Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ajatuksia

jaakko bauer

Eli muutamia ajatuksia 4 tuotantokaudesta ja yleensäkin sarjasta...

eli spoilaa 4 kautta, jos et halua tietää juonipaljastuksia ni älä lue eteenpäin.














Ensinnäkin aika huvittava yksityiskohta munt mielest on se et tuol Ameriikan maalla ei taida olla muita kännykkämalleja kuin simpukkamalleja. Sain tossa eilen viimeisen jakson 4 tuotantokaudesta katsottua ja mä en ainakaa bongannu sarjan aikana muita kuin simpukkamalleja, no korjatkaa jos oon väärässä.

Toiseks mun mielest on aika ihailtavaa kuin paljon paskaa ihminen voi yhden vuorokauden aikana kestää niin henkiseti kuin fyysisestikin, ilman et vintti pimahtaa totaalisesti.

Eli puhe on siis tosta puolustusministerin tyttärestä Audrey Rainesista:

- Heti aamutuimaan joutuu terroristien kaappaamaksi ja vangiksi.
- Vankeudessa yrittää itsemurhaa, siinä kuitenkaan onnistumatta.
- Viime hetkellä ennen ku isukki on saamassa telotuksessa kuulaa kalloonsa, Bauer saapuu pelastaamaan.
- Muutaman minuutin päästä terrosti pitää asetta ohimolla ja Audrey joutuu puukottamaan tätä reiteen ==> terroristi ammutaan seulaksi ihan siin silmien edessä.
- Näkee muutenki ku kulkee Bauerin matkassa ku porukkaa kaatuu ympäriltä aika tiuhaan tahtiin (Ei mun tietääkseni aikasempaa "kokemusta" tällasesta suorasta toiminnasta).
- Audreyn veljeä on kidutettu CTU:n kuulusteluissa, oma isukki käskee jatkamaan kidutusta.
- Näkee kun hänen aviomiestään kidutetaan sähköllä. Kidutuksen hoitaa Bauer, jota Audrey rakastaa.
- Yksi ydinvoimala sulaa. Tuhannet amerikkalaiset kuolevat.
- Huoli Bauerista joka päivän mittaan hyppii jos missäkin paikoissa ammuskelun ja räjähtelyn kohteena ja terroristien vankina.
- Aviomies saa kuulasta seikkailessaan Bauerin kanssa. Aviomies on lähellä kuolla, pelastetaan (toistaiseksi) leikkauksella. Aviomies kuitenkin halvaantuu.
- Aviomies saa kohtauksen ja joutuu uuteen leikkaukseen. Sattuman, sattuman, sattuman ja sattuman kautta CTU:n tuodaan kuitenkin toinen leikkausta tarvitseva ja Audreyn mies kuolee leikkauksen jäädessä kesken. Päätöksen leikattavan vaihdosta tekee kukas muukan, kuin Jaakko Bauer, jota Audrey rakastaa ( =) Mahtaavaa draamaa lol !!!)
- Audrey saa tietää veljensä olleen, tahattomasti kylläkin, auttamassa hänen kaappauksensa aikaansaamisessa.
- Päivän päätteeksi Audrey saa vielä kuulla/luulla et myös Bauer on ammuttu kuoliaaksi (vaikkei pidäkkään paikkaansa).

Jossei tietoa Bauerin oletetusta kuolemasta oteta huomioon ihan loppumetreillä, Audrey pysty päivän mittaan toimimaan ihan täysipainoisesti työssään eikä mitään romahdusta tapahtunu. Aika ihmeen henkisesti vahva ihminen, vai mitä mieltä ootte ;-) ??!?!?

Toiseks mun mielest oli vähän ihme homma ettei Bauer soittanu siin lopussa Audreylle ja kertonu ettei ookkaan kuollu, tai sit käskeny Tonyn ja Misellen kertoo. Oisha se ollu "ihan kiva" ilmottaa et onki hengissä !!!!!


Sit tulevia kausia ajatellen ois ihan hienoo tekijöiltä, jos ne joskus edes kirjottais Bauerin olemaan väärässä tai tekemään virheen jossain asiassa. Bauerilla on tähän mennessä ollu yliluonnollinen kyky olla aina oikeassa. Alkaa pikkuhiljaa, jos ei oo alkanu jo, syödä niit muutamia harvoja totuudenmukaisuuden hippusia mitä sarjassa on jäljellä tai koskaan ollukkaan.

No ehkä ei sais ottaa näin tosissaan ku TV -sarjasta kuitenki on puhe. Mut muuten 24 on mun mielest laatuviihdettä, helppoa hömppää ehkä, mut hauskaa katsottavaa kuitenki.

Ja sit lopuks viäl toivotaan Jaskalle vähän parempaa onnea tuleville kausille noissa naisasioissa, jumankauta sillähän menee huonommin naisten kanssa ku mulla =). Ehkä sen pitäis muuttaa johki autiolle Karibian saarella mis ei ois minkäännäkösiä yhteyksiä ulkomaailmaan, alkaa hengata jonku paikallisen hula hula tytön kaa ja pysyy kaukana CTU:sta.

No, kaikkihan me tiedetään ettei se taida olla mahdollista...

eipä mul muuta. hyvää kevään odotusta.

5

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nakedmoon

      Katsoin reaaliaikaisena tuon kauden viime vuonna ja kyllähän sitä hymyilytti Audreyn kohtalo. Toinen sankari on Behrooz... :)))

    • Nakedmoon

      Vitoskausi starttaa pian Jenkeissä. Frank Flynn eli Bauer pelastaa taas Jenkkilän....

      • Nakedmoon

        Elikäs vitoskaudella surmansa saavat ainakin:


        **********
        **********
        **********
        **********













        Michelle, Audrey ja Pressa :( siis Palmer


    • -MN-

      Joo..toi nelos kausi oli OK! Millos 5 kausi jenkeissä alkaa ja milläköhän tahdilla sitä siellä näytetään? Olis kiva alkaa hommailee sitä samantien..nii..mistäköhän sitten nopeiten löytyis?

      Tosta nelosesta: Montakohan äijää Jaska laitto nurin? Telttaretkeläiset ei kummemmin heräilly ku Pressan koneen osia tippu muutaman metrin päähän?!?

      • jaakko bauer

        hyvä pointti minkä olin valla unohtanu laittaa !!!

        Kyl siin itekki naureskelin et kuinkahan monta miestä se mahto poistaa verkostosta, mut eihä niit ny laskemaan ois jaksanu ruveta.

        Veikkaisin 56

        aina ei tienny ku oli tulitaistelu, et keneen "piikkiin" tappo meni

        Jos joku hullu viittii laskea, ni kertokaa meillekin ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2200
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1916
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      72
      1590
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1578
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1482
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe