Hartijat leveiks

Jape

Moi, miten saisin levennettyä hartijoita kotikonstein...kotona kaytettävänä Penkki, käsipainoja, levytankoja leuanvetotankoja...voimailu taustanen olen harrastanut 4 vuotta kreikkalaisroom. painia ja siinä sivussa on tullut puntattua useamman vuoden...nyt on sitte rapistunu kunto ja hartijat on lössähtäny :D miten saan levennettyä hartijat pumpattua rintalihakset ja olkapäät :)

20

2318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakewild

      Eli siis penkkiä, vipareita sivulle ja taakse, pystypunnerruksia ja selkää(Kulmasoutua levytangolla ja käsipainoilla).

      Ja muista syödä paljon. :)

      • Jape

        Kulmasoutu... ? vipareita ? löytyskö näistä liikkeistä mitään ohjeita netistä ( kiitos vastauksita)


      • jakewild
        Jape kirjoitti:

        Kulmasoutu... ? vipareita ? löytyskö näistä liikkeistä mitään ohjeita netistä ( kiitos vastauksita)

        Kulmasoutu tangolla. Eng. barbell row (voit googlettaa lisää tietoa tekniikasta yms):

        http://www.eigenkracht.nl/workout/krachtoefeningen/rug/bentoverbarbellrow

        KUlmasoutu käsipainoilla. Eng. Dumbell row (voit taas googlettaa tekniikasta):

        http://www.health24.com/fitness/Exercises/16-1339-1344,20025.asp

        Viparit (vipunostot) eng. lateral raises (google..):

        http://www.proten.com/wt-shoulder.html

        Tuolta viimesestä löytyy hyvin paljon olkapääliikkeitä, joilla voi kunnolla treenata etu-,sivu- ja takaolkapäitä.

        Enjoy!


      • jakewild
        jakewild kirjoitti:

        Kulmasoutu tangolla. Eng. barbell row (voit googlettaa lisää tietoa tekniikasta yms):

        http://www.eigenkracht.nl/workout/krachtoefeningen/rug/bentoverbarbellrow

        KUlmasoutu käsipainoilla. Eng. Dumbell row (voit taas googlettaa tekniikasta):

        http://www.health24.com/fitness/Exercises/16-1339-1344,20025.asp

        Viparit (vipunostot) eng. lateral raises (google..):

        http://www.proten.com/wt-shoulder.html

        Tuolta viimesestä löytyy hyvin paljon olkapääliikkeitä, joilla voi kunnolla treenata etu-,sivu- ja takaolkapäitä.

        Enjoy!

        Siis nää on vipareita :

        http://www.proten.com/images/Wt-Exercises/deltoids-standing lateral raises.gif

        Kaikki ton tyyliset.


      • wretwre
        jakewild kirjoitti:

        Siis nää on vipareita :

        http://www.proten.com/images/Wt-Exercises/deltoids-standing lateral raises.gif

        Kaikki ton tyyliset.

        tuo loppuasento on päin p:tä, tuolla tavalla rasitus kohdistuu etuolkapäähän eikä sivuille. peukalon kuuluu osoittaa taaksepäin ja käsien ei todellakaan kuulu nousta noin korkealle, olkapäiden tasalle kyynärvarren ollessa noin 30 asteen kulmassa sivulle käteen nähden.


      • ewrwer
        wretwre kirjoitti:

        tuo loppuasento on päin p:tä, tuolla tavalla rasitus kohdistuu etuolkapäähän eikä sivuille. peukalon kuuluu osoittaa taaksepäin ja käsien ei todellakaan kuulu nousta noin korkealle, olkapäiden tasalle kyynärvarren ollessa noin 30 asteen kulmassa sivulle käteen nähden.

        peukalo alaspäin, ei taaksepäin


      • jakewild
        ewrwer kirjoitti:

        peukalo alaspäin, ei taaksepäin

        Toi nyt oli vaa suuntaa antava :).

        Miten tää peukalo katotaan? Yleensä ku teen vipareita niin peukalo on muiden sormien tavoin "rutistamassa" käsipainoa. Enkä paljoo kattele mihin suuntaan se sillon osottaa.

        Pitäskö peukalo ottaa irti käsipainosta ja sojottaa alaspäin? Eiku siis oikeesti wtf.


      • werwtewr
        jakewild kirjoitti:

        Toi nyt oli vaa suuntaa antava :).

        Miten tää peukalo katotaan? Yleensä ku teen vipareita niin peukalo on muiden sormien tavoin "rutistamassa" käsipainoa. Enkä paljoo kattele mihin suuntaan se sillon osottaa.

        Pitäskö peukalo ottaa irti käsipainosta ja sojottaa alaspäin? Eiku siis oikeesti wtf.

        siis nyrkkiä kääntää lievästi yläasennossa niin että etusormi on muita sormia alempana tai jtn... vaikea selittää :S


      • einari...
        werwtewr kirjoitti:

        siis nyrkkiä kääntää lievästi yläasennossa niin että etusormi on muita sormia alempana tai jtn... vaikea selittää :S

        HELPPO TAPA ON RIKKO KIERTÄJÄKALVOSIN OLKAPÄÄSTÄ TEKEMÄLLÄ VIPAREITA NEUVOMASI TAVALLA! EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN! EN TIEDÄ KUKA TYYLIN ON KEKSINYT JA SEHÄN ONKIN TEHOKAS TAPA SAADA RASITUSTA JUURI SINNE SIVUOLKAPÄÄHÄN MUTTA KIERTÄJÄT EI SIITÄ TYKKÄÄ. EPÄLUONNOLLINEN ASENTO IHMIS KÄDELLE.


    • einari..

      tuen jaken väitteitä.

