Meinasin ostaa logik-mp3-soittimen. Gigantin lehdessä mainostettiin 39 eurolla, onko kellään kokemuksia tuosta soittimesta?
lehdessä sanottiin että siinä on 256MB muisti, mitä tuo käytännössä tarkoittaa, monta kappaletta mahtuu? Kiitos jos vaivaudutte(:
LOGIK-mp3-soitin?
41
37776
Vastaukset
- tasantarkkaan
Näyttäis menevän suunnilleen niin että 256 megaiseen menee mp3:sia 4 tuntia, 512MB 8 tuntia ja gigatavuun 16 tuntia poppia about tasantarkkaan suurinpiirtein. Jos nyt muistin oikein, tuossa syssyllä noita laskeskelin.
- dj5
Ostin n. kuukausi sitten kyseisen soittimen ja hyvin ainakin itselläni toiminut. Samassa on muistitikku, joten voi käyttää muuhunkin tarkoitukseen. Minulla on myös 256MB ja kappaleita mahtui hiukka alle 50. Biisien koosta tietty paljon riippuu, paljonko mahtuu. Tosiaan itselleni on ihan passeli soitin, päivittäiseen kuunteluun en sitä hankkinut. Ääni on muuten soittimessa ihan hyvä.
- Aika suhari
mutta kuulokkeet vaativat aika isot korvanreijät.
- vierastan
Aika suhari kirjoitti:
mutta kuulokkeet vaativat aika isot korvanreijät.
Voiko siihen liittää "normaaleja" kuulokkeita?
- vieras 123123
vierastan kirjoitti:
Voiko siihen liittää "normaaleja" kuulokkeita?
voi laitta normaaleja kuulokkeita siihen joka sopii vaan siihen niin voi laitta
- Blues-Boy
Mä ostin tuossa kaks viikkoa sitten Logikin mp3-soittimen 512MB muistilla. Toiminut hyvin. Tuohon mahtuu semmoset reilu 90 biisiä ja eiköhän tuohon 256 megan muistiin mahdu sitten puolet tuosta eli vajaa 50 kipaletta...
Mun soitin maksoi 59€ eli ei mikään kallis, varmaakin halvimmasta päästä. Parempi soitin tuo Logikin on kuin Creativen vastaava malli mun mielestä, koska ostin ensin Creativen samanlaisen ja ääni oli selvästi huonompi kuin tuossa Logikin soittimessa. - scroll___
sain ton logikin mp3 pari päivää sitten, mutta en saa laitettuu siihen musaa. jonkun ihmeen takia kone ei saa laitettuu sitä softaa mikä tn mukana tuli, tai sit vaan en osaa, tjt. oisko mitään neuvoja?
- E..
Tarviiko kys. soittimen tietokoneeseen liittämiseen erillisen kaapelin vai onko sitä mallia, että voi vain tökätä USB-porttiin?
- tugex
mitä meinaat? minun järkeni mukaan kaikissa soittimissa on normali usb liitin joka tökätään suoraan koneeseen kun niitä voi muistitikkunakin käyttää
- DDfan
tugex kirjoitti:
mitä meinaat? minun järkeni mukaan kaikissa soittimissa on normali usb liitin joka tökätään suoraan koneeseen kun niitä voi muistitikkunakin käyttää
Ostin mp3-soittimen jouluna,on toiminut hyvin tähän asti,mutta nyt valo vaan vilkkuu kun laittaa päälle,olen ottanu paristoa irti ja laittanut takaisin.Vilkkuu vaan eikä näytössä näy muuta.Tietokoneelta katsottaessa sisällä olevat musatiedostot ok ja toistaa ne yhdistettynä keskusyksikköön.Mikä neuvoksi?:(
- njoooh
DDfan kirjoitti:
Ostin mp3-soittimen jouluna,on toiminut hyvin tähän asti,mutta nyt valo vaan vilkkuu kun laittaa päälle,olen ottanu paristoa irti ja laittanut takaisin.Vilkkuu vaan eikä näytössä näy muuta.Tietokoneelta katsottaessa sisällä olevat musatiedostot ok ja toistaa ne yhdistettynä keskusyksikköön.Mikä neuvoksi?:(
Joo hei mulla on toi ihan sama ongelma!! ootko saanu sitä nyt korjauttua?? tai ennen se vaan vilkku tolleen, mut nyt siihen tulee teksti: "Incorrect format, reformat the player" oon yrittäny formatoida mut ei onnistu ku sen jälkeen se valo taas vilkkuu...
- :((
njoooh kirjoitti:
Joo hei mulla on toi ihan sama ongelma!! ootko saanu sitä nyt korjauttua?? tai ennen se vaan vilkku tolleen, mut nyt siihen tulee teksti: "Incorrect format, reformat the player" oon yrittäny formatoida mut ei onnistu ku sen jälkeen se valo taas vilkkuu...
Mitenköhän sen sais taas toimimaan? Oon koittanu vaikka mitä :( Kertokaa mitä te ootte koittanu? ja jos ootte saanu sen toimiin nii miten ootte saanu? :D Kiits jo etukäteen :D
- Ddfan
DDfan kirjoitti:
Vein soittimen takaisin liikeeseen.Totesivat vialliseksi ja koska takuu oli voimassa,sain uuden tilalle:)
- sirkku*
Ddfan kirjoitti:
Vein soittimen takaisin liikeeseen.Totesivat vialliseksi ja koska takuu oli voimassa,sain uuden tilalle:)
hei mulla on kans toi mp3-soitin. mulla oli toi sama ongelma et kun yritti laittaa soitinta päälle, siinä vaan vilkkui se valo. vein sen liikkeeseen ja siellä sanottiin et siinä paketin mukana tulee sellanen cd jolla on sellanen päivitysohjelma. se tökätään koneeseen ja sit soitin perään nii avot, toimii taas. ite en tiiä miten yksinkertasta se päivittäminen on kun se mies (oli muuten ihana) päivitti sen soittimen mulle siellä liikkeessä. mut jos valo vilkkuu, se ei oo rikki vaan se pitää päivittää.
mut hei mulla on kans ogelma ja ihan helvetin iso sellanen :D miten saa poistettua kaikki biisit? siis tyhjättyä koko muistin? en saa ku yhen kerrallaan poistettua nii mitäs järkee siinä nyt on naputella yli 100 biisiä erikseen..? tietääkö joku? :D
-kiitos- - ---
:(( kirjoitti:
Mitenköhän sen sais taas toimimaan? Oon koittanu vaikka mitä :( Kertokaa mitä te ootte koittanu? ja jos ootte saanu sen toimiin nii miten ootte saanu? :D Kiits jo etukäteen :D
Mukana tulleella CD:llä on se ohjelma, joka lataa firmwaren uudelleen, Kts. manuaali sivu 12 (englanni n kielisessä manuskassa) tai sivu 13 (suomen kielisessä), En ole kokeillut henk. koht. kun soitin pelaa ainakin vielä.
- Daewen
--- kirjoitti:
Mukana tulleella CD:llä on se ohjelma, joka lataa firmwaren uudelleen, Kts. manuaali sivu 12 (englanni n kielisessä manuskassa) tai sivu 13 (suomen kielisessä), En ole kokeillut henk. koht. kun soitin pelaa ainakin vielä.
Minulla on tuo samainen ongelma Logikin 512mB:ssä. Kävin liikkeessä ja siellä sanottiin, että pitää kokeilla mukana tulleella cd:llä päivitystä. Mutta enhän minä onneton ollut niitä juttuja säilytellyt ja tuumin tässä mahtaisiko netistä löytyä niitä päivityksiä?
