?
      Kohta taitaa tulla kostoks jotain lampaisiin
      liittyvää paskaa, mut eihän oskarit sellasta
      kirjota ikänä mihinkään....................

    • Ville

      Niinpä niin...

      • *LOL*

        Villeä taas sapettaa kun hänen humoristinen ja kekseliäs kirjoitustaitonsa on tätä SavoRULESia(Ihana mies) miljoona kertaa huonompi.

        Väsynyt pikkunörtti Hohhoijaa-Ville ei pärjää missään, verrattuna savolaiseen.


      • Ville
        *LOL* kirjoitti:

        Villeä taas sapettaa kun hänen humoristinen ja kekseliäs kirjoitustaitonsa on tätä SavoRULESia(Ihana mies) miljoona kertaa huonompi.

        Väsynyt pikkunörtti Hohhoijaa-Ville ei pärjää missään, verrattuna savolaiseen.

        Ei todellakaan käy kateeksi. Pikemminkin sääliksi.

        Minä en kuuna kullanvalkeana viitsisi nolata itseäni julkisella palstalla tuollaisella örvellyksellä kuin mitä tämän ketjun avaus on.


    • *LOL*

      ..ihanan huumorintajuinen ja syötävä nallukka, tule luokseni ja halaa minua ja suukkokaan ei mieltäni pahoittaisi =0)

      Oletpa taas keksinyt tarinan, me täällä työpaikalla taas nauroimme silmät kyynelissä. Kiitos savon URHO!

      • kyynelissä

        mutta säälistä ...


      • kyllä se kasvaa
        kyynelissä kirjoitti:

        mutta säälistä ...

        yhtä isoksi kuin muillakin pojilla. Ei tuollasesta
        tarvii sentään itkemään alkaa.
        Pois kyyneleet ja ilo pintaan. Puolikas
        keppana kitusiin riittää tuossa iässä.


      • savonlinnalaiset
        kyllä se kasvaa kirjoitti:

        yhtä isoksi kuin muillakin pojilla. Ei tuollasesta
        tarvii sentään itkemään alkaa.
        Pois kyyneleet ja ilo pintaan. Puolikas
        keppana kitusiin riittää tuossa iässä.

        yhtä nuts kuin ylläkirjoittanut vai onko kyseessä valitettava poikkeus savorulesin ja *LOL*:n ohella?


      • savonkuopus
        savonlinnalaiset kirjoitti:

        yhtä nuts kuin ylläkirjoittanut vai onko kyseessä valitettava poikkeus savorulesin ja *LOL*:n ohella?

        nämä palstat olisivat liian ankeita ja totisia, jos ei tuollaisia savorules tyyppejä ei olisi keventämässä tilannetta. Eipä tuosta nyt mulle ainakaan haittaa ole ollut tähän asti.


    • johtaja-

      jatkoja

    • Flashing Blade

      Hahahah!! Nautittavaa!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe