Etsin 15-19.vuotiaita vähintään muutaman vuoden soittaneita musikantteja pääkaupunkiseudulta.
Haluaisin kokeilla ns. luovana projektina, mitä voitaisiin saada aikaan. Ehkäpä biisejä, bändi tai hyviä muistoja? Ainakin jammailuseura olisi kaivattua:)
Olen itse rokkari, mutta kokeilen mielelläni muitakin lajeja. Pidän esimerkiksi funkista ja soulista. Vastauksia tulemaan, niin katsotaan, saadaanko jotain aikaan.
Tulkaa mukaan!
9
854
Vastaukset
- kitaristi-88
mitä soitinta ite soitat?
- nimetön
Oon kosketinsoittaja-vokalisti:)
- Ever Dreamer
nimetön kirjoitti:
Oon kosketinsoittaja-vokalisti:)
missäs päin asut?
- nimetön
Ever Dreamer kirjoitti:
missäs päin asut?
...Vantaalla:)
- emppu
Oisin tosi kiinnostunu tosta!oon ite soittanu joskus pianoo ja ya:lla olin musaluokalla ja ilman musaa ei tosiaan voi elää!!
- Utopia_CAM
Moi =) mä kyl soitan kitaraa et jos on jotaki projectia ... ja sit voin kai laulaaki myös : D
Joo, mäkin haluisin mukaan. Laulan ja soitan koskettimii. Nähtäiskö me jossain vai miten ootte ajatelleet?
Eikö me tehdäkään mitään? Olis ollu kiva nähdä ja kokeilla jotain. Miks ei toimi?
- Utopia_CAM
niin miks ei kukaan vastaa ! hei jos joku haluu ottaa yhteyttä minuun , mun osoite on: [email protected] , mul on mese eli lisätkää mut pliiz
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733714Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261343- 1351236
- 1111129
- 1101093
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6985- 60984
- 35896