Olen ollut muutaman vuoden eron jälkeen yksikseni. Nyt olen jonkin aikaa seuraillut tätä nettideittailua. Tuntuu siltä, että liikkeellä on meitä ihmisiä laidasta laitaan. Itselleni tuntuu nyt nousevan aivan ylitsepääsemättömäksi asiaksi miesten tapaamiseen - seksi. Nuorena ei tullut hankittua kovin montakaan kumppania ja sitten avioliiton myötä oli oma mies, jonka kanssa seksi hiipui vähitellen olemattomiin. Suurin syy tietty oli itsessäni, olisin halunnut hellittelyjä, huomioimista jne., enkä niitä saanut vaikka asiasta yritin puhuakin. Olisin varmasti tehnyt hänen puolestaan mitä vain jos minua olisi pidetty hyvänä muutenkin kuin aina panomielessä. Mutta menin seksin suhteen ihan lukkoon.
Nyt jos satun löytämään kivan miehen, jonka kanssa viihtyy tulee seksi kuvioihin pakosta. Pelottaa, että ei täytäkään toisen odotuksia ja vaatimuksia sen suhteen ja menettää ihanan ihmissuhteen sen takia. Olenko ihan hölmö jos kerron asiasta vai juoksenko pakoon vai unohdanko miehet kokonaan ? En kuitenkaan usko, että tämän asian ylipäästyä en pystyisi nauttimaan itse tai antamaan toiselle hyvääoloa.
Pelottaa
11
1685
Vastaukset
- PeliM
Kun menet sänkyyn sen kivan miehesi kanssa ja olet kunnolla kiimassa.. kerro, että pelottaa ja tarviit "apua". Varmasti saat hyvää kohtelua ja tulet nauttimaan. Miehen kunnia-asia on nykyään saada nainen nauttimaan, siitä ei tingitä.
- loppiainen
Pelastit varmaan päiväni, oli niin kiva vastaus. Toivottavasti vain löydän kuvaamasi tapaisen miehen. Sitä vain ajattelee, että kun on jo ikää niin pitäisi jo "osata" asiat eikä opetella.
- PeliM
loppiainen kirjoitti:
Pelastit varmaan päiväni, oli niin kiva vastaus. Toivottavasti vain löydän kuvaamasi tapaisen miehen. Sitä vain ajattelee, että kun on jo ikää niin pitäisi jo "osata" asiat eikä opetella.
Ja hei, muista myös kertoa miehellesi mikä tuntuu hyvältä/ikävältä. Ei se mieskään kaikkea tiedä vaikka olisikin pätevä pelimies;)
- stiina
PeliM kirjoitti:
Ja hei, muista myös kertoa miehellesi mikä tuntuu hyvältä/ikävältä. Ei se mieskään kaikkea tiedä vaikka olisikin pätevä pelimies;)
Näin naisena, täytyy vastata et kyllä miehet todella osaavat nautintoa antaa, jos rohkeasti kerrot omat toiveesi mutta uskalla myös heittäytyä mukaan ja nautinto on taattu..itse olen ollut eronneena muutaman vuoden ja silloin alkuun otin takaisin sen mitä vaille olin suhteessani jäänyt..alkuun pelotti kyllä ihan samoista syistä kuin sinua, nyt tunnen itseni siltäkin osin paremmin.
toki elämäni rauhoitunut niistä ajoista paljon, mutta kyllä miehille on positiivista palautetta annettava..ihana kun haluatte naiselle myös nautinnon ja olette valmiita sen eteen tekemäänkin...onhan toki nautinto silloin moninkertainen molemmilla... - loppiainen
stiina kirjoitti:
Näin naisena, täytyy vastata et kyllä miehet todella osaavat nautintoa antaa, jos rohkeasti kerrot omat toiveesi mutta uskalla myös heittäytyä mukaan ja nautinto on taattu..itse olen ollut eronneena muutaman vuoden ja silloin alkuun otin takaisin sen mitä vaille olin suhteessani jäänyt..alkuun pelotti kyllä ihan samoista syistä kuin sinua, nyt tunnen itseni siltäkin osin paremmin.
toki elämäni rauhoitunut niistä ajoista paljon, mutta kyllä miehille on positiivista palautetta annettava..ihana kun haluatte naiselle myös nautinnon ja olette valmiita sen eteen tekemäänkin...onhan toki nautinto silloin moninkertainen molemmilla...Kiitos kaikille asiallisista vastauksista, näyttäisi siltä, että kannattaa kertoa asiasta - jos mies sitten juoksee karkuun, se on hänen menetyksensä. Tietty tuollaisella hetkellä voi olla, että järki ei ehkä pelaa normaalilla tasolla. Unohdin vielä kertoa, kaameimmat muistoni ovat exästäni humalassa - minulla meni monta vuotta ennen kuin halusin missään tilanteessa nauttia alkoholia pisaraakaan.Eli aina tiesi, että nyt maistuu miestä väkevämpi ja kohta himot hyrrää = muutaman lievän väkisinmakaamisen jälkeen meni maku kokonaan.
eikös tuollaisesta kannattaisi kuitenkin puhua ennen kuin ne vaatteet on heitetty nurkkaan?
- hossi
saa ajatella et seksi olisi jokin kynnys hyvälle suhteelle. Miksi siitä niin hirveästi pitää ottaa painetta ? Sinun pitää löytää itsellesi sellainen mies jonka kanssa voit asiasta puhua avoimesti ja et hän myöskin ymmärtää ongelman. Asiasta täytyy pystyä puhumaan toisen kanssa avoimesti ja jos näin ei tapahdu niin ei hän sitten välttämättä ole se oikea mies sinulle. Uskoisin kuitenkin et kun oikea mies kohdalle sattuu ei moisesta asiasta synny mitään ongelmaa vaan kaikki hoituu itsestään. Kuka tahansa on hyvä seksin suhteen jos vaan osaa rentoutua ja ajattelee sen suhteen oikein. Itse ainakin mietin ja kuuntelen koko ajan et mistä toinen pitää sekä tavoitteeni on tyydyttää toinen eikä suinkaan itseäni. Kumppani jos ajattelee vastaavanlailla niin kivaa on ja molemmat saavat sitä mitä tarvitsevat. Ikävä kyllä suurimmalla osalla miehistä taitaa olla vaan ajatuksena itsensä tyydyttäminen ja siksi toinen jää paitsi kaikesta !
- nainen111
- hossi
nainen111 kirjoitti:
Taisit hivenen käsittää vastauksesi väärin vai enkö kirjoittanut sitä riittävän selvästi !
Taitaa kyllä olla niin et kyseisessä tilanteessa molemmat voivat ajatella samoin. Oikeanlainen ihminen jos sattuu kohdalleen ni asioista puhuminen ja ongelmien voittaminen voi tulla ihan itsestään ? Itselleni ainakin on näin käynyt. Olen kumppanilleni puhunut mahdollisista ongelmista ja hän on myöskin avautunut minulle. Tämän jälkeen kun molemmat halusivat toista kyseisessä asiassa auttaa niin kummasti paineet alkoivat helpottaa. Ongelma on kuitenkin aikas yleinen ja ei taida selvitä kuin oikeanlaisella keskustelulla ja että kumppani on asiasta vastaanotto kykyinen.
- IsoTimo
tuon takia pelätä. Kun ainakaan minulla ei ole sitä ensimmäistäkään seksikokemusta naisen kanssa, niin joka tapauksessa joudun aloittamaan aivan pohjalta. Ikää on kuitenkin jo 31. Vanha viisaus "ei kukaan ole seppä syntyessään" pitää kyllä tässäkin asiassa paikkansa. Jos mies ei ymmärrä ongelmaasi, niin ei ole sinua varten!
Ota rennosti. Älä nyt ota stressiä!!! Nauti tilanteesta. Ole oma stressaamaton itsesi.
mut pitääkö sitä heti alkaa jännittämään seksin takia, kun et edes tiedä onks se tyyppi täys idiootti vai ei. Suurempi ongelma on löytää se kiva mies kuin selvitä siitä seksin pelosta.
Kun löydät sen kivan kaverin jonka kaa tuntuu synkkaavan niin kerropa sille sit tunteesi ja pelkosi niin jos kerta on NIIN kiva niin te yhdessä varmaan onnistutte löytämään ratkaisunki siihen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924637
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843862Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433438Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689