Itsekin olen yrittänyt eri kanavien kautta löytää naisen itselleni, mutta ei ole onnistunut täällä netissäkään. Omaan ilmoitukseeni ei tule vastauksia ja kun vastailen naisten ilmoituksiin, ei niistäkään yleensä kuulu mitään..
Olen tässä vuosien varrella päässyt muutaman kerran treffeille asti, mutta siihen se sitten jääkin. Olen saanut viimeksi noin 8 vuotta sitten ja ehkä se jo näkyykin minusta päällä päin. Varsinaisesti seurustellut en ole koskaan ja mietinkin usein, huomaako sen minusta päälle päin, ettei minusta ehkä olisi siihen.
Järkevintä voisi olla suorittaa samanlainen operaatio kuin kollikissoille, niin ei olisi nuo seksuaaliset halut vaivaamassa ja voisi keskittyä muihin asioihin kuten lueskeluun, telkkarin katseluun ja kissan kanssa leikkimiseen.
Ei onnistu, ei..
18
2079
Vastaukset
- Pettynyt nainen
Laitoin suomi24:n treffipalvelussa viestin kiinnostavalle miehelle - ei vastausta.
No, en lannistunut kun aattelin josko hän ei ole päässyt lukemaan sitä kun sivusto niin usein tökkii joten kirjoitin meilin.
Ei vastausta. Ei siitäkään huolimatta, että viestini lopussa pyysin, että "laitathan myös kielteisen kommentin?"
Treffisivustosta näin miehen olleen viimeksi aktiivisena eilen, joten kyllä hän on meilinsä lukenut.
Taisi saada niin paljon postia että aika menee nyt meitä akkoja valkatessa? - Harri......74
Itselläni on nytkin neljässä eri paikassa ilmoitus ja deitti netissäkin on kolme erilaista. On kuvalla on ilman. olen vastaillut naisten ilmoituksiin. Viimeisen vuoden aikana pääsin yhden kerran treffeille ja halusi vain seksiä.
Joten olen kääntänyt katseeni viron suuntaan koska siellä naiset ainakin kauniita ja ymmärtäväisiä. No suhteesta en tiedä mutta katsotaan siten sen tietää.
http://date.delfi.ee/
Tossa eestin deitti palvelun osoite. Mulle on tullut vastauksia ilmoitukseeni reilusti enemmän kuin suomessa tulisi.- Sinkkumies40
Olen vuosien varrella yrittänyt myös tuolta Virosta, mutta rahani olen lähinnä sinne menettänyt, enkä ole saanut kuin korkeintaan lämmintä kättä. Voihan sieltä joku jotain löytääkin, mutta varovainen kannattaa olla..
- Deittiguru
Sinkkumies40 kirjoitti:
Olen vuosien varrella yrittänyt myös tuolta Virosta, mutta rahani olen lähinnä sinne menettänyt, enkä ole saanut kuin korkeintaan lämmintä kättä. Voihan sieltä joku jotain löytääkin, mutta varovainen kannattaa olla..
Ulkomaalaisten, varsinkin aasialaisten naisten ilmoituksiin vastaamisessa kannattaa olla tarkkana. Yleinen käytäntö lienee se että ihmiskauppaan erikoistuneet jengit laittavat deittipalstoille nättien tyttöjen kuvia, ja yrittävät saada koukutettua ilmoitukseen vastanneita miehiä maksamaan tytölle "matkarahat".
Kun tämä onnistuu, niin jengi laittaa varastostaan yhden tytön (jolla ei tietenkään ole mitään tekemistä ilmoituksessa olevan kuvan kanssa) laivan ruumaan ja laittaa matkaan. Siinä on hyvä sauma menettää rahansa ja joutua lisäksi mielenkiintoisiin keskusteluihin virkavallan kanssa.