Itse en ainakaan löytänyt, mutta ehkä joku tietäisi mistä pitäisi etsiä? - ongelmia
Daewen kirjoitti:
Minulla on tuo samainen ongelma Logikin 512mB:ssä. Kävin liikkeessä ja siellä sanottiin, että pitää kokeilla mukana tulleella cd:llä päivitystä. Mutta enhän minä onneton ollut niitä juttuja säilytellyt ja tuumin tässä mahtaisiko netistä löytyä niitä päivityksiä?
Itse en ainakaan löytänyt, mutta ehkä joku tietäisi mistä pitäisi etsiä?Mulla on sama ongelma, mutta koko soittimen mukana ei edes tullut mitään levyä millä sen saisi päivitettyä. Ekalla kerralla soitin vietiin liikkeeseen ja ne päivitti sen siellä. Myyjät sanoi että netistä sen voi päivittää aina uudestaan, mutta en löydä sivua mistään.. Tietääkö joku mistä sivulta soittimen voisi päivittää?
- Snurrela
ongelmia kirjoitti:
Mulla on sama ongelma, mutta koko soittimen mukana ei edes tullut mitään levyä millä sen saisi päivitettyä. Ekalla kerralla soitin vietiin liikkeeseen ja ne päivitti sen siellä. Myyjät sanoi että netistä sen voi päivittää aina uudestaan, mutta en löydä sivua mistään.. Tietääkö joku mistä sivulta soittimen voisi päivittää?
sama ongelma kuin ketjun aiemmilla kirjoittajilla, kun käynnistän logikin 512mb soittimeni, se vain vilkkuu. Paketissa ei tullut cd:tä enkä millään meinaa löytää logik:n sivustoa, josta voisi hakea päivityksen tai firmwaren. Jos joku sattumoisin löytäisi ja/tai jakaisi näitä ohjelmia, niin ilmoitattehan.
- Snurrela
sirkku* kirjoitti:
hei mulla on kans toi mp3-soitin. mulla oli toi sama ongelma et kun yritti laittaa soitinta päälle, siinä vaan vilkkui se valo. vein sen liikkeeseen ja siellä sanottiin et siinä paketin mukana tulee sellanen cd jolla on sellanen päivitysohjelma. se tökätään koneeseen ja sit soitin perään nii avot, toimii taas. ite en tiiä miten yksinkertasta se päivittäminen on kun se mies (oli muuten ihana) päivitti sen soittimen mulle siellä liikkeessä. mut jos valo vilkkuu, se ei oo rikki vaan se pitää päivittää.
mut hei mulla on kans ogelma ja ihan helvetin iso sellanen :D miten saa poistettua kaikki biisit? siis tyhjättyä koko muistin? en saa ku yhen kerrallaan poistettua nii mitäs järkee siinä nyt on naputella yli 100 biisiä erikseen..? tietääkö joku? :D
-kiitos-niin siinä cd:llä saattoi tulla ohjelma millä voi formatoida tuon, eli poistaa kaiken tiedon (musan) siitä. Mutta jos ei tullut niin suosittelen että menet sinne soittimen muistiin (oma tietokone --> siirrettävä levy) ja painat hiiren napin pohjaan vasemmassa yläkulmassa sitä kansiota, sitten vain vedät hiiren oikeaan alakulmaan, ja päästät irti, jolloin se valitsee kaikki tiedostot sieltä (voit myös vain painaa ctrl a) ja painat vielä delete nappulaa, jolloin pääset pyyhkimään tiedot.
- ..,..
tugex kirjoitti:
No mihin se työnnetää siel tietokoneessa??
- mulla on
Mulla on gigantista ostettuna Logik MP3 soitin 512 mb muistilla, ihan hyvä perussoittimeksi, mutta yks juttu haittaa, jos tonne näytön taakse tai alle pääsee roskia niin niitä ei saa sieltä enään pois. tai no ainakaan en ole saanut mitenkään selville miten tämä avataan, mitään ruuveja tai muttereita ei ole näkyvissä. :( eikä mitään muutakaan lukko mekanismia näy olevan.
- no näi o
mulla sai roskat veke sillai, ku siinä näytön ympärillä on sellanen sininen "laatta" niin se lähte ssiitä vetämällä pois... on kiinni ihan kaksipuolisella teipilla ja sen alla on kolme pientä tähtipäistä ruuvia...:)
- rtjigereogj
kellään ideoita miten ton soittimen sais auki, koska
mulla on päässy roskia sinne näytön alle. leivänmuruja ja kissan karvoja XD.
Ne häiritsee ku ne pyörii siel aina ku koitan kattoo
et mikähän biisi siel menee just nyt. jos joku tietää ni kertokoon. siin ei näy mitään ruuveja tai vastaavaa.- Jenna""
Mulla ollut 1 gigan Logik soitin jo kohta vuoden ja hyvin on toiminut, mahtuu paljon wma biisejä muuten tonne gigaan. Ostakaa Koss Spark Plug-kuulokkeet niin ääni on todella hyvä tän soittimen kanssa.. :)
Jos muuten haluaa kaikki biisit veke kerralla, pitää soitin alustaa.. Klikkaa vaan vaan hiiren oikealla painikkeella siirrettävälevy kuvaketta ja valitsee alusta levy.. et silleen.
Mullakin on muuten mennyt jotain nöyhtää tonne lasin väliin.. :/ Hmm.. varmaan liimalla kiinni, mitähän jos nyppäsis sen lasin veitsen kärjellä varovasti irti..? Hajoaiskohan koko masiina..? Vois ehkä kokeilla.. ehkä. :)
- okwazz
joo en tiiä ku on itellä 1gb joten aika paljo ja mul on ongelmii sen lataukses joten jos on kavereit jotka tietää nii pistä ne kertoo
- mission impossible
Jos logikin mp3 soitin on jumissa niin se pitää alustaa. esim: cd joka tulee mukana, asennat sen ja käynnistät (liitä mp3 soitin usbilla tietsikkaan) ja ohjelma alustaa mp3 soittimen. tai sitten jos pääset soittimen asetuksiin niin alusta sieltä (format all). Korruptoituneet musa tiedostot sekoittavat laitteen ja siksi se pitää alustaa uusiksi. kolmas tapa on resetoida koko vehe.
- lapa
mission impossible kirjoitti:
Jos logikin mp3 soitin on jumissa niin se pitää alustaa. esim: cd joka tulee mukana, asennat sen ja käynnistät (liitä mp3 soitin usbilla tietsikkaan) ja ohjelma alustaa mp3 soittimen. tai sitten jos pääset soittimen asetuksiin niin alusta sieltä (format all). Korruptoituneet musa tiedostot sekoittavat laitteen ja siksi se pitää alustaa uusiksi. kolmas tapa on resetoida koko vehe.
mul on toi ongelma mut ei taida olla tota cd:tä enää ni miten saisin tän kuntoon? onnistuuko ilman cd:tä?
- Tsähäh
Jouduin vaihtamaan soittimeni logikin gigan soittimeen ja heti muutama huono juttu. Onko tosiaan niin että on normaalia, et joka kerta kun avaat soittimen se aloittaa ensimmäisestä biisistä? Ei siis jää viimeksi soitettuun. Onneksi sain nyt shufflen toimimaan, että ei tarvitse aina kuunnella samoja uudestaan alusta :< . Kai. Ja toinen, eikö tässä voi valita mitä kansiota haluaa kuunnella? Kert se heitti kaikki biisit samaan. Kiva kelata sataa biisiä, jos haluaa tiettyyn kohtaan/biisiin/bändiin/levyyn :/ Typerä.
