Ongelmanani on kautta aikain ollut karvankasvu bikinialueella,vahalla karvat saa parhaiten pois, mutta karvatupen tulehdus seuraa joka kerta, ja karvat kasvavat yhtä kiihkeästi takaisin kuin ennenkin (olen kokeillut alueen kuorintaa ja rasvausta, tuloksetta)!=(
Olen kuitenkin ymmärtänyt, että monilla on samantapaisia ongelmia ja olisin kiinnostunut tietämään valoimpulssihoidon tuloksista bikinialueelle..(jos joku on käynyt)
Olen ymmärtänyt, että hoitokertoja on 4-8, mutta tulos olisi pysyvä. Hoito täälä rovaniemellä maksaa ainakin 100€/kerta, joten halpaa se ei ole!!
Joten olisi kiva tietää kokemuksista tai muista hoitokeinoista, joilla saisi pysyviä tuloksia karvankasvun ehkäisyyn!!
Valoimpulssihoito bikinialueelle..?
16
22584
Vastaukset
- mies mutta kuitenkin nainen
mistä hoitolasta rovaniemeltä olet kyselly? ite olisin kanssa kiinnostunut mutta ongelmani on viikset ja parta :-)
- Sanna
.. Kauneus ja hiussalonki kansankatu 14 on ainakin yksi paikka, mistä kyseistä hoitoa saa.. Pieni hoitola lähellä ruokasenkadun valintataloa..
En tiedä mistä muualta rovaniemellä saa valohoitoa..
- Roosa
Mulla on kokemusta valoimpulssihoidosta bikinirajalle. Olen käynyt hoidossa vasta kaksi kertaa ja karvoitus on vähentynyt jo huomattavasti. Sanoisin, että ainakin puolella. Nyt pitäis tilata aika kolmanteen käsittelyyn. Hintaluokka on sama täälä Pirkanmaalla. Mutta jos tulokset todella ovat lopullisia...säästyy monilta hermoiluilta, karvatupentulehduksilta sekä ei sekään ilmaista ole, että kokeilee aina jotain uusia "karvavoiteita", jotka lupaa vaikka mitä, muttei toimi! Mulla on vaalea iho ja karvat melko tummia, joten hoito tehoaa hyvin senkin takia. Kosmetologi kertoi, että esim. kasvojen alueelle hoito ei tehoa läheskään niin hyvin, kun karva on useimmiten vaaleampaa ja ohuempaa. Suosittelen Sanna lämpimästi valoimpulssia sinulle!
- vai derma clear
Missä valoimpulssihoidossa olet Roosa käynyt? Itse olen käynyt Derma Clearissa, mutta nyt kuulin paljon tehokkaammasta versiosta Power Lite 600. Nyt yritän löytää Power Lite 600 hoitoja tekeviä Oulusta..
- vai derma clear
sivut: http://www.dinsalong.com/,
jossa oli listattu PowerLite 500 paikat (vain 4 kpl!) Suomessa ja etelän suunnassahan ne olivat :/.. - Roosa
vai derma clear kirjoitti:
sivut: http://www.dinsalong.com/,
jossa oli listattu PowerLite 500 paikat (vain 4 kpl!) Suomessa ja etelän suunnassahan ne olivat :/..myös tuossa ihan perinteisessä dermaclear-valoimpulssihoidossa. Olen myös kuullut noista kehittyneemmistä ja paremmista versiosta, mutta olen pelännyt, että ne on vielä kalliimpia! Minkälaisia kokemuksia sinulla on ollut perinteisestä dermaclearista?
- Miu
Tervehdys, Sanna!
Itselläni on samanlainen ongelma bikinialueen kanssa. Viime kesänä 2005 päätin hankkiutua valoimpulssihoitoon (ja maksaa itseni kipeäksi). Varasin ajan tamperelaisesta kauneuskeskuksesta ja hoito aloitettiin. Kosmetologi kertoi hyvistä, pysyvistä tuloksista ja sanoi, että yleensä viimeistään viidennellä kerralla on päästy hyvään tulokseen ja ainakin 80-90 % karvoista on ikuisesti poissa. Kertamaksu oli edullisimmillaan 60 euroa ja kärvistellen kävin hoidossa 5 kertaa. Tulos oli nolla.
