Yritin korjata agnea lääkärin ohjeesta Diana Nova e-pillereillä. Vähän ne auttoi, mutta alapää meni "helläksi" sekaisin. En voinut syödä niitä. Mulla on rasvainen iho joka on pintakuiva. Kun on kuukautisten aika tulee valtavia hormooni nyppyjä. En tiedä enään mitä tehdä. Olen kokeillut jo halvoista puhdistusaineista kalliisiin. Ym. lääkkeitä.
Hävettää 35-vuotiaana agne!! APua
Manni
3422
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Ihotautilääkäriltä Roaccutan -nimistä lääkettä. Hintavaa mutta todella toimii!
Kiitos vihjeestä.
Olen 37-v. ja syönyt monen monta Roaccutan-kuuria, eivät auttaneet!! Sitä paitsi Roaccutan-kuurin aikana pitää olla ehkäisy kunnossa, Diane Novaa ne mullekin tuputti, en ottanut, ehkäisy hoitui kun luottolääkäri uskoi aikuisen naisen puhetta: kun ei ollut suhdetta, ei silloin seksiäkään!
Diane Nova ei auttanut mullekaan, sivuvaikutukset tulivat kyllä.
Valohoito on auttanut, samoin kosmetologilla käynnit ja sieltä ostetuilla ihonhoitotuotteilla ihon hoito. Siis ei paranna, mutta pitää kurissa.