Oikea seurustelu puuttuu minultakin. Ja ikää tietysti on jo sen verran, että voisi jo vaikka huolestua :)
No, ei varmaankaan sen saannista pelkästään riipu, vähemmän aikaa minulla tosin on edellisestä kerrasta mutta liian kauan alkaa kuitenkin kohta olla. Loppujen lopuksi nopeastihan ne paineet uudelleen tulevat :). Poikkeuksia tietysti löytyy mutta normaalia on, että seuraa hakevat ovat jossain määrin puutteessa.
Ehkäpä tosiaankin seurustelun puuttuminen on asian ydin - siinähän oppii vähän naisten ajatusmaailmaa ymmärtämään. Vaikka onhan naisetkin erilaisia ja eihän sekään mikään tae ole uuden löytymisestä (ainakaan paremman, entisiin kokemuksiin perustuen löytyy vain samanlaisia).
Sain kuulla kommentin liiallisesta sitoutumishaluttomuuden korostamisesta. Ei taida olla kumpikaan ääripää naisten mieleen - liian helppo ei saa olla myöskään.
Niinpä, voisi olla eunukiksi alkamisessa mieltä. Tai sitten ei, onhan se vähän liian lopullista.- Sinkkumies40
Olen vakavissaan harkinnut sitä kastraation tekemistä itselleni, olisin silloin tavallaan naisten yläpuolella sitten. He eivät pystyisi kiusaamaan tai käyttämään hyväkseen minua sen enempää kuin miehetkään.
Energian voisi silloin suunnata sellaisiin asioihin, jotka parantaisivat elämänlaatua toisella tavoin.
Toimenpide pitäisi tehdä yksityisesti ja Virossa niitä myös tekevät.. - samaa puolitosissaan harkinnut
Sinkkumies40 kirjoitti:
Olen vakavissaan harkinnut sitä kastraation tekemistä itselleni, olisin silloin tavallaan naisten yläpuolella sitten. He eivät pystyisi kiusaamaan tai käyttämään hyväkseen minua sen enempää kuin miehetkään.
Energian voisi silloin suunnata sellaisiin asioihin, jotka parantaisivat elämänlaatua toisella tavoin.
Toimenpide pitäisi tehdä yksityisesti ja Virossa niitä myös tekevät..Eikö tosiaan Suomessa onnistu.
Jos perustelee kuten sinä,niin johan siinä pitäisi lääkärien suostua tai ovat täysiä kusipäitä.
Saahan täällä itsensä leikkautettua naiseksikin valtion varoin. - Sinkkumies40
samaa puolitosissaan harkinnut kirjoitti:
Eikö tosiaan Suomessa onnistu.
Jos perustelee kuten sinä,niin johan siinä pitäisi lääkärien suostua tai ovat täysiä kusipäitä.
Saahan täällä itsensä leikkautettua naiseksikin valtion varoin.Ei se helppoa ole sitä leikkausta saada Suomessa tehtyä. Julkisella puolella tyssää heti alkuunsa ja yksityisellä puolella täytyy olla vuosia kestänyt terveydellinen syy..
Mutta rahalla saa naapurista muutakin kuin maksullista seksiä.. Sinkkumies40 kirjoitti:
Ei se helppoa ole sitä leikkausta saada Suomessa tehtyä. Julkisella puolella tyssää heti alkuunsa ja yksityisellä puolella täytyy olla vuosia kestänyt terveydellinen syy..
Mutta rahalla saa naapurista muutakin kuin maksullista seksiä..tulisi paljon halvemmaksikin kuin munien poistaminen eikä olisi niin lopullista - miehellä kun ainakin periaatteessa (lääketieteen pienellä avustuksella) peli toimii vielä 8-kymppisenäkin. Suomesta käsittääkseni saa maksullista naista komeasti 200 eurolla tai vähän allekin kun osaa tinkata, Virosta varmaan vielä halvemmalla. Taitava huora sitäpaitsi hoitaa sekä fyysisen että henkisenin puolen. Juuri sinunlaisiasi ajatellen onkin järjetöntä kriminalisoida seksin ostaminen Suomessa.