Mahtaako näihin auttaa levyn kanssa päivittäminen, niinkuin moni täällä on ongelmiinsa saanut pelastusta?:D`Ja kiitokset fiksuille.- Jossu5678
Oletko keksinyt ongelmaasi ratkaisua? Minusta on uskomatonta että aloittaa aina samasta biisistä ja vaikka siis on shuffle päällä, tekee ihan saman. Eli vaikka kahden gigan soittimeen mahtuu kivasti musiikkia, kuuntelen silti vain samoja viittä biisiä ku fillaroin aamulla töihin. Tuskaista! Onko kellään tietoa voiko tuota mitenkään korjata/muuttaa?
- JJGyle
Ostin tommosen 39€, toimii ihan jees, mutta cd:llä tulevan käyttöoppaan mukaista FM Radiota ei löydy valikosta, jossa se kuvan mukaan pitäisi olla!!? Onko FM vain kalliimmissa soittimissa??
- kekebana
näin on, kybä enempi niin radio löytyy
- ronsukki
kekebana kirjoitti:
näin on, kybä enempi niin radio löytyy
paina menu nappia pohjaan ja sitten selaa valikkoa..
mulla on se gigan malli mutta toimii sekin..
- tuommm
ei kannata ostaa logikin tuotteita ne hajoo ihan ittestään
- kallekalax
Mulla on tää soitin mut en tiiä miten saan tänne patterit ku sain sen ilmasi
- laalatilaa
no jos on sellainen pieni ja punainen tuo soitin niin siinä on ns. "ladattava akku" eli ei pattereita ja aika hyvä koska ei tarvitse tuhlata niitä. Soittimen saa ladattua USB-piuhan avulla tietokoneessa.
- itsestään
laalatilaa kirjoitti:
no jos on sellainen pieni ja punainen tuo soitin niin siinä on ns. "ladattava akku" eli ei pattereita ja aika hyvä koska ei tarvitse tuhlata niitä. Soittimen saa ladattua USB-piuhan avulla tietokoneessa.
mitä ihmettä sille on tehtävissä kun se ei suostu käynnistymään? virtaa kyllä on mut sammuu heti käynnistyjsen jälkeen. miten se saa päivitettyä cd:ltä?
- neiti 87
itsestään kirjoitti:
mitä ihmettä sille on tehtävissä kun se ei suostu käynnistymään? virtaa kyllä on mut sammuu heti käynnistyjsen jälkeen. miten se saa päivitettyä cd:ltä?
ostin tänään gigantista myös tuon saman Logik 512MB mp3 soittimen. Ihmetytti vain että miksi käyttö ohjeessa luki että pariston voi ladata 300 kertaa.. Mutta mitäs sen jälkeen? Saako sellasen lithium-ion patterin ostettuu jostain? Ja millä ihmeellä sen saa laitettua sinne, kun koko soitin on ruuvattu pienill'ä ruuveilla kiinni?
Kiitos jos joku viitsis vastata tyhmälle :)
- crossbower
tämmöseen mahtuu varmaan tuhat biisiä, ei ole sama kuin se pieni, mutta tälläkin hetkellä 648 biisiä ja päivittäin kuuntelen ainakin 3 tuntia. kestävä ja hyvin kuuluu jne. aivan mahtava 8'DD
- pPpPpPpPpPpPpPpPpPpP
Hei tilasin tänä aamuna tämän kyseisen mp3 30€ . Kysyisin että mitä ongelmia on tässä soittimessa?
- Arttuh
Ostin 2GB logik-soittimen ja eilen tyrkkäsin koneeseen ja latasin biisit vahingossa siinä olevaat kansioon (MICIN.DIR) ja laite ei soita niitä, no nyt sit oon yrittäny korjata tilannetta ni kuinka ollakkaan tietokone ei löydä koko soitinta!!! Soittimen mukana EI kyl ollu mitään asennuslevyä ainoastaan manuaali löyty levyltä?
- pekka1234
Laitoin vahingossa soittimen kieleksi unkarin.. miten sen saa vaihdettua pois??
mulla ei jostain syystä pakkauksen mukana tullut mitään käyttöohjetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778