Etsin 15-19.vuotiaita vähintään muutaman vuoden soittaneita musikantteja pääkaupunkiseudulta.
Haluaisin kokeilla ns. luovana projektina, mitä voitaisiin saada aikaan. Ehkäpä biisejä, bändi tai hyviä muistoja? Ainakin jammailuseura olisi kaivattua:)
Olen itse rokkari, mutta kokeilen mielelläni muitakin lajeja. Pidän esimerkiksi funkista ja soulista. Vastauksia tulemaan, niin katsotaan, saadaanko jotain aikaan.
Tulkaa mukaan!
9
853
Vastaukset
- kitaristi-88
mitä soitinta ite soitat?
- nimetön
Oon kosketinsoittaja-vokalisti:)
- Ever Dreamer
nimetön kirjoitti:
Oon kosketinsoittaja-vokalisti:)
missäs päin asut?
- nimetön
Ever Dreamer kirjoitti:
missäs päin asut?
...Vantaalla:)
- emppu
Oisin tosi kiinnostunu tosta!oon ite soittanu joskus pianoo ja ya:lla olin musaluokalla ja ilman musaa ei tosiaan voi elää!!
- Utopia_CAM
Moi =) mä kyl soitan kitaraa et jos on jotaki projectia ... ja sit voin kai laulaaki myös : D
Joo, mäkin haluisin mukaan. Laulan ja soitan koskettimii. Nähtäiskö me jossain vai miten ootte ajatelleet?
Eikö me tehdäkään mitään? Olis ollu kiva nähdä ja kokeilla jotain. Miks ei toimi?
- Utopia_CAM
niin miks ei kukaan vastaa ! hei jos joku haluu ottaa yhteyttä minuun , mun osoite on: [email protected] , mul on mese eli lisätkää mut pliiz
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80938
- 68871
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808