- naiset taas ei vastaa
miehille,siinäkös syy lisääntyvään sinkkuuteen ja yksinelämiseen,mikä on kuulemma vain kasvamassa ?
silti kaikki etsii jotain...Rima asetetaan korkealle. Kaikki etsii aina vain parempaa ja tietysti aina paremman voi löytääkin. Elämän tarkoitus on muuttunut ainakin joillakin ikuiseksi etsimiseksi. Se on nykyaikaa, enää ei tarvitse kaikkea energiaa käyttää hengissä pysymiseen...
- Joskus saa oikeata tietoa
elin_tilaa kirjoitti:
Rima asetetaan korkealle. Kaikki etsii aina vain parempaa ja tietysti aina paremman voi löytääkin. Elämän tarkoitus on muuttunut ainakin joillakin ikuiseksi etsimiseksi. Se on nykyaikaa, enää ei tarvitse kaikkea energiaa käyttää hengissä pysymiseen...
Sen tiesin jo etu käteen että varovainen pitää olla. Mutta erittäin hyvä tietää että jollakin on käynyt huonosti. Suuri kiitos neuvosta
- SinkkuNainen40
Kertomasi pätee myös minuun, sillä erotuksella, että olen nainen (samanikäinen). Tosi moniin ilmoituksiin olen vastannut, profiilini ollut täällä useaan otteeseen pitkään, muutamia vastauksia saanut, mutta todella vähän siihen verrattuna mitä itse olen vastaillut. Useita treffejäkin ollut, mutta mistään ei ole tullut mitään. Tulos 0. On meitä yhtä epäonnekkaita naisissakin. Ei tule vastauksia ja jos treffeille pääsee ei sekään koskaan "kolahda".
- Sinkkumies40
Pisti silmääni kirjoituksessasi tuo sana "kolahda". Olisiko niin, ettei treffeilläsi ole sinulle kolahtanut, vai eikö se ole kolahtanut treffikumppanille?
Itselleni on treffeillä kolahtanut useamminkin, mutta treffikumppanille taasen ei..
Luulempa myös, että olet saanut kuitenkin miestä hetkelliseen puutteeseesi, eikä sinun ole tarvinnut olla sitä ilman vuosikausia, kuten minun.
- seksuaalisia haluja
tainnuta, vaan kokonaan kiveksien poisleikkaaminen....eikö siinä mene henki?
Yks keino on sairastua psyykkisesti niin saat sellaiset lääkkeet ettei varmasti tee mieli!- Lääkiksen opiskelija
Tuollainen operaatio tehdään nykyisin laserilla aivoihin täsmäleikkauksena.
Se poistaa seksuaaliset halut kokonaan, ei muita sivuvaikutuksia. Jotku saattavat lihota hieman sen jälkeen, mutta se johtunee energiankulutuksen vähenemisestä, kun mielenkiintoa "sen" perässä juoksemiseen ei enää ole.
- en ihmettele ollenkaaN
Sinä itse vastaat kirjoituksessasi asioihin, joita tavallasi ihmettelet.
Ensinnäkin, jos ainut peruste treffeihin ja seurusteluun on seksi, se varmasti näkyy myös sinussa. Voin vain kuvitella sen oudon kiillon silmissäsi "tuon otan ja nain...". Karkoittaisi varmasti minutkin!
Itsetuntosi on sangen huono. Entä jos liittyisit johonkin harrasteryhmään, seurakunnan sinkkuihin tms? Sieltä voisi löytyä sinullekin seuraa, ilman kiiltoa silmissä.- Niinpä niin..
Tarpeeksi kauan kun on ollut ilman, se on aina päällimmäisenä mielessä. Helppohan se on sanoa, että hillitse himojasi jos itse ei ole ollut useita vuosia ilman..
Minulla näyttäisi olevan kaksi vaihtoehtoa; Saada alkuun vuosien tarpeet tyydytettyä ja siitä sitten edetä ilman kiiltoa silmissä Tai sitten tehdä aiemmin mainitsemani operaatio itselle ja sitä kautta päästä eroon haluista kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2496370
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284407- 982885
- 412267
- 332072
- 542020
- 1091850
- 221749
- 271552
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311491