    • Tappajatomaatti

      Kuis työ krekomiehet treenaatte/treenasitte niskaa?

      • Jape

        eka niska pitää venytellä ihan sairaan hyvin...meet kontalleen patjalle ja pää vaan maahan siitä sit singuttelet nojaamalla eteenpäin ja kiertelet treenaus tapahtu silleesti että meet mahalleen maahan, sitte nostat ittes ilmaan sillalailla että oot otsan ja varpaiden varassa selkä suorana kädet seläntakana ja siinä nytkyttelet ees taas ja sivuille sit valillä ain kiertoja... muista että niskat on aika arka alue


    • Tappajatomaatti

      Onko krekossa silleen, että niskasillan avulla voi estää toista saamasta sidontaa?

      Tullanko juntassa niskoiltaan alas? Onko siinä jotain erityistä kikkaa suojella niskaa?

      Onko teillä niskat niin vahvat, että voitte hypätä pää edellä maahan ilman loukkaantumista?

      • Tappajatomaatti

        Kuinka nuorena niskan treenaus aloitetaan, ja tehdäänkö alussa jotain muita liikkeitä?

        Paljonko sulla on niskan ympäryysmitta? Paljonko sulla on pituutta?


      • Jape

        juntassa tullaan perseelleen alas :D ja niskasillan avulla vältetään selätys :) ja ei niskaöihaksia kandee tesmata kaatumalla mattoon. vaikka lihakset kestäs ni ranka ei tykkää hyvää


      • Jape
        Tappajatomaatti kirjoitti:

        Kuinka nuorena niskan treenaus aloitetaan, ja tehdäänkö alussa jotain muita liikkeitä?

        Paljonko sulla on niskan ympäryysmitta? Paljonko sulla on pituutta?

        pituus 175 paino 71 ei mulla niska ihan luonnoton ole mutta epänormaali :D ja ei tehä muita liikkeitä, nuo on oikeastaan ainoat liikkeet mitä meillä käytettiin


    • Perkeleen asiaa

      HARTIJOITA YM, VAAN OLKAPÄÄLIHASTEN KOOSSA ON ISOJA EROAJA ERI HENKILÖILLÄ PISTE.

      nS.
      LEVEILLÄ HARTIJOILLA( JOTKA OVAT TYHMIEN IHMISTEN MIELIKUVA)ET TEE MITÄÄN.

      • einari...

        Lähinnä kysymys on luuston muodosta. toisilla luuston hartilinja on leveä toisilla taas kapeanpi jne.

        Toisilla taas on isommat lihakset luonnostaan kuin toisilla.

        Siltikin ulkomuotoon ja näkymään voi useimmissa tapauksissa vaikuttaa painoharjoittelulla.

        Pitää pyrkiä kasvattamaan olkapäiden massaa lähinnä sivusuuntaa johon vipunosto sivuille on paras liike (liike josta aikaisemmin varoitin)

        Selän leveyttä taas treenataan esimerkiksi taljavedoilla joilloin saadaan luotua "illuusio" leveistä hartioista.

        Lisäksi epäkkäiden treenaus pitäisi pitää vähäisenä että ne omalta osaltaan tukevat leveiden hartoiden "illuusiota".

        Monet myös uskovat, että luuston muotoon voidaan myös vaikuttaa kasvuiässä uimalla ja roikkumalla rekissä. Totuus on sitten mikä on. Mene ja tiedä.

        Se onkin sitten jo täysin makuasia tekeekö tällä illuusiolla mitään. Minä en tee eikä tee moni muukaan, mutta esimerkiksi kehonrakentaja voi tällätavalla tehostaa ulkoista näkymää jos hänellä sattuu olemaan erittäin kapea olkapäiden luusto.
        Ja tokikin leveämpi hartialinja näyttää paremmalta kuin kapea - näin suurimman osan mielestä.


      • Tappajatomaatti
        einari... kirjoitti:

        Lähinnä kysymys on luuston muodosta. toisilla luuston hartilinja on leveä toisilla taas kapeanpi jne.

        Toisilla taas on isommat lihakset luonnostaan kuin toisilla.

        Siltikin ulkomuotoon ja näkymään voi useimmissa tapauksissa vaikuttaa painoharjoittelulla.

        Pitää pyrkiä kasvattamaan olkapäiden massaa lähinnä sivusuuntaa johon vipunosto sivuille on paras liike (liike josta aikaisemmin varoitin)

        Selän leveyttä taas treenataan esimerkiksi taljavedoilla joilloin saadaan luotua "illuusio" leveistä hartioista.

        Lisäksi epäkkäiden treenaus pitäisi pitää vähäisenä että ne omalta osaltaan tukevat leveiden hartoiden "illuusiota".

        Monet myös uskovat, että luuston muotoon voidaan myös vaikuttaa kasvuiässä uimalla ja roikkumalla rekissä. Totuus on sitten mikä on. Mene ja tiedä.

        Se onkin sitten jo täysin makuasia tekeekö tällä illuusiolla mitään. Minä en tee eikä tee moni muukaan, mutta esimerkiksi kehonrakentaja voi tällätavalla tehostaa ulkoista näkymää jos hänellä sattuu olemaan erittäin kapea olkapäiden luusto.
        Ja tokikin leveämpi hartialinja näyttää paremmalta kuin kapea - näin suurimman osan mielestä.

        No kaikilla tapaamillani uimareilla on ollut ihan homoleveät hartiat, vaikka ei niissä mitään lihaksia ole ollut ;-), Lol


      • JApe

        Tarkotin tolla lähinnä ryhdikkyytä hakemaan...hartiat roikkuu ja kädet on hyväsä kunnosa mutta hartija lihakset surkastuneet ::D:D:


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe