Arjen ei pitäisi olla niin kamalan hankalaa, että jokaisen päivän iltana tuntuu kuin olisi selvinnyt läpi koettelemuksesta ja ansaitsee palkinnon. Tästä huolimatta lähes päivittäin sitä haluaa palkita itsensä jotenkin jostain hyvästä. Miten palkitsette itseänne, jos ruokaan liittyviä juttuja ei oteta mukaan? Minä vuokraan useimmiten filmin ja katson sen kaikessa rauhassa tai lähden shoppailemaan. Museot tai näyttelyt tulisivat myös tietysti kyseeseen, mutta ei oikeastaan ikinä tule lähdettyä. Tuleeko teille jotain mieleen?
Itsensä palkitseminen muulla kuin ruualla
3
2294
Vastaukset
- Pisara
Palkitsen itseni lämmittämällä saunan, jossa rentoudun kunnolla maaten (sain lahjaksi uuden saunatyynynkin) ja tuoksuttelen saunatuoksuilla. Kylppärissä kynttilät :) Ruoallakin kyllä palkitsen edelleen, mutta kohtuudella. En ole kieltänyt omia herkkuja, koska totaalikieltäytyminen vain altistaa hallinnan riistäytymiseksi ennemmin tai myöhemmin.
- nautiskelija
viikonloppuna syömään johonkin ihanaan ravintolaan. Ajattele, että säästät sen summan viikon aikana, kun et kuluta rahaa herkkuihin etkä turvota itseäsi viihteellä alkoholilla =P Elämä ei voi olla jatkuvaa kärvistelyä, ja tuo kuitenkin on järkevämpää, kuin esim. karkkipäivä, josta jää käteen vaan huono olo. Ota vielä jälkkäri ja nauti elämästä! Kohtuullisesti nautittuna mikään ei lihota! Ja fakta on, että kun sen takamuksen saa ylös sieltä kotisohvalta, on aina tosi tyytyväinen, että on tullut lähdettyä johonkin!
- jepu
itse en palkitse päivittäin, vaan tietyn kilomäärän pudoyyua, esim kevääksi tahdon 10kg pois ja sitt sallin itseni ostaa ITSELLENI jalkojen hoiti koneen.
pikkupalkka päivässä esim 18g laku???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403077- 812904
- 1902479
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 201493
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411406Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251