Marraskuussa tehdyn viimeisen käsittelyn jälkeen karva alkoi kasvaa takaisin entiseen malliin ellei vilkkaamminkin. Olin tyrmistynyt ja otin yhteyttä hoitaneeseen kosmetologiin ja kerroin asiasta. Asiaa kummasteltiin maahantuojaa myöden ja minun piti varmuuden vuoksi käydä vielä näyttäytymässä hoitolassa. Maahantuoja ehdotti, että tulokseton hoito korvattaisiin jatkamalla hoitoa veloituksetta pari kolme kertaa. Hänen mukaansa tulos voisi yllättää (mitä lie tarkoittanut...). Sen sijaan minut yllättikin kauneuskeskuksen johtaja, joka kieltäytyi ensin korvaamasta yhtään mitään, mutta taipui viimein kahteen ylimääräiseen maksuttomaan hoitoon.
Otin jo yhteyttä kuluttajaviranomaiseenkin, joka sanoi, että minulla olisi oikeus vaatia rahojani takaisin, mikäli nämä kaksi hoitokertaakaan eivät tuota haluttua tulosta.
Olen käynyt hoidossa nyt kerran ja karvaa on EHKÄ hävinnyt hiukan. Toisen kerran olen menossa toukokuun lopulla. Olen todella harmissani koko asiasta ja etenkin palveluntuottajan asenteesta. Saapi nähdä kuinka asia etenee...
Kannattaa muistaa, että tämä on vain yksi kokemus ja jollain hoito on saattanut onnistua täysin. Mutta rehellisyyden nimissä sanon, että jos tämän olisin tiennyt, en olisi säästöjäni moiseen hassannut.
Karvatonta kesää toivoen ja toivottaen,
MiuMiu- Tyttö Oulusta
Minä olen käynyt neljä kertaa poistattamassa mustia karvoja napaviivan kohdalta eikä mitään tuloksia. En ole enää käynyt koska en jaksa uskoa että tämä toimii. Kosmetologin mukaan karvojen olisi pitänyt jokaisen hoitokerran jälkeen surkastua juuresta ja tippua muutamassa päivässä pois. Näin ei kuitenkaan ole käynyt vaan karvat vain jatkoivat kasvamistaan. Sen tiesi siitä että karvojen päät olivat kikkaralla joten ne olivat niitä impulsin saaneita karvoja.
Harmittaa koska toivoin niin kovasti tästä olevan apua! Nyt olen n. 100 euroa köyhempi. Onneksi edes eka kerta oli ilmainen...
- kovapäinen
Kävin Oulussa dermaclear-hoidossa 9(!) kertaa ja alkuun näytti, että hoito tehoaa hyvin. Sääristä ja bikinirajasta karvat lähtivät aina hoidon jälkeen hyvin ja välilllä iho oli jo suorastaan sileä. Mutta-mutta... nyt on 1,5 vuotta ensimmäisestä hoidosta ja 3 kk viimeisestä ja karvat kasvavat takaisin että kohisee! Ketuttaa ihan vain kevyesti... olen aina naureskellut tyhmille, jotka uskovat ihmelaihdutuslääkkeisiin, mutta taisi käydä itselle ihan vastaavasti! Pitäisi kai jo osata epäillä senkin takia, ettei kosmetologi saa käyttää mitään kovin tehokasta laitetta, vaan siihen pitää olla lääkäri. Enää en vain taida antaa itselleni lupaa tuhlata tolkuttomia summia karvojen poistoon.
- Yhä karvainen
Olen myös itse sortunut kokeilemaan tuota valoimpulssihoitoa hävyttömään 140e/kerta hintaan (sisältäen kainalot ja bikinirajan). Kivutonta hoitoa ja pysyviä, täydellisiä tuloksia luvattiin 3-6 kerran jälkeen. Kun mitään ei tuolloinkaan ollut tapahtunut, hintaa laskettiin kympillä ja luvattiin, että no kyllä se 8-10 kertaa viimeistään auttaa ja kun ei auttanut, aloin saada ilmaishoitoja.
Sitten puhuttiin, että viisitoista kertaa on sellainen suorastaan maaginen raja, että silloin on tepsinyt vaikeimpiinkin tapauksiin.
19 (!!!) hoitokerrran jälkeen en jaksanut enää vaivautua paikalle, vaikka ei enää maksanutkaan. Hoito nimittäin oli kivuliasta ja usein jäi myös jonkinlaisia palovammoja. Karvoja kuoli maksimissaan kaksi tai kolme, aikaa kului hirveästi ja kipujakin piti kärsiä.
Jonkunlaisena hyvityksenä voidaan pitää ilmaishoitoja, mutta lähes tuhat euroa köyhempänä ja yhtä karvaisena ärsyttää todella, kun sama paikka mainostaa edelleen samaa hoitoa täydellisin tuloksin.
Mietin vaan, miten voidaan ensin sanoa, että parikin hoitoa voi riittää ja sitten useita hoitoja (ja useita satoja euroja) myöhemmin paljastaa joku 15 hoitokertaa maagiseksi rajaksi, joka ei näemmä sekään pidä. - Karvat kuriin
Yhä karvainen kirjoitti:
Olen myös itse sortunut kokeilemaan tuota valoimpulssihoitoa hävyttömään 140e/kerta hintaan (sisältäen kainalot ja bikinirajan). Kivutonta hoitoa ja pysyviä, täydellisiä tuloksia luvattiin 3-6 kerran jälkeen. Kun mitään ei tuolloinkaan ollut tapahtunut, hintaa laskettiin kympillä ja luvattiin, että no kyllä se 8-10 kertaa viimeistään auttaa ja kun ei auttanut, aloin saada ilmaishoitoja.
Sitten puhuttiin, että viisitoista kertaa on sellainen suorastaan maaginen raja, että silloin on tepsinyt vaikeimpiinkin tapauksiin.
19 (!!!) hoitokerrran jälkeen en jaksanut enää vaivautua paikalle, vaikka ei enää maksanutkaan. Hoito nimittäin oli kivuliasta ja usein jäi myös jonkinlaisia palovammoja. Karvoja kuoli maksimissaan kaksi tai kolme, aikaa kului hirveästi ja kipujakin piti kärsiä.
Jonkunlaisena hyvityksenä voidaan pitää ilmaishoitoja, mutta lähes tuhat euroa köyhempänä ja yhtä karvaisena ärsyttää todella, kun sama paikka mainostaa edelleen samaa hoitoa täydellisin tuloksin.
Mietin vaan, miten voidaan ensin sanoa, että parikin hoitoa voi riittää ja sitten useita hoitoja (ja useita satoja euroja) myöhemmin paljastaa joku 15 hoitokertaa maagiseksi rajaksi, joka ei näemmä sekään pidä.Hei,
Minulla ihan positiivisia kokemuksia hoidoista. Aloitin viime syksynä hoidot kohteina ensin bikiniraja ja huuli. Hoitoväli oli alkuun kuukausi, ja sitä mukaa kun tuloksia tuli (=ilmeistyi karvattomia alueita) hoitoväliä pidennettiin. Bikiniraja vaati noin 9 käsittelyä, mutta tulos oli lopulta ihan ok. Muutama karva sieltä nyt puskee väärästä kohtaa, mutta täydelliseksi tulosta ei missään vaiheessa kuvattukaan. Mielestäni auttanut kuitenkin ongelmaan, joka oli juuri tuo, mistä keskustelun aloittaja mainitsi, eli tulehtuneet karvatupet ja kutiava iho ajelun jälkeen. Nyt kun ei ole kuin muutama karva, joita ajaa, iho näyttää todella siistiltä. Huuleen hoito ei toiminut ihan yhtä hyvin, mutta on se paljon parempi kuin alkuun! Huuleen olen ottanut noin 11 käsittelyä ja pari kertaa tehostuksena sokerointi. Kun bikini saatiin kuntoon, siirryin kainaloihin. Nyt, kolme kertaa takana, kainaloissa on enää noin 15-20% karvoista jäljellä. Se on taas niin hyvä tulos, että jatkan, kunnes olen tyytyväinen ja sen jälkeen suunnittelen säärikärvojen poistamista for forever! Luin Stockan mainoslehdestä, että näitä valoimpulssikoneita voi jo ostaa omaan kotiinkin! En tiedä, miten hyviä tuloksia kotikonsteilla saa.. Kosmetologin mukaan hyvä tulokseni johtuu pääasiassa vaalean ihon ja tummien karvojen yhdistelmästä, joka siis johtaa parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen. Hoidon tulokset ovat siis valitettavasti yksilöllisiä, mutta uskoisin, että sopii niille jotka hoitoa eniten tarvitsevatkin! Hoidot ovat hieman kivuliaita, mutta kuka nyt ei kauneuden vuoksi kärsisi...Tulokset vaihtelevat matkan varrella, välillä tuntuu, että karvat lähtevät, ja sitten tuleekin uusi karvasykli ja tuntuu, että hoidoista ei ole ollut mitään hyötyä. Tämän vuoksi maltti on valttia. Hoidon idea on juuri se että karvalla on monta kasvusykliä ja sen takia hoito uusitaan kuukauden välein. Kasvsyklien määrä on yksilöllinen, mutta jokainen sykli täytyy hoitaa, jotta karvat häviäisivät. Toki asiantunteva kosmetologi kertoo jos hoito ei pure ja lopettaa hoidot ajoissa! - ?????
Karvat kuriin kirjoitti:
Hei,
Minulla ihan positiivisia kokemuksia hoidoista. Aloitin viime syksynä hoidot kohteina ensin bikiniraja ja huuli. Hoitoväli oli alkuun kuukausi, ja sitä mukaa kun tuloksia tuli (=ilmeistyi karvattomia alueita) hoitoväliä pidennettiin. Bikiniraja vaati noin 9 käsittelyä, mutta tulos oli lopulta ihan ok. Muutama karva sieltä nyt puskee väärästä kohtaa, mutta täydelliseksi tulosta ei missään vaiheessa kuvattukaan. Mielestäni auttanut kuitenkin ongelmaan, joka oli juuri tuo, mistä keskustelun aloittaja mainitsi, eli tulehtuneet karvatupet ja kutiava iho ajelun jälkeen. Nyt kun ei ole kuin muutama karva, joita ajaa, iho näyttää todella siistiltä. Huuleen hoito ei toiminut ihan yhtä hyvin, mutta on se paljon parempi kuin alkuun! Huuleen olen ottanut noin 11 käsittelyä ja pari kertaa tehostuksena sokerointi. Kun bikini saatiin kuntoon, siirryin kainaloihin. Nyt, kolme kertaa takana, kainaloissa on enää noin 15-20% karvoista jäljellä. Se on taas niin hyvä tulos, että jatkan, kunnes olen tyytyväinen ja sen jälkeen suunnittelen säärikärvojen poistamista for forever! Luin Stockan mainoslehdestä, että näitä valoimpulssikoneita voi jo ostaa omaan kotiinkin! En tiedä, miten hyviä tuloksia kotikonsteilla saa.. Kosmetologin mukaan hyvä tulokseni johtuu pääasiassa vaalean ihon ja tummien karvojen yhdistelmästä, joka siis johtaa parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen. Hoidon tulokset ovat siis valitettavasti yksilöllisiä, mutta uskoisin, että sopii niille jotka hoitoa eniten tarvitsevatkin! Hoidot ovat hieman kivuliaita, mutta kuka nyt ei kauneuden vuoksi kärsisi...Tulokset vaihtelevat matkan varrella, välillä tuntuu, että karvat lähtevät, ja sitten tuleekin uusi karvasykli ja tuntuu, että hoidoista ei ole ollut mitään hyötyä. Tämän vuoksi maltti on valttia. Hoidon idea on juuri se että karvalla on monta kasvusykliä ja sen takia hoito uusitaan kuukauden välein. Kasvsyklien määrä on yksilöllinen, mutta jokainen sykli täytyy hoitaa, jotta karvat häviäisivät. Toki asiantunteva kosmetologi kertoo jos hoito ei pure ja lopettaa hoidot ajoissa!Oletteko koskaan tehnyt laskelmia mitä maksaisi laser vastaan valoimpulssi. Koska valoimpulssihoito on tehottomampaa ja tuloskin epävarmaa, laser voisi olla kokonaishinnaltaan hyvä vaihtoehto vaikka joutuisi matkustamaankin kauemmas hoitoa saamaan.
Kasvoista minulla lähti laserilla 7 kerralla lähes kaikki tummat karvat. Vaaleat karvat poistettiin pysyvästi neulaepilaatiolla ja siinä viimeisillä kerroilla otettiin myös ne harvat laserin välttäneet mustatkin karvat. Valoimpulssikäsittelyyn en luottanut kun olin kuullut vaihtelevia kommentteja.
Bikinirajaan olen ottanut laseria vain kerran ja jo sillä karvoitus heikkeni niin hyvin etten ole vielä kaivannut uusintakäsittelyä. Se 160 € meni todella hyvään tarpeeseen. - Siistitrajat
????? kirjoitti:
Oletteko koskaan tehnyt laskelmia mitä maksaisi laser vastaan valoimpulssi. Koska valoimpulssihoito on tehottomampaa ja tuloskin epävarmaa, laser voisi olla kokonaishinnaltaan hyvä vaihtoehto vaikka joutuisi matkustamaankin kauemmas hoitoa saamaan.
Kasvoista minulla lähti laserilla 7 kerralla lähes kaikki tummat karvat. Vaaleat karvat poistettiin pysyvästi neulaepilaatiolla ja siinä viimeisillä kerroilla otettiin myös ne harvat laserin välttäneet mustatkin karvat. Valoimpulssikäsittelyyn en luottanut kun olin kuullut vaihtelevia kommentteja.
Bikinirajaan olen ottanut laseria vain kerran ja jo sillä karvoitus heikkeni niin hyvin etten ole vielä kaivannut uusintakäsittelyä. Se 160 € meni todella hyvään tarpeeseen.IPL toimii ihan yhtä hyvin ja on kivuton, laser sattuu.
Mä käyn asema40:llä oon ottanut jo 4 kertaa, enää tarvii ehkä yhden eikä satu.
www.asema40:fi - jospanyt
Siistitrajat kirjoitti:
IPL toimii ihan yhtä hyvin ja on kivuton, laser sattuu.
Mä käyn asema40:llä oon ottanut jo 4 kertaa, enää tarvii ehkä yhden eikä satu.
www.asema40:fiNäin
- tumblebee
Jos valoimpulssihoidot tuntuvat tehottomilta, suosittelen laseria. Tosin kosmetologitkin saavat käyttää laseria, mutta en suosittele jos tällaisen henkilön löydätte. Ihan vinkkinä: menkää ihan oikeasti jonnekin laserklinikalle, muuten seurauksena voi olla juurikin palovammoja tai jopa se, että mennään liian syvälle ja pigmenttisolut palavat pois (eli ihoon jää valkoinen läntti) tai muuta hauskaa.
Saattaa se laser maksaa enemmän, mutta siinä tulokset voidaan oikeasti taata.
Tai näin meille ainakin sanottiin viime viikolla, kun kävimme Laser Tilkassa koko luokka muutaman tunnin.
Opiskelen siis itse kosmetologiksi. :)- useita vaihtoehtoja
Helsingissä on useampikin aitoa laserepilointia tekevä lääkärikeskus. Vaihtoehtoja siis on ja voi vertailla hintoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151468Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691419- 1311163
- 77863
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52755